goede westerse keuken met producten vanuit frankrijk en belgie. Houd me er verder niet mee bezig, geen verstand van. Ik doe alleen een derde van de investering.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor restaurant? Ik heb laatst in een Bulgaars restaurant gegeten hier in Den Haag.
Kan jij de drank niet doen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef Dven het volgende:
[..]
goede westerse keuken met producten vanuit frankrijk en belgie. Houd me er verder niet mee bezig, geen verstand van. Ik doe alleen een derde van de investering.
lolquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het enige. Lekker gegeten en goede Bulgaarse wijn.
zie hierboven. mn eigen focus ligt vooral op het callcenter Waar ik nu de regie over heb. buiten dat nog vele projecten op komst. Leuk team gevonden met veel (financiele) daadkracht, we gaan de komende tijd veel op poten zetten, veel verdienen en waarschijnlijk nog meer op onze bek gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat voor voedsel gaan jullie serveren?
Ik geef af en toe een snuifje wegquote:
Nice man.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
zie hierboven. mn eigen focus ligt vooral op het callcenter Waar ik nu de regie over heb. buiten dat nog vele projecten op komst. Leuk team gevonden met veel (financiele) daadkracht, we gaan de komende tijd veel op poten zetten, veel verdienen en waarschijnlijk nog meer op onze bek gaan
Weinig mis met de bulgaarse keuken en wijn. Behalve dat ze weinig vertrouwen hebben in zichzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, het enige. Lekker gegeten en goede Bulgaarse wijn.
ik hoop het. Vooruitzichten zijn stukken beter dan een half jaar geleden ieder geval. We gaan het zien. Fijne avond heren!quote:
Wijn is prima te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig mis met de bulgaarse keuken en wijn. Behalve dat ze weinig vertrouwen hebben in zichzelf.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Hond van mijn oom is overleden aan een maagtorsie en was maar 4,5. Vorige hond was ook maar 4 en kreeg kanker. Wat een pech
Dit vind ik extreem zieligquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Hond van mijn oom is overleden aan een maagtorsie en was maar 4,5. Vorige hond was ook maar 4 en kreeg kanker. Wat een pech
Daarom ook geen dieren nemen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als een kat of hond doodgaat is het zo zielig
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er al de hele dag een zere buik van. Gisteren waren we er nog en was er niks aan de hand. Zat hij te ouwehoeren pas maar op mijn hond eet Benji(Zo heet mijne) zo op. Hij had zo'n grote en ik zo'n kleintje. En nu is die dan dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |