abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151342997
Wat doe je voor de kost?
Why stay small, if you can grow big..
pi_151344069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee want dan kreeg ik niet de kans om mijn innerlijk te tonen. Zo simpel is het helaas.
Bullshit, want:

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Verder ben ik ook geen leuk persoon om mee om te gaan.
Je kan je eigenwaarde niet van een ander af laten hangen. Zeker niet van een of ander vaag internetpersonage, waarvan je niet weet of die net zo eerlijk is als jij bent. En zelfs in de als als als situatie en zij inderdaad een leuke meid is, dan verandert er geen kut. Want jij gaat het niet zo maar geloven en accepteren wie je bent, dus ga je haar oprechtheid ook niet geloven. Mocht zij legit zijn en jij over je sociale struggles heen kunnen stappen voor verdere actie.

quote:
Inmiddels leef ik volledig geïsoleerd zonder contact met familie. In mijn geval is dit de beste oplossing om het lijden te beperken.
quote:
Ik kom slechts eenmaal per week buiten om boodschappen te doen. Ik wil me dan verontschuldigen aan de mensen die mij in hun zicht hebben.
Hier kun je dus niet zoveel op bouwen, zoals je al gemerkt hebt. Je weet niet wat je wel te bieden zou hebben, laat staan dat je het gelooft.

Kortom, wil je iets degelijks klaar spelen op dit gebied, dan moet je eerst aan jezelf werken.
  vrijdag 3 april 2015 @ 22:43:22 #28
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_151345314
In je fotoboek staat een plaatje met: "I wish I was enough for someone". Begrijpelijk, maar diegene waar jij dat leuke contact mee had, had een compleet ander persoon voor. Contacten via het internet opdoen is goed, je leert iemand kennen (mits diegene is wie hij/zij zegt te zijn), maar genoeg zijn voor iemand zul je alleen zijn als je diegene ook je ware zelf durft te laten zien. Hiervoor zul je aan jezelf moeten werken, gezien je dit op dit punt nog niet kan.
pi_151345939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Doe ik mijn gehele leven al maar het is toch nooit genoeg.
Ga naar buiten en heb gewoon schijt aan alles. Een kennis van me is een vuurwerkslachtoffer. Hij heeft met zwaar vuurwerk zijn hele onderarm weggeblazen en de helft van zijn gezicht is zwaar misvormd.
Hij heeft jarenlang alleen maar binnen gezeten vanwege schaamte voor zijn gezicht.
Maar opeens heeft hij zich opgepakt, is werk gaan zoeken en begeeft zich tussen de mensen en is veel in de natuur.
Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven. Veel vrienden heeft hij niet maar hij leeft!

Dus kijk niet naar wat anderen hebben maar kijk naar wat jezelf hebt en verbeter dat. Wat heb je te verliezen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151346283
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef eight het volgende:

[..]

Ga naar buiten en heb gewoon schijt aan alles. Een kennis van me is een vuurwerkslachtoffer. Hij heeft met zwaar vuurwerk zijn hele onderarm weggeblazen en de helft van zijn gezicht is zwaar misvormd.
Hij heeft jarenlang alleen maar binnen gezeten vanwege schaamte voor zijn gezicht.
Maar opeens heeft hij zich opgepakt, is werk gaan zoeken en begeeft zich tussen de mensen en is veel in de natuur.
Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven. Veel vrienden heeft hij niet maar hij leeft!

Dus kijk niet naar wat anderen hebben maar kijk naar wat jezelf hebt en verbeter dat. Wat heb je te verliezen?
Dat wil TS niet. Het enige wat hij wil is blijven denken dat niemand hem mag en ze hem lelijk vinden, zodat hij een reden heeft om in totale eenzaamheid te leven. Stel je voor dat hij aan zichzelf zou gaan werken en tips van Fok!kers zou volgen.
pi_151349087
Oh my.
pi_151349095
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 23:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat wil TS niet. Het enige wat hij wil is blijven denken dat niemand hem mag en ze hem lelijk vinden, zodat hij een reden heeft om in totale eenzaamheid te leven. Stel je voor dat hij aan zichzelf zou gaan werken en tips van Fok!kers zou volgen.
Wat zij zegt.
pi_151350561
Lekker fokken beetje zuipen!!
pi_151350911
Niet. Ik ben gediagnosticeerd met 3 a 4 stoornissen en ik heb een crisisopname gehad.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_151350935
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef eight het volgende:

[..]

Hij krijgt regelmatig vervelende opmerkingen, maar daar staat hij boven.
Ik kan me dat zo slecht voorstellen. Ik zie zo nu en dan ook wel eens mensen met ernstige afwijkingen en/of brandwonden, maar geen haar op m'n hoofd die dan denkt om vervelende opmerkingen te gaan maken en/of uitgebreid te gaan kijken/staren.
Die mensen weten zelf ook wel dat ze er anders uit zien, en zoals in het geval van jouw kennis weet hij zelf ook wel dat hij een rund (haaaaaaa-ha-ha :{ ) is geweest. Snap niet dat mensen dat moeten benadrukken.

In het geval van TS heb ik vooral het idee dat hij helemaal niet sociaal wíl zijn.

-Deluzion-, neem een hond. Ga wat meer naar buiten.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_151350989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 02:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik kan me dat zo slecht voorstellen. Ik zie zo nu en dan ook wel eens mensen met ernstige afwijkingen en/of brandwonden, maar geen haar op m'n hoofd die dan denkt om vervelende opmerkingen te gaan maken en/of uitgebreid te gaan kijken/staren.
Die mensen weten zelf ook wel dat ze er anders uit zien, en zoals in het geval van jouw kennis weet hij zelf ook wel dat hij een rund (haaaaaaa-ha-ha :{ ) is geweest. Snap niet dat mensen dat moeten benadrukken.

In het geval van TS heb ik vooral het idee dat hij helemaal niet sociaal wíl zijn.

bij mij komt dat dan wel weer op
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_151350990
misvormd? in welke zin
pi_151350992
eetmond ? of wat
pi_151351022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 02:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Niet. Ik ben gediagnosticeerd met 3 a 4 stoornissen en ik heb een crisisopname gehad.
Wow heftig, welke stoornissen allemaal en jij was ook suïcidaal?
ADHD-C
  zaterdag 4 april 2015 @ 07:04:53 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151351454
Richard?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 07:29:23 #41
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151351486
Inderdaad. Neem een hond TS. Die kan er sowieso voor je zijn als zal jou niet op jw uiterlijk beoordelen.
Jouw hond gaat automatisch naar andermans hond en dan krijg je al snel een praatje.

[ Bericht 55% gewijzigd door kanovinnie op 04-04-2015 09:33:55 (het begin van je post was goed.) ]
pi_151352212
Maar voor de goede orde: zo lang jij behoefte blijft houden aan sociaal contact, zal je die suicidale momenten nooit kunnen elimineren als je geisoleerd blijft leven. Het is dan een logisch gevolg van hoe je je leven indeelt en hoe je je leven eigenlijk zou willen zien.
pi_151352708
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2015 07:29 schreef badtripbob het volgende:
Inderdaad. Neem een hond TS. Die kan er sowieso voor je zijn als zal jou niet op jw uiterlijk beoordelen.
Jouw hond gaat automatisch naar andermans hond en dan krijg je al snel een praatje.
Klopt ik heb een Basset gehad, prima babemagnet bij jonge deernes !

zaterdag 4 april 2015 @ 10:25:01 #44
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_151352767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef RicDan het volgende:
Ga gewoon lekker gamen, daar zal niemand je veroordelen op je uiterlijke onvolkomenheden.
Ik denk dat dit wel een goede stap is, vooral als je aansluit in een "clan" en gebruik maakt van TeamSpeak.

Daarnaast zou de Topic starter, ook kunnen kijken voor gepast vrijwilligerswerk of zich kunnen richten op een "besloten" sociale werkplek. (Ik meen in een ver verleden ook op een sociale werkplek mensen met een gezichtsmisvorming gezien te hebben.) Misschien is er zelfs de mogelijkheid dat hij met het groepsbusje in de ochtend word opgehaald.

Ook kan de topicstarter zich aanmelden bij (Maatjes) gezocht.

Er zijn veel mogelijkheden om tot contact met andere personen te komen.

Het enige wat de TS niet moet doen is zich blind staren op de liefde/aandacht hij nu mist in zijn leven, en dit op chattende vrouwen projecteert die hij nauwelijks kent. Dit kan hij beter omzetten om beter voorzichzelf met zijn situatie te kunnen omgaan en door veilige betrouwbare sociale contacten op te bouwen

[ Bericht 4% gewijzigd door Konijntjuh op 04-04-2015 10:41:56 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_151355810
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 02:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Het is ook maar een heel klein percentage die dit doet. Stel dat het 1 of 2% is dan hoor je het wel eens omdat we met zovelen zijn. Juist omdat het zo'n klein percentage is, kan hij er heel goed mee omgaan. Het zijn eigenlijk gewoon haters en hij kijkt -net als ik- op zulke mensen neer.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151377074
haha die eerste zin, ik barste in lachen uit toen ik dat las.

Ok nu ontopic. ik denk dat je een online vriendengroep moet creeren met mensen die jouw dan niet kunnen zien, je moet jezelf normaal voordoen en verzwijgen dat er iets mis met je is. Die handicap van je moet je absoluut niet kenbaar maken. Je zult jezelf voor altijd voor moeten doen als iemand die je niet bent want met een misvormd gezicht ben je gewoon niks waard in deze maatschappij, je zal nooit jezelf kunnen zijn.

Maar je kan altijd nog van je uiterlijk je USP (unique selling point) maken? Stel dat je echt zo lelijk bent als jij zelf zegt, dan zijn er vast mensen die daar geld voor overhebben. Je kunt denken aan een baan bij het circus of een kermis, of je kunt freelance aan de slag. Het enige dat je nodig hebt is een website en een agent en je kunt achterover leunen, nu hoeven alleen de boekingen voor feestjes en partijen nog maar binnen te stromen.

Ik zou het op prijs stellen als je nog even aangeeft welke van deze 2 opties het gaat worden.

gr gr wuuht
pi_151378077
Mislukt als in die franse voetballer? Draag een masker zoals tom cruise dat deed in vanilla sky.
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 01:38:22 #48
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151378233
TS. Ga naar feesten waar veel wijven aan de xtc zitten. Die komen vanzelf met je praten ;) en gozers ook. Lieve wausies.

Ga gewoon wat dansen alsof niemand kijkt. Niemans boeit het of je kan dansen. het is gewoon geweldig pm mensen om los te gaan!

Geloof mij. Dat haat je wereld op zn kop zetten. ;)
  † In Memoriam † zondag 5 april 2015 @ 01:40:00 #49
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_151378256
Lekker knuffelen en levensverhalen delen. Magisch ;)
pi_151378361
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2015 01:40 schreef badtripbob het volgende:
Lekker knuffelen en levensverhalen delen. Magisch ;)
levensverhalen zal ts wel niet in overvloed hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')