hoe oud is hijquote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar vindt hij de muziek beter als de vloer trilt
Iets te veel gedronken, heb daar altijd vreselijk last vanquote:
Da's niet slimquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets te veel gedronken, heb daar altijd vreselijk last van.
Mijn opa, vader en ik houden alle 3 van Manke Nelisquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn oma moeder en ik houden alle 3 van michael jackson
Ken jij MIss montreal?quote:
Dat kan gebeurenquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets te veel gedronken, heb daar altijd vreselijk last van.
quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn oma moeder en ik houden alle 3 van michael jackson
ja hij gaat ook bijna op zichzelf wonenquote:Op zondag 5 april 2015 19:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]![]()
zorg dat hij het huis uit wordt geschopt
hahahquote:Op zondag 5 april 2015 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn opa, vader en ik houden alle 3 van Manke Nelis
yessquote:Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hij gaat ook bijna op zichzelf wonen
Hahaquote:
Ben jij mijn broertje?quote:Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hij gaat ook bijna op zichzelf wonen
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?quote:
tbhquote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet hier met zo'n hoofd zitten
quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?
Ik heb er altijd meerdere dagen last van, daarom doe ik het ook niet zo vaak meer. Maar soms als het gezellig is sluipt her er in.quote:
Zuurder dan anders?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?
Ja, gezelligquote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nu hard kutmuziek aanstaan? dan wel ja
Zonder twijfel.quote:
Ga je dan ook rare dingen doen, zoals het rondlopen in je ondergoed?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er altijd meerdere dagen last van, daarom doe ik het ook niet zo vaak meer. Maar soms als het gezellig is sluipt her er in.
maar door je ouderdom is de kans groot dat je het vergeet, daarom zeg ik het zo vaakquote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja nou weet ik het wel...
to be honestquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar door je ouderdom is de kans groot dat je het vergeet, daarom zeg ik het zo vaak
maak er een mooie tekening van zou ik zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]elke keer kras ik in mijn armen he
vandaag geleerd dat mijn broertje Hermann heetquote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat mijn broer wielrennen kijkt
Mag ik over je wonden komen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]elke keer kras ik in mijn armen he
Vandaag geleerd dat die twee ongelofelijk lelijke users broers zijnquote:Op zondag 5 april 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat mijn broertje Hermann heet
ik heb tenminste haarquote:Op zondag 5 april 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat die twee ongelofelijk lelijke users broers zijn
ik niet, is het wel een aanrader?quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Zitten hier nog meer mensen met een neussprayverslaving?
Ja ik.quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Nee vind ik echt ranzig vooral als het in je mond komt, Sanne.quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee vind ik echt ranzig vooral als het in je mond komt, Sanne.
Daar heb ik pas over zitten lezen, dat bestaat dus echtquote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef Aberella het volgende:
Producen kost te veel tijd man. Vind het veel leuker om af en toe een mashup in elkaar te knutselen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil later wel jouw handtekening als je beroemd wordt
/carequote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen anders
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezenquote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.kennislink.nl/publicaties/verslaafd-aan-de-neusspray
Met hoinksnor
het leeftquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
Ja dat idee had ik ookquote:Op zondag 5 april 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik een parodie op een drugsverslaving zit te lezen
quote:
godkk manquote:Yessica is inmiddels al vier maanden gestopt met fanatiek sprayen. “De eerste paar weken afkicken waren het heftigst. ’s Nachts was ik echt benauwd, ik kon absoluut niet slapen omdat ik zo slecht kon ademen. Maar uiteindelijk lukte het me om te stoppen”, vertelt ze. De hardnekkigheid van het probleem komt echter aan het einde van het gesprek pijnlijk naar voren als ze vertelt dat ze vorige week verkouden is geworden. “Ja, ik heb toen inderdaad weer een paar keer gesprayd om soepel adem te kunnen halen.”
ik wilde ooit een keer zo'n opneemding meenemen om al mijn scheten op te nemen. en als ik dan 10 goeie scheten had was het mijn plan om daar een goeie remix van te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Producen kost te veel tijd man. Vind het veel leuker om af en toe een mashup in elkaar te knutselen.
hoeveel win je dan?quote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ewa
duim voor me dat barcelona straks wint
wat heb ik jou misdaanquote:
als je rijk wordt met die shit verwacht ik wel een FOK! fissa.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je rijk wordt met die shit verwacht ik wel een FOK! fissa.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou te lang duren om alles op te noemen
quote:Op zondag 5 april 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde ooit een keer zo'n opneemding meenemen om al mijn scheten op te nemen. en als ik dan 10 goeie scheten had was het mijn plan om daar een goeie remix van te maken.
maar het is er nooit van gekomen helaas
quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een haiku:
fok niet met deadprez
want hij steekt je zonder spijt
tussen je ribben
ik snap het niet, win je dan die 440 of wat?quote:
Heb je nog een mc nodig ? Bij deze mijn solicitatiequote:
quote:
jaquote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap het niet, win je dan die 440 of wat?
mc's zijn echt kansloos bij dat soort shitquote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je nog een mc nodig ? Bij deze mijn solicitatie
Tonight rocking on stage
Yeah come on yeeh come on, partypeople put your hands in the air. Yeaah come on let de goodtimes roll [insert gig] zijn jullie er klaar voor ???? Waaaaar is dat feestje yeaah come on uuh
sickquote:
je haat toch niet op alle MC's he?quote:Op zondag 5 april 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
mc's zijn echt kansloos bij dat soort shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |