Hey, klinkt niet goed ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Allereerst ben ik geboren met een ziekte waardoor ik een misvormd gezicht heb en doordoor mezelf in de loop der jaren ben gaan terug terugtrekken omdat ik altijd vanaf de zijlijn moest toekijken hoe mensen relaties en sociale contacten opbouwden. Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan. Operaties om mijn gezicht te fixen zijn niet mogelijk.
Ik leef nu ruim 12 jaar geïsoleerd en ben begin 30. Mijn twintiger jaren waren pure hel waarin ik alles heb overgeslagen en ik hoop nu meer rust te krijgen.
Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken. Verder slik ik verschillende medicaties om het leed te verzachten.
Ik kom slechts eenmaal per week buiten om boodschappen te doen. Ik wil me dan verontschuldigen aan de mensen die mij in hun zicht hebben.
Voor de rest leef ik binnen in mijn eigen wereld. Ik praat in mezelf en hallucineer mensen. Soms angstaanjagend als ik 's nachts wakker word krijg ik soms een angstaanval en dan staat er een meisje in de deuropening die mij verteld wat voor een mislukkeling ik ben en als ik dan zeg dat ik beter mijn best zou doen zegt ze dat dat niet genoeg is.
Mijn gevoel is uitgeschakeld in het grootste gedeelte van de tijd dat ik doorbreng. Ongeveer 2 keer per maand kan ik mijn gevoelens niet onder controle houden en ben ik suïcidaal.
IK wil graag tips van mensen die ook in een soort gelijke situatie leven en waarvoor er ook geen hoop meer is om misschien die laatste 2 dagen dat ik me slecht voel kan elimineren.
Waarom zou hij in zichzelf investeren als hij zichzelf niks waard vindt?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef wiskundenoob het volgende:
Eigenlijk kan je best wel een mooi leven leiden in je eentje. Films kijken, spelletje spelen, instrument leren, en als je behoefte hebt aan vrijblijvende contacten, dan zijn er legio mogelijkheden op het internet. Wellicht leer je zelfs een vreemde taal door al het geïnternet. Nu je toch zeeën van tijd hebt, kan je net zo goed gespierd proberen te worden zoals vele gevangenen dat doen in films. Het dwingt je iig regelmatiger te leven en gezond eetpatroon aan te nemen, anders blijven de resultaten uit. Je hebt iig de tijd om te leren koken, haren knippen, naaien, tuinieren, klussen etc.
Het mooiste is dat je stressvrij kan leven, want je kan doen wat je wilt en je hebt niemand die je kan tegenspreken of schuldgevoelens aan kan praten. Er valt nooit over iets te stressen want je kan een dag uitstellen met wat je van plan bent.
Dan stuur je ook een DM.quote:
Alleen zo is een kluizenaarsbestaan houdbaar zonder steeds af te vragen wat er met je mis is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou hij in zichzelf investeren als hij zichzelf niks waard vindt?
[..]
Dan stuur je ook een DM.Zo boeiend is het allemaal niet.
Een kluizenaarsbestaan is alleen houdbaar als je vanuit je persoonlijkheid geen behoefte hebt aan sociaal contact. Ze zijn er, zulke mensen. TS is niet een van die mensen en daarom blijft hij ook updates posten op het forum.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:10 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Alleen zo is een kluizenaarsbestaan houdbaar zonder steeds af te vragen wat er met je mis is.
Sociaal contact kan gewoon via Skype.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een kluizenaarsbestaan is alleen houdbaar als je vanuit je persoonlijkheid geen behoefte hebt aan sociaal contact. Ze zijn er, zulke mensen. TS is niet een van die mensen en daarom blijft hij ook updates posten op het forum.
Hoor het liever van hemquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Als je zo nodig dingen over me wil weten stuur je maar een DM.
Ja, dus?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:15 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Sociaal contact kan gewoon via Skype.
Is het opzoeken van sociaal contact niet wat tegenstrijdig als je als een kluizenaar wilt leven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:44 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Hoef je huis niet voor uit te komen.
Dat wil je niet.quote:
Niet als het onvrijwillig is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het opzoeken van sociaal contact niet wat tegenstrijdig als je als een kluizenaar wilt leven?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:31 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee ik heb geen zelfmedelijden. Ik ben onderdeel van een wetenschappelijk project voor de psychology. Ik wil op deze manier leven en er zijn nog geen gezondheidsklachten ondanks dat ik alleen water drink.Het is interessant om te zien waar dit toe gaat leiden. Ik voel me gelukkiger dan ooit te voren. Ik besta uit verkeerde genen, natuurlijke selectie heeft mij in deze rol gedwongen. Eigenlijk heb ik geen recht om te leven volgens de wetten van de natuur.
Eehm, oze wieze woze... lijdt u soms aan een psychose?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:22 schreef -Deluzion- het volgende:
k adviseer je om mijn levensstijl aan te nemen in het geval je ook geen bestaansrecht bezit.
De kracht van je hersenen is ongelimiteerd en het is prachtig wat voor eigen creatie je hersenen op je netvlies kan toveren. Het is zoveel mooier dan de waarneembare realiteit.
+ snoepjesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
[..]
Eehm, oze wieze woze... lijdt u soms aan een psychose?
Jij hebt geen psychedelica nodigquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:59 schreef -Deluzion- het volgende:
Mijn logje: 21-5-15
Dag 34 van totale isolatie. Gebeurtenissen in random order omdat ik geen gevoel van tijdsbesef meer heb.
Hallucinaties. Het begon met lichtflitsen , figuren en lijnen daarna stopte het. Dit gebeurd elke dag.
Als ik in bed lig dan vervormen de muren en overheerst een gevoel van angst.
Op dag 32 hallucineerde ik een zwerm muggen in mijn slaapkamer.
Ook ervaar ik bizarre emoties die ik nooit eerder in mijn leven heb gevoeld.
Regelmatig het gevoel dat ik niet besta.
Uren lang bedenk ik mij complexe schaak puzzels die ik probeer op te lossen.
De spaarzame momenten dat ik naar buiten kijk vervormd het landschap in heldere kleuren.
Stemmen horen in de verte en er na een tijde achterkomen dat het mijn eigen stem is.
Geen tijdsbesef meer. Proberen 1 minuut te tellen en als ik vervolgens op de klok kijk zijn er 6 minuten om.
Vreemd slaap patroon. Ik ben zo'n 26 uur lang wakker en ik slaap 10 uur.
Binnenkort weer een update.
Klinkt inderdaad zo gek nog niet, maar het is wel een eenzaam bestaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:52 schreef wiskundenoob het volgende:
Eigenlijk kan je best wel een mooi leven leiden in je eentje. Films kijken, spelletje spelen, instrument leren, en als je behoefte hebt aan vrijblijvende contacten, dan zijn er legio mogelijkheden op het internet. Wellicht leer je zelfs een vreemde taal door al het geïnternet. Nu je toch zeeën van tijd hebt, kan je net zo goed gespierd proberen te worden zoals vele gevangenen dat doen in films. Het dwingt je iig regelmatiger te leven en gezond eetpatroon aan te nemen, anders blijven de resultaten uit. Je hebt iig de tijd om te leren koken, haren knippen, naaien, tuinieren, klussen etc.
Het mooiste is dat je stressvrij kan leven, want je kan doen wat je wilt en je hebt niemand die je kan tegenspreken of schuldgevoelens aan kan praten. Er valt nooit over iets te stressen want je kan een dag uitstellen met wat je van plan bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |