Ja opperverdediger Hoedt oid is er niet bij hequote:
Nee dank je. Ben niet zo'n AZ fanaat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Moet ik de klapper voor je bewaren ?
Welke taal spreek jij met je collega's?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, tussen de kaasklappers. Zoals mijn franstalige collega's zouden zeggen: Courage!
Heb er ook vrij weinig mee. Maar ach, gratis bitterballen en bier en je hebt mij mee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee dank je. Ben niet zo'n AZ fanaat.
Wat tappen ze bij AZ? Amstel zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb er ook vrij weinig mee. Maar ach, gratis bitterballen en bier en je hebt mij mee.
Geloof het, lange tijd niet geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat tappen ze bij AZ? Amstel zeker?
Frans, Nederlands of Engels.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke taal spreek jij met je collega's?
Ik moet soms met Fransen telefoneren op het werk.quote:
Jouw Nederlands moet je dan ook verbeteren met je binnekort.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik binnekort in dienst kan bij Don
Relnegers.gifquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw Nederlands moet je dan ook verbeteren met je binnekort.
Leuk dit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw Nederlands moet je dan ook verbeteren met je binnekort.
is je vrouw al terugquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Handig zo'n boekje van de luchthaven van Polen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |