ja is goedquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je me vertellen wat je ervan vindt als je hem hebt aangesloten
Mooiste vrouw ter wereldquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik snap niet dat jullie dat GoT meisje leuk vinden. JR zal haar wel weer in de op hebben gestopt.
Dank jequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wens Don hierbij een prettige vakantie in de Algarve.
Ik houd alleen mijn hart vast aangezien Guitarist ook al een tijdje op vakantie is.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wens Don hierbij een prettige vakantie in de Algarve.
Ik houd alleen mijn hart vast aangezien Guitarist ook al een tijdje op vakantie is.
twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Insha'allahquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Had knut deze al gezien?twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Wie neemt je taken nu waar? Gezien drizzt en erwin er nooit zijn? Neem aan dat Johannes ook wel eens een dagje rust wilt?quote:
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie neemt je taken nu waar? Gezien drizzt en erwin er nooit zijn? Neem aan dat Johannes ook wel eens een dagje rust wilt?
Guitarist banned iedereen stiekem.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.
Als Thomas met een lekke band tweede wordt is ie de morele winnaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Had knut deze al gezien?twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Waar post Guitarist dan wel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.
Ik heb niet zoveel met andriod. Werkt ook totaal niet in mijn mac omgeving.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben aan het spelen met mijn nieuwe tel. Leuk speelgoed.Om de vragen voor te zijn: Oneplus One 64gb
Ik ben van BB naar Android gegaan. Was een flinke vooruitgang.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met andriod. Werkt ook totaal niet in mijn mac omgeving.
Zakelijk heb ik een BB, wat een onding. Veel te traag en te weinig geheugen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben van BB naar Android gegaan. Was een flinke vooruitgang.
Toch heb ik zeker 4 jaar met een Curve gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zakelijk heb ik een BB, wat een onding. Veel te traag en te weinig geheugen.
Ik nu ook zoiets en toen ik hem kreeg was het niet eens het nieuwste van het nieuwste.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch heb ik zeker 4 jaar met een Curve gedaan.
Ik heb de overgang van business naar bakvis nog meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik nu ook zoiets en toen ik hem kreeg was het niet eens het nieuwste van het nieuwste.
bakvis?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb de overgang van business naar bakvis nog meegemaakt.
Ah ja dat is waar ook. Ik ping nooit, gebruik dat ding ook nauwelijks meer. Zo vaak bellen ze me niet en email lees ik wel op mijn tablet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BB ping zorgde ervoor dat plots alle schoolmeisjes met een BB liepen.
#jesuisjozef #eeuwigmaagdquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent maar een eenvoudige timmerman.
Eigenlijk is whatsapp uiteindelijk de doodsteek voor BB geworden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja dat is waar ook. Ik ping nooit, gebruik dat ding ook nauwelijks meer. Zo vaak bellen ze me niet en email lees ik wel op mijn tablet.
Je bent vroeg van het kruis vandaag, proberen de files te ontwijken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe je met de nodige Bijbelkennis toch je voordeel kunt doen.
Aanpassen of opkrassen voor BBquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk is whatsapp uiteindelijk de doodsteek voor BB geworden.
Niet zo lekker, gisteren nog zwaar getafeld met wat vrienden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent vroeg van het kruis vandaag, proberen de files te ontwijken?
ff paar dagen uitslapen, ben je weer zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo lekker, gisteren nog zwaar getafeld met wat vrienden.
Zondag wil ik vroeg opstaan voor de hoogmis.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff paar dagen uitslapen, ben je weer zo goed als nieuw.
Stukkie aquajoggen en je bent weer het mannetje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zondag wil ik vroeg opstaan voor de hoogmis.
Zo nog even de deur uit. Moet nog 5 broden en 2 vissen halen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stukkie aquajoggen en je bent weer het mannetje.
Czy mozesz powtorzyc?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, dus ook geen moslim jij
ahhh zemmel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |