Voetbal kunnen er 28k man in tochquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Afhankelijk van podiumbouw kunnen er bij concerten wel zo'n 35.000 mensen in
Geen idee eigenlijk, ~25.000 is in ieder geval wat ze mogen verkopen (incl. uitvak)quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is met de stoelen die ze vaak vrijlaten aan de onderse rijen?
Vind het wel een kut stadion. Met Qlimax was het koudquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ~25.000 is in ieder geval wat ze mogen verkopen (incl. uitvak)
Bij Qlimax gooien ze die warmtelampen ook niet aan, maar dat is de verantwoordelijkheid van de organisatiequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het wel een kut stadion. Met Qlimax was het koud
Kazim Feyenoord -> NACquote:De Bredase zakenman Jan-Willem van Dijk zou serieuze interesse hebben om een meerderheid van de aandelen van NAC Breda te kopen.
Dat meldt BN/De Stem. Van Dijk wordt in dat geval eigenaar en algemeen directeur van de club.
De zakenman zou bij een overname Pierre van Hooijdonk aan willen stellen als technisch directeur. Van Dijk heeft volgens de krant al diverse gesprekken gevoerd met de oud-international, die wel interesse zou hebben in de functie.
Dat gebeurt mij ook wel eens.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
Sommige mensen hier verwarren mij met Knut.
Groot compliment dus voor de Knutmeister.
Jullie zijn anders vrij simpel uit elkaar te houdenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik dacht dat je van beren leren kan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens.
Dat leek mij ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Jullie zijn anders vrij simpel uit elkaar te houden
Alleen hoe je broodjes smeertquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van beren leren kan.
Ik kwam laatst veel beren tegen op de weg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Alleen hoe je broodjes smeert
Dit lijkt me sterkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuisquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ha tyron
je nieuwe monitor al binnen?
He Tyquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuis
kun je me vertellen wat je ervan vindt als je hem hebt aangeslotenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |