TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?quote:
tbhquote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet hier met zo'n hoofd zitten
quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?
Ik heb er altijd meerdere dagen last van, daarom doe ik het ook niet zo vaak meer. Maar soms als het gezellig is sluipt her er in.quote:
Zuurder dan anders?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
TARDIS je bent kkzuur vandaag ff serieus kan ik wat voor je doen?
Ja, gezelligquote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nu hard kutmuziek aanstaan? dan wel ja
Zonder twijfel.quote:
Ga je dan ook rare dingen doen, zoals het rondlopen in je ondergoed?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er altijd meerdere dagen last van, daarom doe ik het ook niet zo vaak meer. Maar soms als het gezellig is sluipt her er in.
maar door je ouderdom is de kans groot dat je het vergeet, daarom zeg ik het zo vaakquote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja nou weet ik het wel...
to be honestquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar door je ouderdom is de kans groot dat je het vergeet, daarom zeg ik het zo vaak
maak er een mooie tekening van zou ik zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]elke keer kras ik in mijn armen he
vandaag geleerd dat mijn broertje Hermann heetquote:Op zondag 5 april 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vandaag geleerd dat mijn broer wielrennen kijkt
Mag ik over je wonden komen?quote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]elke keer kras ik in mijn armen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |