Leuk om te zien dat je de foto in de openingspost zo mooi geüpdatet hebtquote:
Dank je! Ging nog vrij gemakkelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de foto in de openingspost zo mooi geüpdatet hebt
Had ik ook gedaan, want de nummering ging ook automatisch omhoogquote:Op zondag 29 maart 2015 11:50 schreef Rauzer het volgende:
Als je de volgende keer in het gesloten topic op "Open nieuw deel" klikt, verschijnt het topic automatisch weer bij iedereen in de AT, Peter.
Zeker! Ben benieuwd naar hemquote:Goed nieuws dat Serge bijna komt!
Deze reeks is nooit automatisch gereekst door een mod. Dus daar kun jij verder niets aan doen. Ik heb even een melding gemaakt in het FB topic of een mod dan alsnog kan doen.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, want de nummering ging ook automatisch omhoogMaar blijkbaar is er iets niet helemaal goed gegaan...
Pfff, nou inderdaad! Dat ze een belachelijk zeiklijntje met Janée heeft is tot daar aan toe, maar dat ze Babsje weet te beïnvloeden om smerige spelletjes te spelen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef soapie het volgende:
Wanneer dondert die Lotus eens op, ben dat mens zooooo verschrikkelijk zat!!!
Dit vind ik het meest irritant aan haar denk ik. Oh en die kop natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het "acteerwerk" blijft om te janken zo slecht. Al verspil ik mijn tranen hier liever niet aan
En dan te bedenken dat Janée durft te beweren dat Lotus enorm aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Dit vind ik het meest irritant aan haar denk ik. Oh en die kop natuurlijk!!!
Volgens mij ken ik Lotus niet van vroeger, dus dan zou ze er dit seizoen uit moeten gaan. Of ik heb haar verdrongen hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pfff, nou inderdaad! Dat ze een belachelijk zeiklijntje met Janée heeft is tot daar aan toe, maar dat ze Babsje weet te beïnvloeden om smerige spelletjes te spelen...
En het "acteerwerk" blijft om te janken zo slecht. Al verspil ik mijn tranen hier liever niet aan
Ze gaat er dit seizoen gelukkig al weer uit jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik Lotus niet van vroeger, dus dan zou ze er dit seizoen uit moeten gaan. Of ik heb haar verdrongen haha
Ja idd, als ze nou minimaal 15 afleveringen p/w uitzenden. Kunnen ze als het klaar is Goudkust of GTST vanaf het begin uitzenden.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze gaat er dit seizoen gelukkig al weer uit jaMaar op dit soort momenten baal ik er echt van dat ze bij NPO Best nog maar 5 afleveringen per week uitzenden, anders was het een stuk sneller gegaan
Ja, alleen is het probleem dat de series die jij noemt niet van de NPO zijn. Officieel gezien zijn seizoen 3 t/m 12 van ONM ook niet van de NPO, maar doordat het herhalen van seizoen 1 en 2 (van het publieke Veronica en de TROS) zo'n succes bleek zijn ze ermee doorgegaan, in samenwerking met Endemol die de afleveringen sindsdien beschikbaar stelt. NPO Best is sindsdien van plan om de hele serie te gaan uitzenden, dus het gaat sowieso nog een paar jaar door als het goed isquote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja idd, als ze nou minimaal 15 afleveringen p/w uitzenden. Kunnen ze als het klaar is Goudkust of GTST vanaf het begin uitzenden.
Zou trouwens ook leuk zijn als ze Westenwind zouden uitzenden!
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, alleen is het probleem dat de series die jij noemt niet van de NPO zijn. Officieel gezien zijn seizoen 3 t/m 12 van ONM ook niet van de NPO, maar doordat het herhalen van seizoen 1 en 2 (van het publieke Veronica en de TROS) zo'n succes bleek zijn ze ermee doorgegaan, in samenwerking met Endemol die de afleveringen sindsdien beschikbaar stelt. NPO Best is sindsdien van plan om de hele serie te gaan uitzenden, dus het gaat sowieso nog een paar jaar door als het goed is
Dat was echt briljant jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef soapie het volgende:
Bettina blijft ook geweldig!!!Tegen Ravi net: 'Ga weg eng ding!!!'
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat Pamela en Tim echt een goede chemie hadden
Is mij helemaal niet opgevallenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Clemanyana het volgende:
Zouden ze Gina met opzet als zo'n kijfwijf neerzetten momenteel, zodat Lotus nog net een klein beetje aantrekkelijk overkomt?
(zo ja, we trappen er niet in!)
In Renee's geval ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is mij helemaal niet opgevallen
Maar ik ben sowieso Team Gina
Het grote probleem met Victor is vooral dat hem altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden en hij daardoor denkt alles te kunnen maken. Dat Gina hier tegenin gaat vind ik niet zo gek: hij heeft wel een levensgevaarlijke operatie uitgevoerd zonder dat daar toestemming voor is gegeven, en de materie ook niet 100% zeker was.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:39 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
In Renee's geval ja.
Ten opzichte van Viktor.... niet altijd. Maar soms ook wel
(vond het een beetje raar dat ie niet alleen als arts geschorst werd, maar ook maar meteen helemaal weggehouden werd bij Merel)
Aïsha is sowieso niet meer tof vind ik. Zeker met dat hele gedoe met Babette, nu weer met Marieke... En in het ziekenhuis loopt ze ook rond als een mislukte Bettina jr.quote:Overigens ook Aisha gedraagt zich af en toe nogal raar (onrealistisch omtrent Marieke - en dan ook nog onredelijk)
Ze was wel een tijdje boos op hem en wilde hem niet zien. Toen ze Ed wilde zeggen dat ze niets meer met hem te maken wilde hebben brak ze en maakten ze het goed.quote:Ik heb trouwens even gemist dat Babette Ed vergeven heeft omtrent Orion? Iets speciaals nog, of gewoon vanzelf?
Briljant jaquote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
Dat maniakale lachje van Bettina op het voorstel van Aafke
Ja echt geweldig!!quote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
Dat maniakale lachje van Bettina op het voorstel van Aafke
Die was briljant!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
"Améééérika, Améééérika! [...] 1-2-3-4-5-6-7, waar is dokter Victor gebleven? Hij is niet hier, hij is niet daar, hij is naar Amerika! Améééérika, Améééérika!"![]()
![]()
- Aïsha wil Marieke adopteren. Ravi is tegen dit plan, maar gaat na een mooi verhaal over konijnen toch overstag. Ze raken in paniek wanneer Marieke levenloos op de keukenvloer ligt en snellen naar het ziekenhuis. Daar ontdekken ze dat Marieke haar medicijnen verkeerd heeft ingenomen. Door dit voorval is Ravi weer aan het twijfelen geslagen, tot ontsteltenis van Aïsha. Die krijgt nog een teleurstelling te verwerken als ze een telefoongesprek van Marieke met haar tante opvangt, waaruit lijkt dat die tante helemaal niet zo verschrikkelijk is als Marieke beweert...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:31 schreef Jordiaantje het volgende:
Hey jongens, kan iemand me even kort vertellen wat er in de laatste 2 afleveringen is gebeurd? (donderdag en vrijdag) ik wou ze alsnog kijken in de marathon uitzending maar die heb ik gemist
Ik vind Kuipers sowieso wel grappig, vorige keer dat ze in Tiresias waren ook.quote:Op zondag 19 april 2015 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
Frans Kuipers die in slaap valt tijdens de anti-stress therapie van Margot
Dat was ook een grappige situatie jaquote:Op zondag 19 april 2015 13:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind Kuipers sowieso wel grappig, vorige keer dat ze in Tiresias waren ook.
Het is een probleem vanuit NPO Best... Of er staat geen beeld op de uitzendband, dan is het echt balenquote:Op zondag 26 april 2015 12:06 schreef King_Merc het volgende:
Ah dacht dat ik de enige ben... , beeld denken we er wel bij..
Klopt, overal. Als het straks bij de tweede aflevering net zo is, zal het een fout in de eindregie zijn. Zo niet, dan vrees ik dat het een fout op de band van deze aflevering zijn...quote:
Het gekke is alleen: bij de aflevering net was het Joop van den Ende-logo aan het einde wél te zien...quote:
Ongeveer een seizoen volgens mijquote:Op zondag 26 april 2015 13:19 schreef Golden19871 het volgende:
Ik ga mee lezen... Jeugdsentiment...
Zit ik net te zappen.... kom ik ineens Serge in beeld die voorgesteld wordt door JP.. Vroeger begon ik met Onderweg naar Morgen kijken toen Margot van die dromen over Serge kreeg... .
Duurt dit nog lang?
Ik las het net ja. Nouja zo is het ook wel te volgen.quote:Op maandag 27 april 2015 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, was gisteren ook al zo. Ziet er naar uit dat het met de uitzendband te maken heeft...
Al is het wel jammer... Het is namelijk de eerste aflevering van Sergequote:Op maandag 27 april 2015 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Nouja zo is het ook wel te volgen.
Nu ben ik een weekje op vakantie en mis ik meteen een heleboelquote:Op maandag 27 april 2015 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al is het wel jammer... Het is namelijk de eerste aflevering van Serge
Ik denk dat je daarvoor het beste een DM kunt sturen naar user djkoelkastquote:Op woensdag 29 april 2015 22:49 schreef Jordiaantje het volgende:
[..]
Nu ben ik een weekje op vakantie en mis ik meteen een heleboelvanuit het buitenland is NPO best niet te streamen ! Echt best wel balen... kan iemand de marathon uitzending van zaterdag opnemen en op dvd branden ? Ik ben een geintereseerde koper
In 1 weekje mis je echt niets hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 22:49 schreef Jordiaantje het volgende:
[..]
Nu ben ik een weekje op vakantie en mis ik meteen een heleboelvanuit het buitenland is NPO best niet te streamen ! Echt best wel balen... kan iemand de marathon uitzending van zaterdag opnemen en op dvd branden ? Ik ben een geintereseerde koper
Jah idd, dat dacht ik nou ook. Sowieso slechte opbouw in deze verhaallijn, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
Aïsha: "Hij heeft me met geen vinger aangeraakt!"
Nee joh, hij brak haast je pols, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk
Jammer, ik vergeet steeds te kijken of op te nemen. Is het alweer goed tussen Merel en Victor?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:29 schreef PeterKelder het volgende:
Die (4:55 min. durende) scène tussen Victor en Merel
Dat zat ik ook de hele tijd te denken, ze wilde het toch zelf?quote:Ze 'vergeten' wel vaker dingen, zoals dat in alle discussies van Merel en Viktor, Viktor geen enkele keer gezegd heeft dat Merel zelf wou dat hij haar zou opereren. Ook al was ze zgn 'gek' op dat moment.
Jammer van dat gewijfel van haar de hele tijd.
Ja graag, nu meteen!!quote:Kan Renee nou eindelijk die Lotus eens uit het raam flikkeren?
Gaat Renee Lotus vermoorden? Tofquote:Op zondag 17 mei 2015 23:53 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Kan Renee nou eindelijk die Lotus eens uit het raam flikkeren?
Dat is Hans Grevers. Hij was kortstondig een patiënt in het ziekenhuis waar hij Aïsha tegen het lijf liep en meteen van haar onder de indruk was, maar dan wel op een creepy manier. Sindsdien achtervolgt hij haar, sloot hij haar met zichzelf op in de lift en heeft hij haar zelfs midden in het café bedreigd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:00 schreef GwaiLow het volgende:
Net eindelijk weer een keer ONM gezien. De aflevering van gister. Wie is die man die Aisha besluipt?
Oke thnx! Ik herken die acteur welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is Hans Grevers. Hij was kortstondig een patiënt in het ziekenhuis waar hij Aïsha tegen het lijf liep en meteen van haar onder de indruk was, maar dan wel op een creepy manier. Sindsdien achtervolgt hij haar, sloot hij haar met zichzelf op in de lift en heeft hij haar zelfs midden in het café bedreigd.
Echt een opbouw binnen deze verhaallijn was er trouwens niet zoals Clemanyana al aangaf, hij was er gewoon ineens
Heeft Madelief ook al met Victor gevogeld of komt dat nog? Oh w8, dat is als hij de Ed Couwenbergkliniek opent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
JP die definitief wordt afgewezen door Merel
Mooie scènes op Schiphol ook
En zuster Madelief die Sasza wel ziet zitten
Heb ik gemist! Was JP verliefd op Merel? Nee toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
JP die definitief wordt afgewezen door Merel
Mooie scènes op Schiphol ook
En zuster Madelief die Sasza wel ziet zitten
JP was idd gek op Merel. Op het moment van dat interview zit Merel in het vliegtuig. Victor barst in tranen uit en Bettina, die het op tv zag, denkt alleen maar aan het ziekenhuis. What else is new?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:38 schreef GwaiLow het volgende:
Heb ik gemist! Was JP verliefd op Merel? Nee toch?
Zag nog wel die laatste schiphol scene en Victor die de hele tijd op de klok keek
Vanaf 12:00u tot 14:05uquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:10 schreef GwaiLow het volgende:
Morgen maar even de marathon kijken of opnemen. Hoelaat begint het nou? Iets van 13u?
Bento, gadver....quote:Op zondag 24 mei 2015 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
Bento
En Aafke begint mij echt op m'n zenuwen te werken![]()
Ik vind Aafke behoorlijk irritant met het weghouden van Bettina bij Edquote:Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Bento, gadver....
En Aafke vind ik niet echt storend!
Je bedoelt Braafke?quote:Op maandag 25 mei 2015 03:41 schreef Clemanyana het volgende:
"Jaloers op Aafke?? Op dat ding???!!!"
![]()
![]()
![]()
Bettina
Bento.... nou hij blijft een seizoen of vier.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:17 schreef soapie het volgende:
Bento, gadver....
En Aafke vind ik niet echt storend!
Ja echt vreselijk!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:32 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Bento.... nou hij blijft een seizoen of vier.
Hij staat met zijn gezeur nog op mn netvlies. Gaat ook nog blèren als hij niet meer kan voetballen. Hij noemde dat gezemel muziek.quote:
Brrrrrrrquote:Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Hij staat met zijn gezeur nog op mn netvlies. Gaat ook nog blèren als hij niet meer kan voetballen. Hij noemde dat gezemel muziek.
Yup, maar dat zeiden Margo en Bettina nietquote:
Tante Betsy (zo noemde Ravi Bettina) noemde Aafke ooit Braafke.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Clemanyana het volgende:
Yup, maar dat zeiden Margo en Bettina niet
Dat we Aafke en Viktor nog eens in een knuffel zouden zien... wauw gewoon
I used to run, I used to hide, I used to cry all night, I used to walk the streets alone, nowhere to call my home. But when I looked into your eyes, the sun began to shine. You put me back upon my feet again, now I kiss the summerrain...... zo ging die hit van hem, als ik het me goed herinner.quote:
Geen idee, verdrongen denk ik....quote:Op maandag 25 mei 2015 18:22 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
I used to run, I used to hide, I used to cry all night, I used to walk the streets alone, nowhere to call my home. But when I looked into your eyes, the sun began to shine. You put me back upon my feet again, now I kiss the summerrain...... zo ging die hit van hem, als ik het me goed herinner.
Toch vind ik dit wel een gaaf liedquote:Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Hij staat met zijn gezeur nog op mn netvlies. Gaat ook nog blèren als hij niet meer kan voetballen. Hij noemde dat gezemel muziek.
Yup - dat was de gelegenheid waar die knuffel plaatsvondquote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Tante Betsy (zo noemde Ravi Bettina) noemde Aafke ooit Braafke.
Btw. ... heeft Serge Ed al over de Jordaan geholpen of moet dat nog gebeuren?
Ik heb die single gehad. Tell Me What You Want was toch echt een prutlied. Het werd met hem nog even spannend toen hij overleden was en als met een ouijabord opgeroepen geest terug kwam... tot bleek dat er zich een andere geest in Aïsha had genesteld.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:36 schreef Rauzer het volgende:
Toch vind ik dit wel een gaaf lied! Geschreven voor Aisha
Serge en Vic Kever (Vic Tor) gaan elkaar nog meer haten als het om geld van en een plaats in de Couwenbergstichting gaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:41 schreef Clemanyana het volgende:
Yup - dat was de gelegenheid waar die knuffel plaatsvond
Laatste aflevering van de marathon, dus ik denk dat het de aflevering van komende vrijdag is?
Brrr, seizoen 12 met de grote veranderingquote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef nikkiefan het volgende:
Ik zit nu oude banden van onm te bekijken. Joosts film Polderhorror is af, Marnix, Ilyas en de rest van het crecheteam... ehhhh.... crashteam hebben hun intrede gedaan. Hillard Kroon gaat Iris stalken. Leuk seizoen...2004-2005.... en niet in de laatste plaats door het lekkere ding dat Nikkie Plessen heet.
Ik keek toen alleen nog maar vanwege Nikkie 'yammiyammiyammi' Plessen en Petra 'lekkerdelekker' Kagchelland. En het was leuk om allerlei onmfora in brand te steken...quote:Op maandag 25 mei 2015 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
Brrr, seizoen 12 met de grote veranderingToen is de serie voorgoed verpest als je het mij vraagt.
weet_ik_veelquote:Op maandag 25 mei 2015 19:14 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik keek toen alleen nog maar vanwege Nikkie 'yammiyammiyammi' Plessen en Petra 'lekkerdelekker' Kagchelland. En het was leuk om allerlei onmfora in brand te steken...
Ik heb eventueel wel de afleveringen voor je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:28 schreef King_Merc het volgende:
De afleveringen van vorige week gemist (zat een weekje in Monaco ) ,
Iemand die me een (lange) samenvatting wil geven ???
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:26 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel de afleveringen voor je?
Ik neem altijd alles op, zie dit bericht alleen rijkelijk laatquote:Op woensdag 29 april 2015 22:49 schreef Jordiaantje het volgende:
[..]
Vroeger ergens rond 2001 begonnen, de oude seizoenen zijn voor mij dus helemaal nieuw. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ergens rond seizoen 14/15 ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:30 schreef nikkiefan het volgende:
@_Kate_C_ ....... ben je een nieuwe onmkijker of heb je de serie al jaren geleden gezien?
Mijn vroegste onmherinnering is dat Renée in de kelder van het Beatrix werd gegijzeld. Moet seizoen 1 of twee zijn geweest. Vanaf seizoen 1998/1999 tot en met seizoen 2006/2007 opgenomen. De laatste drie seizoenen heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:36 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vroeger ergens rond 2001 begonnen, de oude seizoenen zijn voor mij dus helemaal nieuw. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ergens rond seizoen 14/15 ben afgehaakt.
En jij?
Zo zo! Dan heb je behoorlijk wat tapes schat ik zo. Ik heb geloof ik ook de laatste drie of vier seizoenen geskipt. Vond het niet zo boeiend meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Mijn vroegste onmherinnering is dat Renée in de kelder van het Beatrix werd gegijzeld. Moet seizoen 1 of twee zijn geweest. Vanaf seizoen 1998/1999 tot en met seizoen 2006/2007 opgenomen. De laatste drie seizoenen heb ik niet gezien.
Ik had acht seizoenen, maar de helft is bij het ruimen van asbest naar de knoppen geholpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:43 schreef _Kate_C_ het volgende:
Zo zo! Dan heb je behoorlijk wat tapes schat ik zo. Ik heb geloof ik ook de laatste drie of vier seizoenen geskipt. Vond het niet zo boeiend meer.
Dat was mij tot nu ook vrij goed gelukt maar de horrorbeelden komen met geluid in sneltreinvaart terug:(.quote:
Dat hadden sommige mensen met de beelden van een kotsende Ariël.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:11 schreef _Kate_C_ het volgende:
Dat was mij tot nu ook vrij goed gelukt maar de horrorbeelden komen met geluid in sneltreinvaart terug:(.
Brrr ook zoiets ja....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:21 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat hadden sommige mensen met de beelden van een kotsende Ariël.
Neeheeeee! Waarom doe je dat nou? Dat was ook zo'n horrorbeeld:(.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:21 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat hadden sommige mensen met de beelden van een kotsende Ariël.
Of de bedscene van Duuk met Joyce. Je kon zo in dr neus kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef _Kate_C_ het volgende:
Neeheeeee! Waarom doe je dat nou? Dat was ook zo'n horrorbeeld:(.
Net zoals het borsthaar van Victor en de flirts tussen Bettina en Arthur of Joyce en Arthur..
Ook onsmakelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:32 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Of de bedscene van Duuk met Joyce. Je kon zo in dr neus kijken.
Aafke in de periode dat ze nog met Jan getrouwd wasquote:
Dat dus. Na Jan is ze helemaal verpest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aafke in de periode dat ze nog met Jan getrouwd was![]()
Aafke in de periode dat ze met Ed getrouwd is![]()
Op Lotus kun je slaan zonder moe te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:37 schreef _Kate_C_ het volgende:
Ook onsmakelijk.
Heb trouwens ook een gruwelijke hekel aan Lotus..
En Aafke toen ze met Wouter was getrouwd?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
Aafke in de periode dat ze nog met Jan getrouwd was![]()
Aafke in de periode dat ze met Ed getrouwd is![]()
Toen ging ze van een warme, moederlijke huisvrouw naar een koele, hautaine kakmadam die zelfs een keer neerbuigend tegen Merel zei: "Jij? Achter de bar?" Ze was zeker zelf vergeten dat ze daar meer dan 20 jaar van haar leven heeft gestaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:40 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Dat dus. Na Jan is ze helemaal verpest.
Oh, dat moet ik nog gaan zien. Ik kan het personage nu alleen beoordelen op wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:45 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
En Aafke toen ze met Wouter was getrouwd?
Oeps! Dacht dat je de serie al eerder had gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, dat moet ik nog gaan zien. Ik kan het personage nu alleen beoordelen op wat ik tot nu toe heb gezien.
Nopequote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:52 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Oeps! Dacht dat je de serie al eerder had gezien.
Toen ze van Gyman Junior hadden gemaakt werd de serie waardeloos. Toen haakte ik af.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
NopeJa, een paar flarden uit de BNN-periode, maar daar begin ik maar niet over
Doe maar niet... Dat proberen we allemaal te vergeten;)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
NopeJa, een paar flarden uit de BNN-periode, maar daar begin ik maar niet over
Dat was toen de schrijvers seriekillers werden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:05 schreef _Kate_C_ het volgende:
Doe maar niet... Dat proberen we allemaal te vergeten;)
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:05 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Doe maar niet... Dat proberen we allemaal te vergeten;)
Onbegrijpelijk dat ze de serie zo hebben weten te verneuken (om in de hippe BNN-termen te spreken)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:08 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat was toen de schrijvers seriekillers werden.
Jonger en hipper en dan Sander de Heer aantrekken...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat ze de serie zo hebben weten te verneuken (om in de hippe BNN-termen te spreken)
Maar goed, in feite is de val in het ravijn al ingezet bij Yorin toen het allemaal al jonger en hipper moest - om zo een breder publiek te trekken
Sander de Heer was nog het enige lichtpuntje in die vernieuwde cast. Ik heb wel een paar stukken uit seizoen 12 gezien op YouTube en die co-assistenten waren stuk voor stuk om te janken. En toen het naar BNN ging werd het helemaal een jeugdtheaterschool-soap.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:16 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Jonger en hipper en dan Sander de Heer aantrekken...
Niet dat ik Sander geen goed acteur vind, maar jong? Hip?
Sander's niveau was nog hoger dan al die co-assistenten bij elkaar..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sander de Heer was nog het enige lichtpuntje in die vernieuwde cast. Ik heb wel een paar stukken uit seizoen 12 gezien op YouTube en die co-assistenten waren stuk voor stuk om te janken. En toen het naar BNN ging werd het helemaal een jeugdtheaterschool-soap.
Zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:22 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Sander's niveau was nog hoger dan al die co-assistenten bij elkaar..
Ja, dat. Die snotneuzen kunnen nog geen twee zinnen fatsoenlijk uitspreken maar ze dromen zich al als presentator/presentatrice van The Voice. Dan gooien de schrijvers nog het woord "Fack!" in de dialogen na (serieus) elke drie woorden en je weet zeker dat de serie gedoemd is te stoppen.quote:Maar verjongen houdt toch in dat je pubers zonder ervaring en diploma's aantrekt maar met dj-ambities(hebben die kleuters tegenwoordig allemaal)? Heb vernomen dat dat bij gtst ook aan de hand is.
Ik viel per ongeluk tijdens het zappen in een scène met een huilende Gaby nogwat... Het was gewoon verbijsterend slecht... Geloof dat ik Sander de Heer's "Meneer Krab" nog beter vind!;) Daarna snel een andere serie opgezet om van het trauma te bekomen. Sindsdien vermijd ik RTL4 nog actiever.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, dat. Die snotneuzen kunnen nog geen twee zinnen fatsoenlijk uitspreken maar ze dromen zich al als presentator/presentatrice van The Voice. Dan gooien de schrijvers nog het woord "Fack!" in de dialogen na (serieus) elke drie woorden en je weet zeker dat de serie gedoemd is te stoppen.
Met als dieptepunt Dirk Taatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat ze de serie zo hebben weten te verneuken (om in de hippe BNN-termen te spreken)
Maar goed, in feite is de val in het ravijn al ingezet bij Yorin toen het allemaal al jonger en hipper moest - om zo een breder publiek te trekken
Werd ze uit het raam gegooid gister?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat deed ze 17 jaar geleden al, hahaha.
Hehehe, ik kijk nu wel even de marathon, dus ik zal het zo wel zien als het nog niet is geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:08 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Uit het raam gegooid of opgelost in het niets.... who cares? Ze is weg en daar gaat het om.
Bettina en Ed hebben ooit een relatie gehad. Serge is de zoon van die twee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:05 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, wacht even. Ik heb met een half oor geluisterd naar die laatste scene van Bettina aan het bed van Ed. Ze had het over een zoon, hun zoon(?). Wat bedoelde ze precies?
Oke, ik begon ooit met kijken toen Ed net dood was. Dus bijnaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:38 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Bettina en Ed hebben ooit een relatie gehad. Serge is de zoon van die twee.
Dat was volgens mij voor de serie begon. Serge is dus het produkt van Bettina en Ed, maar die wist niet dat Bettina zwanger was. Zij heeft Serge na de geboorte aan haar vriendin Carina van Mieghem afgestaan. Serge wist niet dat Ed niets van hem wist en verweet hem dat Carina en hij in armoede leefden, terwijl Ed in het geld zwom. Daarom nam Serge wraak op Ed, door hem met Bicicline en rozenvergif om te brengen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:40 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik begon ooit met kijken toen Ed net dood was. Dus bijna
Hebben Bettina en Ed een relatie in de serie gehad of was dat nog voordat de serie begon? En toen Serge in het ziekenhuis bij Ed stond had hij het ook over zn moeder, maar hij noemde een andere naam..(?)
Aiii, wat is die Ed triest aan zn eind gekomen. Jammer, vond het een leuke personage. En Serge weet natuurlijk nog niet dat hij de zoon is van Bettina. Ik kan me niet meer herinneren dat het ooit uitkomt dat hij Ed vermoord heeft trouwens, maar misschien heb ik dat gemist.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat was volgens mij voor de serie begon. Serge is dus het produkt van Bettina en Ed, maar die wist niet dat Bettina zwanger was. Zij heeft Serge na de geboorte aan haar vriendin Carina van Mieghem afgestaan. Serge wist niet dat Ed niets van hem wist en verweet hem dat Carina en hij in armoede leefden, terwijl Ed in het geld zwom. Daarom nam Serge wraak op Ed, door hem met Bicicline en rozenvergif om te brengen.
Jawel, het komt uit. Renée en Sarah gaan er achter komen. Renée paft hem met een blaffer omver.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef GwaiLow het volgende:
Aiii, wat is die Ed triest aan zn eind gekomen. Jammer, vond het een leuke personage. En Serge weet natuurlijk nog niet dat hij de zoon is van Bettina. Ik kan me niet meer herinneren dat het ooit uitkomt dat hij Ed vermoord heeft trouwens, maar misschien heb ik dat gemist.
Ja, dat is inderdaad best lastig: het is al eens uitgezonden, maar er zijn nog genoeg mensen die het niet hebben gezien (zoals jij) en het nog niet willen weten... En bovenal moet het gewoon zo zijn dat jij hier ongestoord kan lezen en postenquote:Op zondag 31 mei 2015 03:32 schreef Clemanyana het volgende:
Ik geloof dat ik maar niet te veel meer moet lezen hier, ik ben pas later in de serie begonnen met kijken en herinner me misschien maar net de helft, en nu wordt er wel erg veel al gespoilerd.
(en ja, ik weet dat het allemaal al eens uitgezonden was, dus ik kan moeilijk vragen om alles in spoilertags te zetten)
Ik heb alles al een keer gezien, maar ben het grootste deel alweer vergeten. Kon me ook niet herinneren dat Ed nu al dood zou gaan.....quote:Op zondag 31 mei 2015 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad best lastig: het is al eens uitgezonden, maar er zijn nog genoeg mensen die het niet hebben gezien (zoals jij) en het nog niet willen weten... En bovenal moet het gewoon zo zijn dat jij hier ongestoord kan lezen en posten
Dus ik stel eigenlijk voor om toch spoilertags te gaan gebruiken voor verhaallijnen en plotwendingen die nog moeten gaan komen. Zeker zoals bij de laatste post van nikkiefan denk ik dat een spoilertag geen overbodige luxe is. Misschien dat ik hiermee mensen voor het hoofd stoot, maar ik denk toch in het belang van iedereen die hier leest en post.
Vooral die kop van Braafke op het eindequote:Op zondag 31 mei 2015 14:25 schreef Jordiaantje het volgende:
Die laatste scene tussen Aafke en Betinna was werkelijk briljant! Ik ging helemaal stuk
Ws wel, want Yorin was net als Veronica van RTL.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:12 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vraag me ook af hoe lang we nog van de afleveringen kunnen genieten.. Of zouden ze de afleveringen uit de Yorin tijd ook uitzenden?
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef soapie het volgende:
Ik had laatst hier begrepen dat ze alles gaan uitzenden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:05 schreef nikkiefan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed punt. Laten we het hopen;)quote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef soapie het volgende:
Ik had laatst hier begrepen dat ze alles gaan uitzenden..
Wauw, ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 mei 2015 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad best lastig: het is al eens uitgezonden, maar er zijn nog genoeg mensen die het niet hebben gezien (zoals jij) en het nog niet willen weten... En bovenal moet het gewoon zo zijn dat jij hier ongestoord kan lezen en posten
Dus ik stel eigenlijk voor om toch spoilertags te gaan gebruiken voor verhaallijnen en plotwendingen die nog moeten gaan komen. Zeker zoals bij de laatste post van nikkiefan denk ik dat een spoilertag geen overbodige luxe is. Misschien dat ik hiermee mensen voor het hoofd stoot, maar ik denk toch in het belang van iedereen die hier leest en post.
Was dat geen reactie op de spoiler?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef nikkiefan het volgende:
En als ik dan een spoiler plaats, krijg ik eenals reactie.
Ach ja, zolang ze over me praten ben ik interessant.
Weet ik veel?quote:
Ik vind Aafke zo menselijk. Gewoon zoals het grote gros zou reageren. Aafke doet niet alles goed, maar hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Echt nieuwsgierig, wat vind je zo leuk aan Aafke? - ik weet niet of je in vorige draadje hebt teruggelezen, maar 'wij' (die toen postten) hadden nogal overeenkomst in het niet leuk vinden van haar, met verschillende redenen. Onredelijk zijn bijvoorbeeld, en nogal hypocriet, mensen dingen verwijten die ze zelf ook doet.
Ff wat anders.. Viktors reactie is trouwens exact de reden waarom 'in real life' dokters niet hun eigen familie als patienten mogen hebben
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:05 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Was dat geen reactie op de spoiler?
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Je wou een spoiler, je kreeg er eentje.... pfffhahaha.
Nou, ik vind hoe ze momenteel tegen Bettina doet niet echt bepaald hoe het grote gros zou reageren.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:15 schreef nikkiefan het volgende:
Ik vind Aafke zo menselijk. Gewoon zoals het grote gros zou reageren. Aafke doet niet alles goed, maar hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Je moest eens weten wat er op een begrafenis zoal wordt uitgevochten.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:50 schreef Clemanyana het volgende:
Nou, ik vind hoe ze momenteel tegen Bettina doet niet echt bepaald hoe het grote gros zou reageren.
Mij lijkt dat je bij een begrafenis wel met andere dingen bezig bent dan een oude vete.
Ik vind Aafke gewoon een irritante, bemoeizieke muts. Tot zo ver mijn geweldige bijdragequote:Op maandag 1 juni 2015 21:50 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Nou, ik vind hoe ze momenteel tegen Bettina doet niet echt bepaald hoe het grote gros zou reageren.
Mij lijkt dat je bij een begrafenis wel met andere dingen bezig bent dan een oude vete.
Aafke heeft ook haar goede kanten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:12 schreef _Kate_C_ het volgende:
Ik vind Aafke gewoon een irritante, bemoeizieke muts. Tot zo ver mijn geweldige bijdrage
Dat kan je over iedereen zeggen. Blatter heeft ook vast zijn goede kanten maar toch blijft het een enorme *****.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:12 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ik vind Aafke gewoon een irritante, bemoeizieke muts. Tot zo ver mijn geweldige bijdrage
Zelfs in de herhalingquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:40 schreef nikkiefan het volgende:
Wat is die Lisette toch een roddelkont. Die leert het nooit.
Op het bandje dat ik net zit te bekijken zegt ze: noem maar iemand van het ziekenhuis en ik weet er alles over.......quote:
Geen woord aan gelogen toch? Wel heel gemeen dat ze der toen ontslagen hebben!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:49 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Op het bandje dat ik net zit te bekijken zegt ze: noem maar iemand van het ziekenhuis en ik weet er alles over.......
Bettina: Lisette, waar ging dat over?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:16 schreef _Kate_C_ het volgende:
Geen woord aan gelogen toch? Wel heel gemeen dat ze der toen ontslagen hebben!
En zo goed betaalde tante Bettie volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:23 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Bettina: Lisette, waar ging dat over?
Lisette: Nou, dat weet ik ook niet precies
Bettina: DAT WEET JIJ NIET!? EN JE LOOPT HIER TE KAKELEN ALS EEN KIP ZONDER KOP EN WEL IN MIJN ZIEKENHUIS!? Geen wonder Lisetje dat er geen enkele kerel is die jou wil. En ga nu maar weer aan je werk, WAAR IK JE ZO RIJKELIJK VOOR BETAAL!
Zo ongeveer ging dat toch, he?
O ja, ik was ff in de war met de steekpenningen die ze zo nu en dan gaf.... xDquote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:38 schreef _Kate_C_ het volgende:
En zo goed betaalde tante Bettie volgens mij niet![]()
Ja echt vreselijk hoe ze ook tegen tante Betje stond te bleren!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
"Valt me van je tegen hoor, dat je het voor haar opneemt!"
O nee, we moeten allemaal medelijden hebben met Koningin Braafke Couwekak natuurlijk, want die is zóóóó zielig![]()
Mens, ga weer achter de toog van De Engel staan met je arrogante houding
Jammer inderdaad, had veel meer ingezeten...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rond de stalker van Aïsha is ook ineens voorbij hè?Wat een anti-climax...
Had Serge niet beter een tweelingbroer van Babette kunnen zijn die wraak nam op Aafke omdat zij hem in de steek had gelaten? Waren we tenminste van dat #$#@!$%%-wijf verlost.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk hoe ze ook tegen tante Betje stond te bleren!
Goeie!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had Serge niet beter een tweelingbroer van Babette kunnen zijn die wraak nam op Aafke omdat zij hem in de steek had gelaten? Waren we tenminste van dat #$#@!$%%-wijf verlost.
Een beetje zoals toen met Kennard Bosquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, had veel meer ingezeten...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:45 schreef nikkiefan het volgende:
Btw. .... ik neem aan dat ik niet de enige ben, die onm kwalitatief beter vindt dan gtst....
Zoals ik al eerder zei, zit ik oude tapes van een jaar of 11 geleden terug te kijken. Ik weet exact wat er gaat gebeuren en toch is het spannender dat het ikselfie-gebeuren van gtst.quote:
In vergelijk met het huidige GTST heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:45 schreef nikkiefan het volgende:
Btw. .... ik neem aan dat ik niet de enige ben, die onm kwalitatief beter vindt dan gtst....
Kijk, toen Stefano en Roxy in gtst zaten was die serie top. Nu zit er alleen dood brandhout in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:50 schreef PeterKelder het volgende:
In vergelijk met het huidige GTST heb je helemaal gelijk
Ik vind de periode seizoen 1 t/m 6 van GTST wel het beste, seizoen 13 t/m 15 was ook zeer goed in vergelijk met nu. Maar aan de andere kant: ik vind de eerste twee seizoenen van ONM ook beter dan alles wat erna kwam, zeker seizoen 2 was echt fenomenaal. Ik blijf de schrijverswissel na aflevering 330 echt jammer vinden, ben nog steeds benieuwd hoe het team van Paul-Jan Nelissen de serie had voortgezet als zij niet waren ontslagen of waren opgegaan in Doctor Proctor Scripts/ScriptStudio.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:54 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Kijk, toen Stefano en Roxy in gtst zaten was die serie top. Nu zit er alleen dood brandhout in.
Seizoen 2000-2001 vond ik het spannendst. De moorden rondom Luciel en haar vader.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind de periode seizoen 1 t/m 6 van GTST wel het beste, seizoen 13 t/m 15 was ook zeer goed in vergelijk met nu. Maar aan de andere kant: ik vind de eerste twee seizoenen van ONM ook beter dan alles wat erna kwam, zeker seizoen 2 was echt fenomenaal. Ik blijf de schrijverswissel na aflevering 330 echt jammer vinden, ben nog steeds benieuwd hoe het team van Paul-Jan Nelissen de serie had voortgezet als zij niet waren ontslagen of waren opgegaan in Doctor Proctor Scripts/ScriptStudio.
Daar ben ik wel benieuwd naar, maar ik vraag me af of het de algehele spanning van seizoen 2 kan overtreffenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:07 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Seizoen 2000-2001 vond ik het spannendst. De moorden rondom Luciel en haar vader.
Als je het mij vraagt is het seizoen dat ik net noemde nog veel spannender.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
Daar ben ik wel benieuwd naar, maar ik vraag me af of het de algehele spanning van seizoen 2 kan overtreffen
- Het vervolg van Renée en Kennard
- Niek chanteert Jan
- Cor en Bettina smeden plannen voor een nieuw ziekenhuis
- De Windhoek-affaire
- De komst van Olaf Kleeman en de verdwijning van Bennie
- Harry die samenspant met Olaf
- De aanslag op Stadsbelangen
- De moord op Olaf
- Psycho advocate Lotte Jacobs en de zelfmoordpoging van Daphne op de molen
- De Mendell-sekte
- Bob ontdekt wie Frank van de trap geduwd heeft
- Jur verzwijgt zijn hersentumor voor Margot
- Bob verdacht van samenwerking met criminelen
- Daphne wordt door Cor aangezet tot drugssmokkel
- De ontvoering van Reina
- De cliffhanger: het auto-ongeluk van Jan en Ed
En dan vergeet ik vast nog wat
Ben ik idd helemaal mee eens! Al vond ik het vanaf seizoen 15 niet echt neer de moeite waard... Met enkele oplevingen uitgezonderd. Daarom kijk ik al tien jaar niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de periode seizoen 1 t/m 6 van GTST wel het beste, seizoen 13 t/m 15 was ook zeer goed in vergelijk met nu. Maar aan de andere kant: ik vind de eerste twee seizoenen van ONM ook beter dan alles wat erna kwam, zeker seizoen 2 was echt fenomenaal. Ik blijf de schrijverswissel na aflevering 330 echt jammer vinden, ben nog steeds benieuwd hoe het team van Paul-Jan Nelissen de serie had voortgezet als zij niet waren ontslagen of waren opgegaan in Doctor Proctor Scripts/ScriptStudio.
Daar vond ik alleen de komst van Daan weer erg jammer... Had bij hem altijd het gevoel dat tie van de autocue voorlas...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:07 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Seizoen 2000-2001 vond ik het spannendst. De moorden rondom Luciel en haar vader.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had Serge niet beter een tweelingbroer van Babette kunnen zijn die wraak nam op Aafke omdat zij hem in de steek had gelaten? Waren we tenminste van dat #$#@!$%%-wijf verlost.
Haha, me neither! Vind trouwens dat ze onm best op dvd kunnen gaan uitgeven... Kijk ook al uit naar seizoen 13 van gtstquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik? Helaas nog niet oud genoeg om naar ONM te (mogen) kijken
Ik ook, want er zijn veel tapes van mij naar hun malle moer geholpen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vind trouwens dat ze onm best op dvd kunnen gaan uitgeven...
Ik vond het zelfs zo abrupt dat ik verwachtte dat ie nog zou vrijkomen / ontsnappen etc...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rond de stalker van Aïsha is ook ineens voorbij hè?Wat een anti-climax...
Dus jij ziet dit ook voor het eerst begrijp ik?quote:
Ja, van mij hadden ze ONM allang mogen releasen... Helaas heeft Endemol meerdere malen aangegeven dat er "om verschillende redenen" geen dvd-uitgaven van ONM meer komenquote:Vind trouwens dat ze onm best op dvd kunnen gaan uitgeven... Kijk ook al uit naar seizoen 13 van gtst
Ja, dat was ook zeker een spannend moment. Diegene die haar vader speelde ken ik toevallig goed. Maar duurt nog wel even voor dat komt. Welk jaar zitten ze nu?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:07 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
1999, midden seizoen 6quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zeker een spannend moment. Diegene die haar vader speelde ken ik toevallig goed. Maar duurt nog wel even voor dat komt. Welk jaar zitten ze nu?
Ik begon in 2001 met kijken geloof ik... Vanaf de cliffhanger met Olaf en Duuk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus jij ziet dit ook voor het eerst begrijp ik?
[..]
Ja, van mij hadden ze ONM allang mogen releasen... Helaas heeft Endemol meerdere malen aangegeven dat er "om verschillende redenen" geen dvd-uitgaven van ONM meer komen
Dat was echt een gloeiend spannend seizoen. Ik hoop voor je dat dit ook wordt herhaald.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:00 schreef _Kate_C_ het volgende:
Ik begon in 2001 met kijken geloof ik... Vanaf de cliffhanger met Olaf en Duuk.
Tuurlijk, in soapland kan alles...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
... Is het dan al mogelijk om een ervaren neuroloog te zijn?
Zoals Pimquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:37 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
In soapland kan een dooie doodleuk weer voor de deur staan.
Hoe zat dat ook alweer met Judith? Was zij omgekomen bij een auto-ongeluk?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens deze kaart is Judith in 1983 overleden... En volgens het verhaal in seizoen 2 was Gyman een jaar of 13 toen zijn ouders en Judith verongelukten en hij door Ed werd geadopteerd, dus dat zou betekenen dat Gyman hooguit 24 jaar was toen de serie begon... Is het dan al mogelijk om een ervaren neuroloog te zijn?
Ja. Lang geleden (1983 volgens de rouwkaart) gingen Ed en zijn vrouw Judith uit eten met de ouders van Gyman. Tijdens dat etentje nam Ed een glaasje teveel, waardoor hij licht dronken was toen ze het restaurant verlieten. Ondanks de bezwaren van Judith ging Ed toch weer achter het stuur, maar terwijl ze onderweg waren raakte Ed in botsing met een andere auto. Zowel Judith als de ouders van Gyman (die op de achterbank zaten) kwamen bij dit ongeluk te overlijden. Uit schuldgevoel en om Gyman een goede toekomst te bieden besloot Ed hem te adopteren en stond Gyman sindsdien op nummer 1 als het ging om de kinderen, wat in het verkeerde keelgat schoot van Victor. Zijn haat voor Gyman is sindsdien ontwikkeld en dit bleef jarenlang een heikel punt binnen de familie Couwenberg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:48 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met Judith? Was zij omgekomen bij een auto-ongeluk?
Ik kon me idd vaag iets herinneren over een auto-ongeluk. Thanks voor de toelichting!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja. Lang geleden (1983 volgens de rouwkaart) gingen Ed en zijn vrouw Judith uit eten met de ouders van Gyman. Tijdens dat etentje nam Ed een glaasje teveel, waardoor hij licht dronken was toen ze het restaurant verlieten. Ondanks de bezwaren van Judith ging Ed toch weer achter het stuur, maar terwijl ze onderweg waren raakte Ed in botsing met een andere auto. Zowel Judith als de ouders van Gyman (die op de achterbank zaten) kwamen bij dit ongeluk te overlijden. Uit schuldgevoel en om Gyman een goede toekomst te bieden besloot Ed hem te adopteren en stond Gyman sindsdien op nummer 1 als het ging om de kinderen, wat in het verkeerde keelgat schoot van Victor. Zijn haat voor Gyman is sindsdien ontwikkeld en dit bleef jarenlang een heikel punt binnen de familie Couwenberg.
Geen idee overigens of dit door de latere schrijvers is gehandhaafd, maar dit is dus de versie zoals het begin seizoen 2 is verteld in flashbacks. De rollen van Judith en Victor werden daar gespeeld door respectievelijk Beatrijs Sluyter en Mike Vosmaer (familie van Pim "Bob Simons" Vosmaer)
Lekker eindequote:Op zondag 7 juni 2015 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die testamentlezing![]()
![]()
En Braafke_______________
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:24 schreef nikkiefan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:41 schreef GwaiLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, helemaal super. Dat zijn de scenes om van te smullen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die testamentlezing![]()
![]()
En Braafke_______________
Dit soort scènes zijn echt de kracht van de seriequote:Op maandag 8 juni 2015 19:25 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja, helemaal super. Dat zijn de scenes om van te smullen.
Ja, zeker... Nu krijgen we een immer jankende Renéequote:Jammer van Gina
Pfff, wat heet. Beter hadden zequote:en jee, wat een gezeik omtrent Bento...
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
JP: "Roosje, zeg het maar."
Madelief: "Doe mij nog een biertje en bak van die nootjes, en het is Ma-de-lief!"
JP: "Ah ja, ik wist dat we in de bloemensector zaten."![]()
![]()
Die was super ja!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
JP: "Roosje, zeg het maar."
Madelief: "Doe mij nog een biertje en bak van die nootjes, en het is Ma-de-lief!"
JP: "Ah ja, ik wist dat we in de bloemensector zaten."![]()
![]()
Slechter acteren dan Lotus is onmogelijk gelukkigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Bento wel tof, maar nu zie ik pas hoe slecht hij acteert, haha.
Dat is waar, maar Bento is wel een goeie 2e, hoewel, die Ruby......quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Slechter acteren dan Lotus is onmogelijk gelukkigJuan Wells kan tenminste goed doen dat-ie enthousiast is
Die wil ik nu al achter het behang plakken, en ik heb nog geen seconde van haar gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Bento is wel een goeie 2e, hoewel, die Ruby......
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die wil ik nu al achter het behang plakken, en ik heb nog geen seconde van haar gezien
Dan heb je veel plaksel nodig, want zij blert het los.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
Die wil ik nu al achter het behang plakken, en ik heb nog geen seconde van haar gezien
Die was weer briljant!quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die peptalk van JP"Laat je niet als een dood paard kreupel maken!"
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die peptalk van JP"Laat je niet als een dood paard kreupel maken!"
heey! ik lees net je reactie op mijn berichtje. Ik heb je een pm gestuurdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem altijd alles op, zie dit bericht alleen rijkelijk laat
Ik bewaar wel alles, ik heb alle opnames vanaf seizoen 3. Seizoen 2 mis ik e.e.a. uit.
Alleen al die reactie van Bettina was briljant....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadBen benieuwd naar de reacties
Zeker weten, was echt een aanvulling. Hoe ze bijvoorbeeld lekker tekeer kon gaan tegen Vic....quote:Echt zonde dat zij is vertrokken
Aafke: "Hoe durf je de vloer van MIJN huis te bevuilen?!"quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Alleen al die reactie van Bettina was briljant....
Precies, heerlijk was dat altijdquote:[..]
Zeker weten, was echt een aanvulling. Hoe ze bijvoorbeeld lekker tekeer kon gaan tegen Vic....
Echt he!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Gina: "Lieve Lisette, heb jij ooit weleens van iemand gehouden?"
Lisette: "M-moet ik daar nu antwoord op geven...?"![]()
"Ik wil serieus genomen worden!"quote:
Ik zei toch dat Ruby strontvervelend is. Gelukkig blijft ze maar 1 seizoen.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
"Ik wil serieus genomen worden!"
Met die acteerprestaties?![]()
En arme Madelief
Dat is er één te veel! Wat een drama dat kind!quote:Op maandag 15 juni 2015 16:22 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Ruby strontvervelend is. Gelukkig blijft ze maar 1 seizoen.
Werd Ruby niet gespeeld door Rosita Boedhoe? Dacht dat ik haar laatst zag. Ze is niet heel veel veranderd. Uiteraard wel ietsje ouderquote:Op zondag 14 juni 2015 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Ik wil serieus genomen worden!"
Met die acteerprestaties?![]()
En arme Madelief
Heeft ze nog steeds zo'n irritant hoge stem?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Werd Ruby niet gespeeld door Rosita Boedhoe? Dacht dat ik haar laatst zag. Ze is niet heel veel veranderd. Uiteraard wel ietsje ouder
Als ik haar LinkedIn-profiel zo bekijk heeft ze carrière gemaakt in de detailhandel. Niets mis mee, en waarschijnlijk doet ze dat stukken beter dan acterenquote:Edit: Oja, heb haar Facebook gevonden. Werkt tegenwoordig bij de Primark in Eindhoven.
Ja, geloof dat ze manager is bij de Primark. Zeker niets mis meequote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds zo'n irritant hoge stem?
[..]
Als ik haar LinkedIn-profiel zo bekijk heeft ze carrière gemaakt in de detailhandel. Niets mis mee, en waarschijnlijk doet ze dat stukken beter dan acteren
Ik vraag me echt af of ze destijds bij Harry Klooster Casting hebben zitten slapen toen ze 'acteerwonders' als Edward Koldewijn (Casper), Afke Reijenga (Lotus) en Rosita een belangrijke rol gavenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, geloof dat ze manager is bij de Primark. Zeker niets mis mee. Acteren was het niet voor haar.
Ik hoop wel voor haar dat haar stem is veranderd. Als ze mijn leidinggevende zou zijn met die hoge piepstem zou ik haar moeilijk serieus kunnen nemen vrees ikquote:Stem weet ik niet. Ben idd wel benieuwd. Denk dat het wel een beetje is veranderd.
Goed idee!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:48 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Even een fotootje tussendoor. Er mogen hier best wel meer foto's vind ik!
Zo te zien is het daar net zo'n theemuts als in ONMquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:22 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Bettina Berger in de kinderserie Prinsessia.
Echt he!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien is het daar net zo'n theemuts als in ONM![]()
Ik wou net vragen wie dat lekkers is.....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:22 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Bettina Berger in de kinderserie Prinsessia.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik wou net vragen wie dat lekkers is.....
Typecasting? We hebben het wel over Chris Zegers hier.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Sasza die Madelief afwijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die spoort dus ook niet helemaal in zijn bovenkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |