Bullshit, want:quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
Je kan je eigenwaarde niet van een ander af laten hangen. Zeker niet van een of ander vaag internetpersonage, waarvan je niet weet of die net zo eerlijk is als jij bent. En zelfs in de als als als situatie en zij inderdaad een leuke meid is, dan verandert er geen kut. Want jij gaat het niet zo maar geloven en accepteren wie je bent, dus ga je haar oprechtheid ook niet geloven. Mocht zij legit zijn en jij over je sociale struggles heen kunnen stappen voor verdere actie.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan.
quote:Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken.
Hier kun je dus niet zoveel op bouwen, zoals je al gemerkt hebt. Je weet niet wat je wel te bieden zou hebben, laat staan dat je het gelooft.quote:Ik kom slechts eenmaal per week buiten om boodschappen te doen. Ik wil me dan verontschuldigen aan de mensen die mij in hun zicht hebben.
Ga naar buiten en heb gewoon schijt aan alles. Een kennis van me is een vuurwerkslachtoffer. Hij heeft met zwaar vuurwerk zijn hele onderarm weggeblazen en de helft van zijn gezicht is zwaar misvormd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Doe ik mijn gehele leven al maar het is toch nooit genoeg.
Dat wil TS niet. Het enige wat hij wil is blijven denken dat niemand hem mag en ze hem lelijk vinden, zodat hij een reden heeft om in totale eenzaamheid te leven. Stel je voor dat hij aan zichzelf zou gaan werken en tips van Fok!kers zou volgen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ga naar buiten en heb gewoon schijt aan alles. Een kennis van me is een vuurwerkslachtoffer. Hij heeft met zwaar vuurwerk zijn hele onderarm weggeblazen en de helft van zijn gezicht is zwaar misvormd.
Hij heeft jarenlang alleen maar binnen gezeten vanwege schaamte voor zijn gezicht.
Maar opeens heeft hij zich opgepakt, is werk gaan zoeken en begeeft zich tussen de mensen en is veel in de natuur.
Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven. Veel vrienden heeft hij niet maar hij leeft!
Dus kijk niet naar wat anderen hebben maar kijk naar wat jezelf hebt en verbeter dat. Wat heb je te verliezen?
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat wil TS niet. Het enige wat hij wil is blijven denken dat niemand hem mag en ze hem lelijk vinden, zodat hij een reden heeft om in totale eenzaamheid te leven. Stel je voor dat hij aan zichzelf zou gaan werken en tips van Fok!kers zou volgen.
Ik kan me dat zo slecht voorstellen. Ik zie zo nu en dan ook wel eens mensen met ernstige afwijkingen en/of brandwonden, maar geen haar op m'n hoofd die dan denkt om vervelende opmerkingen te gaan maken en/of uitgebreid te gaan kijken/staren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef eight het volgende:
[..]
Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven.
bij mij komt dat dan wel weer opquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo slecht voorstellen. Ik zie zo nu en dan ook wel eens mensen met ernstige afwijkingen en/of brandwonden, maar geen haar op m'n hoofd die dan denkt om vervelende opmerkingen te gaan maken en/of uitgebreid te gaan kijken/staren.
Die mensen weten zelf ook wel dat ze er anders uit zien, en zoals in het geval van jouw kennis weet hij zelf ook wel dat hij een rund (haaaaaaa-ha-ha) is geweest. Snap niet dat mensen dat moeten benadrukken.
In het geval van TS heb ik vooral het idee dat hij helemaal niet sociaal wíl zijn.
-Deluzion-, neem een hond. Ga wat meer naar buiten.
Wow heftig, welke stoornissen allemaal en jij was ook suïcidaal?quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Niet. Ik ben gediagnosticeerd met 3 a 4 stoornissen en ik heb een crisisopname gehad.
Klopt ik heb een Basset gehad, prima babemagnet bij jonge deernes !quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:29 schreef badtripbob het volgende:
Inderdaad. Neem een hond TS. Die kan er sowieso voor je zijn als zal jou niet op jw uiterlijk beoordelen.
Jouw hond gaat automatisch naar andermans hond en dan krijg je al snel een praatje.
Ik denk dat dit wel een goede stap is, vooral als je aansluit in een "clan" en gebruik maakt van TeamSpeak.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef RicDan het volgende:
Ga gewoon lekker gamen, daar zal niemand je veroordelen op je uiterlijke onvolkomenheden.
Het is ook maar een heel klein percentage die dit doet. Stel dat het 1 of 2% is dan hoor je het wel eens omdat we met zovelen zijn. Juist omdat het zo'n klein percentage is, kan hij er heel goed mee omgaan. Het zijn eigenlijk gewoon haters en hij kijkt -net als ik- op zulke mensen neer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 02:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo slecht voorstellen. Ik zie zo nu en dan ook wel eens mensen met ernstige afwijkingen en/of brandwonden, maar geen haar op m'n hoofd die dan denkt om vervelende opmerkingen te gaan maken en/of uitgebreid te gaan kijken/staren.
Die mensen weten zelf ook wel dat ze er anders uit zien, en zoals in het geval van jouw kennis weet hij zelf ook wel dat hij een rund (haaaaaaa-ha-ha) is geweest. Snap niet dat mensen dat moeten benadrukken.
In het geval van TS heb ik vooral het idee dat hij helemaal niet sociaal wíl zijn.
-Deluzion-, neem een hond. Ga wat meer naar buiten.
levensverhalen zal ts wel niet in overvloed hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 01:40 schreef badtripbob het volgende:
Lekker knuffelen en levensverhalen delen. Magisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |