abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:23:16 #101
354103 Magica
gna gna
pi_152849088
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ja maar ik wil het ook weten.
pi_152849851
Eigenlijk kan je best wel een mooi leven leiden in je eentje. Films kijken, spelletje spelen, instrument leren, en als je behoefte hebt aan vrijblijvende contacten, dan zijn er legio mogelijkheden op het internet. Wellicht leer je zelfs een vreemde taal door al het geïnternet. Nu je toch zeeën van tijd hebt, kan je net zo goed gespierd proberen te worden zoals vele gevangenen dat doen in films. Het dwingt je iig regelmatiger te leven en gezond eetpatroon aan te nemen, anders blijven de resultaten uit. Je hebt iig de tijd om te leren koken, haren knippen, naaien, tuinieren, klussen etc.

Het mooiste is dat je stressvrij kan leven, want je kan doen wat je wilt en je hebt niemand die je kan tegenspreken of schuldgevoelens aan kan praten. Er valt nooit over iets te stressen want je kan een dag uitstellen met wat je van plan bent.
pi_152850018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Allereerst ben ik geboren met een ziekte waardoor ik een misvormd gezicht heb en doordoor mezelf in de loop der jaren ben gaan terug terugtrekken omdat ik altijd vanaf de zijlijn moest toekijken hoe mensen relaties en sociale contacten opbouwden. Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan. Operaties om mijn gezicht te fixen zijn niet mogelijk.
Ik leef nu ruim 12 jaar geïsoleerd en ben begin 30. Mijn twintiger jaren waren pure hel waarin ik alles heb overgeslagen en ik hoop nu meer rust te krijgen.

Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken. Verder slik ik verschillende medicaties om het leed te verzachten.

Ik kom slechts eenmaal per week buiten om boodschappen te doen. Ik wil me dan verontschuldigen aan de mensen die mij in hun zicht hebben.

Voor de rest leef ik binnen in mijn eigen wereld. Ik praat in mezelf en hallucineer mensen. Soms angstaanjagend als ik 's nachts wakker word krijg ik soms een angstaanval en dan staat er een meisje in de deuropening die mij verteld wat voor een mislukkeling ik ben en als ik dan zeg dat ik beter mijn best zou doen zegt ze dat dat niet genoeg is.

Mijn gevoel is uitgeschakeld in het grootste gedeelte van de tijd dat ik doorbreng. Ongeveer 2 keer per maand kan ik mijn gevoelens niet onder controle houden en ben ik suïcidaal.

IK wil graag tips van mensen die ook in een soort gelijke situatie leven en waarvoor er ook geen hoop meer is om misschien die laatste 2 dagen dat ik me slecht voel kan elimineren.
Hey, klinkt niet goed dit :( Alhoewel ik ook redelijk geïsoleerd leef heb ik wel een full time job (alhoewel ik daar er ook niet bij hoor)). Zonder die job zou ik ook nooit buiten komen. Mn zomervakantie bestaat dan ook uit 2 weken opgesloten in huis zitten. Want tja, voel me overal ongewenst waar ik kom.

Heb zelf meerdere keren per week suïcidale gedachtes, want wat is het leven nou waard? eigenlijk geen ene moer. Zit toch vol teleurstellingen en nooit positiviteit. Maar kan mezelf nog redelijk goed tegenhouden als ik eenmaal in die mindset zit.

Dat tegen jezelf aan praten is heel herkenbaar }:| Heb maar een hamstertje gekocht om tegen aan te praten thuis, scheelt enorm in het tegen jezelf lullen.

Heb niet echt tips voor je, behalve dat je een normaal slaapritme moet creëren want 24 uur wakker zijn is niet echt heel gezond voor je. En zet voor jezelf wat doelen uit, is heel erg moeilijk dat weet ik maar het hoeven niet echt hele grote doelen te zijn. Kleine doelen behalen elke week geeft ook wat positieve energie. Doe iets creatiefs, maak een schilderij van het landschap in de achtertuin ofzo.
pi_152850041
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef wiskundenoob het volgende:
Eigenlijk kan je best wel een mooi leven leiden in je eentje. Films kijken, spelletje spelen, instrument leren, en als je behoefte hebt aan vrijblijvende contacten, dan zijn er legio mogelijkheden op het internet. Wellicht leer je zelfs een vreemde taal door al het geïnternet. Nu je toch zeeën van tijd hebt, kan je net zo goed gespierd proberen te worden zoals vele gevangenen dat doen in films. Het dwingt je iig regelmatiger te leven en gezond eetpatroon aan te nemen, anders blijven de resultaten uit. Je hebt iig de tijd om te leren koken, haren knippen, naaien, tuinieren, klussen etc.

Het mooiste is dat je stressvrij kan leven, want je kan doen wat je wilt en je hebt niemand die je kan tegenspreken of schuldgevoelens aan kan praten. Er valt nooit over iets te stressen want je kan een dag uitstellen met wat je van plan bent.
Waarom zou hij in zichzelf investeren als hij zichzelf niks waard vindt?

quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dan stuur je ook een DM. ^O^ Zo boeiend is het allemaal niet.
pi_152850249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zou hij in zichzelf investeren als hij zichzelf niks waard vindt?

[..]

Dan stuur je ook een DM. ^O^ Zo boeiend is het allemaal niet.
Alleen zo is een kluizenaarsbestaan houdbaar zonder steeds af te vragen wat er met je mis is.
pi_152850303
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:10 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Alleen zo is een kluizenaarsbestaan houdbaar zonder steeds af te vragen wat er met je mis is.
Een kluizenaarsbestaan is alleen houdbaar als je vanuit je persoonlijkheid geen behoefte hebt aan sociaal contact. Ze zijn er, zulke mensen. TS is niet een van die mensen en daarom blijft hij ook updates posten op het forum.
pi_152850391
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een kluizenaarsbestaan is alleen houdbaar als je vanuit je persoonlijkheid geen behoefte hebt aan sociaal contact. Ze zijn er, zulke mensen. TS is niet een van die mensen en daarom blijft hij ook updates posten op het forum.
Sociaal contact kan gewoon via Skype.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:19:10 #108
441440 aquawoman
Bitch please
pi_152850470
Hoi Ts,

Ik ben van mening dat er inderdaad mensen zijn die een kluizenaarsbestaan willen en kunnen leven en dat kan volgens mij ook best een prettig leven zijn.

Jij hebt daar duidelijk moeite mee, dus ik vraag me af waarom je er dan voor kiest. Ik ken toevallig een aantal mensen met ernstige gezichtsverminkingen en het is helemaal niet zo dat die geen relaties of vriendschappen hebben. Natuurlijk is het wel moeilijker om een leuke partner te vinden als je er afwijkend uit ziet, maar het is zeker niet onmogelijk. Ik ken zelfs een jongen met de allerergste gezichtsafwijking die ik ooit heb gezien, iemand waarvan je in eerste instantie echt je rot schrikt. Hij heeft daarnaast ebst een leuk leven: gaat uit, heeft vrienden en heeft een leuke baan.

Ik denk dat de key ligt in je niks aantrekken van andere mensen,werken aan een leuk leven voor jezelf en proberen om niet te doen alsof je nu al kan invullen hoe jouw volledige leven zal zijn. Leven is wat je er zelf van maakt.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_152850474
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom? Als je zo nodig dingen over me wil weten stuur je maar een DM.
Hoor het liever van hem
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:22:11 #110
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_152850556
Volgens mij ben jij niet in therapie of wel?

Wat je doet, je schamen voor jezelf en dat volledig bevestigen door je terug te trekken en dit als eindpunt te zien doe je jezelf veel te kort.

Fuck it dat je niet de knapste bent, dat is een enkeling. Probeer weer naar buiten te gaan, desnoods eerst door het bos ofzo. Beweging helpt, en alleen maar muren zien dat is niet gezond voor je. Adopteer een boom of zo waar je voor gaat zorgen :P

Eerst zorgen dat je weer naar buiten gaat, maar wel met proff. hulp. Dan komt de rest vanzelf, want schamen voor iets waar je niets aan kunt doen is volledig overbodig.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:24:29 #111
441440 aquawoman
Bitch please
pi_152850610
Ik weet niet welke afwijking je hebt, maar ben je lid van een patientenvereniging of zoiets? Ik denk dat het ook best inspirerend kan zijn om met mensen te praten die hetzelfde uiterlijke probleem hebben en die wel gewoon lol in het leven hebben. Of dat het fijn is om dingen te delen die je er moeilijk aan vindt?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:27:32 #112
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_152850699
ga es effe praten met een psycholoog, gast... gewoon online, hoef je niemand te zien.

allemaal prima hoor, thuis blijven enzo, maar hallucinaties zien, lijkt me niet zo goed. moet je iets aan doen.

en verder, als je er zelf voor kiest binnen te blijven, dat is het ook je eigen schuld dat je ongelukkig bent. volgens mij heb je gewoon trauma's en een enorm gebrek aan eigenwaarde. daar kan je wat aan doen.

en dat je een rare kop hebt; nou en. je moet je erover heen zetten, en een punt bereiken dat het je niet meer interesseert. want nu ben je bang dat anderen je raar vinden, en laat je dus andere mensen voor jou bepalen dat je ongelukkig bent en niet wilt leven.
fuck de hele wereld, en ga lekker leven. wat kan jou het nou schelen of anderen je raar vinden, kom op zeg. ik vind dat je je een beetje aanstelt, eigenlijk. dat geeft niet, maar je moet er wel overheen stappen op gegeven moment. wacht maar tot je 80 bent. dan heeft iedereen een lelijke rotkop.
pi_152850718
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:15 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Sociaal contact kan gewoon via Skype.
Ja, dus?
pi_152851183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dus?
Hoef je huis niet voor uit te komen.
pi_152851230
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Hoef je huis niet voor uit te komen.
Is het opzoeken van sociaal contact niet wat tegenstrijdig als je als een kluizenaar wilt leven?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:21:29 #116
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152852325
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoor het liever van hem
Dat wil je niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152852364
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het opzoeken van sociaal contact niet wat tegenstrijdig als je als een kluizenaar wilt leven?
Niet als het onvrijwillig is.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:58:04 #118
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_152853527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:31 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee ik heb geen zelfmedelijden. Ik ben onderdeel van een wetenschappelijk project voor de psychology. Ik wil op deze manier leven en er zijn nog geen gezondheidsklachten ondanks dat ik alleen water drink.Het is interessant om te zien waar dit toe gaat leiden. Ik voel me gelukkiger dan ooit te voren. Ik besta uit verkeerde genen, natuurlijke selectie heeft mij in deze rol gedwongen. Eigenlijk heb ik geen recht om te leven volgens de wetten van de natuur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:22 schreef -Deluzion- het volgende:
k adviseer je om mijn levensstijl aan te nemen in het geval je ook geen bestaansrecht bezit.
De kracht van je hersenen is ongelimiteerd en het is prachtig wat voor eigen creatie je hersenen op je netvlies kan toveren. Het is zoveel mooier dan de waarneembare realiteit.
Eehm, oze wieze woze... lijdt u soms aan een psychose?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:34:38 #119
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152854573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

[..]

Eehm, oze wieze woze... lijdt u soms aan een psychose?
+ snoepjes
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152855086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:59 schreef -Deluzion- het volgende:
Mijn logje: 21-5-15

Dag 34 van totale isolatie. Gebeurtenissen in random order omdat ik geen gevoel van tijdsbesef meer heb.

Hallucinaties. Het begon met lichtflitsen , figuren en lijnen daarna stopte het. Dit gebeurd elke dag.

Als ik in bed lig dan vervormen de muren en overheerst een gevoel van angst.

Op dag 32 hallucineerde ik een zwerm muggen in mijn slaapkamer.

Ook ervaar ik bizarre emoties die ik nooit eerder in mijn leven heb gevoeld.

Regelmatig het gevoel dat ik niet besta.

Uren lang bedenk ik mij complexe schaak puzzels die ik probeer op te lossen.

De spaarzame momenten dat ik naar buiten kijk vervormd het landschap in heldere kleuren.

Stemmen horen in de verte en er na een tijde achterkomen dat het mijn eigen stem is.

Geen tijdsbesef meer. Proberen 1 minuut te tellen en als ik vervolgens op de klok kijk zijn er 6 minuten om.

Vreemd slaap patroon. Ik ben zo'n 26 uur lang wakker en ik slaap 10 uur.

Binnenkort weer een update.
Jij hebt geen psychedelica nodig :)
pi_152855755
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat wil je niet.
:D ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:22 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Niet als het onvrijwillig is.
Hij legt het zichzelf op.
pi_152855774
Word je psychotisch als je te lang niets eet, eigenlijk?
pi_152857702
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef wiskundenoob het volgende:

Klinkt inderdaad zo gek nog niet, maar het is wel een eenzaam bestaan.
ADHD-C
pi_152863611
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jij hebt geen psychedelica nodig :)
Ok.
greetings and salutations
pi_152863674
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]