quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten ook pratende nazi honden in
Laten we vanavond gezamenlijk starten zodat we weer een nieuw onderwerp hebben om in de groep te gooien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DonRaja op 03-04-2015 12:43:23 (Klein spoilertje) ]
vanavond ben ik niet thuisquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we vanavond gezamenlijk starten zodat we weer een nieuw onderwerp hebben om in de groep te gooien.
dat is toch dagelijksquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik ging eigenlijk bier drinken
Vergeleken met Scarlett ziet iedereen er matig uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik snap niet dat jullie dat GoT meisje leuk vinden. JR zal haar wel weer in de op hebben gestopt.
Vind het ook niet zo bijzonder hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik snap niet dat jullie dat GoT meisje leuk vinden. JR zal haar wel weer in de op hebben gestopt.
Als ze 21 was, was ze wel leuk. Maar als 28-jarige lijkt ze een op een kindje...van 1.57quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
kleuterliefdequote:Op vrijdag 3 april 2015 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar JR is zelf ook klein dus snap het wel. Ziet er ook uit als 12.
Das nog niet 2/3 toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Sked het volgende:
Na de thuiswedstrijden tegen Ajax (20.384), PEC Zwolle (22.354) en AZ (23.381) kan Vitesse ook tegen FC Groningen rekenen op een goed gevuld GelreDome
Jij bent ook kleinquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar JR is zelf ook klein dus snap het wel. Ziet er ook uit als 12.
Dacht veel meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Tijdens het voetbal kunnen er ~25.000 man in, dus 22.500 bezoekers is gewoon 90% vol
30kg zwaarder , ietsje langer en geen 12-jarig uiterlijk.quote:
Ben benieuwd of hij nu met amstel of een speciaalbiertje komt aankakken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
30kg zwaarder , ietsje langer en geen 12-jarig uiterlijk.
Tering bruno. Beter ga je bier voor mij halen.
Voetbal kunnen er 28k man in tochquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Afhankelijk van podiumbouw kunnen er bij concerten wel zo'n 35.000 mensen in
Geen idee eigenlijk, ~25.000 is in ieder geval wat ze mogen verkopen (incl. uitvak)quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is met de stoelen die ze vaak vrijlaten aan de onderse rijen?
Vind het wel een kut stadion. Met Qlimax was het koudquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ~25.000 is in ieder geval wat ze mogen verkopen (incl. uitvak)
Bij Qlimax gooien ze die warmtelampen ook niet aan, maar dat is de verantwoordelijkheid van de organisatiequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind het wel een kut stadion. Met Qlimax was het koud
Kazim Feyenoord -> NACquote:De Bredase zakenman Jan-Willem van Dijk zou serieuze interesse hebben om een meerderheid van de aandelen van NAC Breda te kopen.
Dat meldt BN/De Stem. Van Dijk wordt in dat geval eigenaar en algemeen directeur van de club.
De zakenman zou bij een overname Pierre van Hooijdonk aan willen stellen als technisch directeur. Van Dijk heeft volgens de krant al diverse gesprekken gevoerd met de oud-international, die wel interesse zou hebben in de functie.
Dat gebeurt mij ook wel eens.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
Sommige mensen hier verwarren mij met Knut.
Groot compliment dus voor de Knutmeister.
Jullie zijn anders vrij simpel uit elkaar te houdenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik dacht dat je van beren leren kan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:54 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij ook wel eens.
Dat leek mij ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Jullie zijn anders vrij simpel uit elkaar te houden
Alleen hoe je broodjes smeertquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van beren leren kan.
Ik kwam laatst veel beren tegen op de weg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Alleen hoe je broodjes smeert
Dit lijkt me sterkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuisquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ha tyron
je nieuwe monitor al binnen?
He Tyquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuis
kun je me vertellen wat je ervan vindt als je hem hebt aangeslotenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja is bezorgd maar kan vanavond pas aansluiten want ben nog niet thuis
ja is goedquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je me vertellen wat je ervan vindt als je hem hebt aangesloten
Mooiste vrouw ter wereldquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wens Don hierbij een prettige vakantie in de Algarve.
Ik houd alleen mijn hart vast aangezien Guitarist ook al een tijdje op vakantie is.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wens Don hierbij een prettige vakantie in de Algarve.
Ik houd alleen mijn hart vast aangezien Guitarist ook al een tijdje op vakantie is.
twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Insha'allahquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Had knut deze al gezien?twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Wie neemt je taken nu waar? Gezien drizzt en erwin er nooit zijn? Neem aan dat Johannes ook wel eens een dagje rust wilt?quote:
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie neemt je taken nu waar? Gezien drizzt en erwin er nooit zijn? Neem aan dat Johannes ook wel eens een dagje rust wilt?
Guitarist banned iedereen stiekem.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.
Als Thomas met een lekke band tweede wordt is ie de morele winnaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
Had knut deze al gezien?twitter:WoutvanAert twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:45:02Ik lees dat Team Sky met nieuwe fietsen start in #rvv. 2 maanden geleden was dat nog 'onprofessioneel', nu waarschijnlijk het van het.. reageer retweet
Waar post Guitarist dan wel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drizzt en Guitarist zijn er net zo vaak als ik. Ze posten alleen wat minder in de SC.
Ik heb niet zoveel met andriod. Werkt ook totaal niet in mijn mac omgeving.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:53 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben aan het spelen met mijn nieuwe tel. Leuk speelgoed.Om de vragen voor te zijn: Oneplus One 64gb
Ik ben van BB naar Android gegaan. Was een flinke vooruitgang.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met andriod. Werkt ook totaal niet in mijn mac omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |