ik vertaal het even voor de mensen die niet bekend zijn met het cyrilische toetsenbordquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar al te goed.
Mooi. Binnenkort eurocraat in Brussel dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet soms met Fransen telefoneren op het werk.
Nu kan ik een beetje FransLeuk he
Ik ben helaas niet zo slimquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi. Binnenkort eurocraat in Brussel dan?
Is daar ook niet nodig.quote:
Tja, dat geloof ik graag. Maar ik ben oprecht op veel vlakken niet zo slim, en een papiertje hier en daar is best handig.quote:
Waterdichte pockie is echt topquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zet je vriendin het gelijk op Meerkat deze keer?
Klopt. Echter niet die bij het EP werken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik best onder de indruk van de mensen die bij de EC werken.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Nederland is een van de weinige landen waar ze het EP niet zo serieus nemen, over het algemeen zitten er goede en ervaren politici.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt. Echter niet die bij het EP werken.
Mijn stem heb je Inso.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders ga ik gewoon politiek in jongens, nooit op komen dagen en toch dat geld pakken als dat nog kan in brussel
Weggeven is makkelijker dan binnen halenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Nederland is een van de weinige landen waar ze het EP niet zo serieus nemen, over het algemeen zitten er goede en ervaren politici.
Krijg ik dan ook wat? 100k bonusje ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders ga ik gewoon politiek in jongens, nooit op komen dagen en toch dat geld pakken als dat nog kan in brussel
Heb sowieso een lage pet op van Nederlandse politici.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Nederland is een van de weinige landen waar ze het EP niet zo serieus nemen, over het algemeen zitten er goede en ervaren politici.
wat zeg jij kerolquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, dus ook geen moslim jij
ahhh zemmel
Had je niet even kunnen zeggen dat je weer thuis was?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook wat? 100k bonusje ofzo
jij krijgt runescape subsidiequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook wat? 100k bonusje ofzo
Gister debat hier was wel genot.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb sowieso een lage pet op van Nederlandse politici.
Is er een stemwijzer? Ga ik die even invullen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister debat hier was wel genot.
Maar twijfel nog op wie ik stem
https://voteforpolicies.org.uk/quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er een stemwijzer? Ga ik die even invullen.
With 10 issues selected the survey will take approx. 50 minquote:
goede vrijdag dus ik was (net zoals de meeste) vrijquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen zeggen dat je weer thuis was?
Ik had op elk issue conservatives bijna, en op een paar UKIP.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
With 10 issues selected the survey will take approx. 50 min![]()
Dus ik ga hem niet invullen
Ik ga er even snel door.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
With 10 issues selected the survey will take approx. 50 min![]()
Dus ik ga hem niet invullen
Als je een beetje politiek ge engageerd bent gaat het welquote:
Ik vind het alleen irritant dat ze de hele paragraaf over criminaliteit per partij aan je voorleggen ipv in Nederland gewoon 1 stelling. Ben het echt niet eens met de hele paragraaf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een beetje politiek ge engageerd bent gaat het wel
lekker rolandinhoquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goede vrijdag dus ik was (net zoals de meeste) vrij
hey ouwe reusquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:25 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Wat een dikke pad is Mark toch
Ja die kende ik al.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
tyron luistert dit bij zijn chillsessies
Grappig dat de UK ook een kostendelersnorm heeft (bedroom tax) Laat maar, ik ben slecht in lezenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ould-I-vote-for.html
Deze gaat wat sneller
Your views match best with the Conservatives.
UKIP op 2.
Idem ditoquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ould-I-vote-for.html
Deze gaat wat sneller
Your views match best with the Conservatives.
UKIP op 2.
Iig, Conservatives en daarna Labour.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grappig dat de UK ook een kostendelersnorm heeft (bedroom tax) Laat maar, ik ben slecht in lezen
Denk economisch rechtser dan de VVD hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Conservatives is eerder CDA dan VVD toch?
LD is D66, UKIP is PVV, Green is GroenLinks en Labour PVDA.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk economisch rechtser dan de VVD hoor
Oneens. UKIP is namelijk een partij van weldenkende mensen, zonder racistisch te zijnquote:
Niet een beetje populistisch? Ik ken ze voornamelijk van hun anti Europa standpunten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens. UKIP is namelijk een partij van weldenkende mensen, zonder racistisch te zijn
Populistisch, maar niet in de zin van de PVV.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet een beetje populistisch? Ik ken ze voornamelijk van hun anti Europa standpunten.
Als ik me er meer in verdiep is het voornamelijk een "grenzen dicht, uit de EU en eigen volk eerst" partij. Daar komt het uiteindelijk bijna allemaal op neer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Populistisch, maar niet in de zin van de PVV.
Ik vind ze namelijk een hoop intelligente punten hebben
* Eénquote:
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond:
Borussia Dortmund - Bayern Munchen
18.30
KingRoland vindt dit leuk!
Uit de EU is niet populistisch, maar realistisch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik me er meer in verdiep is het voornamelijk een "grenzen dicht, uit de EU en eigen volk eerst" partij. Daar komt het uiteindelijk bijna allemaal op neer.
Lahmgodquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijken
Alaba 7 weken blessure. Hij kan misschien finale nog net halen.quote:
Ik kijk sowieso! En natuurlijk ook omdat Reus meedoetquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Meh, Robbengod speelt niet maar Lahmgod wel dus ik ga zeker kijken
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit de EU is niet populistisch, maar realistisch.
Verder eigen volk eerst is niet juist
Alleen punt 2 vind ik discutabel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.
UKIP would allow businesses to discriminate in favour of young British workers and would repeal the Agency Workers Directive.
UKIP supports the principle of Free Schools that are open to the whole community and uphold British values.
Subject to academic performance, UKIP would remove tuition fees for students taking approved degrees in science, medicine, technology, engineering or mathematics, on the condition that they live, work and pay tax in the UK for five years after the completion of their degrees.
enz
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
UKIP opposes the "bedroom tax". UKIP intends to make child benefit payable only to children permanently resident in the UK, and limit it to the first two children of a family.
UKIP would allow businesses to discriminate in favour of young British workers and would repeal the Agency Workers Directive.
UKIP supports the principle of Free Schools that are open to the whole community and uphold British values.
Subject to academic performance, UKIP would remove tuition fees for students taking approved degrees in science, medicine, technology, engineering or mathematics, on the condition that they live, work and pay tax in the UK for five years after the completion of their degrees.
enz
ik weet niet wat kostendelersnorm isquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik snap dus niks van die bedroomtax. Is het nou wel of niet vergelijkbaar met onze kostendelersnorm ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |