Leuk om te zien dat je de foto in de openingspost zo mooi geüpdatet hebtquote:
Dank je! Ging nog vrij gemakkelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de foto in de openingspost zo mooi geüpdatet hebt
Had ik ook gedaan, want de nummering ging ook automatisch omhoogquote:Op zondag 29 maart 2015 11:50 schreef Rauzer het volgende:
Als je de volgende keer in het gesloten topic op "Open nieuw deel" klikt, verschijnt het topic automatisch weer bij iedereen in de AT, Peter.
Zeker! Ben benieuwd naar hemquote:Goed nieuws dat Serge bijna komt!
Deze reeks is nooit automatisch gereekst door een mod. Dus daar kun jij verder niets aan doen. Ik heb even een melding gemaakt in het FB topic of een mod dan alsnog kan doen.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan, want de nummering ging ook automatisch omhoogMaar blijkbaar is er iets niet helemaal goed gegaan...
Pfff, nou inderdaad! Dat ze een belachelijk zeiklijntje met Janée heeft is tot daar aan toe, maar dat ze Babsje weet te beïnvloeden om smerige spelletjes te spelen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef soapie het volgende:
Wanneer dondert die Lotus eens op, ben dat mens zooooo verschrikkelijk zat!!!
Dit vind ik het meest irritant aan haar denk ik. Oh en die kop natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het "acteerwerk" blijft om te janken zo slecht. Al verspil ik mijn tranen hier liever niet aan
En dan te bedenken dat Janée durft te beweren dat Lotus enorm aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Dit vind ik het meest irritant aan haar denk ik. Oh en die kop natuurlijk!!!
Volgens mij ken ik Lotus niet van vroeger, dus dan zou ze er dit seizoen uit moeten gaan. Of ik heb haar verdrongen hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Pfff, nou inderdaad! Dat ze een belachelijk zeiklijntje met Janée heeft is tot daar aan toe, maar dat ze Babsje weet te beïnvloeden om smerige spelletjes te spelen...
En het "acteerwerk" blijft om te janken zo slecht. Al verspil ik mijn tranen hier liever niet aan
Ze gaat er dit seizoen gelukkig al weer uit jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik Lotus niet van vroeger, dus dan zou ze er dit seizoen uit moeten gaan. Of ik heb haar verdrongen haha
Ja idd, als ze nou minimaal 15 afleveringen p/w uitzenden. Kunnen ze als het klaar is Goudkust of GTST vanaf het begin uitzenden.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze gaat er dit seizoen gelukkig al weer uit jaMaar op dit soort momenten baal ik er echt van dat ze bij NPO Best nog maar 5 afleveringen per week uitzenden, anders was het een stuk sneller gegaan
Ja, alleen is het probleem dat de series die jij noemt niet van de NPO zijn. Officieel gezien zijn seizoen 3 t/m 12 van ONM ook niet van de NPO, maar doordat het herhalen van seizoen 1 en 2 (van het publieke Veronica en de TROS) zo'n succes bleek zijn ze ermee doorgegaan, in samenwerking met Endemol die de afleveringen sindsdien beschikbaar stelt. NPO Best is sindsdien van plan om de hele serie te gaan uitzenden, dus het gaat sowieso nog een paar jaar door als het goed isquote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja idd, als ze nou minimaal 15 afleveringen p/w uitzenden. Kunnen ze als het klaar is Goudkust of GTST vanaf het begin uitzenden.
Zou trouwens ook leuk zijn als ze Westenwind zouden uitzenden!
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, alleen is het probleem dat de series die jij noemt niet van de NPO zijn. Officieel gezien zijn seizoen 3 t/m 12 van ONM ook niet van de NPO, maar doordat het herhalen van seizoen 1 en 2 (van het publieke Veronica en de TROS) zo'n succes bleek zijn ze ermee doorgegaan, in samenwerking met Endemol die de afleveringen sindsdien beschikbaar stelt. NPO Best is sindsdien van plan om de hele serie te gaan uitzenden, dus het gaat sowieso nog een paar jaar door als het goed is
Dat was echt briljant jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef soapie het volgende:
Bettina blijft ook geweldig!!!Tegen Ravi net: 'Ga weg eng ding!!!'
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat Pamela en Tim echt een goede chemie hadden
Is mij helemaal niet opgevallenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Clemanyana het volgende:
Zouden ze Gina met opzet als zo'n kijfwijf neerzetten momenteel, zodat Lotus nog net een klein beetje aantrekkelijk overkomt?
(zo ja, we trappen er niet in!)
In Renee's geval ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is mij helemaal niet opgevallen
Maar ik ben sowieso Team Gina
Het grote probleem met Victor is vooral dat hem altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden en hij daardoor denkt alles te kunnen maken. Dat Gina hier tegenin gaat vind ik niet zo gek: hij heeft wel een levensgevaarlijke operatie uitgevoerd zonder dat daar toestemming voor is gegeven, en de materie ook niet 100% zeker was.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:39 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
In Renee's geval ja.
Ten opzichte van Viktor.... niet altijd. Maar soms ook wel
(vond het een beetje raar dat ie niet alleen als arts geschorst werd, maar ook maar meteen helemaal weggehouden werd bij Merel)
Aïsha is sowieso niet meer tof vind ik. Zeker met dat hele gedoe met Babette, nu weer met Marieke... En in het ziekenhuis loopt ze ook rond als een mislukte Bettina jr.quote:Overigens ook Aisha gedraagt zich af en toe nogal raar (onrealistisch omtrent Marieke - en dan ook nog onredelijk)
Ze was wel een tijdje boos op hem en wilde hem niet zien. Toen ze Ed wilde zeggen dat ze niets meer met hem te maken wilde hebben brak ze en maakten ze het goed.quote:Ik heb trouwens even gemist dat Babette Ed vergeven heeft omtrent Orion? Iets speciaals nog, of gewoon vanzelf?
Briljant jaquote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
Dat maniakale lachje van Bettina op het voorstel van Aafke
Ja echt geweldig!!quote:Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
Dat maniakale lachje van Bettina op het voorstel van Aafke
Die was briljant!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
"Améééérika, Améééérika! [...] 1-2-3-4-5-6-7, waar is dokter Victor gebleven? Hij is niet hier, hij is niet daar, hij is naar Amerika! Améééérika, Améééérika!"![]()
![]()
- Aïsha wil Marieke adopteren. Ravi is tegen dit plan, maar gaat na een mooi verhaal over konijnen toch overstag. Ze raken in paniek wanneer Marieke levenloos op de keukenvloer ligt en snellen naar het ziekenhuis. Daar ontdekken ze dat Marieke haar medicijnen verkeerd heeft ingenomen. Door dit voorval is Ravi weer aan het twijfelen geslagen, tot ontsteltenis van Aïsha. Die krijgt nog een teleurstelling te verwerken als ze een telefoongesprek van Marieke met haar tante opvangt, waaruit lijkt dat die tante helemaal niet zo verschrikkelijk is als Marieke beweert...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:31 schreef Jordiaantje het volgende:
Hey jongens, kan iemand me even kort vertellen wat er in de laatste 2 afleveringen is gebeurd? (donderdag en vrijdag) ik wou ze alsnog kijken in de marathon uitzending maar die heb ik gemist
Ik vind Kuipers sowieso wel grappig, vorige keer dat ze in Tiresias waren ook.quote:Op zondag 19 april 2015 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
Frans Kuipers die in slaap valt tijdens de anti-stress therapie van Margot
Dat was ook een grappige situatie jaquote:Op zondag 19 april 2015 13:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind Kuipers sowieso wel grappig, vorige keer dat ze in Tiresias waren ook.
Het is een probleem vanuit NPO Best... Of er staat geen beeld op de uitzendband, dan is het echt balenquote:Op zondag 26 april 2015 12:06 schreef King_Merc het volgende:
Ah dacht dat ik de enige ben... , beeld denken we er wel bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |