Vandaag geleerd dat die twee ongelofelijk lelijke users broers zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat mijn broertje Hermann heet
ik heb tenminste haarquote:Op zondag 5 april 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat die twee ongelofelijk lelijke users broers zijn
ik niet, is het wel een aanrader?quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Zitten hier nog meer mensen met een neussprayverslaving?
Ja ik.quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Nee vind ik echt ranzig vooral als het in je mond komt, Sanne.quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee vind ik echt ranzig vooral als het in je mond komt, Sanne.
Daar heb ik pas over zitten lezen, dat bestaat dus echtquote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Producen kost te veel tijd man. Vind het veel leuker om af en toe een mashup in elkaar te knutselen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil later wel jouw handtekening als je beroemd wordt
/carequote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen anders
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezenquote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.kennislink.nl/publicaties/verslaafd-aan-de-neusspray
Met hoinksnor
het leeftquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
Ja dat idee had ik ookquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |