Nee ik ben mezelf tegen haar. En als ik haar foto's stuur zegt ze altijd dat ik er leuk uitzie daardoor krijg ik zelfvertrouwen en daardoor valt mijn punt C) weg terwijl dit eigenlijk vanuit mijzelf moet komen. Na een tijd veranderde mijn gedachtes van negatief naar positiever en begon ik te flirten met haar, ik probeerde indruk te maken door zelfverzekerd over te komen (normaal als ik zelfverzekerd probeer over te komen denk ik altijd dat ik mezelf belachelijk maak en dat ze er niet op mij zitten te wachten). En omdat ze zelf nogal verlegen is lukte dat aardig. Het contact wordt steeds beter en ik probeer geen kriebels te krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:52 schreef Scary_Mary het volgende:
Hoe eerlijk ben je tegen dat Duitse meisje? Zie je haar als projectje of gooi je je tactiek eens om en ga je eens interesse tonen in haar als mens?
Hellow H_J Hoe gaat het? Nog steeds aan met dat meisje die je vroeger al kendequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat is Temps_mort. Die denkt wel vaker dat fok louter uit kerels bestaat..
En dan mij de schuld geven dat het off-topic gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hellow H_J Hoe gaat het? Nog steeds aan met dat meisje die je vroeger al kende?
Op deze manier probeert TS andere mensen mee de afgrond in te slepen. Wat een naar mannetje zeg..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik adviseer je om mijn levensstijl aan te nemen in het geval je ook geen bestaansrecht bezit.
De kracht van je hersenen is ongelimiteerd en het is prachtig wat voor eigen creatie je hersenen op je netvlies kan toveren. Het is zoveel mooier dan de waarneembare realiteit.
Top dat je foto's van jezelf stuurt en openstaat voor oprechte reactie van haar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:58 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik ben mezelf tegen haar. En als ik haar foto's stuur zegt ze altijd dat ik er leuk uitzie daardoor krijg ik zelfvertrouwen en daardoor valt mijn punt C) weg terwijl dit eigenlijk vanuit mijzelf moet komen. Na een tijd veranderde mijn gedachtes van negatief naar positiever en begon ik te flirten met haar, ik probeerde indruk te maken door zelfverzekerd over te komen (normaal als ik zelfverzekerd probeer over te komen denk ik altijd dat ik mezelf belachelijk maak en dat ze er niet op mij zitten te wachten). En omdat ze zelf nogal verlegen is lukte dat aardig. Het contact wordt steeds beter en ik probeer geen kriebels te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |