abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151339688
Allereerst ben ik geboren met een ziekte waardoor ik een misvormd gezicht heb en doordoor mezelf in de loop der jaren ben gaan terug terugtrekken omdat ik altijd vanaf de zijlijn moest toekijken hoe mensen relaties en sociale contacten opbouwden. Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan. Operaties om mijn gezicht te fixen zijn niet mogelijk.
Ik leef nu ruim 12 jaar geïsoleerd en ben begin 30. Mijn twintiger jaren waren pure hel waarin ik alles heb overgeslagen en ik hoop nu meer rust te krijgen.

Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken. Verder slik ik verschillende medicaties om het leed te verzachten.

Ik kom slechts eenmaal per week buiten om boodschappen te doen. Ik wil me dan verontschuldigen aan de mensen die mij in hun zicht hebben.

Voor de rest leef ik binnen in mijn eigen wereld. Ik praat in mezelf en hallucineer mensen. Soms angstaanjagend als ik 's nachts wakker word krijg ik soms een angstaanval en dan staat er een meisje in de deuropening die mij verteld wat voor een mislukkeling ik ben en als ik dan zeg dat ik beter mijn best zou doen zegt ze dat dat niet genoeg is.

Mijn gevoel is uitgeschakeld in het grootste gedeelte van de tijd dat ik doorbreng. Ongeveer 2 keer per maand kan ik mijn gevoelens niet onder controle houden en ben ik suïcidaal.

IK wil graag tips van mensen die ook in een soort gelijke situatie leven en waarvoor er ook geen hoop meer is om misschien die laatste 2 dagen dat ik me slecht voel kan elimineren.
greetings and salutations
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:41:00 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_151339851
Zoek professionele hulp.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_151340410
Je moet jezelf dwingen om vaker naar buiten te gaan, ga bijvoorbeeld eens 's morgens heel vroeg door de natuur lopen. Het zal je goed doen!
pi_151340445
Ga gewoon lekker gamen, daar zal niemand je veroordelen op je uiterlijke onvolkomenheden.
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:53:37 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151340466
Ik zou je zoveel willen zeggen om jou te kunnen helpen dit tij te keren. Je ontzegt jezelf een leven, je ontzegt anderen wie jíj bent, je ontzegt jezelf je gevoelens, etc. etc. etc.

Ik kom niet aan jouw redenen. Die zijn voor jou legitiem en kennelijk ongelofelijk sterk.

Maar zoek hulp hierbij!
pi_151340668
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef RicDan het volgende:
Ga gewoon lekker gamen, daar zal niemand je veroordelen op je uiterlijke onvolkomenheden.
Dit is wat ik hele dag doe. Maar laatst ontmoette ik een meisje waarmee ik goed kon chatten en dan wordt het weer te pijnlijk als ze meer wil.
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:58:47 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151340753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit is wat ik hele dag doe. Maar laatst ontmoette ik een meisje waarmee ik goed kon chatten en dan wordt het weer te pijnlijk als ze meer wil.
Hoezo? Je kan toch best zeggen dat je er wat anders dan gemiddeld uitziet?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 3 april 2015 @ 20:59:09 #8
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_151340779
Voel jij je geaccepteerd? Hoe misvormd is je gezicht vergeleken met andere mensen? Noem eens een schaal van 1-10.

Waarom is je contact met je familie verbroken? Zij zij net het beetje wat jou geloof en hoop geeft.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:04:55 #9
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_151341095
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef 10minuteman het volgende:
Voel jij je geaccepteerd? Hoe misvormd is je gezicht vergeleken met andere mensen? Noem eens een schaal van 1-10.

Waarom is je contact met je familie verbroken? Zij zij net het beetje wat jou geloof en hoop geeft.
Misschien moet je OP even lezen...
pi_151341297
Zó erg zal je er niet uitzien... Dat is wat je er zelf van maakt. In jouw ogen zie je er altijd erger uit dan mensen vinden.
pi_151341418
Hulp. Lotgenoten. Familie.
pi_151341538
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan toch best zeggen dat je er wat anders dan gemiddeld uitziet?
Het is heel pijnlijk afgelopen. Maar het klikte met een Zweedse dame zo goed dat ze naar Nederland wilde komen. Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.

pi_151341699
Richt je eerst op jezelf.
pi_151341749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is heel pijnlijk afgelopen. Maar het klikte met een Zweedse dame zo goed dat ze naar Nederland wilde komen. Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.
Ja duh slimbo! Omdat je niet eerlijk bent! Als je in een contact gelijk zegt wat je hebt en dat je er dus iets anders uitziet dan anderen, dan kun je anderen erop voorbereiden. Er zal echt wel iemand zijn die jou accepteert en neemt zoals je bent.
pi_151341884
Ik heb zoveel stellen gezien waarvan er 1 er anders dan anders uitzag. Op ieder potje past een deksel.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:23:59 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151341991
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Richt je eerst op jezelf.
De vraag is of TS dat wil. Ik vermoed van niet. :{
pi_151342143
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja duh slimbo! Omdat je niet eerlijk bent! Als je in een contact gelijk zegt wat je hebt en dat je er dus iets anders uitziet dan anderen, dan kun je anderen erop voorbereiden. Er zal echt wel iemand zijn die jou accepteert en neemt zoals je bent.
Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
pi_151342252
Probeer in contact te komen met iemand die blind is. Die mensen gaan zoiezo voor het innerlijk.
pi_151342322
Waardoor is het niet fijn met familie?
Ben jij ondanks je uiterlijk geen leuk persoon?

Mensen zien iets anders, dus ze kijken. Maar jij weet wie jij bent niemand anders.

Wat is er gebeurd in jouw leven?
Waardoor ben jij zo beschadigd?
Waarom verwaarloos jij jezelf?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2015 21:32:52 ]
pi_151342342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De vraag is of TS dat wil. Ik vermoed van niet. :{
Doe ik mijn gehele leven al maar het is toch nooit genoeg.
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:33:46 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151342417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou, je legt de macht wel buiten jezelf door anderen, zonder dat ze er iets aan kunnen doen, jouw leven compleet te bepalen.

De vraag is: wil je de macht terug...?
  vrijdag 3 april 2015 @ 21:35:40 #22
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151342505
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom ben je dan ook niet gewoon eerlijk? Vroeg of laat moet je je toch een keer laten zien. Zie het zo, als je eerlijk bent hoef je je moeite ook niet te verdoen aan mensen waar het toch niet mee gaat werken.

En sorry maar dat 'gemiddeld persoon' heb ik altijd een hard hoofd in dan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151342660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
Hoe weet je dat zo zeker? Je dacht immers ook dat het verstandig was een foto van iemand anders te sturen, en de dame in kwestie afhaakte.
pi_151342675
quote:

[..]

Niet iedereen is zó kortzichtig hoor!
pi_151342883
Even weg met die mist die je opwerpt om het over die chat te hebben ontwijker!

Reageer eens op mijn vragen eerder.
pi_151342997
Wat doe je voor de kost?
Why stay small, if you can grow big..
pi_151344069
quote:

[..]

Bullshit, want:

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan.
Je kan je eigenwaarde niet van een ander af laten hangen. Zeker niet van een of ander vaag internetpersonage, waarvan je niet weet of die net zo eerlijk is als jij bent. En zelfs in de als als als situatie en zij inderdaad een leuke meid is, dan verandert er geen kut. Want jij gaat het niet zo maar geloven en accepteren wie je bent, dus ga je haar oprechtheid ook niet geloven. Mocht zij legit zijn en jij over je sociale struggles heen kunnen stappen voor verdere actie.

quote:
Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken.
quote:
Ik kom slechts eenmaal per week buiten om boodschappen te doen. Ik wil me dan verontschuldigen aan de mensen die mij in hun zicht hebben.
Hier kun je dus niet zoveel op bouwen, zoals je al gemerkt hebt. Je weet niet wat je wel te bieden zou hebben, laat staan dat je het gelooft.

Kortom, wil je iets degelijks klaar spelen op dit gebied, dan moet je eerst aan jezelf werken.
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:43:22 #28
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_151345314
In je fotoboek staat een plaatje met: "I wish I was enough for someone". Begrijpelijk, maar diegene waar jij dat leuke contact mee had, had een compleet ander persoon voor. Contacten via het internet opdoen is goed, je leert iemand kennen (mits diegene is wie hij/zij zegt te zijn), maar genoeg zijn voor iemand zul je alleen zijn als je diegene ook je ware zelf durft te laten zien. Hiervoor zul je aan jezelf moeten werken, gezien je dit op dit punt nog niet kan.
pi_151345939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ga naar buiten en heb gewoon schijt aan alles. Een kennis van me is een vuurwerkslachtoffer. Hij heeft met zwaar vuurwerk zijn hele onderarm weggeblazen en de helft van zijn gezicht is zwaar misvormd.
Hij heeft jarenlang alleen maar binnen gezeten vanwege schaamte voor zijn gezicht.
Maar opeens heeft hij zich opgepakt, is werk gaan zoeken en begeeft zich tussen de mensen en is veel in de natuur.
Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven. Veel vrienden heeft hij niet maar hij leeft!

Dus kijk niet naar wat anderen hebben maar kijk naar wat jezelf hebt en verbeter dat. Wat heb je te verliezen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151346283
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef eight het volgende:

[..]

Ga naar buiten en heb gewoon schijt aan alles. Een kennis van me is een vuurwerkslachtoffer. Hij heeft met zwaar vuurwerk zijn hele onderarm weggeblazen en de helft van zijn gezicht is zwaar misvormd.
Hij heeft jarenlang alleen maar binnen gezeten vanwege schaamte voor zijn gezicht.
Maar opeens heeft hij zich opgepakt, is werk gaan zoeken en begeeft zich tussen de mensen en is veel in de natuur.
Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven. Veel vrienden heeft hij niet maar hij leeft!

Dus kijk niet naar wat anderen hebben maar kijk naar wat jezelf hebt en verbeter dat. Wat heb je te verliezen?
Dat wil TS niet. Het enige wat hij wil is blijven denken dat niemand hem mag en ze hem lelijk vinden, zodat hij een reden heeft om in totale eenzaamheid te leven. Stel je voor dat hij aan zichzelf zou gaan werken en tips van Fok!kers zou volgen.
pi_151349087
Oh my.
pi_151349095
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat wil TS niet. Het enige wat hij wil is blijven denken dat niemand hem mag en ze hem lelijk vinden, zodat hij een reden heeft om in totale eenzaamheid te leven. Stel je voor dat hij aan zichzelf zou gaan werken en tips van Fok!kers zou volgen.
Wat zij zegt.
pi_151350561
Lekker fokken beetje zuipen!!
pi_151350911
Niet. Ik ben gediagnosticeerd met 3 a 4 stoornissen en ik heb een crisisopname gehad.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_151350935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef eight het volgende:

[..]

Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven.
Ik kan me dat zo slecht voorstellen. Ik zie zo nu en dan ook wel eens mensen met ernstige afwijkingen en/of brandwonden, maar geen haar op m'n hoofd die dan denkt om vervelende opmerkingen te gaan maken en/of uitgebreid te gaan kijken/staren.
Die mensen weten zelf ook wel dat ze er anders uit zien, en zoals in het geval van jouw kennis weet hij zelf ook wel dat hij een rund (haaaaaaa-ha-ha :{ ) is geweest. Snap niet dat mensen dat moeten benadrukken.

In het geval van TS heb ik vooral het idee dat hij helemaal niet sociaal wíl zijn.

-Deluzion-, neem een hond. Ga wat meer naar buiten.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_151350989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 02:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik kan me dat zo slecht voorstellen. Ik zie zo nu en dan ook wel eens mensen met ernstige afwijkingen en/of brandwonden, maar geen haar op m'n hoofd die dan denkt om vervelende opmerkingen te gaan maken en/of uitgebreid te gaan kijken/staren.
Die mensen weten zelf ook wel dat ze er anders uit zien, en zoals in het geval van jouw kennis weet hij zelf ook wel dat hij een rund (haaaaaaa-ha-ha :{ ) is geweest. Snap niet dat mensen dat moeten benadrukken.

In het geval van TS heb ik vooral het idee dat hij helemaal niet sociaal wíl zijn.

bij mij komt dat dan wel weer op
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_151350990
misvormd? in welke zin
pi_151350992
eetmond ? of wat
pi_151351022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 02:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Niet. Ik ben gediagnosticeerd met 3 a 4 stoornissen en ik heb een crisisopname gehad.
Wow heftig, welke stoornissen allemaal en jij was ook suïcidaal?
ADHD-C
  zaterdag 4 april 2015 @ 07:04:53 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151351454
Richard?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 07:29:23 #41
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151351486
Inderdaad. Neem een hond TS. Die kan er sowieso voor je zijn als zal jou niet op jw uiterlijk beoordelen.
Jouw hond gaat automatisch naar andermans hond en dan krijg je al snel een praatje.

[ Bericht 55% gewijzigd door kanovinnie op 04-04-2015 09:33:55 (het begin van je post was goed.) ]
pi_151352212
Maar voor de goede orde: zo lang jij behoefte blijft houden aan sociaal contact, zal je die suicidale momenten nooit kunnen elimineren als je geisoleerd blijft leven. Het is dan een logisch gevolg van hoe je je leven indeelt en hoe je je leven eigenlijk zou willen zien.
pi_151352708
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2015 07:29 schreef badtripbob het volgende:
Inderdaad. Neem een hond TS. Die kan er sowieso voor je zijn als zal jou niet op jw uiterlijk beoordelen.
Jouw hond gaat automatisch naar andermans hond en dan krijg je al snel een praatje.
Klopt ik heb een Basset gehad, prima babemagnet bij jonge deernes !

zaterdag 4 april 2015 @ 10:25:01 #44
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_151352767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef RicDan het volgende:
Ik denk dat dit wel een goede stap is, vooral als je aansluit in een "clan" en gebruik maakt van TeamSpeak.

Daarnaast zou de Topic starter, ook kunnen kijken voor gepast vrijwilligerswerk of zich kunnen richten op een "besloten" sociale werkplek. (Ik meen in een ver verleden ook op een sociale werkplek mensen met een gezichtsmisvorming gezien te hebben.) Misschien is er zelfs de mogelijkheid dat hij met het groepsbusje in de ochtend word opgehaald.

Ook kan de topicstarter zich aanmelden bij (Maatjes) gezocht.

Er zijn veel mogelijkheden om tot contact met andere personen te komen.

Het enige wat de TS niet moet doen is zich blind staren op de liefde/aandacht hij nu mist in zijn leven, en dit op chattende vrouwen projecteert die hij nauwelijks kent. Dit kan hij beter omzetten om beter voorzichzelf met zijn situatie te kunnen omgaan en door veilige betrouwbare sociale contacten op te bouwen

[ Bericht 4% gewijzigd door Konijntjuh op 04-04-2015 10:41:56 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_151355810
quote:

[..]

Het is ook maar een heel klein percentage die dit doet. Stel dat het 1 of 2% is dan hoor je het wel eens omdat we met zovelen zijn. Juist omdat het zo'n klein percentage is, kan hij er heel goed mee omgaan. Het zijn eigenlijk gewoon haters en hij kijkt -net als ik- op zulke mensen neer.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151377074
haha die eerste zin, ik barste in lachen uit toen ik dat las.

Ok nu ontopic. ik denk dat je een online vriendengroep moet creeren met mensen die jouw dan niet kunnen zien, je moet jezelf normaal voordoen en verzwijgen dat er iets mis met je is. Die handicap van je moet je absoluut niet kenbaar maken. Je zult jezelf voor altijd voor moeten doen als iemand die je niet bent want met een misvormd gezicht ben je gewoon niks waard in deze maatschappij, je zal nooit jezelf kunnen zijn.

Maar je kan altijd nog van je uiterlijk je USP (unique selling point) maken? Stel dat je echt zo lelijk bent als jij zelf zegt, dan zijn er vast mensen die daar geld voor overhebben. Je kunt denken aan een baan bij het circus of een kermis, of je kunt freelance aan de slag. Het enige dat je nodig hebt is een website en een agent en je kunt achterover leunen, nu hoeven alleen de boekingen voor feestjes en partijen nog maar binnen te stromen.

Ik zou het op prijs stellen als je nog even aangeeft welke van deze 2 opties het gaat worden.

gr gr wuuht
pi_151378077
Mislukt als in die franse voetballer? Draag een masker zoals tom cruise dat deed in vanilla sky.
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 01:38:22 #48
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151378233
TS. Ga naar feesten waar veel wijven aan de xtc zitten. Die komen vanzelf met je praten ;) en gozers ook. Lieve wausies.

Ga gewoon wat dansen alsof niemand kijkt. Niemans boeit het of je kan dansen. het is gewoon geweldig pm mensen om los te gaan!

Geloof mij. Dat haat je wereld op zn kop zetten. ;)
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 01:40:00 #49
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151378256
Lekker knuffelen en levensverhalen delen. Magisch ;)
pi_151378361
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2015 01:40 schreef badtripbob het volgende:
Lekker knuffelen en levensverhalen delen. Magisch ;)
levensverhalen zal ts wel niet in overvloed hebben
pi_151378407
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha lees ik dit nou goed of ben ik te aangeschoten, maar als je iemand niet hebt gezien hoe kan je dan van iemand houden. :') En je bent verder echt heel negatief over jezelf, dat stoot mensen ook af. Realisme is goed, maar om jezelf nou te isoleren omdat je toevallig misvormd bent (en dat is zeker kut) is raar. Als jij leuk bent, dan maakt dat in ieder geval voor vriendschappen niet zoveel uit.

En professionele hulp! Succes.
pi_151378445
quote:

[..]

Nee, ik dacht echt hetzelfde. Hoezo komt het in mensen op om raar te doen tegen iemand met een verminmkng. Echt bizar. Maar waarom een hond? Dat is sneu voor de hond, want dan komt de hond dis zelden buiten.
pi_151378900
Wat bij mij helpt in eenzame tijden is om er stil bij te staan dat iedereen alleen is OF alleen zal eindigen, als het er op aankomt.
Why stay small, if you can grow big..
pi_151378972
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 02:47 schreef D.D.W. het volgende:
Wat bij mij helpt in eenzame tijden is om er stil bij te staan dat iedereen alleen is OF alleen zal eindigen, als het er op aankomt.
Dat is een leugen naar jezelf. Zal sterven met al mijn vrienden, om mij heen. Dat het bij jou niet het geval is, is jammer. Maar wel de waarheid, klopt.
pi_151379221
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 01:51 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hahaha lees ik dit nou goed of ben ik te aangeschoten, maar als je iemand niet hebt gezien hoe kan je dan van iemand houden. :') En je bent verder echt heel negatief over jezelf, dat stoot mensen ook af. Realisme is goed, maar om jezelf nou te isoleren omdat je toevallig misvormd bent (en dat is zeker kut) is raar. Als jij leuk bent, dan maakt dat in ieder geval voor vriendschappen niet zoveel uit.

En professionele hulp! Succes.
Het was ook niet echt, een beetje playen of zo. Of hoe je het ook wil noemen.
pi_151379222
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 10:21 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Klopt ik heb een Basset gehad, prima babemagnet bij jonge deernes !

[ afbeelding ]
Zo cute O+ O+ O+
pi_151379250
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 02:47 schreef D.D.W. het volgende:
Ik denk wel eens dat de eenzame tijden die ik nu al ruim een decenium doormaak veel andere mensen ook gaan doormaken als ze oud zijn en ik er dus mentaal al helemaal klaar voor ben.
pi_151379259
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2015 07:29 schreef badtripbob het volgende:
Dit wil ik al een hele tijd, maar alleen als ik zeker weet dat ik de verantwoordelijkheid aan kan en dus altijd elke dag 3 x uitlaten. Gelukkig woon ik in een bosrijk gebied geïsoleerd van de buitenwereld (speciaal uitgekozen) en dat moet dus kunnen als ik op vreemde tijdstippen naar buiten ga en dus verder niemand tegen het lijf loop.
pi_151379265
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 01:29 schreef wiskundenoob het volgende:
Mislukt als in die franse voetballer? Draag een masker zoals tom cruise dat deed in vanilla sky.
Oh ja dat stukje. zo voel ik me precies.

Vanaf 4.30 is helemaal herkenbaar.
Ik ga ook nooit uit om dit soort situaties uit de weg te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Deluzion- op 05-04-2015 04:22:15 ]
pi_151379285
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 01:47 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

levensverhalen zal ts wel niet in overvloed hebben
Jawel die heb ik genoeg, ze worden alleen niet begrepen. Irl hield ben ik altijd heel gesloten want zodra er geluid uit mijn mond komt weet ik dat ik raar aangekeken word. Ik probeerde enigszins normaal over te komen ook al heb ik geen sociale vaardigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Deluzion- op 05-04-2015 05:35:23 ]
pi_151379657
Wat een hoop zelfmedelijden. Ga eens iets anders aannemen dan de slachtofferrol.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2015 08:14:17 ]
  zondag 5 april 2015 @ 08:22:18 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_151379694
Zijn er lotgenoten waar je mee kunt praten misschien?
pi_151380008
quote:
13s.gif Op zondag 5 april 2015 08:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat een hoop zelfmedelijden. Ga eens iets anders aannemen dan de slachtofferrol.
Hard maar waar. Die Calimero houding zal TS niet verder helpen.

Het zijn allemaal aannames TS, wat betreft de reacties van mensen. Als je weinig sociale vaardigheden hebt, hoe kun je dan zo zeker weten dat men je raar aan kijkt, bijvoorbeeld?

En die levensverhalen. Luister jij weleens naar anderen, begrijp jij hun verhalen wel?
  zondag 5 april 2015 @ 10:16:36 #64
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_151381044
Hmmm, wat lastig zeg!! Natuurlijk kan ik nu schrijven dat uiterlijk er niet toe doet. Maar dat zal jij anders ervaren. Want natuurlijk maakt het het een stuk makkelijker als je niet meteen opvalt door een vervormd gezicht.

Hoe andere mensen er in staan, weet ik niet... Maar uiterlijk zou geen belemmering zijn voor vriendschap. Waarom zou het? Leuk/goed met elkaar kunnen praten en op elkaar terug kunnen vallen, heeft niks te maken met een gezicht.

Online mensen leren kennen, lijkt me een goed begin. Dan kan er een klik ontstaan die niet gebaseerd is op uiterlijk. Als die klik er eenmaal is, wordt je uiterlijk sneller geaccepteerd denk ik. En als iemand een tijdje bevriend is met je, is zo iemand er helemaal aan gewend.

Wel echt eerlijk zijn. Zo'n foto van iemand anders laten zien zou bij mij in ieder geval niet echt in goede aarde vallen. Hoewel ik het ergens wel begrijp. Maar dat lijkt me echt geen oplossing.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zondag 5 april 2015 @ 10:31:26 #65
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_151381275
En... Dat je echt een huis hebt uitgekozen dat geïsoleerd ligt, vind ik wel tekenend voor hoe groot het probleem is! Het geeft je misschien rust, maar zo wordt de drempel wel erg hoog. Stel dat je dagelijks boodschappen gaat doen, een jaar lang... Waarschijnlijk wen je er steeds meer aan.

En kijk anders eens afleveringen van de undatebles. Niet dat jij undateble bent, maar zo heet het programma nu eenmaal. Allemaal jongeren met een ziekte of aandoening die aan de buitenkant zichtbaar is. Ze hadden soms hele gezellige dates!!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_151381945
probeer anders eerst eens om elke dag een kwartier buiten te lopen en bouw dit na verloop van tijd op naar een half uur. Kijk om je heen en geniet van de frisse lucht in het bos. Geef jezelf dan een compliment dat je die stap gezet hebt. Na een paar dagen zal je je waarschijnlijk al beter voelen.
pi_151382337
Zelden zoveel onzin gelezen. TS is niet verminkt. Hij verwaarloost zichzelf misschien, maar that's it. Hij woont ook niet geisoleerd, had nog wel contact met zijn buren. Zoals gezegd, je wil niet sociaal zijn. Je wil zwelgen en nog meer zwelgen. Het maakt je diep ongelukkig, maar het is wel de weg van de minste weerstand.

Ik begrijp niet wat je hiermee hoopt te bereiken? :') Je isolatie leg je jezelf op. Ik geloof niet dat er geen mensen zijn die met je willen omgaan, maar wel dat je te bang en onzeker bent om sociaal contact te kunnen opbrengen. Dat zijn de issues, niet dat je verstoten wordt om je uiterlijk of wat je jezelf ook wijsmaakt.
pi_151382414
quote:
13s.gif Op zondag 5 april 2015 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Zelden zoveel onzin gelezen. TS is niet verminkt. Hij verwaarloost zichzelf misschien, maar that's it. Hij woont ook niet geisoleerd, had nog wel contact met zijn buren. Zoals gezegd, je wil niet sociaal zijn. Je wil zwelgen en nog meer zwelgen. Het maakt je diep ongelukkig, maar het is wel de weg van de minste weerstand.

Ik begrijp niet wat je hiermee hoopt te bereiken? :') Je isolatie leg je jezelf op. Ik geloof niet dat er geen mensen zijn die met je willen omgaan, maar wel dat je te bang en onzeker bent om sociaal contact te kunnen opbrengen. Dat zijn de issues, niet dat je verstoten wordt om je uiterlijk of wat je jezelf ook wijsmaakt.
Ken jij TS? Zit ik net dit hele topic te lezen :')
pi_151382506
quote:
Ik had haar een foto van een gemiddeld persoon laten zien maar later vertelde ik haar dat ik die persoon niet was en toen verbrak ze het contact.
Waarom geen foto van jezelf? Misschien was je bang dat ze op je uiterlijk zou afknappen en het contact zou verbreken, maar nu heb je haar vertrouwen in jou beschadigd en dat heeft exact hetzelfde resultaat. Hoe dan ook zul je moeten kiezen. Of je blijft je verstoppen voor de buitenwereld óf je maakt die contacten waar je naar verlangt. Het ene sluit het andere uit.
pi_151382537
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2015 11:37 schreef FANN het volgende:

[..]

Ken jij TS? Zit ik net dit hele topic te lezen :')
Anders kan ik die uitspraken niet doen he.
pi_151382556
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oké, dan hoef ik dus geen diep medelijden meer met TS te hebben :+
pi_151382665
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2015 11:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Oké, dan hoef ik dus geen diep medelijden meer met TS te hebben :+
Hij heeft het absoluut niet makkelijk, maar moet de feiten gewoon niet zo verdraaien.
pi_151382678
quote:
Allereerst ben ik geboren met een ziekte waardoor ik een misvormd gezicht heb
quote:
13s.gif Op zondag 5 april 2015 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Wow, dat is wel triest :')
pi_151382733
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft het absoluut niet makkelijk, maar moet de feiten gewoon niet zo verdraaien.
oké, hij is dus gewoon een beetje aan het overdrijven begrijp ik, maar misschien ziet hij zichzelf
dan wel als mismaakt terwijl het allemaal wel meevalt, tja therapie ofzo zou ik dan zeggen...
pi_151382880
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 11:48 schreef FANN het volgende:

[..]

oké, hij is dus gewoon een beetje aan het overdrijven begrijp ik, maar misschien ziet hij zichzelf
dan wel als mismaakt terwijl het allemaal wel meevalt, tja therapie ofzo zou ik dan zeggen...
Denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat.
  PR en moderator zondag 5 april 2015 @ 13:29:11 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_151385502
Ik denk eigenlijk dat je 'uiterlijke onvolkomenheden' na al die jaren het probleem niet zijn, maar de diepe put waar je psychisch in zit als gevolg daarvan.
Je zei dat je medicatie slikt 'om het leed te verzachten'; dat zijn antidepressiva denk ik?
Heb je nog regelmatig contact met een psycholoog oid?

Ik zou me niet kunnen voorstellen hoe het is om te leven met misvormingen in het gezicht o.i.d., maar ik kan me ergens wel een beetje voorstellen hoe moeilijk het is om daarmee te leven in deze veroordelende wereld.
Er zijn altijd mensen die dat zullen blijven doen in je leven, daar kom je niet omheen. Maar er zijn ook heeel veel mensen die ook met misvormingen leven die úít dat 'solitary confinement' zijn gekomen en zijn gaan leven voor zichzelf.
Ik denk dat jij dat uiteindelijk ook wel kunt, waardoor je alsnog gelukkig wordt en mensen om je heen hebt die je accepteren voor wie en hoe je bent. Maar om daar te komen moet je eerst dat lichtpuntje zien en professionele hulp hebben die je daarin kan begeleiden, waardoor je uiteindelijk uit je depressie zult komen.

Veel sterkte!
Fuck the EBU.
pi_151385565
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uit wat voor milieu kom jij eigenlijk, in hemelsnaam? Eerst dat gedoe op FOK! met je vader, deze gek schijn je ook te kennen en je post zelf ook keiveel in R&P. Hoe zit dat nou precies allemaal :')?
pi_151385683
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2015 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Uit wat voor milieu kom jij eigenlijk, in hemelsnaam? Eerst dat gedoe op FOK! met je vader, deze gek schijn je ook te kennen en je post zelf ook keiveel in R&P. Hoe zit dat nou precies allemaal :')?
Ben uit de inrichting ontsnapt. Off-topic.
  zondag 5 april 2015 @ 15:46:37 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_151389539
quote:

[..]

Uit wat voor milieu kom jij eigenlijk, in hemelsnaam? Eerst dat gedoe op FOK! met je vader,
Ja shit daar had ik ook iets over gehoord.. kan je me een mooie samenvatting geven? Kom niet zo vaak meer op Fok maar voor een smeuïg verhaal ben ik altijd te porren.
quote:
deze gek schijn je ook te kennen en je post zelf ook keiveel in R&P. Hoe zit dat nou precies allemaal :')?
#Durftevragen.
Huilen dan.
  maandag 6 april 2015 @ 18:55:01 #80
442977 _xladymillion
Live, Laugh, Love.
pi_151425540
Als eerste wil ik zeggen wat heftig zeg! Maar ik begrijp je. Ik ben 19 jr en leef sinds iets meer dan een half jr met een Paniek/depressiestoornis die zo ernstig is dat ik me zelf ook heb geisoleert. Ik heb mezelf vast gekluistert aan huis. Mijn tip is echt om professionele hulp te gaan zoeken het zou je enorm helpen! Ik ga er over een paar weken mee beginnen. Sterkte!
pi_151435036
Je zegt dat je misvormd bent.. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Elephant Man -achtige situatie of wat? Is namelijk belangrijk om op de OP een antwoord te geven.
pi_151437363
"Pools are perfect for holding water"
pi_152842939
Mijn logje: 21-5-15

Dag 34 van totale isolatie. Gebeurtenissen in random order omdat ik geen gevoel van tijdsbesef meer heb.

Hallucinaties. Het begon met lichtflitsen , figuren en lijnen daarna stopte het. Dit gebeurd elke dag.

Als ik in bed lig dan vervormen de muren en overheerst een gevoel van angst.

Op dag 32 hallucineerde ik een zwerm muggen in mijn slaapkamer.

Ook ervaar ik bizarre emoties die ik nooit eerder in mijn leven heb gevoeld.

Regelmatig het gevoel dat ik niet besta.

Uren lang bedenk ik mij complexe schaak puzzels die ik probeer op te lossen.

De spaarzame momenten dat ik naar buiten kijk vervormd het landschap in heldere kleuren.

Stemmen horen in de verte en er na een tijde achterkomen dat het mijn eigen stem is.

Geen tijdsbesef meer. Proberen 1 minuut te tellen en als ik vervolgens op de klok kijk zijn er 6 minuten om.

Vreemd slaap patroon. Ik ben zo'n 26 uur lang wakker en ik slaap 10 uur.

Binnenkort weer een update.
pi_152843307
Dus...

Altijd fijn om nog eens een update te krijgen, maar dat onderbreekt wel je doel van totale isolatie. Wat probeer je hier mee te bereiken, behalve enige desorientatie?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 00:23:25 #85
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_152843432
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 03:08 schreef LazyDave het volgende:

[..]

Wow heftig, welke stoornissen allemaal en jij was ook suïcidaal?
Op mijn 16e had ik suïcidale gedachtes. Het is wel grappig, want vanwege mijn angststoornis heb ik niks gedaan. Ik heb het volgende:
1) Paranoïde persoonlijkheidsstoornis (achterdocht, sociale angsten, vermijdingsgedrag)
2) Mogelijk schizoïde persoonlijkheidsstoornis
3) Dysthyme stoornis (Persisterende Depressieve Stoornis)

Ze weten het niet zeker, omdat het beeld bij mij heel troebel is.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 22 mei 2015 @ 00:25:34 #86
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_152843467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:59 schreef -Deluzion- het volgende:

Dag 34 van totale isolatie. Gebeurtenissen in random order omdat ik geen gevoel van tijdsbesef meer heb.

Hallucinaties. Het begon met lichtflitsen , figuren en lijnen daarna stopte het. Dit gebeurd elke dag.

De spaarzame momenten dat ik naar buiten kijk vervormd het landschap in heldere kleuren.

Stemmen horen in de verte en er na een tijde achterkomen dat het mijn eigen stem is.

Geen tijdsbesef meer. Proberen 1 minuut te tellen en als ik vervolgens op de klok kijk zijn er 6 minuten om.

Ik raad je aan om "professionele" hulp te gaan zoeken.
pi_152844170
TS post hier over elf jaar nog vol zelfmedelijden.

Ga wat doen, elke dag. Wandelen, fietsen, boodschappen doen, een frietje halen. Elke dag een halfuur en bouw dat op. Zeg hoi tegen mensen als ze staren en overwin je ellende.

Succes.
pi_152845188
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:17 schreef Waterdrinker het volgende:
TS post hier over elf jaar nog vol zelfmedelijden.

Ga wat doen, elke dag. Wandelen, fietsen, boodschappen doen, een frietje halen. Elke dag een halfuur en bouw dat op. Zeg hoi tegen mensen als ze staren en overwin je ellende.

Succes.
Nee ik heb geen zelfmedelijden. Ik ben onderdeel van een wetenschappelijk project voor de psychology. Ik wil op deze manier leven en er zijn nog geen gezondheidsklachten ondanks dat ik alleen water drink.Het is interessant om te zien waar dit toe gaat leiden. Ik voel me gelukkiger dan ooit te voren. Ik besta uit verkeerde genen, natuurlijke selectie heeft mij in deze rol gedwongen. Eigenlijk heb ik geen recht om te leven volgens de wetten van de natuur.
pi_152845360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik raad je aan om "professionele" hulp te gaan zoeken.
Ik adviseer je om mijn levensstijl aan te nemen in het geval je ook geen bestaansrecht bezit.
De kracht van je hersenen is ongelimiteerd en het is prachtig wat voor eigen creatie je hersenen op je netvlies kan toveren. Het is zoveel mooier dan de waarneembare realiteit.
pi_152845376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:31 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee ik heb geen zelfmedelijden. Ik ben onderdeel van een wetenschappelijk project voor de psychology. Ik wil op deze manier leven en er zijn nog geen gezondheidsklachten ondanks dat ik alleen water drink.Het is interessant om te zien waar dit toe gaat leiden. Ik voel me gelukkiger dan ooit te voren. Ik besta uit verkeerde genen, natuurlijke selectie heeft mij in deze rol gedwongen. Eigenlijk heb ik geen recht om te leven volgens de wetten van de natuur.
Als ik jou was dan ging ik nu lekker op bed. En dan na je slaapje, wanneer de drugs zijn uitgewerkt, weer even reageren.
pi_152845422
Wat voor misvormingen heb je dan TS?

Ik zou hulp zoeken als ik jou was!
pi_152845926
quote:

[..]

Oh, je hebt jezelf tot wetenschappelijk project gebombardeerd. Jammer dat je excuusjes zoekt om lekker masochistisch in je zelfbedachte lijdend voorwerprol te kunnen wentelen. Je opdates zijn niet wetenschappelijk en halen je totale isolatie uit het verband.

Maar fijn dat je een doel in je leven hebt gevonden en succes!
pi_152846020
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2015 01:38 schreef badtripbob het volgende:
TS. Ga naar feesten waar veel wijven aan de xtc zitten. Die komen vanzelf met je praten ;) en gozers ook. Lieve wausies.
"Hey, waarom zit jouw hoofd vol tatoeages?"

Goed plan weer bob.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152846253
quote:

[..]

Vertel eens wat meer.
pi_152847062
quote:
Ik wil op deze manier leven
Prima dan! ^O^ Jij liever dan ik though.
quote:
Ik voel me gelukkiger dan ooit te voren
Mooi. :)
pi_152847931
Misschien zul je het niet geloven wat ik ga zeggen, maar een misvormd gezicht hoeft helemaal geen vriendschappen of relaties in de weg te staan. Als jij prettig in de omgang bent zal je niet worden afgewezen, maar daarvoor zul je eerst aan je zelfvertrouwen moeten werken. En bedenk als het in eerste instantie niet lukt, dat iedereen, ook mensen waar aan de buitenkant niks 'mankeert' wel eens worden afgewezen.

Wel raad ik je aan om bij een psycholoog langs te gaan ipv het zelf proberen op te lossen, want van de problemen die je beschrijft kom je niet zonder hulp vanaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Inalegranza op 22-05-2015 10:41:51 ]
pi_152848135
quote:

Laat jezelf aub gewoon opnemen.
pi_152848203
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer.
Waarom? Als je zo nodig dingen over me wil weten stuur je maar een DM.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:01:04 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_152848560
Ja maar ik wil het ook weten.
Huilen dan.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:13:59 #100
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_152848883
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:22 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik adviseer je om mijn levensstijl aan te nemen in het geval je ook geen bestaansrecht bezit.
De kracht van je hersenen is ongelimiteerd en het is prachtig wat voor eigen creatie je hersenen op je netvlies kan toveren. Het is zoveel mooier dan de waarneembare realiteit.
Jouw levensstijl heb ik gehad. Dat heeft geleid tot mijn crisisopname. Been there, done that, got the t-shirt.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:23:16 #101
354103 Magica
gna gna
pi_152849088
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ja maar ik wil het ook weten.
pi_152849851
Eigenlijk kan je best wel een mooi leven leiden in je eentje. Films kijken, spelletje spelen, instrument leren, en als je behoefte hebt aan vrijblijvende contacten, dan zijn er legio mogelijkheden op het internet. Wellicht leer je zelfs een vreemde taal door al het geïnternet. Nu je toch zeeën van tijd hebt, kan je net zo goed gespierd proberen te worden zoals vele gevangenen dat doen in films. Het dwingt je iig regelmatiger te leven en gezond eetpatroon aan te nemen, anders blijven de resultaten uit. Je hebt iig de tijd om te leren koken, haren knippen, naaien, tuinieren, klussen etc.

Het mooiste is dat je stressvrij kan leven, want je kan doen wat je wilt en je hebt niemand die je kan tegenspreken of schuldgevoelens aan kan praten. Er valt nooit over iets te stressen want je kan een dag uitstellen met wat je van plan bent.
pi_152850018
quote:
Allereerst ben ik geboren met een ziekte waardoor ik een misvormd gezicht heb en doordoor mezelf in de loop der jaren ben gaan terug terugtrekken omdat ik altijd vanaf de zijlijn moest toekijken hoe mensen relaties en sociale contacten opbouwden. Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan. Operaties om mijn gezicht te fixen zijn niet mogelijk.
Ik leef nu ruim 12 jaar geïsoleerd en ben begin 30. Mijn twintiger jaren waren pure hel waarin ik alles heb overgeslagen en ik hoop nu meer rust te krijgen.

Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken. Verder slik ik verschillende medicaties om het leed te verzachten.

Voor de rest leef ik binnen in mijn eigen wereld. Ik praat in mezelf en hallucineer mensen. Soms angstaanjagend als ik 's nachts wakker word krijg ik soms een angstaanval en dan staat er een meisje in de deuropening die mij verteld wat voor een mislukkeling ik ben en als ik dan zeg dat ik beter mijn best zou doen zegt ze dat dat niet genoeg is.

Mijn gevoel is uitgeschakeld in het grootste gedeelte van de tijd dat ik doorbreng. Ongeveer 2 keer per maand kan ik mijn gevoelens niet onder controle houden en ben ik suïcidaal.

IK wil graag tips van mensen die ook in een soort gelijke situatie leven en waarvoor er ook geen hoop meer is om misschien die laatste 2 dagen dat ik me slecht voel kan elimineren.
Hey, klinkt niet goed dit :( Alhoewel ik ook redelijk geïsoleerd leef heb ik wel een full time job (alhoewel ik daar er ook niet bij hoor)). Zonder die job zou ik ook nooit buiten komen. Mn zomervakantie bestaat dan ook uit 2 weken opgesloten in huis zitten. Want tja, voel me overal ongewenst waar ik kom.

Heb zelf meerdere keren per week suïcidale gedachtes, want wat is het leven nou waard? eigenlijk geen ene moer. Zit toch vol teleurstellingen en nooit positiviteit. Maar kan mezelf nog redelijk goed tegenhouden als ik eenmaal in die mindset zit.

Dat tegen jezelf aan praten is heel herkenbaar }:| Heb maar een hamstertje gekocht om tegen aan te praten thuis, scheelt enorm in het tegen jezelf lullen.

Heb niet echt tips voor je, behalve dat je een normaal slaapritme moet creëren want 24 uur wakker zijn is niet echt heel gezond voor je. En zet voor jezelf wat doelen uit, is heel erg moeilijk dat weet ik maar het hoeven niet echt hele grote doelen te zijn. Kleine doelen behalen elke week geeft ook wat positieve energie. Doe iets creatiefs, maak een schilderij van het landschap in de achtertuin ofzo.
pi_152850041
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef wiskundenoob het volgende:
Eigenlijk kan je best wel een mooi leven leiden in je eentje. Films kijken, spelletje spelen, instrument leren, en als je behoefte hebt aan vrijblijvende contacten, dan zijn er legio mogelijkheden op het internet. Wellicht leer je zelfs een vreemde taal door al het geïnternet. Nu je toch zeeën van tijd hebt, kan je net zo goed gespierd proberen te worden zoals vele gevangenen dat doen in films. Het dwingt je iig regelmatiger te leven en gezond eetpatroon aan te nemen, anders blijven de resultaten uit. Je hebt iig de tijd om te leren koken, haren knippen, naaien, tuinieren, klussen etc.

Het mooiste is dat je stressvrij kan leven, want je kan doen wat je wilt en je hebt niemand die je kan tegenspreken of schuldgevoelens aan kan praten. Er valt nooit over iets te stressen want je kan een dag uitstellen met wat je van plan bent.
Waarom zou hij in zichzelf investeren als hij zichzelf niks waard vindt?

quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dan stuur je ook een DM. ^O^ Zo boeiend is het allemaal niet.
pi_152850249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zou hij in zichzelf investeren als hij zichzelf niks waard vindt?

[..]

Dan stuur je ook een DM. ^O^ Zo boeiend is het allemaal niet.
Alleen zo is een kluizenaarsbestaan houdbaar zonder steeds af te vragen wat er met je mis is.
pi_152850303
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:10 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Alleen zo is een kluizenaarsbestaan houdbaar zonder steeds af te vragen wat er met je mis is.
Een kluizenaarsbestaan is alleen houdbaar als je vanuit je persoonlijkheid geen behoefte hebt aan sociaal contact. Ze zijn er, zulke mensen. TS is niet een van die mensen en daarom blijft hij ook updates posten op het forum.
pi_152850391
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een kluizenaarsbestaan is alleen houdbaar als je vanuit je persoonlijkheid geen behoefte hebt aan sociaal contact. Ze zijn er, zulke mensen. TS is niet een van die mensen en daarom blijft hij ook updates posten op het forum.
Sociaal contact kan gewoon via Skype.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:19:10 #108
441440 aquawoman
Bitch please
pi_152850470
Hoi Ts,

Ik ben van mening dat er inderdaad mensen zijn die een kluizenaarsbestaan willen en kunnen leven en dat kan volgens mij ook best een prettig leven zijn.

Jij hebt daar duidelijk moeite mee, dus ik vraag me af waarom je er dan voor kiest. Ik ken toevallig een aantal mensen met ernstige gezichtsverminkingen en het is helemaal niet zo dat die geen relaties of vriendschappen hebben. Natuurlijk is het wel moeilijker om een leuke partner te vinden als je er afwijkend uit ziet, maar het is zeker niet onmogelijk. Ik ken zelfs een jongen met de allerergste gezichtsafwijking die ik ooit heb gezien, iemand waarvan je in eerste instantie echt je rot schrikt. Hij heeft daarnaast ebst een leuk leven: gaat uit, heeft vrienden en heeft een leuke baan.

Ik denk dat de key ligt in je niks aantrekken van andere mensen,werken aan een leuk leven voor jezelf en proberen om niet te doen alsof je nu al kan invullen hoe jouw volledige leven zal zijn. Leven is wat je er zelf van maakt.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_152850474
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom? Als je zo nodig dingen over me wil weten stuur je maar een DM.
Hoor het liever van hem
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:22:11 #110
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_152850556
Volgens mij ben jij niet in therapie of wel?

Wat je doet, je schamen voor jezelf en dat volledig bevestigen door je terug te trekken en dit als eindpunt te zien doe je jezelf veel te kort.

Fuck it dat je niet de knapste bent, dat is een enkeling. Probeer weer naar buiten te gaan, desnoods eerst door het bos ofzo. Beweging helpt, en alleen maar muren zien dat is niet gezond voor je. Adopteer een boom of zo waar je voor gaat zorgen :P

Eerst zorgen dat je weer naar buiten gaat, maar wel met proff. hulp. Dan komt de rest vanzelf, want schamen voor iets waar je niets aan kunt doen is volledig overbodig.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:24:29 #111
441440 aquawoman
Bitch please
pi_152850610
Ik weet niet welke afwijking je hebt, maar ben je lid van een patientenvereniging of zoiets? Ik denk dat het ook best inspirerend kan zijn om met mensen te praten die hetzelfde uiterlijke probleem hebben en die wel gewoon lol in het leven hebben. Of dat het fijn is om dingen te delen die je er moeilijk aan vindt?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:27:32 #112
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_152850699
ga es effe praten met een psycholoog, gast... gewoon online, hoef je niemand te zien.

allemaal prima hoor, thuis blijven enzo, maar hallucinaties zien, lijkt me niet zo goed. moet je iets aan doen.

en verder, als je er zelf voor kiest binnen te blijven, dat is het ook je eigen schuld dat je ongelukkig bent. volgens mij heb je gewoon trauma's en een enorm gebrek aan eigenwaarde. daar kan je wat aan doen.

en dat je een rare kop hebt; nou en. je moet je erover heen zetten, en een punt bereiken dat het je niet meer interesseert. want nu ben je bang dat anderen je raar vinden, en laat je dus andere mensen voor jou bepalen dat je ongelukkig bent en niet wilt leven.
fuck de hele wereld, en ga lekker leven. wat kan jou het nou schelen of anderen je raar vinden, kom op zeg. ik vind dat je je een beetje aanstelt, eigenlijk. dat geeft niet, maar je moet er wel overheen stappen op gegeven moment. wacht maar tot je 80 bent. dan heeft iedereen een lelijke rotkop.
pi_152850718
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:15 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Sociaal contact kan gewoon via Skype.
Ja, dus?
pi_152851183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dus?
Hoef je huis niet voor uit te komen.
pi_152851230
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Hoef je huis niet voor uit te komen.
Is het opzoeken van sociaal contact niet wat tegenstrijdig als je als een kluizenaar wilt leven?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:21:29 #116
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152852325
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoor het liever van hem
Dat wil je niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152852364
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het opzoeken van sociaal contact niet wat tegenstrijdig als je als een kluizenaar wilt leven?
Niet als het onvrijwillig is.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:58:04 #118
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152853527
quote:
quote:
k adviseer je om mijn levensstijl aan te nemen in het geval je ook geen bestaansrecht bezit.
Eehm, oze wieze woze... lijdt u soms aan een psychose?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:34:38 #119
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152854573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

[..]

Eehm, oze wieze woze... lijdt u soms aan een psychose?
+ snoepjes
pi_152855086
quote:

Jij hebt geen psychedelica nodig :)
pi_152855755
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat wil je niet.
:D ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:22 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Niet als het onvrijwillig is.
Hij legt het zichzelf op.
pi_152855774
Word je psychotisch als je te lang niets eet, eigenlijk?
pi_152857702
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef wiskundenoob het volgende:

Klinkt inderdaad zo gek nog niet, maar het is wel een eenzaam bestaan.
ADHD-C
pi_152863611
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jij hebt geen psychedelica nodig :)
Ok.
pi_152863674
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok.
Veel plezier.
Met je leven.
pi_152863733
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

+ snoepjes
Ik doe niet aan snoepjes zoals jij die denk ik bedoeld :)
pi_152863747
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:59 schreef artelligence het volgende:

[..]

Veel plezier.
Met je leven.
Eh ok. Jij ook :)
Doei.
Tof dat je even in dit topic kwam om dit te melden :)

[ Bericht 11% gewijzigd door -Deluzion- op 22-05-2015 20:07:25 ]
pi_152863904
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:33 schreef Inalegranza het volgende:
Misschien zul je het niet geloven wat ik ga zeggen, maar een misvormd gezicht hoeft helemaal geen vriendschappen of relaties in de weg te staan. Als jij prettig in de omgang bent zal je niet worden afgewezen, maar daarvoor zul je eerst aan je zelfvertrouwen moeten werken. En bedenk als het in eerste instantie niet lukt, dat iedereen, ook mensen waar aan de buitenkant niks 'mankeert' wel eens worden afgewezen.

Wel raad ik je aan om bij een psycholoog langs te gaan ipv het zelf proberen op te lossen, want van de problemen die je beschrijft kom je niet zonder hulp vanaf.
Advies van vrouwen neem ik niet aan.

Want volgens het volgende simpele scenario dat in mijn hoofd zit:

A) Geen zelfvertrouwen

B) Geen cognitieve vaardigheden.

C) Langdurige buitengesloten/gepest en/of een te onaantrekkelijk uiterlijk.

Ik ben C waardoor ik automatisch A en B niet heb ontwikkeld. Tel daarbij negatieve ervaringen op om dit beeld te bevestigen en uiteindelijk beland je in een isolement.

Hoe leuk en aardig etc ik ook over kom. Zonder A en B kom ik geen stap verder.

Ik probeer het wel zelf op te lossen, Hulp zoeken en aannemen zie ik als een vorm van grote zwakte.

Ja ik krijg hulp maar ik neem het niet aan.

Zoals mijn psych een paar maanden geleden nog zei" waarom moet je alles nou de hele tijd alleen doen en accepteer je geen hulp?"

Ik ben geen leuk persoon in de ogen van anderen omdat ik A en B mis daardoor is mijn eigen waarde zo laag dat ik niet verdien en mij kan voorstellen dat anderen ooit iets om mij geven.
In de loop der jaren leef ik dus in mijn eigen wereld waarin ik alles zelfstandig doe en niks anders dan dat.

Bezit je A en B niet als man dan lijkt het erop dat vrouwen je proberen te vernietigen. Op die manier interpreteren mijn hersenen dit.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 22-05-2015 20:14:20 ]
pi_152864192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:21 schreef LazyDave het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad zo gek nog niet, maar het is wel een eenzaam bestaan.
Dat ligt er maar net aan of je je alleen of eenzaam voelt of beide.
pi_152867558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het is immers niet zwak om te stoppen met voor jezelf te zorgen en lekker thuis weg te kwijnen, omdat je het allemaal beter weet en je toch niets van anderen aan wil nemen, tenzij je die ene chick had kunnen overtuigen met je Manson-impersonatie...
Nee ik zie dit niet als zwakte. Ik probeerde jarenlang aan punt C te werken en mezelf te accepteren iets wat mij gewoon niet is gelukt en daardoor heb ik nooit aan punt A en B kunnen werken.
Totdat internet opeens in opkomst kwam en ik opeens punt A en B wel kon faken en door in contact te komen met veel vrouwen heb ik me online cognitief kunnen ontwikkelen. Echter irl ben ik geen schim meer van hoe ik wil en kan zijn omdat de achterstand zo enorm groot is dat ik heb opgelopen en lichaamstaal en houding en noem maar op opeens heel belangrijk worden. Op die manier nemen de negatieve gedachtes weer de overhand en krijg ik weer schijnbevestiging.

Wat betreft de Zweedse dame. Ik heb veel van haar geleerd over hoe ik natuurlijk gedrag moet vertonen. Ik heb haar gebruikt als project door allerlei scenarios te bedenken en op haar af te vuren. Ik ben in staat geweest om haar te manipuleren.

[..]

quote:
Je bent inderdaad geen leuk persoon als je alleen maar kan janken over wat je denkt dat anderen van je vinden en hoe oneerlijk dat is, als excuus voor je gedrag. Weinig uitnodigend, want jij hebt helemaal geen oog voor een ander en persoonlijk contact. Niet omdat je niets te bieden hebt, maar omdat je niet openstaat voor wat de ander zou kunnen bieden, omdat je zogenaamd voor die ander na kan denken.
Ben ik wel benieuwd hoe je aan je inkomen en boodschappen komt als je alles zo zelfstandig doet?
Dit klopt en daar ben ik mij ook bewust van. Maar ik zou dan toch eerst helemaal mezelf moeten kunnen accepteren. De gebeurtenissen in mijn leven hebben mij zo gevormd en mijn negatieve gedachtes zijn zelfdestructief geworden en zijn een eigen leven gaan leiden. En het probleem is dat die gedachtes gevoed worden ervaringen die daarop aansluiten en ik dan denk "zie je wel"
Als je jarenlang werkt meer dan fulltime dan spaar je vanzelf een behoorlijk bedrag als je verder alleen de noodzakelijke dingen koopt. Boodschappen doe ik niet meer op het moment. Ik leef enkel op water en droge crackers.

[..]

quote:
Jouw interpretatie zegt al voldoende, mooie verwoording. Ondertussen vernietig je heel masochistisch langzaamaan jezelf door niet meer te eten, maar dat is natuurlijk ook de schuld van vrouwen.

Serieuze vraag, geen suggestie: Waarom geen pro-actieve zelfmoord in plaats van dit lijdzame afwachten en aandachtstrekkerij?
Ik geef vrouwen niet de schuld. Vrouwen hebben een gen om te detecteren dat er een gedragsfout aanwezig is en op die manier stoten ze je af totdat je normaal gedrag vertoont.

Ik ben te laf om zelfmoord te plegen. En omdat ik toch nog altijd hoop houd dat het nog goed komt of zo :)
Ik voer bizarre experimenten op mezelf uit omdat ik het interessant vind om te zien wat voor effect het heeft op mijn brein. En ja ik weet dat ik behoorlijk getraumatiseerd ben.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 22-05-2015 22:04:37 ]
pi_152867669
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wauw
Ja wauw ja, kan je nu weggaan of ergens in DM sensatie zoeken?
pi_152868576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee ik zie dit niet als zwakte. Ik probeerde jarenlang aan punt C te werken en mezelf te accepteren iets wat mij gewoon niet is gelukt en daardoor heb ik nooit aan punt A en B kunnen werken.
Bullshit, het een sluit het ander uit, omdat jij het zogenaamd beter weet. Maar mocht je kunnen weerleggen dat je huidige tactiek geen ontwijkingsactie is, dan hoor ik het graag.

quote:
Totdat internet opeens in opkomst kwam en ik opeens punt A en B wel kon faken en door in contact te komen met veel vrouwen heb ik me online cognitief kunnen ontwikkelen.
Die ontwikkeling is geen kut waard, aangezien je er geen fuck mee doet. Faken heeft je geen A en/of B gebracht en je gebruikt nog steeds dezelfde excuus, waarom je dingen zogenaamd wel zo moet doen.

quote:
Echter irl ben ik geen schim meer van hoe ik wil en kan zijn omdat de achterstand zo enorm groot is dat ik heb opgelopen en lichaamstaal en houding en noem maar op opeens heel belangrijk worden. Op die manier nemen de negatieve gedachtes weer de overhand en krijg ik weer schijnbevestiging.
Kan zijn nog wel, je weet dus wel beter, maar zoals dit topic ook maar weer bewijst is dat deze zelfmedelijdenstactiek het meest succesvol om aandacht te genereren.

quote:
Wat betreft de Zweedse dame. Ik heb veel van haar geleerd over hoe ik natuurlijk gedrag moet vertonen. Ik heb haar gebruikt als project door allerlei scenarios te bedenken en op haar af te vuren. Ik ben in staat geweest om haar te manipuleren.
Manipuleren en gebruiken zijn geen natuurlijk gedrag, je onlinegesprekjes met deze vermeende dame stelden geen kut voor en hebben ook niets met een eventuele werkelijkheid te maken. Je wil niet alleen jezelf voor de gek blijven houden, je doet het net zo hard bij anderen. Pot, ketel, zwart, zoals de waard is... etc.

quote:
[..]

[..]

Dit klopt en daar ben ik mij ook bewust van. Maar ik zou dan toch eerst helemaal mezelf moeten kunnen accepteren. De gebeurtenissen in mijn leven hebben mij zo gevormd en mijn negatieve gedachtes zijn zelfdestructief geworden en zijn een eigen leven gaan leiden. En het probleem is dat die gedachtes gevoed worden ervaringen die daarop aansluiten en ik dan denk "zie je wel"
Lijdend voorwerp, weer verantwoordelijkheid afschuiven want zogenaamd niet of nauwelijks invloed. Lekker die lat hoog blijven leggen, zodat je je faalangst nooit echt onder ogen zal hoeven zien.

quote:
Als je jarenlang werkt meer dan fulltime dan spaar je vanzelf een behoorlijk bedrag als je verder alleen de noodzakelijke dingen koopt. Boodschappen doe ik niet meer op het moment. Ik leef enkel op water en droge crackers.
Super dat je daadwerkelijk zelfstandig bent en niet op een uitkering teert ^O^
Mag ik vragen wat voor werk je deed?

quote:
[..]

[..]

Ik geef vrouwen niet de schuld. Vrouwen hebben een gen om te detecteren dat er een gedragsfout aanwezig is en op die manier stoten ze je af totdat je normaal gedrag vertoont.
Welk gen is dat en waar vind ik de wetenschappelijke onderbouwing hiervoor?
Wel jammer dat je geen homo bent..
pi_152868612
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo hey, je hebt er een werk van gemaakt. :D Je slaat de plank volledig mis, dat dan weer wel.
Ja, dat is Temps_mort. Die denkt wel vaker dat fok louter uit kerels bestaat..
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_152868651
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat een figuur. _O-
pi_152868763
Je gedrag en denkwijze zijn niet zo bijzonder. Miljoenen zijn je voorgegaan. Lees een goed boek over dit onderwerp en bespaar jezelf miserabele jaren. Het is best wel treurig dat je na 6 jaar nog steeds zulke onlogische gedachtekronkels hebt.
pi_152868834
Op zich is een geïsoleerd bestaan wel chill, maar hoe kom je aan doekoe? Ik moet er toch af en toe uit om hossels te zetten.
pi_152869241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:28 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik ben niet bekend met -Strawberry-. Echter dit is waarschijnlijk waar het over gaat: FB / Danny blokkeert mij. -Strawberry- is een man van middelbare leeftijd dan wel haar vader die post onder hetzelfde ip adres, onder de naam Scanman.

Daarnaast beweert -Strawberry- stellig deze TS te kennen en weet zij dat deze TS geen ernstige verminking aan het gezicht heeft, in tegenstelling tot hetgeen in de OP wordt beweerd. Waarschijnlijk is -Deluzion- (TS) dezelfde persoon als Richard_prf.

Mogelijk dat Richard_prf en -Strawberry- ook een en dezelfde persoon zijn. Aangezien ik enkele posts van Richard_prf heb gelezen waarin duidelijk wordt dat deze user zich enkele jaren geleden als diarree door topics begaf om te melden hoe lelijk hij wel niet was. Iedereen werd schijtziek van zijn oppervlakkige en onophoudelijke gezeik, behalve -Strawberry- die hem opvallend genoeg onvoorwaardelijk bleef steunen.
wtf dat topic :')!
pi_152869515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:28 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik ben niet bekend met -Strawberry-. Echter dit is waarschijnlijk waar het over gaat: FB / Danny blokkeert mij. -Strawberry- is een man van middelbare leeftijd dan wel haar vader die post onder hetzelfde ip adres, onder de naam Scanman.

Daarnaast beweert -Strawberry- stellig deze TS te kennen en weet zij dat deze TS geen ernstige verminking aan het gezicht heeft, in tegenstelling tot hetgeen in de OP wordt beweerd. Waarschijnlijk is -Deluzion- (TS) dezelfde persoon als Richard_prf.

Mogelijk dat Richard_prf en -Strawberry- ook een en dezelfde persoon zijn. Aangezien ik enkele posts van Richard_prf heb gelezen waarin duidelijk wordt dat deze user zich enkele jaren geleden als diarree door topics begaf om te melden hoe lelijk hij wel niet was. Iedereen werd schijtziek van zijn oppervlakkige en onophoudelijke gezeik, behalve -Strawberry- die hem opvallend genoeg onvoorwaardelijk bleef steunen.
Wel een lekkere man van middelbare leeftijd dan :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:47:56 #139
444388 Temps_mort
Totalement pourri en ZUS
pi_152869567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een figuur. _O-
Beter één figuur zijn, dan vier figuren tegelijk zijn zoals jij, waaronder een meisje, haar vader, een gek en nog een gek.
quote:

[..]

Hetgeen jij enigszins onderschrijft:
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al zullen het er best wel wat zijn ja.
pi_152869585
Lijkt wel een episode van catfish.
pi_152869620
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wauw
你好
pi_152869688
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel een episode van catfish.
Niet echt, gewoon iemand met een levendige fantasie. Laat het maar weer on-topic gaan.
pi_152869723
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:47 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

Beter één figuur zijn, dan vier figuren tegelijk zijn zoals jij, waaronder een meisje, haar vader, een gek en nog een gek.
Vergeet niet dat ze wellicht eens geblowd heeft en dus de smokkelroute van Marseille naar Lille vrijwillig heeft ondersteund. Merde :(
pi_152869767
Wel raar dat er na dat topic dan blijkbaar weer unbanned is, als je die reacties van Danny leest is hij vrij zeker van z'n zaak.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:54:22 #145
444388 Temps_mort
Totalement pourri en ZUS
pi_152869780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet echt, gewoon iemand met een levendige fantasie. Laat het maar weer on-topic gaan.
Zegt degene met op zijn minst vier accounts.
pi_152869894
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze wellicht eens geblowd heeft en dus de smokkelroute van Marseille naar Lille vrijwillig heeft ondersteund. Merde :(
Ik word nog eens high van mijn onderbuurman die de hele dag al loopt te blowen en mijn kamer binnen stoomt.
pi_152869943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar dat er na dat topic dan blijkbaar weer unbanned is, als je die reacties van Danny leest is hij vrij zeker van z'n zaak.
gekke chit idd
pi_152869972
SHUT THE FUCK UP ALL.

Mag het weer on topic gaan?

Thanks.
pi_152870074
Misschien moet je je eigen onzichtbare topic openen, helemaal geïsoleerd van de rest van Fok!.
pi_152870205
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

你好
Ik kan gewoon Nederlands white knight :*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:07:27 #151
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Zoals mijn psych een paar maanden geleden nog zei" waarom moet je alles nou de hele tijd alleen doen en accepteer je geen hulp?"
Best ontopic, vind ik. Kan je daar antwoord op geven?
Prrrrr
pi_152870233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

Zegt degene met op zijn minst vier accounts.
gr8 b8 m8 I r8 8/8

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152870430
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik kan gewoon Nederlands white knight :*
Er staat "Hallo" in het Mandarijn. O+
pi_152870578
quote:

[..]

Gelijk heeft die man, Heel internet bestaat uit alleen mannen.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:19:53 #155
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870610
Nouo zeg; ik stel een geïnteresseerde vraag, maar er komt geen antwoord. Wil je wel serieuze reacties?
Prrrrr
pi_152870814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Best ontopic, vind ik. Kan je daar antwoord op geven?
Ja dat was toen mijn psych regelde om naar een instantie te gaan in Amsterdam omdat daar een gespecificeerde behandeling mogelijk is (met een enorme wachtlijst dat wel)

En toen vroeg ze "hoe ga je er heen?" Ik: "alleen natuurlijk met de auto" en toen zei ze half lachend van "Ja wat is dat toch, dat je alles altijd maar alleen wil doen?, is het niet fijner als je vader bijvoorbeeld meegaat, die hoeft dan niet mee naar het gesprek natuurlijk maar gewoon dat er iemand bij je is en waarmee je nog even kan napraten dat is toch heel menselijk? maar toch ben je daar heel stellig in dat je her persé allemaal aan wil doen"

Buiten het feit dat ik niemand heb om ergens naar toe te gaan vind ik het ook een teken van zwakte als je niet alles zelfstandig kan oplossen.

Ik woon 12 jaar lang op mezelf en ben niet anders gewend om alles zelf te regelen. En zo hoort het ook.
pi_152870850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Nouo zeg; ik stel een geïnteresseerde vraag, maar er komt geen antwoord. Wil je wel serieuze reacties?
Ja gaat nogal lastig als er een user is die haar vingers niet kon houden en het daardoor zo offtopic loopt.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:28:58 #158
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870882
Okay, dat is een andere invulling dan die ik eraan gaf. Hoewel je in je laatste zin
quote:
... vind ik het ook een teken van zwakte als je niet alles zelfstandig kan oplossen.
je mijn eerdere manier van opvatten wel bevestigt.

Je kan het niet alleen, dat is duidelijk te lezen. Waarom zou je geen hulp aanvaarden?
Prrrrr
pi_152870905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Okay, dat is een andere invulling dan die ik eraan gaf. Hoewel je in je laatste zin

[..]

je mijn eerdere manier van opvatten wel bevestigt.

Je kan het niet alleen, dat is duidelijk te lezen. Waarom zou je geen hulp aanvaarden?
Ja dat is wat ook zo wat zij precies ook zo zei. Ik laat de hulp niet toe ben ik achter.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:30:59 #160
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870932
Wat jammer. Als je een psych hebt die het zo zegt én je bent er zelf ook achter, kan je er dan niet iets mee doen?
Prrrrr
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:34:24 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152871021
De kogel.

En anders laten doen. Zijn wel mannetjes voor.
pi_152871092
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:34 schreef SonicVolcano het volgende:
De kogel.

En anders laten doen. Zijn wel mannetjes voor.
Chill bro. Hoe gaat het met je chicks?
pi_152871128
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat jammer. Als je een psych hebt die het zo zegt én je bent er zelf ook achter, kan je er dan niet iets mee doen?
Dan moet ik van de overtuiging af dat ik alles zelf moet oplossen. Dat alleen al is een hele opgave.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:39:34 #164
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152871170
Eens.

Wat brengt het je tot nu toe om het alleen te doen?
Prrrrr
pi_152871172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dan moet ik van de overtuiging af dat ik alles zelf moet oplossen. Dat alleen al is een hele opgave.
Als het zoveel moeite kost om hulp te aanvaarden, maakt dat het juist niet sterk i.p.v. zwak om het toch te doen? :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:40:26 #166
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152871192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het zoveel moeite kost om hulp te aanvaarden, maakt dat het juist niet sterk i.p.v. zwak om het toch te doen? :)
Prrrrr
pi_152871225
Dus je hebt een diagnose, waarbij je weet dat je een gedeelte van je shit ingebeeld is en je zelfs hoop hebt dat shit beter zal gaan, ook al doe je niets om aan het daadwerkelijke probleem te werken en je eigenwaarde ineens wel groot genoeg is dat je het zelf wel even gaat fixen, want je hebt je financiele shit together dus je bent zelfredzaam ook al faal je op vrijwel alle andere fronten door je diagnose.

Circlejerk met toeschouwers eh -hoorders, meer wil je niet.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:42:47 #168
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152871270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Chill bro. Hoe gaat het met je chicks?
Kut.
pi_152871311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dus doe je niets, behalve geïsoleerd experimenteren op the interwebz. Sterk staaltje inderdaad..
pi_152871352
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
Zoek professionele hulp.
Dit.
Waardeer je zelf ook eens wat meer trouwens, zo overdreven erg is het vast ook weer niet.
pi_152871464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:41 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus je hebt een diagnose, waarbij je weet dat je een gedeelte van je shit ingebeeld is en je zelfs hoop hebt dat shit beter zal gaan, ook al doe je niets om aan het daadwerkelijke probleem te werken en je eigenwaarde ineens wel groot genoeg is dat je het zelf wel even gaat fixen, want je hebt je financiele shit together dus je bent zelfredzaam ook al faal je op vrijwel alle andere fronten door je diagnose.

Circlejerk met toeschouwers eh -hoorders, meer wil je niet.
Op jouw vorige post kom ik later nog op terug.

Nou er zijn wel dingen veranderd, ik weet inmiddels wel dat ik teveel focus leg op het uiterlijk.
Ik probeer positiever te denken wat deels ook lukt dmv medicatie en deels ook door een Duits meisje ( waarmee ik long term contact heb al ben ik heel bang dat ze mij opeens keihard afwijst of zo maar tot nu toe zei ze dat ze graag met mij praat) en deels door een beugel om mijn gezicht symmetrischer te krijgen.

Ik heb de kracht van cognitieve vaardigheden sterk onderschat. Maar dat komt ook omdat mijn mindset heel negatief is. Er is dus wel ruimte nu om op een andere manier te denken.

Mijn mentale problematiek is ernstig maar ik kon er wel altijd hoogfunctionerend mee omgaan vanwege een enorme wilskracht totdat ik opgebrand raakte.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:50:36 #172
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152871548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:48 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb de kracht van cognitieve vaardigheden sterk onderschat. Maar dat komt ook omdat mijn mindset heel negatief is. Er is dus wel ruimte nu om op een andere manier te denken.
Je hebt jezelf altijd naar beneden gedacht, nu is de tijd om jezelf omhoog te denken. Je kan het, dat blijkt uit al je voorgaande posts.
quote:
Mijn mentale problematiek is ernstig maar ik kon er wel altijd hoogfunctionerend mee omgaan vanwege een enorme wilskracht totdat ik opgebrand raakte.
Hoogfunctionerend? Jezelf opsluiten en met een zak over je kop naar de Jumbo gaan, excuses mompelend naar de mensen die je tegenkwamen is hoogfunctionerend? Ok. Dan hebben we wat dat betreft een andere opvatting.
Prrrrr
pi_152871619
Hoe eerlijk ben je tegen dat Duitse meisje? Zie je haar als projectje of gooi je je tactiek eens om en ga je eens interesse tonen in haar als mens?
pi_152871716
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 00:41 schreef wuuht het volgende:
haha die eerste zin, ik barste in lachen uit toen ik dat las.

Ok nu ontopic. ik denk dat je een online vriendengroep moet creeren met mensen die jouw dan niet kunnen zien, je moet jezelf normaal voordoen en verzwijgen dat er iets mis met je is. Die handicap van je moet je absoluut niet kenbaar maken. Je zult jezelf voor altijd voor moeten doen als iemand die je niet bent want met een misvormd gezicht ben je gewoon niks waard in deze maatschappij, je zal nooit jezelf kunnen zijn.

Maar je kan altijd nog van je uiterlijk je USP (unique selling point) maken? Stel dat je echt zo lelijk bent als jij zelf zegt, dan zijn er vast mensen die daar geld voor overhebben. Je kunt denken aan een baan bij het circus of een kermis, of je kunt freelance aan de slag. Het enige dat je nodig hebt is een website en een agent en je kunt achterover leunen, nu hoeven alleen de boekingen voor feestjes en partijen nog maar binnen te stromen.

Ik zou het op prijs stellen als je nog even aangeeft welke van deze 2 opties het gaat worden.

gr gr wuuht
Doe normaal man, randdebiel.
pi_152871737
edit
pi_152871812
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:52 schreef Scary_Mary het volgende:
Hoe eerlijk ben je tegen dat Duitse meisje? Zie je haar als projectje of gooi je je tactiek eens om en ga je eens interesse tonen in haar als mens?
Nee ik ben mezelf tegen haar. En als ik haar foto's stuur zegt ze altijd dat ik er leuk uitzie daardoor krijg ik zelfvertrouwen en daardoor valt mijn punt C) weg terwijl dit eigenlijk vanuit mijzelf moet komen. Na een tijd veranderde mijn gedachtes van negatief naar positiever en begon ik te flirten met haar, ik probeerde indruk te maken door zelfverzekerd over te komen (normaal als ik zelfverzekerd probeer over te komen denk ik altijd dat ik mezelf belachelijk maak en dat ze er niet op mij zitten te wachten). En omdat ze zelf nogal verlegen is lukte dat aardig. Het contact wordt steeds beter en ik probeer geen kriebels te krijgen.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:02:01 #177
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152871922
Kriebels krijgen doe je ook zelf. Puntje voor jou!
Prrrrr
pi_152872153
quote:

[..]

Hellow H_J Hoe gaat het? Nog steeds aan met dat meisje die je vroeger al kende :)?
pi_152872313
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hellow H_J Hoe gaat het? Nog steeds aan met dat meisje die je vroeger al kende :)?
En dan mij de schuld geven dat het off-topic gaat. :')
pi_152872346
quote:

[..]

Op deze manier probeert TS andere mensen mee de afgrond in te slepen. Wat een naar mannetje zeg.. :r
pi_152872394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee ik ben mezelf tegen haar. En als ik haar foto's stuur zegt ze altijd dat ik er leuk uitzie daardoor krijg ik zelfvertrouwen en daardoor valt mijn punt C) weg terwijl dit eigenlijk vanuit mijzelf moet komen. Na een tijd veranderde mijn gedachtes van negatief naar positiever en begon ik te flirten met haar, ik probeerde indruk te maken door zelfverzekerd over te komen (normaal als ik zelfverzekerd probeer over te komen denk ik altijd dat ik mezelf belachelijk maak en dat ze er niet op mij zitten te wachten). En omdat ze zelf nogal verlegen is lukte dat aardig. Het contact wordt steeds beter en ik probeer geen kriebels te krijgen.
Top dat je foto's van jezelf stuurt en openstaat voor oprechte reactie van haar.
Maar je bent niet jezelf als je indruk probeert te maken door te denken dat je zelfverzekerd doet. Je doet je dus nog steeds anders voor, omdat je bij haar wil scoren om je ego op te krikken.
Nou ja, dan ben je kennelijk toch jezelf, want je beschrijft je tactiek en het effect van haar op jezelf. Interesse in haar als mens heb je simpelweg niet, zolang jij er maar uit kan halen wat jij wil.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:20:29 #182
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')