abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2015 @ 13:18:32 #26
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_151576028
Grappig om Nikki Plessen nu in een andere rol te zien als 13 jarig meisje. Paar jaar later krijgt ze een vaste rol als Lizzy Vehmeijer.
pi_151577863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Sowieso vind ik dat Pamela en Tim echt een goede chemie hadden ^O^
:Y
pi_151605631
Dronken Victor _O- _O_ _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_151693199
Zouden ze Gina met opzet als zo'n kijfwijf neerzetten momenteel, zodat Lotus nog net een klein beetje aantrekkelijk overkomt? :P
(zo ja, we trappen er niet in!)
pi_151694719
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef Clemanyana het volgende:
Zouden ze Gina met opzet als zo'n kijfwijf neerzetten momenteel, zodat Lotus nog net een klein beetje aantrekkelijk overkomt? :P
(zo ja, we trappen er niet in!)
Is mij helemaal niet opgevallen :D
Maar ik ben sowieso Team Gina *O*
pi_151699779
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is mij helemaal niet opgevallen :D
Maar ik ben sowieso Team Gina *O*
In Renee's geval ja.
Ten opzichte van Viktor.... niet altijd. Maar soms ook wel ;)
(vond het een beetje raar dat ie niet alleen als arts geschorst werd, maar ook maar meteen helemaal weggehouden werd bij Merel)

Overigens ook Aisha gedraagt zich af en toe nogal raar (onrealistisch omtrent Marieke - en dan ook nog onredelijk)

Ik heb trouwens even gemist dat Babette Ed vergeven heeft omtrent Orion? Iets speciaals nog, of gewoon vanzelf?
pi_151704424
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 01:39 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

In Renee's geval ja.
Ten opzichte van Viktor.... niet altijd. Maar soms ook wel ;)
(vond het een beetje raar dat ie niet alleen als arts geschorst werd, maar ook maar meteen helemaal weggehouden werd bij Merel)
Het grote probleem met Victor is vooral dat hem altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden en hij daardoor denkt alles te kunnen maken. Dat Gina hier tegenin gaat vind ik niet zo gek: hij heeft wel een levensgevaarlijke operatie uitgevoerd zonder dat daar toestemming voor is gegeven, en de materie ook niet 100% zeker was.

quote:
Overigens ook Aisha gedraagt zich af en toe nogal raar (onrealistisch omtrent Marieke - en dan ook nog onredelijk)
Aïsha is sowieso niet meer tof vind ik. Zeker met dat hele gedoe met Babette, nu weer met Marieke... En in het ziekenhuis loopt ze ook rond als een mislukte Bettina jr. :')

quote:
Ik heb trouwens even gemist dat Babette Ed vergeven heeft omtrent Orion? Iets speciaals nog, of gewoon vanzelf?
Ze was wel een tijdje boos op hem en wilde hem niet zien. Toen ze Ed wilde zeggen dat ze niets meer met hem te maken wilde hebben brak ze en maakten ze het goed.
pi_151717391
Dat maniakale lachje van Bettina op het voorstel van Aafke _O_
pi_151717797
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
Briljant ja :D
pi_151718122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
Ja echt geweldig!!
pi_151797632
"Améééérika, Améééérika! [...] 1-2-3-4-5-6-7, waar is dokter Victor gebleven? Hij is niet hier, hij is niet daar, hij is naar Amerika! Améééérika, Améééérika!"

_O- _O- _O-
pi_151798272
Wordt tijd voor exit Lotus! Zoals ze in die slaapkamer stond... :')
pi_151798345
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:13 schreef PeterKelder het volgende:
"Améééérika, Améééérika! [...] 1-2-3-4-5-6-7, waar is dokter Victor gebleven? Hij is niet hier, hij is niet daar, hij is naar Amerika! Améééérika, Améééérika!"

_O- _O- _O-
Die was briljant!! _O-
pi_151798578
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:46 schreef soapie het volgende:

[..]

Die was briljant!! _O-

Jop de Vries heeft echt comedytalent _O_ Jammer dat hij niet meer acteert ;(
pi_151802399
Hey jongens, kan iemand me even kort vertellen wat er in de laatste 2 afleveringen is gebeurd? (donderdag en vrijdag) ik wou ze alsnog kijken in de marathon uitzending maar die heb ik gemist |:(
pi_151804137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:31 schreef Jordiaantje het volgende:
Hey jongens, kan iemand me even kort vertellen wat er in de laatste 2 afleveringen is gebeurd? (donderdag en vrijdag) ik wou ze alsnog kijken in de marathon uitzending maar die heb ik gemist |:(
- Aïsha wil Marieke adopteren. Ravi is tegen dit plan, maar gaat na een mooi verhaal over konijnen toch overstag. Ze raken in paniek wanneer Marieke levenloos op de keukenvloer ligt en snellen naar het ziekenhuis. Daar ontdekken ze dat Marieke haar medicijnen verkeerd heeft ingenomen. Door dit voorval is Ravi weer aan het twijfelen geslagen, tot ontsteltenis van Aïsha. Die krijgt nog een teleurstelling te verwerken als ze een telefoongesprek van Marieke met haar tante opvangt, waaruit lijkt dat die tante helemaal niet zo verschrikkelijk is als Marieke beweert...
- Bettina weet Margot over te halen om haar plan om het bestuur van het Beatrix een rondleiding te geven in Tiresias nog een kans te geven.
- Victor besluit toch weer aan het werk te gaan, tot vreugde van Bettina, die hem meteen een operatie van Gina laat overnemen. Gina is verbijsterd als ze Victor in het ziekenhuis treft, en raakt over haar toeren als ze hoort dat Victor een operatie van haar overneemt. Op hoge poten stapt ze naar Bettina, maar die lijkt zich er niet veel van aan te trekken. Intussen voelt Victor de druk op zich en grijpt vlak voor aanvang van de operatie naar de fles.
- Babette krijgt een nieuw baantje als bardame in het Seepaert in haar schoot geworpen. Op haar eerste avond loopt ze Sasza al tegen het lijft, die intussen met kunsthandelaar Alex in gesprek is over de fotosessie met Aïsha. Babette bemoeit zich hiermee, tot irritatie van Sasza, die hierdoor de kans op een expositie met de foto's van Aïsha misloopt. Intussen voelt Babette zich nog steeds ellendig en stort haar hart uit bij Ellen.
- Renée heeft het briljante plan opgevat om Lotus voor te stellen aan haar familie als haar vriendin. Lotus is hierin nogal terughoudend en wil hun prille liefde voor henzelf houden. Toch accepteert ze de uitnodiging om die avond bij de familie Couwenberg te gaan eten. Daar maakt Joyce enkele opmerkingen die Aafke een vermoeden geven. Zij gaat hiermee naar Renée, die de vermoedens bevestigd. Aafke vindt het ongehoord dat Renée zich zo "zedenloos" gedraagt en stelt dat Ed zijn dochter het huis uittrapt als hij hiervan zou weten. Renée is woedend op Aafke en zegt dat ze Huize Couwenberg gaat verlaten (cliffhanger).
pi_151822090
Frans Kuipers die in slaap valt tijdens de anti-stress therapie van Margot _O-
pi_151822204
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
Frans Kuipers die in slaap valt tijdens de anti-stress therapie van Margot _O-
Ik vind Kuipers sowieso wel grappig, vorige keer dat ze in Tiresias waren ook.
pi_151822730
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:21 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik vind Kuipers sowieso wel grappig, vorige keer dat ze in Tiresias waren ook.
Dat was ook een grappige situatie ja :D
Die medewerker van OneWorld, Bert Verhagen, was ook wel een grappig figuur vond ik _O-
pi_152035281
Geen beeld, wel geluid nu :D En de livestream doet het gewoon...
pi_152035407
Ah dacht dat ik de enige ben... , beeld denken we er wel bij.. :P
pi_152035452
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 12:06 schreef King_Merc het volgende:
Ah dacht dat ik de enige ben... , beeld denken we er wel bij.. :P
Het is een probleem vanuit NPO Best... Of er staat geen beeld op de uitzendband, dan is het echt balen :{
pi_152035497
Hypocriete Aafke: het willen bijleggen met Renée zodat Ed en zij Gyman weer kunnen zien :{w
pi_152035589
En volgens mij is de introductie van Serge net geweest...
pi_152035678
Zwart beeld hier, alleen audio...
Willem-Jan van Puffelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')