Amen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat is dan vader... Het is zelf nog een irritant, kinderachtig rotjong.
Nee ik maak het altijd zoquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Arme willoowquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer genoeg heeft ze er net een gevonden, ja.
maar is het waar? de geruchten?quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje flauw hoor, zeg dat maar tegen haar.quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer genoeg heeft ze er net een gevonden, ja.
ik wil het ook van hem zelf hore.quote:Op zondag 5 april 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hij past regelmatig 2 jongemannen in zich
Dat hij vader is, wil hij wel eens openhartig over pratenquote:
ja lief kindje heeft die ookquote:Op zondag 5 april 2015 19:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hij vader is, wil hij wel eens openhartig over praten
Maar waar is dat. Ik heb nu op Popcorntime heel seizoen 6 gezienquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
helemaal bij
waarom stoppen ze zovaak goddamn
ik vind dit een te persoonlijke vraagquote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
WCH vind je het spannend om FOK!kers te neuken terwijl Teun boven ligt te slapen?
seizoen 6 afgekeken?quote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Maar waar is dat. Ik heb nu op Popcorntime heel seizoen 6 gezien
Dat met jou was een eenmalige vergissingquote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
WCH vind je het spannend om FOK!kers te neuken terwijl Teun boven ligt te slapen?
quote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Alleen op FOK! kom je zulke vragen tegen.quote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vond het wel lekker hoorquote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat met jou was een eenmalige vergissing
Waar kijk jij danquote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
seizoen 6 afgekeken?
er moeten nog paar afleveringen tot het einde haha
Mag mijn hond ook mee doen?quote:Op zondag 5 april 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok maken we er tweemaal van
Ik kwam een promo voor GoT seizoen 5 tegen, en ik zie die kop van Ariana Stark, en ik kan alleen aan jou denken. Je hebt GoT voor me verneukt, bedankt man.quote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dit een te persoonlijke vraag
Ariana Stark, dat karakter heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kwam een promo voor GoT seizoen 5 tegen, en ik zie die kop van Ariana Stark, en ik kan alleen aan jou denken. Je hebt GoT voor me verneukt, bedankt man.
gewoon downloaden of pop orntimequote:
Allemachtig, je zal onder een dak wonen met iemand die zo'n muzieksmaak heeft.quote:
Godteringquote:
Mijn vrouw is erger, extreme noise terror heb ik door haar leren kennenquote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Allemachtig, je zal onder een dak wonen met iemand die zo'n muzieksmaak heeft.
Oh kutquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ariana Stark, dat karakter heb ik nog niet gezien
ik woon in huis met een broer die groot fan is van death metal/hardcore.quote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Allemachtig, je zal onder een dak wonen met iemand die zo'n muzieksmaak heeft.
Welke?quote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
heb je de geruchten al gehoord over hem?
fuck your lifequote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon in huis met een broer die groot fan is van death metal/hardcore.
het is inderdaad geen pretje
Ha totoquote:
Medelijden met Teun.quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn vrouw is erger, extreme noise terror heb ik door haar leren kennen
En een zus die van GTST houdt, dat moet geen pretje zijn daar bij jullie.quote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ah, jouw nerdness is dus niet genetisch, of is je broer geadopteerdquote:Op zondag 5 april 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ons moeder kijkt het ookquote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
En een zus die van GTST houdt, dat moet geen pretje zijn daar bij jullie.
Goed weekend gehad?quote:Op zondag 5 april 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha toto.
[..]
Medelijden met Teun.
[..]
En een zus die van GTST houdt, dat moet geen pretje zijn daar bij jullie.
WOWquote:
ik denk het wel. mijn ene broer death metal, de andere van die mocro rap(misschien is het deadprez wel), en ik Taylor Swiftquote:Op zondag 5 april 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, jouw nerdness is dus niet genetisch, of is je broer geadopteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |