abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152863733
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

+ snoepjes
Ik doe niet aan snoepjes zoals jij die denk ik bedoeld :)
greetings and salutations
pi_152863747
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:59 schreef artelligence het volgende:

[..]

Veel plezier.
Met je leven.
Eh ok. Jij ook :)
Doei.
Tof dat je even in dit topic kwam om dit te melden :)

[ Bericht 11% gewijzigd door -Deluzion- op 22-05-2015 20:07:25 ]
pi_152863904
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:33 schreef Inalegranza het volgende:
Misschien zul je het niet geloven wat ik ga zeggen, maar een misvormd gezicht hoeft helemaal geen vriendschappen of relaties in de weg te staan. Als jij prettig in de omgang bent zal je niet worden afgewezen, maar daarvoor zul je eerst aan je zelfvertrouwen moeten werken. En bedenk als het in eerste instantie niet lukt, dat iedereen, ook mensen waar aan de buitenkant niks 'mankeert' wel eens worden afgewezen.

Wel raad ik je aan om bij een psycholoog langs te gaan ipv het zelf proberen op te lossen, want van de problemen die je beschrijft kom je niet zonder hulp vanaf.
Advies van vrouwen neem ik niet aan.

Want volgens het volgende simpele scenario dat in mijn hoofd zit:

A) Geen zelfvertrouwen

B) Geen cognitieve vaardigheden.

C) Langdurige buitengesloten/gepest en/of een te onaantrekkelijk uiterlijk.

Ik ben C waardoor ik automatisch A en B niet heb ontwikkeld. Tel daarbij negatieve ervaringen op om dit beeld te bevestigen en uiteindelijk beland je in een isolement.

Hoe leuk en aardig etc ik ook over kom. Zonder A en B kom ik geen stap verder.

Ik probeer het wel zelf op te lossen, Hulp zoeken en aannemen zie ik als een vorm van grote zwakte.

Ja ik krijg hulp maar ik neem het niet aan.

Zoals mijn psych een paar maanden geleden nog zei" waarom moet je alles nou de hele tijd alleen doen en accepteer je geen hulp?"

Ik ben geen leuk persoon in de ogen van anderen omdat ik A en B mis daardoor is mijn eigen waarde zo laag dat ik niet verdien en mij kan voorstellen dat anderen ooit iets om mij geven.
In de loop der jaren leef ik dus in mijn eigen wereld waarin ik alles zelfstandig doe en niks anders dan dat.

Bezit je A en B niet als man dan lijkt het erop dat vrouwen je proberen te vernietigen. Op die manier interpreteren mijn hersenen dit.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 22-05-2015 20:14:20 ]
pi_152864192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:21 schreef LazyDave het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad zo gek nog niet, maar het is wel een eenzaam bestaan.
Dat ligt er maar net aan of je je alleen of eenzaam voelt of beide.
pi_152867558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het is immers niet zwak om te stoppen met voor jezelf te zorgen en lekker thuis weg te kwijnen, omdat je het allemaal beter weet en je toch niets van anderen aan wil nemen, tenzij je die ene chick had kunnen overtuigen met je Manson-impersonatie...
Nee ik zie dit niet als zwakte. Ik probeerde jarenlang aan punt C te werken en mezelf te accepteren iets wat mij gewoon niet is gelukt en daardoor heb ik nooit aan punt A en B kunnen werken.
Totdat internet opeens in opkomst kwam en ik opeens punt A en B wel kon faken en door in contact te komen met veel vrouwen heb ik me online cognitief kunnen ontwikkelen. Echter irl ben ik geen schim meer van hoe ik wil en kan zijn omdat de achterstand zo enorm groot is dat ik heb opgelopen en lichaamstaal en houding en noem maar op opeens heel belangrijk worden. Op die manier nemen de negatieve gedachtes weer de overhand en krijg ik weer schijnbevestiging.

Wat betreft de Zweedse dame. Ik heb veel van haar geleerd over hoe ik natuurlijk gedrag moet vertonen. Ik heb haar gebruikt als project door allerlei scenarios te bedenken en op haar af te vuren. Ik ben in staat geweest om haar te manipuleren.

[..]

quote:
Je bent inderdaad geen leuk persoon als je alleen maar kan janken over wat je denkt dat anderen van je vinden en hoe oneerlijk dat is, als excuus voor je gedrag. Weinig uitnodigend, want jij hebt helemaal geen oog voor een ander en persoonlijk contact. Niet omdat je niets te bieden hebt, maar omdat je niet openstaat voor wat de ander zou kunnen bieden, omdat je zogenaamd voor die ander na kan denken.
Ben ik wel benieuwd hoe je aan je inkomen en boodschappen komt als je alles zo zelfstandig doet?
Dit klopt en daar ben ik mij ook bewust van. Maar ik zou dan toch eerst helemaal mezelf moeten kunnen accepteren. De gebeurtenissen in mijn leven hebben mij zo gevormd en mijn negatieve gedachtes zijn zelfdestructief geworden en zijn een eigen leven gaan leiden. En het probleem is dat die gedachtes gevoed worden ervaringen die daarop aansluiten en ik dan denk "zie je wel"
Als je jarenlang werkt meer dan fulltime dan spaar je vanzelf een behoorlijk bedrag als je verder alleen de noodzakelijke dingen koopt. Boodschappen doe ik niet meer op het moment. Ik leef enkel op water en droge crackers.

[..]

quote:
Jouw interpretatie zegt al voldoende, mooie verwoording. Ondertussen vernietig je heel masochistisch langzaamaan jezelf door niet meer te eten, maar dat is natuurlijk ook de schuld van vrouwen.

Serieuze vraag, geen suggestie: Waarom geen pro-actieve zelfmoord in plaats van dit lijdzame afwachten en aandachtstrekkerij?
Ik geef vrouwen niet de schuld. Vrouwen hebben een gen om te detecteren dat er een gedragsfout aanwezig is en op die manier stoten ze je af totdat je normaal gedrag vertoont.

Ik ben te laf om zelfmoord te plegen. En omdat ik toch nog altijd hoop houd dat het nog goed komt of zo :)
Ik voer bizarre experimenten op mezelf uit omdat ik het interessant vind om te zien wat voor effect het heeft op mijn brein. En ja ik weet dat ik behoorlijk getraumatiseerd ben.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 22-05-2015 22:04:37 ]
pi_152867669
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wauw
Ja wauw ja, kan je nu weggaan of ergens in DM sensatie zoeken?
pi_152868576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee ik zie dit niet als zwakte. Ik probeerde jarenlang aan punt C te werken en mezelf te accepteren iets wat mij gewoon niet is gelukt en daardoor heb ik nooit aan punt A en B kunnen werken.
Bullshit, het een sluit het ander uit, omdat jij het zogenaamd beter weet. Maar mocht je kunnen weerleggen dat je huidige tactiek geen ontwijkingsactie is, dan hoor ik het graag.

quote:
Totdat internet opeens in opkomst kwam en ik opeens punt A en B wel kon faken en door in contact te komen met veel vrouwen heb ik me online cognitief kunnen ontwikkelen.
Die ontwikkeling is geen kut waard, aangezien je er geen fuck mee doet. Faken heeft je geen A en/of B gebracht en je gebruikt nog steeds dezelfde excuus, waarom je dingen zogenaamd wel zo moet doen.

quote:
Echter irl ben ik geen schim meer van hoe ik wil en kan zijn omdat de achterstand zo enorm groot is dat ik heb opgelopen en lichaamstaal en houding en noem maar op opeens heel belangrijk worden. Op die manier nemen de negatieve gedachtes weer de overhand en krijg ik weer schijnbevestiging.
Kan zijn nog wel, je weet dus wel beter, maar zoals dit topic ook maar weer bewijst is dat deze zelfmedelijdenstactiek het meest succesvol om aandacht te genereren.

quote:
Wat betreft de Zweedse dame. Ik heb veel van haar geleerd over hoe ik natuurlijk gedrag moet vertonen. Ik heb haar gebruikt als project door allerlei scenarios te bedenken en op haar af te vuren. Ik ben in staat geweest om haar te manipuleren.
Manipuleren en gebruiken zijn geen natuurlijk gedrag, je onlinegesprekjes met deze vermeende dame stelden geen kut voor en hebben ook niets met een eventuele werkelijkheid te maken. Je wil niet alleen jezelf voor de gek blijven houden, je doet het net zo hard bij anderen. Pot, ketel, zwart, zoals de waard is... etc.

quote:
[..]

[..]

Dit klopt en daar ben ik mij ook bewust van. Maar ik zou dan toch eerst helemaal mezelf moeten kunnen accepteren. De gebeurtenissen in mijn leven hebben mij zo gevormd en mijn negatieve gedachtes zijn zelfdestructief geworden en zijn een eigen leven gaan leiden. En het probleem is dat die gedachtes gevoed worden ervaringen die daarop aansluiten en ik dan denk "zie je wel"
Lijdend voorwerp, weer verantwoordelijkheid afschuiven want zogenaamd niet of nauwelijks invloed. Lekker die lat hoog blijven leggen, zodat je je faalangst nooit echt onder ogen zal hoeven zien.

quote:
Als je jarenlang werkt meer dan fulltime dan spaar je vanzelf een behoorlijk bedrag als je verder alleen de noodzakelijke dingen koopt. Boodschappen doe ik niet meer op het moment. Ik leef enkel op water en droge crackers.
Super dat je daadwerkelijk zelfstandig bent en niet op een uitkering teert ^O^
Mag ik vragen wat voor werk je deed?

quote:
[..]

[..]

Ik geef vrouwen niet de schuld. Vrouwen hebben een gen om te detecteren dat er een gedragsfout aanwezig is en op die manier stoten ze je af totdat je normaal gedrag vertoont.
Welk gen is dat en waar vind ik de wetenschappelijke onderbouwing hiervoor?
Wel jammer dat je geen homo bent..
pi_152868612
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo hey, je hebt er een werk van gemaakt. :D Je slaat de plank volledig mis, dat dan weer wel.
Ja, dat is Temps_mort. Die denkt wel vaker dat fok louter uit kerels bestaat..
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_152868651
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat een figuur. _O-
pi_152868763
Je gedrag en denkwijze zijn niet zo bijzonder. Miljoenen zijn je voorgegaan. Lees een goed boek over dit onderwerp en bespaar jezelf miserabele jaren. Het is best wel treurig dat je na 6 jaar nog steeds zulke onlogische gedachtekronkels hebt.
pi_152868834
Op zich is een geïsoleerd bestaan wel chill, maar hoe kom je aan doekoe? Ik moet er toch af en toe uit om hossels te zetten.
pi_152869241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:28 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik ben niet bekend met -Strawberry-. Echter dit is waarschijnlijk waar het over gaat: FB / Danny blokkeert mij. -Strawberry- is een man van middelbare leeftijd dan wel haar vader die post onder hetzelfde ip adres, onder de naam Scanman.

Daarnaast beweert -Strawberry- stellig deze TS te kennen en weet zij dat deze TS geen ernstige verminking aan het gezicht heeft, in tegenstelling tot hetgeen in de OP wordt beweerd. Waarschijnlijk is -Deluzion- (TS) dezelfde persoon als Richard_prf.

Mogelijk dat Richard_prf en -Strawberry- ook een en dezelfde persoon zijn. Aangezien ik enkele posts van Richard_prf heb gelezen waarin duidelijk wordt dat deze user zich enkele jaren geleden als diarree door topics begaf om te melden hoe lelijk hij wel niet was. Iedereen werd schijtziek van zijn oppervlakkige en onophoudelijke gezeik, behalve -Strawberry- die hem opvallend genoeg onvoorwaardelijk bleef steunen.
wtf dat topic :')!
pi_152869515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:28 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik ben niet bekend met -Strawberry-. Echter dit is waarschijnlijk waar het over gaat: FB / Danny blokkeert mij. -Strawberry- is een man van middelbare leeftijd dan wel haar vader die post onder hetzelfde ip adres, onder de naam Scanman.

Daarnaast beweert -Strawberry- stellig deze TS te kennen en weet zij dat deze TS geen ernstige verminking aan het gezicht heeft, in tegenstelling tot hetgeen in de OP wordt beweerd. Waarschijnlijk is -Deluzion- (TS) dezelfde persoon als Richard_prf.

Mogelijk dat Richard_prf en -Strawberry- ook een en dezelfde persoon zijn. Aangezien ik enkele posts van Richard_prf heb gelezen waarin duidelijk wordt dat deze user zich enkele jaren geleden als diarree door topics begaf om te melden hoe lelijk hij wel niet was. Iedereen werd schijtziek van zijn oppervlakkige en onophoudelijke gezeik, behalve -Strawberry- die hem opvallend genoeg onvoorwaardelijk bleef steunen.
Wel een lekkere man van middelbare leeftijd dan :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:47:56 #139
444388 Temps_mort
Totalement pourri en ZUS
pi_152869567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een figuur. _O-
Beter één figuur zijn, dan vier figuren tegelijk zijn zoals jij, waaronder een meisje, haar vader, een gek en nog een gek.
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hetgeen jij enigszins onderschrijft:
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Al zullen het er best wel wat zijn ja.
pi_152869585
Lijkt wel een episode van catfish.
pi_152869620
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wauw
你好
pi_152869688
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt wel een episode van catfish.
Niet echt, gewoon iemand met een levendige fantasie. Laat het maar weer on-topic gaan.
pi_152869723
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:47 schreef Temps_mort het volgende:

[..]

Beter één figuur zijn, dan vier figuren tegelijk zijn zoals jij, waaronder een meisje, haar vader, een gek en nog een gek.
Vergeet niet dat ze wellicht eens geblowd heeft en dus de smokkelroute van Marseille naar Lille vrijwillig heeft ondersteund. Merde :(
pi_152869767
Wel raar dat er na dat topic dan blijkbaar weer unbanned is, als je die reacties van Danny leest is hij vrij zeker van z'n zaak.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:54:22 #145
444388 Temps_mort
Totalement pourri en ZUS
pi_152869780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet echt, gewoon iemand met een levendige fantasie. Laat het maar weer on-topic gaan.
Zegt degene met op zijn minst vier accounts.
pi_152869894
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze wellicht eens geblowd heeft en dus de smokkelroute van Marseille naar Lille vrijwillig heeft ondersteund. Merde :(
Ik word nog eens high van mijn onderbuurman die de hele dag al loopt te blowen en mijn kamer binnen stoomt.
pi_152869943
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar dat er na dat topic dan blijkbaar weer unbanned is, als je die reacties van Danny leest is hij vrij zeker van z'n zaak.
gekke chit idd
pi_152869972
SHUT THE FUCK UP ALL.

Mag het weer on topic gaan?

Thanks.
pi_152870074
Misschien moet je je eigen onzichtbare topic openen, helemaal geïsoleerd van de rest van Fok!.
pi_152870205
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

你好
Ik kan gewoon Nederlands white knight :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')