Denk economisch rechtser dan de VVD hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Conservatives is eerder CDA dan VVD toch?
LD is D66, UKIP is PVV, Green is GroenLinks en Labour PVDA.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk economisch rechtser dan de VVD hoor
Oneens. UKIP is namelijk een partij van weldenkende mensen, zonder racistisch te zijnquote:
Niet een beetje populistisch? Ik ken ze voornamelijk van hun anti Europa standpunten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens. UKIP is namelijk een partij van weldenkende mensen, zonder racistisch te zijn
Populistisch, maar niet in de zin van de PVV.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet een beetje populistisch? Ik ken ze voornamelijk van hun anti Europa standpunten.
Als ik me er meer in verdiep is het voornamelijk een "grenzen dicht, uit de EU en eigen volk eerst" partij. Daar komt het uiteindelijk bijna allemaal op neer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Populistisch, maar niet in de zin van de PVV.
Ik vind ze namelijk een hoop intelligente punten hebben
* Eénquote:
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond:
Borussia Dortmund - Bayern Munchen
18.30
KingRoland vindt dit leuk!
Uit de EU is niet populistisch, maar realistisch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik me er meer in verdiep is het voornamelijk een "grenzen dicht, uit de EU en eigen volk eerst" partij. Daar komt het uiteindelijk bijna allemaal op neer.
Lahmgodquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijken
Alaba 7 weken blessure. Hij kan misschien finale nog net halen.quote:
Ik kijk sowieso! En natuurlijk ook omdat Reus meedoetquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijken
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit de EU is niet populistisch, maar realistisch.
Verder eigen volk eerst is niet juist
Alleen punt 2 vind ik discutabel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.
UKIP would allow businesses to discriminate in favour of young British workers and would repeal the Agency Workers Directive.
UKIP supports the principle of Free Schools that are open to the whole community and uphold British values.
Subject to academic performance, UKIP would remove tuition fees for students taking approved degrees in science, medicine, technology, engineering or mathematics, on the condition that they live, work and pay tax in the UK for five years after the completion of their degrees.
enz
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.
UKIP would allow businesses to discriminate in favour of young British workers and would repeal the Agency Workers Directive.
UKIP supports the principle of Free Schools that are open to the whole community and uphold British values.
Subject to academic performance, UKIP would remove tuition fees for students taking approved degrees in science, medicine, technology, engineering or mathematics, on the condition that they live, work and pay tax in the UK for five years after the completion of their degrees.
enz
ik weet niet wat kostendelersnorm isquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?
Kankerveel gekquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt er nog sneeuw bij jou?
Nee geen sneeuw. Wel enorm slecht weer. Veel wind, 1/3 wolken en maar 11 gradenquote:
Nee is volgens mij om een soort scheefwonen tegen te gaan. Als je meer kamers hebt dan mensen dan moet je meer betalen ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee geen sneeuw. Wel enorm slecht weer. Veel wind, 1/3 wolken en maar 11 graden
Kort gezegd het volgende;quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat kostendelersnorm is
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kort gezegd het volgende;
Bijstand is bijvoorbeeld ¤ 1000.
In Nederland krijgt een alleen wonende 70% daarvan als bijstand.
Bij kostendelersnorm wordt ervan uit gegaan dat als jij samen woont met verschillende mensen je de kosten kan delen. Oftwel deze formule = 40+(30*A)/A, met als A het aantal personen. Bij 1 persoon is het 40+(30*1)=70%. Je ontvangt dan 70% van ¤1000 als bijstand. Bij twee mensen is de formule 40+(30*2)/2=50%. Je hebt dan recht op 50% van de 1000 ¤. Wat natuurlijk bij elkaar 100% van de bijstand is. uitzonderingen daargelaten (thuiswonende studenten tellen niet mee, en mensen die bij je wonen met een huurcontract en nog een paar uitzonderingen).
Beetje duidelijk?
•Children of both sexes under 10 would be expected to share a bedroom. If they currently do not share and they remain in separate rooms, one of their rooms will be considered as a spare bedroom.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kort gezegd het volgende;
Bijstand is bijvoorbeeld ¤ 1000.
In Nederland krijgt een alleen wonende 70% daarvan als bijstand.
Bij kostendelersnorm wordt ervan uit gegaan dat als jij samen woont met verschillende mensen je de kosten kan delen. Oftwel deze formule = 40+(30*A)/A, met als A het aantal personen. Bij 1 persoon is het 40+(30*1)=70%. Je ontvangt dan 70% van ¤1000 als bijstand. Bij twee mensen is de formule 40+(30*2)/2=50%. Je hebt dan recht op 50% van de 1000 ¤. Wat natuurlijk bij elkaar 100% van de bijstand is. uitzonderingen daargelaten (thuiswonende studenten tellen niet mee, en mensen die bij je wonen met een huurcontract en nog een paar uitzonderingen).
Beetje duidelijk?
Hele weekene kut. Daarna langzaam naar de 20. Eindelijk weer gemiddle.dquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut weer dus! Hier ook niet best
Wtfquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
•Children of both sexes under 10 would be expected to share a bedroom. If they currently do not share and they remain in separate rooms, one of their rooms will be considered as a spare bedroom.
•Children of the same gender under 16 would be expected to share a bedroom.
•Couples and adults are entitled to have bedrooms of their own.
•If a bedroom (with or without furniture) is kept free for when a child comes to stay with a parent that they do not normally live with, this room will be considered as a spare bedroom.
Wat een krankzinnige regels. Geldt overigens alleen voor sociale huur
en met jou nog heel veel andere mensen.quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gelezen. Veel tekst.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wtf. Lijkt mij dat die sociale huur woningen al niet al te groot zijn?
[..]
en met jou nog heel veel andere mensen.
Ik wil ook 20 graden en zon!quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Hele weekene kut. Daarna langzaam naar de 20. Eindelijk weer gemiddle.d
Meeste van die huisjes zijn niet al te groot inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wtf. Lijkt mij dat die sociale huur woningen al niet al te groot zijn?
[..]
en met jou nog heel veel andere mensen.
Dat waardeer ik. Jij hebt er voorlopig toch niet mee te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gelezen. Veel tekst.
Kut. Later in de week wel vooruitgang in nlquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil ook 20 graden en zon!
Ik heb nog geen idee hoe het weekend hier gaat worden, niet gekeken.
Ik vrees van niet inderdaad. Gratis geld is nooit weggegooid geld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Jij hebt er voorlopig toch niet mee te maken.
Ga je nu de directeur spelen en niks meer zelf doen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Dven het volgende:
gisteren mn eerste werknemer gecontracteerd. Vanaf vandaag enkel nog gouden bergen jongens.
Dat is het volgende traject. Nu eerst met 2 vrienden een restaurantje openen. Over 2 maanden zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de openingquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je nu de directeur spelen en niks meer zelf doen?
Nice! Ik wil dat ook ooit nog eens doen. Heb een pand op het oog om op te kopen en daar wat neer te zetten. Maar dat is momenteel een toekomstdroom.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is het volgende traject. Nu eerst met 2 vrienden een restaurantje openen. Over 2 maanden zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de opening
Wat voor restaurant? Ik heb laatst in een Bulgaars restaurant gegeten hier in Den Haag.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is het volgende traject. Nu eerst met 2 vrienden een restaurantje openen. Over 2 maanden zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de opening
Wat voor voedsel gaan jullie serveren?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Bolyari?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor restaurant? Ik heb laatst in een Bulgaars restaurant gegeten hier in Den Haag.
goede westerse keuken met producten vanuit frankrijk en belgie. Houd me er verder niet mee bezig, geen verstand van. Ik doe alleen een derde van de investering.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor restaurant? Ik heb laatst in een Bulgaars restaurant gegeten hier in Den Haag.
Kan jij de drank niet doen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef Dven het volgende:
[..]
goede westerse keuken met producten vanuit frankrijk en belgie. Houd me er verder niet mee bezig, geen verstand van. Ik doe alleen een derde van de investering.
lolquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het enige. Lekker gegeten en goede Bulgaarse wijn.
zie hierboven. mn eigen focus ligt vooral op het callcenter Waar ik nu de regie over heb. buiten dat nog vele projecten op komst. Leuk team gevonden met veel (financiele) daadkracht, we gaan de komende tijd veel op poten zetten, veel verdienen en waarschijnlijk nog meer op onze bek gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat voor voedsel gaan jullie serveren?
Ik geef af en toe een snuifje wegquote:
Nice man.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
zie hierboven. mn eigen focus ligt vooral op het callcenter Waar ik nu de regie over heb. buiten dat nog vele projecten op komst. Leuk team gevonden met veel (financiele) daadkracht, we gaan de komende tijd veel op poten zetten, veel verdienen en waarschijnlijk nog meer op onze bek gaan
Weinig mis met de bulgaarse keuken en wijn. Behalve dat ze weinig vertrouwen hebben in zichzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het enige. Lekker gegeten en goede Bulgaarse wijn.
ik hoop het. Vooruitzichten zijn stukken beter dan een half jaar geleden ieder geval. We gaan het zien. Fijne avond heren!quote:
Wijn is prima te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig mis met de bulgaarse keuken en wijn. Behalve dat ze weinig vertrouwen hebben in zichzelf.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Hond van mijn oom is overleden aan een maagtorsie en was maar 4,5. Vorige hond was ook maar 4 en kreeg kanker. Wat een pech
Dit vind ik extreem zieligquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Hond van mijn oom is overleden aan een maagtorsie en was maar 4,5. Vorige hond was ook maar 4 en kreeg kanker. Wat een pech
Daarom ook geen dieren nemen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als een kat of hond doodgaat is het zo zielig
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.
Bah, kut is dat altijd..quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.
Sterkte ermee, manquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harriequote:
Gewaagdquote:
picsquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben vandaag onze nieuwe hond in huis.
Leuke video.quote:
Je kan maar beter goed voorbereid zijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in het begin wel. Maar ik doe het met het oog op de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |