dat hij ook geen moslim is zoals ie vaak claimt als ie denkt dat jezus nog leeft :squote:
Dziekuje, dobrzequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat hij ook geen moslim is zoals ie vaak claimt als ie denkt dat jezus nog leeft :s
Heeft ze een grote Arubaan mee naar huis genomen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben voor het eerst thuis sinds een lange tijd. Schijnbaar is mijn moeder anderhalve week op vakantie geweest naar Aruba.
Das geen goed teken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben voor het eerst thuis sinds een lange tijd. Schijnbaar is mijn moeder anderhalve week op vakantie geweest naar Aruba.
Herkenbaar, toen ik voor het eerst in lange tijd bij mn ouders was had ik er opeens een zusje bij.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
Dit soort informatie had ze wel door kunnen geven opzich.quote:
Ze was met haar vriend. Haar vriend lijkt op een oude Wayne Rooney.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft ze een grote Arubaan mee naar huis genomen?
Goed.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
Ze was met haar vriend. Haar vriend lijkt op een oude Wayne Rooney.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit soort informatie had ze wel door kunnen geven opzich.
[..]
wel iets slanker.quote:
Klopt, je kan nu elk moment een facebook update verwachten waarin ze haar nieuwe tattoo showt...quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit soort informatie had ze wel door kunnen geven opzich.
[..]
niets mis mee tochquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, je kan nu elk moment een facebook update verwachten waarin ze haar nieuwe tattoo showt...
Nu nog? Ze is al 4 maanden terug.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, je kan nu elk moment een facebook update verwachten waarin ze haar nieuwe tattoo showt...
Inderdaad. Ik ga trouwens zondag onze ploeg aanmoedigen in Alkmaar, als jij het niet doet doe ik het wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het thuisvak zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga trouwens zondag onze ploeg aanmoedigen in Alkmaar, als jij het niet doet doe ik het wel.
Ah, tussen de kaasklappers. Zoals mijn franstalige collega's zouden zeggen: Courage!quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga trouwens zondag onze ploeg aanmoedigen in Alkmaar, als jij het niet doet doe ik het wel.
VIP-tribune. Wat AZ niet meer betekent dan wat luxere stoelen.quote:
Kijk maar uit dat je geen klap(per) voor je hoofd krijgt als je opveert bij de 0-1.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
VIP-tribune. Wat AZ niet meer betekent dat wat luxere stoelen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen klap(per) voor je hoofd krijgt als je opveert bij de 0-1.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen ik voor het eerst in lange tijd bij mn ouders was had ik er opeens een zusje bij.
rare dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |