quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten ook pratende nazi honden in
Laten we vanavond gezamenlijk starten zodat we weer een nieuw onderwerp hebben om in de groep te gooien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DonRaja op 03-04-2015 12:43:23 (Klein spoilertje) ]
vanavond ben ik niet thuisquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we vanavond gezamenlijk starten zodat we weer een nieuw onderwerp hebben om in de groep te gooien.
dat is toch dagelijksquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik ging eigenlijk bier drinken
Vergeleken met Scarlett ziet iedereen er matig uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik snap niet dat jullie dat GoT meisje leuk vinden. JR zal haar wel weer in de op hebben gestopt.
Vind het ook niet zo bijzonder hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik snap niet dat jullie dat GoT meisje leuk vinden. JR zal haar wel weer in de op hebben gestopt.
Als ze 21 was, was ze wel leuk. Maar als 28-jarige lijkt ze een op een kindje...van 1.57quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
kleuterliefdequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar JR is zelf ook klein dus snap het wel. Ziet er ook uit als 12.
Das nog niet 2/3 toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Sked het volgende:
Na de thuiswedstrijden tegen Ajax (20.384), PEC Zwolle (22.354) en AZ (23.381) kan Vitesse ook tegen FC Groningen rekenen op een goed gevuld GelreDome
Jij bent ook kleinquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar JR is zelf ook klein dus snap het wel. Ziet er ook uit als 12.
Dacht veel meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Tijdens het voetbal kunnen er ~25.000 man in, dus 22.500 bezoekers is gewoon 90% vol
30kg zwaarder , ietsje langer en geen 12-jarig uiterlijk.quote:
Ben benieuwd of hij nu met amstel of een speciaalbiertje komt aankakken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
30kg zwaarder , ietsje langer en geen 12-jarig uiterlijk.
Tering bruno. Beter ga je bier voor mij halen.
Voetbal kunnen er 28k man in tochquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Afhankelijk van podiumbouw kunnen er bij concerten wel zo'n 35.000 mensen in
Geen idee eigenlijk, ~25.000 is in ieder geval wat ze mogen verkopen (incl. uitvak)quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is met de stoelen die ze vaak vrijlaten aan de onderse rijen?
Vind het wel een kut stadion. Met Qlimax was het koudquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ~25.000 is in ieder geval wat ze mogen verkopen (incl. uitvak)
Bij Qlimax gooien ze die warmtelampen ook niet aan, maar dat is de verantwoordelijkheid van de organisatiequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het wel een kut stadion. Met Qlimax was het koud
Kazim Feyenoord -> NACquote:De Bredase zakenman Jan-Willem van Dijk zou serieuze interesse hebben om een meerderheid van de aandelen van NAC Breda te kopen.
Dat meldt BN/De Stem. Van Dijk wordt in dat geval eigenaar en algemeen directeur van de club.
De zakenman zou bij een overname Pierre van Hooijdonk aan willen stellen als technisch directeur. Van Dijk heeft volgens de krant al diverse gesprekken gevoerd met de oud-international, die wel interesse zou hebben in de functie.
Dat gebeurt mij ook wel eens.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
Sommige mensen hier verwarren mij met Knut.
Groot compliment dus voor de Knutmeister.
Jullie zijn anders vrij simpel uit elkaar te houdenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik dacht dat je van beren leren kan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens.
Dat leek mij ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Jullie zijn anders vrij simpel uit elkaar te houden
Alleen hoe je broodjes smeertquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van beren leren kan.
Ik kwam laatst veel beren tegen op de weg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Alleen hoe je broodjes smeert
Dit lijkt me sterkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuisquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ha tyron
je nieuwe monitor al binnen?
He Tyquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuis
kun je me vertellen wat je ervan vindt als je hem hebt aangeslotenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuis
ja is goedquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je me vertellen wat je ervan vindt als je hem hebt aangesloten
Mooiste vrouw ter wereldquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wens Don hierbij een prettige vakantie in de Algarve.
Ik houd alleen mijn hart vast aangezien Guitarist ook al een tijdje op vakantie is.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wens Don hierbij een prettige vakantie in de Algarve.
Ik houd alleen mijn hart vast aangezien Guitarist ook al een tijdje op vakantie is.
twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Insha'allahquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Had knut deze al gezien?twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Wie neemt je taken nu waar? Gezien drizzt en erwin er nooit zijn? Neem aan dat Johannes ook wel eens een dagje rust wilt?quote:
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie neemt je taken nu waar? Gezien drizzt en erwin er nooit zijn? Neem aan dat Johannes ook wel eens een dagje rust wilt?
Guitarist banned iedereen stiekem.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.
Als Thomas met een lekke band tweede wordt is ie de morele winnaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Had knut deze al gezien?twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Waar post Guitarist dan wel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.
Ik heb niet zoveel met andriod. Werkt ook totaal niet in mijn mac omgeving.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben aan het spelen met mijn nieuwe tel. Leuk speelgoed.Om de vragen voor te zijn: Oneplus One 64gb
Ik ben van BB naar Android gegaan. Was een flinke vooruitgang.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met andriod. Werkt ook totaal niet in mijn mac omgeving.
Zakelijk heb ik een BB, wat een onding. Veel te traag en te weinig geheugen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben van BB naar Android gegaan. Was een flinke vooruitgang.
Toch heb ik zeker 4 jaar met een Curve gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zakelijk heb ik een BB, wat een onding. Veel te traag en te weinig geheugen.
Ik nu ook zoiets en toen ik hem kreeg was het niet eens het nieuwste van het nieuwste.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch heb ik zeker 4 jaar met een Curve gedaan.
Ik heb de overgang van business naar bakvis nog meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik nu ook zoiets en toen ik hem kreeg was het niet eens het nieuwste van het nieuwste.
bakvis?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de overgang van business naar bakvis nog meegemaakt.
Ah ja dat is waar ook. Ik ping nooit, gebruik dat ding ook nauwelijks meer. Zo vaak bellen ze me niet en email lees ik wel op mijn tablet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BB ping zorgde ervoor dat plots alle schoolmeisjes met een BB liepen.
#jesuisjozef #eeuwigmaagdquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent maar een eenvoudige timmerman.
Eigenlijk is whatsapp uiteindelijk de doodsteek voor BB geworden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja dat is waar ook. Ik ping nooit, gebruik dat ding ook nauwelijks meer. Zo vaak bellen ze me niet en email lees ik wel op mijn tablet.
Je bent vroeg van het kruis vandaag, proberen de files te ontwijken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe je met de nodige Bijbelkennis toch je voordeel kunt doen.
Aanpassen of opkrassen voor BBquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk is whatsapp uiteindelijk de doodsteek voor BB geworden.
Niet zo lekker, gisteren nog zwaar getafeld met wat vrienden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent vroeg van het kruis vandaag, proberen de files te ontwijken?
ff paar dagen uitslapen, ben je weer zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo lekker, gisteren nog zwaar getafeld met wat vrienden.
Zondag wil ik vroeg opstaan voor de hoogmis.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff paar dagen uitslapen, ben je weer zo goed als nieuw.
Stukkie aquajoggen en je bent weer het mannetje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zondag wil ik vroeg opstaan voor de hoogmis.
Zo nog even de deur uit. Moet nog 5 broden en 2 vissen halen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stukkie aquajoggen en je bent weer het mannetje.
Czy mozesz powtorzyc?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, dus ook geen moslim jij
ahhh zemmel
dat hij ook geen moslim is zoals ie vaak claimt als ie denkt dat jezus nog leeft :squote:
Dziekuje, dobrzequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat hij ook geen moslim is zoals ie vaak claimt als ie denkt dat jezus nog leeft :s
Heeft ze een grote Arubaan mee naar huis genomen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben voor het eerst thuis sinds een lange tijd. Schijnbaar is mijn moeder anderhalve week op vakantie geweest naar Aruba.
Das geen goed teken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben voor het eerst thuis sinds een lange tijd. Schijnbaar is mijn moeder anderhalve week op vakantie geweest naar Aruba.
Herkenbaar, toen ik voor het eerst in lange tijd bij mn ouders was had ik er opeens een zusje bij.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
Dit soort informatie had ze wel door kunnen geven opzich.quote:
Ze was met haar vriend. Haar vriend lijkt op een oude Wayne Rooney.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft ze een grote Arubaan mee naar huis genomen?
Goed.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
Ze was met haar vriend. Haar vriend lijkt op een oude Wayne Rooney.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit soort informatie had ze wel door kunnen geven opzich.
[..]
wel iets slanker.quote:
Klopt, je kan nu elk moment een facebook update verwachten waarin ze haar nieuwe tattoo showt...quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit soort informatie had ze wel door kunnen geven opzich.
[..]
niets mis mee tochquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, je kan nu elk moment een facebook update verwachten waarin ze haar nieuwe tattoo showt...
Nu nog? Ze is al 4 maanden terug.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, je kan nu elk moment een facebook update verwachten waarin ze haar nieuwe tattoo showt...
Inderdaad. Ik ga trouwens zondag onze ploeg aanmoedigen in Alkmaar, als jij het niet doet doe ik het wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het thuisvak zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga trouwens zondag onze ploeg aanmoedigen in Alkmaar, als jij het niet doet doe ik het wel.
Ah, tussen de kaasklappers. Zoals mijn franstalige collega's zouden zeggen: Courage!quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga trouwens zondag onze ploeg aanmoedigen in Alkmaar, als jij het niet doet doe ik het wel.
VIP-tribune. Wat AZ niet meer betekent dan wat luxere stoelen.quote:
Kijk maar uit dat je geen klap(per) voor je hoofd krijgt als je opveert bij de 0-1.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VIP-tribune. Wat AZ niet meer betekent dat wat luxere stoelen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen klap(per) voor je hoofd krijgt als je opveert bij de 0-1.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen ik voor het eerst in lange tijd bij mn ouders was had ik er opeens een zusje bij.
rare dingen
Ja opperverdediger Hoedt oid is er niet bij hequote:
Nee dank je. Ben niet zo'n AZ fanaat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Moet ik de klapper voor je bewaren ?
Welke taal spreek jij met je collega's?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, tussen de kaasklappers. Zoals mijn franstalige collega's zouden zeggen: Courage!
Heb er ook vrij weinig mee. Maar ach, gratis bitterballen en bier en je hebt mij mee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee dank je. Ben niet zo'n AZ fanaat.
Wat tappen ze bij AZ? Amstel zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb er ook vrij weinig mee. Maar ach, gratis bitterballen en bier en je hebt mij mee.
Geloof het, lange tijd niet geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat tappen ze bij AZ? Amstel zeker?
Frans, Nederlands of Engels.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke taal spreek jij met je collega's?
Ik moet soms met Fransen telefoneren op het werk.quote:
Jouw Nederlands moet je dan ook verbeteren met je binnekort.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik binnekort in dienst kan bij Don
Relnegers.gifquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw Nederlands moet je dan ook verbeteren met je binnekort.
Leuk dit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw Nederlands moet je dan ook verbeteren met je binnekort.
is je vrouw al terugquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Handig zo'n boekje van de luchthaven van Polen.
ik vertaal het even voor de mensen die niet bekend zijn met het cyrilische toetsenbordquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar al te goed.
Mooi. Binnenkort eurocraat in Brussel dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet soms met Fransen telefoneren op het werk.
Nu kan ik een beetje FransLeuk he
Ik ben helaas niet zo slimquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi. Binnenkort eurocraat in Brussel dan?
Is daar ook niet nodig.quote:
Tja, dat geloof ik graag. Maar ik ben oprecht op veel vlakken niet zo slim, en een papiertje hier en daar is best handig.quote:
Waterdichte pockie is echt topquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zet je vriendin het gelijk op Meerkat deze keer?
Klopt. Echter niet die bij het EP werken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik best onder de indruk van de mensen die bij de EC werken.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Nederland is een van de weinige landen waar ze het EP niet zo serieus nemen, over het algemeen zitten er goede en ervaren politici.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Echter niet die bij het EP werken.
Mijn stem heb je Inso.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders ga ik gewoon politiek in jongens, nooit op komen dagen en toch dat geld pakken als dat nog kan in brussel
Weggeven is makkelijker dan binnen halenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Nederland is een van de weinige landen waar ze het EP niet zo serieus nemen, over het algemeen zitten er goede en ervaren politici.
Krijg ik dan ook wat? 100k bonusje ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders ga ik gewoon politiek in jongens, nooit op komen dagen en toch dat geld pakken als dat nog kan in brussel
Heb sowieso een lage pet op van Nederlandse politici.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Nederland is een van de weinige landen waar ze het EP niet zo serieus nemen, over het algemeen zitten er goede en ervaren politici.
wat zeg jij kerolquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, dus ook geen moslim jij
ahhh zemmel
Had je niet even kunnen zeggen dat je weer thuis was?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook wat? 100k bonusje ofzo
jij krijgt runescape subsidiequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook wat? 100k bonusje ofzo
Gister debat hier was wel genot.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb sowieso een lage pet op van Nederlandse politici.
Is er een stemwijzer? Ga ik die even invullen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister debat hier was wel genot.
Maar twijfel nog op wie ik stem
https://voteforpolicies.org.uk/quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er een stemwijzer? Ga ik die even invullen.
With 10 issues selected the survey will take approx. 50 minquote:
goede vrijdag dus ik was (net zoals de meeste) vrijquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen zeggen dat je weer thuis was?
Ik had op elk issue conservatives bijna, en op een paar UKIP.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
With 10 issues selected the survey will take approx. 50 min![]()
Dus ik ga hem niet invullen
Ik ga er even snel door.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
With 10 issues selected the survey will take approx. 50 min![]()
Dus ik ga hem niet invullen
Als je een beetje politiek ge engageerd bent gaat het welquote:
Ik vind het alleen irritant dat ze de hele paragraaf over criminaliteit per partij aan je voorleggen ipv in Nederland gewoon 1 stelling. Ben het echt niet eens met de hele paragraaf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een beetje politiek ge engageerd bent gaat het wel
lekker rolandinhoquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goede vrijdag dus ik was (net zoals de meeste) vrij
hey ouwe reusquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:25 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Wat een dikke pad is Mark toch
Ja die kende ik al.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
tyron luistert dit bij zijn chillsessies
Grappig dat de UK ook een kostendelersnorm heeft (bedroom tax) Laat maar, ik ben slecht in lezenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ould-I-vote-for.html
Deze gaat wat sneller
Your views match best with the Conservatives.
UKIP op 2.
Idem ditoquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ould-I-vote-for.html
Deze gaat wat sneller
Your views match best with the Conservatives.
UKIP op 2.
Iig, Conservatives en daarna Labour.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grappig dat de UK ook een kostendelersnorm heeft (bedroom tax) Laat maar, ik ben slecht in lezen
Denk economisch rechtser dan de VVD hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Conservatives is eerder CDA dan VVD toch?
LD is D66, UKIP is PVV, Green is GroenLinks en Labour PVDA.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk economisch rechtser dan de VVD hoor
Oneens. UKIP is namelijk een partij van weldenkende mensen, zonder racistisch te zijnquote:
Niet een beetje populistisch? Ik ken ze voornamelijk van hun anti Europa standpunten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens. UKIP is namelijk een partij van weldenkende mensen, zonder racistisch te zijn
Populistisch, maar niet in de zin van de PVV.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet een beetje populistisch? Ik ken ze voornamelijk van hun anti Europa standpunten.
Als ik me er meer in verdiep is het voornamelijk een "grenzen dicht, uit de EU en eigen volk eerst" partij. Daar komt het uiteindelijk bijna allemaal op neer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Populistisch, maar niet in de zin van de PVV.
Ik vind ze namelijk een hoop intelligente punten hebben
* Eénquote:
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond:
Borussia Dortmund - Bayern Munchen
18.30
KingRoland vindt dit leuk!
Uit de EU is niet populistisch, maar realistisch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik me er meer in verdiep is het voornamelijk een "grenzen dicht, uit de EU en eigen volk eerst" partij. Daar komt het uiteindelijk bijna allemaal op neer.
Lahmgodquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijken
Alaba 7 weken blessure. Hij kan misschien finale nog net halen.quote:
Ik kijk sowieso! En natuurlijk ook omdat Reus meedoetquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijken
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit de EU is niet populistisch, maar realistisch.
Verder eigen volk eerst is niet juist
Alleen punt 2 vind ik discutabel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.
UKIP would allow businesses to discriminate in favour of young British workers and would repeal the Agency Workers Directive.
UKIP supports the principle of Free Schools that are open to the whole community and uphold British values.
Subject to academic performance, UKIP would remove tuition fees for students taking approved degrees in science, medicine, technology, engineering or mathematics, on the condition that they live, work and pay tax in the UK for five years after the completion of their degrees.
enz
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.
UKIP would allow businesses to discriminate in favour of young British workers and would repeal the Agency Workers Directive.
UKIP supports the principle of Free Schools that are open to the whole community and uphold British values.
Subject to academic performance, UKIP would remove tuition fees for students taking approved degrees in science, medicine, technology, engineering or mathematics, on the condition that they live, work and pay tax in the UK for five years after the completion of their degrees.
enz
ik weet niet wat kostendelersnorm isquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?
Kankerveel gekquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt er nog sneeuw bij jou?
Nee geen sneeuw. Wel enorm slecht weer. Veel wind, 1/3 wolken en maar 11 gradenquote:
Nee is volgens mij om een soort scheefwonen tegen te gaan. Als je meer kamers hebt dan mensen dan moet je meer betalen ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee geen sneeuw. Wel enorm slecht weer. Veel wind, 1/3 wolken en maar 11 graden
Kort gezegd het volgende;quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat kostendelersnorm is
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kort gezegd het volgende;
Bijstand is bijvoorbeeld ¤ 1000.
In Nederland krijgt een alleen wonende 70% daarvan als bijstand.
Bij kostendelersnorm wordt ervan uit gegaan dat als jij samen woont met verschillende mensen je de kosten kan delen. Oftwel deze formule = 40+(30*A)/A, met als A het aantal personen. Bij 1 persoon is het 40+(30*1)=70%. Je ontvangt dan 70% van ¤1000 als bijstand. Bij twee mensen is de formule 40+(30*2)/2=50%. Je hebt dan recht op 50% van de 1000 ¤. Wat natuurlijk bij elkaar 100% van de bijstand is. uitzonderingen daargelaten (thuiswonende studenten tellen niet mee, en mensen die bij je wonen met een huurcontract en nog een paar uitzonderingen).
Beetje duidelijk?
•Children of both sexes under 10 would be expected to share a bedroom. If they currently do not share and they remain in separate rooms, one of their rooms will be considered as a spare bedroom.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kort gezegd het volgende;
Bijstand is bijvoorbeeld ¤ 1000.
In Nederland krijgt een alleen wonende 70% daarvan als bijstand.
Bij kostendelersnorm wordt ervan uit gegaan dat als jij samen woont met verschillende mensen je de kosten kan delen. Oftwel deze formule = 40+(30*A)/A, met als A het aantal personen. Bij 1 persoon is het 40+(30*1)=70%. Je ontvangt dan 70% van ¤1000 als bijstand. Bij twee mensen is de formule 40+(30*2)/2=50%. Je hebt dan recht op 50% van de 1000 ¤. Wat natuurlijk bij elkaar 100% van de bijstand is. uitzonderingen daargelaten (thuiswonende studenten tellen niet mee, en mensen die bij je wonen met een huurcontract en nog een paar uitzonderingen).
Beetje duidelijk?
Hele weekene kut. Daarna langzaam naar de 20. Eindelijk weer gemiddle.dquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut weer dus! Hier ook niet best
Wtfquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
•Children of both sexes under 10 would be expected to share a bedroom. If they currently do not share and they remain in separate rooms, one of their rooms will be considered as a spare bedroom.
•Children of the same gender under 16 would be expected to share a bedroom.
•Couples and adults are entitled to have bedrooms of their own.
•If a bedroom (with or without furniture) is kept free for when a child comes to stay with a parent that they do not normally live with, this room will be considered as a spare bedroom.
Wat een krankzinnige regels. Geldt overigens alleen voor sociale huur
en met jou nog heel veel andere mensen.quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gelezen. Veel tekst.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wtf. Lijkt mij dat die sociale huur woningen al niet al te groot zijn?
[..]
en met jou nog heel veel andere mensen.
Ik wil ook 20 graden en zon!quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Hele weekene kut. Daarna langzaam naar de 20. Eindelijk weer gemiddle.d
Meeste van die huisjes zijn niet al te groot inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wtf. Lijkt mij dat die sociale huur woningen al niet al te groot zijn?
[..]
en met jou nog heel veel andere mensen.
Dat waardeer ik. Jij hebt er voorlopig toch niet mee te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gelezen. Veel tekst.
Kut. Later in de week wel vooruitgang in nlquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil ook 20 graden en zon!
Ik heb nog geen idee hoe het weekend hier gaat worden, niet gekeken.
Ik vrees van niet inderdaad. Gratis geld is nooit weggegooid geld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Jij hebt er voorlopig toch niet mee te maken.
Ga je nu de directeur spelen en niks meer zelf doen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Dven het volgende:
gisteren mn eerste werknemer gecontracteerd. Vanaf vandaag enkel nog gouden bergen jongens.
Dat is het volgende traject. Nu eerst met 2 vrienden een restaurantje openen. Over 2 maanden zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de openingquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je nu de directeur spelen en niks meer zelf doen?
Nice! Ik wil dat ook ooit nog eens doen. Heb een pand op het oog om op te kopen en daar wat neer te zetten. Maar dat is momenteel een toekomstdroom.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is het volgende traject. Nu eerst met 2 vrienden een restaurantje openen. Over 2 maanden zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de opening
Wat voor restaurant? Ik heb laatst in een Bulgaars restaurant gegeten hier in Den Haag.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is het volgende traject. Nu eerst met 2 vrienden een restaurantje openen. Over 2 maanden zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de opening
Wat voor voedsel gaan jullie serveren?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Bolyari?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor restaurant? Ik heb laatst in een Bulgaars restaurant gegeten hier in Den Haag.
goede westerse keuken met producten vanuit frankrijk en belgie. Houd me er verder niet mee bezig, geen verstand van. Ik doe alleen een derde van de investering.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor restaurant? Ik heb laatst in een Bulgaars restaurant gegeten hier in Den Haag.
Kan jij de drank niet doen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef Dven het volgende:
[..]
goede westerse keuken met producten vanuit frankrijk en belgie. Houd me er verder niet mee bezig, geen verstand van. Ik doe alleen een derde van de investering.
lolquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het enige. Lekker gegeten en goede Bulgaarse wijn.
zie hierboven. mn eigen focus ligt vooral op het callcenter Waar ik nu de regie over heb. buiten dat nog vele projecten op komst. Leuk team gevonden met veel (financiele) daadkracht, we gaan de komende tijd veel op poten zetten, veel verdienen en waarschijnlijk nog meer op onze bek gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat voor voedsel gaan jullie serveren?
Ik geef af en toe een snuifje wegquote:
Nice man.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
zie hierboven. mn eigen focus ligt vooral op het callcenter Waar ik nu de regie over heb. buiten dat nog vele projecten op komst. Leuk team gevonden met veel (financiele) daadkracht, we gaan de komende tijd veel op poten zetten, veel verdienen en waarschijnlijk nog meer op onze bek gaan
Weinig mis met de bulgaarse keuken en wijn. Behalve dat ze weinig vertrouwen hebben in zichzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het enige. Lekker gegeten en goede Bulgaarse wijn.
ik hoop het. Vooruitzichten zijn stukken beter dan een half jaar geleden ieder geval. We gaan het zien. Fijne avond heren!quote:
Wijn is prima te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig mis met de bulgaarse keuken en wijn. Behalve dat ze weinig vertrouwen hebben in zichzelf.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Hond van mijn oom is overleden aan een maagtorsie en was maar 4,5. Vorige hond was ook maar 4 en kreeg kanker. Wat een pech
Dit vind ik extreem zieligquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Hond van mijn oom is overleden aan een maagtorsie en was maar 4,5. Vorige hond was ook maar 4 en kreeg kanker. Wat een pech
Daarom ook geen dieren nemen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als een kat of hond doodgaat is het zo zielig
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.
Bah, kut is dat altijd..quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.
Sterkte ermee, manquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harriequote:
Gewaagdquote:
picsquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben vandaag onze nieuwe hond in huis.
Leuke video.quote:
Je kan maar beter goed voorbereid zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in het begin wel. Maar ik doe het met het oog op de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |