Klopt, overal. Als het straks bij de tweede aflevering net zo is, zal het een fout in de eindregie zijn. Zo niet, dan vrees ik dat het een fout op de band van deze aflevering zijn...quote:
Het gekke is alleen: bij de aflevering net was het Joop van den Ende-logo aan het einde wél te zien...quote:
Ongeveer een seizoen volgens mijquote:Op zondag 26 april 2015 13:19 schreef Golden19871 het volgende:
Ik ga mee lezen... Jeugdsentiment...
Zit ik net te zappen.... kom ik ineens Serge in beeld die voorgesteld wordt door JP.. Vroeger begon ik met Onderweg naar Morgen kijken toen Margot van die dromen over Serge kreeg... .
Duurt dit nog lang?
Ik las het net ja. Nouja zo is het ook wel te volgen.quote:Op maandag 27 april 2015 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, was gisteren ook al zo. Ziet er naar uit dat het met de uitzendband te maken heeft...
Al is het wel jammer... Het is namelijk de eerste aflevering van Sergequote:Op maandag 27 april 2015 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Nouja zo is het ook wel te volgen.
Nu ben ik een weekje op vakantie en mis ik meteen een heleboelquote:Op maandag 27 april 2015 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al is het wel jammer... Het is namelijk de eerste aflevering van Serge
Ik denk dat je daarvoor het beste een DM kunt sturen naar user djkoelkastquote:Op woensdag 29 april 2015 22:49 schreef Jordiaantje het volgende:
[..]
Nu ben ik een weekje op vakantie en mis ik meteen een heleboelvanuit het buitenland is NPO best niet te streamen ! Echt best wel balen... kan iemand de marathon uitzending van zaterdag opnemen en op dvd branden ? Ik ben een geintereseerde koper
In 1 weekje mis je echt niets hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 22:49 schreef Jordiaantje het volgende:
[..]
Nu ben ik een weekje op vakantie en mis ik meteen een heleboelvanuit het buitenland is NPO best niet te streamen ! Echt best wel balen... kan iemand de marathon uitzending van zaterdag opnemen en op dvd branden ? Ik ben een geintereseerde koper
Jah idd, dat dacht ik nou ook. Sowieso slechte opbouw in deze verhaallijn, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
Aïsha: "Hij heeft me met geen vinger aangeraakt!"
Nee joh, hij brak haast je pols, maar dat ben je alweer vergeten natuurlijk
Jammer, ik vergeet steeds te kijken of op te nemen. Is het alweer goed tussen Merel en Victor?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:29 schreef PeterKelder het volgende:
Die (4:55 min. durende) scène tussen Victor en Merel
Dat zat ik ook de hele tijd te denken, ze wilde het toch zelf?quote:Ze 'vergeten' wel vaker dingen, zoals dat in alle discussies van Merel en Viktor, Viktor geen enkele keer gezegd heeft dat Merel zelf wou dat hij haar zou opereren. Ook al was ze zgn 'gek' op dat moment.
Jammer van dat gewijfel van haar de hele tijd.
Ja graag, nu meteen!!quote:Kan Renee nou eindelijk die Lotus eens uit het raam flikkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |