Oh cool.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
College Tour met Louis Theroux. Zit recht achter die Knakker en heb nog een vraag gesteld.
:squote:
Louis Theroux is wel baas dus ik ga wel ff kijken als ik tijd heb volgende week.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
College Tour met Louis Theroux. Zit recht achter die Knakker en heb nog een vraag gesteld.
Zeer eloquente en interessante man. Twee uur weten te boeien. Nu hopen dat ze het er niet uit knippen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:07 schreef BlueMage het volgende:
Louis Theroux is wel baas dus ik ga wel ff kijken als ik tijd heb volgende week.
Ze zullen jou wel eruit geknipt hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder een ingezoomde snor in beeldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zullen jou wel eruit geknipt hebben
Achja in alle andere Theroux shirts zit ik sowieso.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:f
[..]
Ze zullen jou wel eruit geknipt hebben
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:25 schreef deadprez het volgende:
Japanners gaan weer feromonen op tienermeisjes schieten
Iets voor jou, Hermann?
wat denk jij allemaal over mijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:25 schreef deadprez het volgende:
Japanners gaan weer feromonen op tienermeisjes schieten
Iets voor jou, Hermann?
weenie, dacht dat jij het misschien wel leuk zou vindenquote:
In Japan is het verboden om overgewicht te hebben.quote:
Das waar, zonder dat volk hadden we ook geen playstations en shit gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor alle gekke shit die ze maken, maken ze ook toffe shit. dus van mij mag het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |