abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:07:27 #151
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:06 schreef -Deluzion- het volgende:
Zoals mijn psych een paar maanden geleden nog zei" waarom moet je alles nou de hele tijd alleen doen en accepteer je geen hulp?"
Best ontopic, vind ik. Kan je daar antwoord op geven?
Prrrrr
pi_152870233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

Zegt degene met op zijn minst vier accounts.
gr8 b8 m8 I r8 8/8

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greetings and salutations
pi_152870430
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik kan gewoon Nederlands white knight :*
Er staat "Hallo" in het Mandarijn. O+
pi_152870578
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, dat is Temps_mort. Die denkt wel vaker dat fok louter uit kerels bestaat..
Gelijk heeft die man, Heel internet bestaat uit alleen mannen.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:19:53 #155
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870610
Nouo zeg; ik stel een geïnteresseerde vraag, maar er komt geen antwoord. Wil je wel serieuze reacties?
Prrrrr
pi_152870814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:07 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Best ontopic, vind ik. Kan je daar antwoord op geven?
Ja dat was toen mijn psych regelde om naar een instantie te gaan in Amsterdam omdat daar een gespecificeerde behandeling mogelijk is (met een enorme wachtlijst dat wel)

En toen vroeg ze "hoe ga je er heen?" Ik: "alleen natuurlijk met de auto" en toen zei ze half lachend van "Ja wat is dat toch, dat je alles altijd maar alleen wil doen?, is het niet fijner als je vader bijvoorbeeld meegaat, die hoeft dan niet mee naar het gesprek natuurlijk maar gewoon dat er iemand bij je is en waarmee je nog even kan napraten dat is toch heel menselijk? maar toch ben je daar heel stellig in dat je her persé allemaal aan wil doen"

Buiten het feit dat ik niemand heb om ergens naar toe te gaan vind ik het ook een teken van zwakte als je niet alles zelfstandig kan oplossen.

Ik woon 12 jaar lang op mezelf en ben niet anders gewend om alles zelf te regelen. En zo hoort het ook.
pi_152870850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Nouo zeg; ik stel een geïnteresseerde vraag, maar er komt geen antwoord. Wil je wel serieuze reacties?
Ja gaat nogal lastig als er een user is die haar vingers niet kon houden en het daardoor zo offtopic loopt.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:28:58 #158
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870882
Okay, dat is een andere invulling dan die ik eraan gaf. Hoewel je in je laatste zin
quote:
... vind ik het ook een teken van zwakte als je niet alles zelfstandig kan oplossen.
je mijn eerdere manier van opvatten wel bevestigt.

Je kan het niet alleen, dat is duidelijk te lezen. Waarom zou je geen hulp aanvaarden?
Prrrrr
pi_152870905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Okay, dat is een andere invulling dan die ik eraan gaf. Hoewel je in je laatste zin

[..]

je mijn eerdere manier van opvatten wel bevestigt.

Je kan het niet alleen, dat is duidelijk te lezen. Waarom zou je geen hulp aanvaarden?
Ja dat is wat ook zo wat zij precies ook zo zei. Ik laat de hulp niet toe ben ik achter.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:30:59 #160
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152870932
Wat jammer. Als je een psych hebt die het zo zegt én je bent er zelf ook achter, kan je er dan niet iets mee doen?
Prrrrr
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:34:24 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152871021
De kogel.

En anders laten doen. Zijn wel mannetjes voor.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152871092
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:34 schreef SonicVolcano het volgende:
De kogel.

En anders laten doen. Zijn wel mannetjes voor.
Chill bro. Hoe gaat het met je chicks?
pi_152871128
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat jammer. Als je een psych hebt die het zo zegt én je bent er zelf ook achter, kan je er dan niet iets mee doen?
Dan moet ik van de overtuiging af dat ik alles zelf moet oplossen. Dat alleen al is een hele opgave.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:39:34 #164
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152871170
Eens.

Wat brengt het je tot nu toe om het alleen te doen?
Prrrrr
pi_152871172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dan moet ik van de overtuiging af dat ik alles zelf moet oplossen. Dat alleen al is een hele opgave.
Als het zoveel moeite kost om hulp te aanvaarden, maakt dat het juist niet sterk i.p.v. zwak om het toch te doen? :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:40:26 #166
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152871192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het zoveel moeite kost om hulp te aanvaarden, maakt dat het juist niet sterk i.p.v. zwak om het toch te doen? :)
Prrrrr
pi_152871225
Dus je hebt een diagnose, waarbij je weet dat je een gedeelte van je shit ingebeeld is en je zelfs hoop hebt dat shit beter zal gaan, ook al doe je niets om aan het daadwerkelijke probleem te werken en je eigenwaarde ineens wel groot genoeg is dat je het zelf wel even gaat fixen, want je hebt je financiele shit together dus je bent zelfredzaam ook al faal je op vrijwel alle andere fronten door je diagnose.

Circlejerk met toeschouwers eh -hoorders, meer wil je niet.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:42:47 #168
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152871270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Chill bro. Hoe gaat het met je chicks?
Kut.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152871311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dus doe je niets, behalve geïsoleerd experimenteren op the interwebz. Sterk staaltje inderdaad..
pi_152871352
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
Zoek professionele hulp.
Dit.
Waardeer je zelf ook eens wat meer trouwens, zo overdreven erg is het vast ook weer niet.
pi_152871464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:41 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus je hebt een diagnose, waarbij je weet dat je een gedeelte van je shit ingebeeld is en je zelfs hoop hebt dat shit beter zal gaan, ook al doe je niets om aan het daadwerkelijke probleem te werken en je eigenwaarde ineens wel groot genoeg is dat je het zelf wel even gaat fixen, want je hebt je financiele shit together dus je bent zelfredzaam ook al faal je op vrijwel alle andere fronten door je diagnose.

Circlejerk met toeschouwers eh -hoorders, meer wil je niet.
Op jouw vorige post kom ik later nog op terug.

Nou er zijn wel dingen veranderd, ik weet inmiddels wel dat ik teveel focus leg op het uiterlijk.
Ik probeer positiever te denken wat deels ook lukt dmv medicatie en deels ook door een Duits meisje ( waarmee ik long term contact heb al ben ik heel bang dat ze mij opeens keihard afwijst of zo maar tot nu toe zei ze dat ze graag met mij praat) en deels door een beugel om mijn gezicht symmetrischer te krijgen.

Ik heb de kracht van cognitieve vaardigheden sterk onderschat. Maar dat komt ook omdat mijn mindset heel negatief is. Er is dus wel ruimte nu om op een andere manier te denken.

Mijn mentale problematiek is ernstig maar ik kon er wel altijd hoogfunctionerend mee omgaan vanwege een enorme wilskracht totdat ik opgebrand raakte.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 23:50:36 #172
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152871548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:48 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb de kracht van cognitieve vaardigheden sterk onderschat. Maar dat komt ook omdat mijn mindset heel negatief is. Er is dus wel ruimte nu om op een andere manier te denken.
Je hebt jezelf altijd naar beneden gedacht, nu is de tijd om jezelf omhoog te denken. Je kan het, dat blijkt uit al je voorgaande posts.
quote:
Mijn mentale problematiek is ernstig maar ik kon er wel altijd hoogfunctionerend mee omgaan vanwege een enorme wilskracht totdat ik opgebrand raakte.
Hoogfunctionerend? Jezelf opsluiten en met een zak over je kop naar de Jumbo gaan, excuses mompelend naar de mensen die je tegenkwamen is hoogfunctionerend? Ok. Dan hebben we wat dat betreft een andere opvatting.
Prrrrr
pi_152871619
Hoe eerlijk ben je tegen dat Duitse meisje? Zie je haar als projectje of gooi je je tactiek eens om en ga je eens interesse tonen in haar als mens?
pi_152871716
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 00:41 schreef wuuht het volgende:
haha die eerste zin, ik barste in lachen uit toen ik dat las.

Ok nu ontopic. ik denk dat je een online vriendengroep moet creeren met mensen die jouw dan niet kunnen zien, je moet jezelf normaal voordoen en verzwijgen dat er iets mis met je is. Die handicap van je moet je absoluut niet kenbaar maken. Je zult jezelf voor altijd voor moeten doen als iemand die je niet bent want met een misvormd gezicht ben je gewoon niks waard in deze maatschappij, je zal nooit jezelf kunnen zijn.

Maar je kan altijd nog van je uiterlijk je USP (unique selling point) maken? Stel dat je echt zo lelijk bent als jij zelf zegt, dan zijn er vast mensen die daar geld voor overhebben. Je kunt denken aan een baan bij het circus of een kermis, of je kunt freelance aan de slag. Het enige dat je nodig hebt is een website en een agent en je kunt achterover leunen, nu hoeven alleen de boekingen voor feestjes en partijen nog maar binnen te stromen.

Ik zou het op prijs stellen als je nog even aangeeft welke van deze 2 opties het gaat worden.

gr gr wuuht
Doe normaal man, randdebiel.
pi_152871737
edit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')