godkk manquote:Yessica is inmiddels al vier maanden gestopt met fanatiek sprayen. “De eerste paar weken afkicken waren het heftigst. ’s Nachts was ik echt benauwd, ik kon absoluut niet slapen omdat ik zo slecht kon ademen. Maar uiteindelijk lukte het me om te stoppen”, vertelt ze. De hardnekkigheid van het probleem komt echter aan het einde van het gesprek pijnlijk naar voren als ze vertelt dat ze vorige week verkouden is geworden. “Ja, ik heb toen inderdaad weer een paar keer gesprayd om soepel adem te kunnen halen.”
ik wilde ooit een keer zo'n opneemding meenemen om al mijn scheten op te nemen. en als ik dan 10 goeie scheten had was het mijn plan om daar een goeie remix van te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Producen kost te veel tijd man. Vind het veel leuker om af en toe een mashup in elkaar te knutselen.
hoeveel win je dan?quote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ewa
duim voor me dat barcelona straks wint
wat heb ik jou misdaanquote:
als je rijk wordt met die shit verwacht ik wel een FOK! fissa.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je rijk wordt met die shit verwacht ik wel een FOK! fissa.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou te lang duren om alles op te noemen
quote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde ooit een keer zo'n opneemding meenemen om al mijn scheten op te nemen. en als ik dan 10 goeie scheten had was het mijn plan om daar een goeie remix van te maken.
maar het is er nooit van gekomen helaas
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een haiku:
fok niet met deadprez
want hij steekt je zonder spijt
tussen je ribben
ik snap het niet, win je dan die 440 of wat?quote:
Heb je nog een mc nodig ? Bij deze mijn solicitatiequote:
quote:
jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het niet, win je dan die 440 of wat?
mc's zijn echt kansloos bij dat soort shitquote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je nog een mc nodig ? Bij deze mijn solicitatie
Tonight rocking on stage
Yeah come on yeeh come on, partypeople put your hands in the air. Yeaah come on let de goodtimes roll [insert gig] zijn jullie er klaar voor ???? Waaaaar is dat feestje yeaah come on uuh
sickquote:
je haat toch niet op alle MC's he?quote:Op zondag 5 april 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
mc's zijn echt kansloos bij dat soort shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |