Ik viel per ongeluk tijdens het zappen in een scène met een huilende Gaby nogwat... Het was gewoon verbijsterend slecht... Geloof dat ik Sander de Heer's "Meneer Krab" nog beter vind!;) Daarna snel een andere serie opgezet om van het trauma te bekomen. Sindsdien vermijd ik RTL4 nog actiever.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, dat. Die snotneuzen kunnen nog geen twee zinnen fatsoenlijk uitspreken maar ze dromen zich al als presentator/presentatrice van The Voice. Dan gooien de schrijvers nog het woord "Fack!" in de dialogen na (serieus) elke drie woorden en je weet zeker dat de serie gedoemd is te stoppen.
Met als dieptepunt Dirk Taatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat ze de serie zo hebben weten te verneuken (om in de hippe BNN-termen te spreken)
Maar goed, in feite is de val in het ravijn al ingezet bij Yorin toen het allemaal al jonger en hipper moest - om zo een breder publiek te trekken
Werd ze uit het raam gegooid gister?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat deed ze 17 jaar geleden al, hahaha.
Hehehe, ik kijk nu wel even de marathon, dus ik zal het zo wel zien als het nog niet is geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:08 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Uit het raam gegooid of opgelost in het niets.... who cares? Ze is weg en daar gaat het om.
Bettina en Ed hebben ooit een relatie gehad. Serge is de zoon van die twee.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:05 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, wacht even. Ik heb met een half oor geluisterd naar die laatste scene van Bettina aan het bed van Ed. Ze had het over een zoon, hun zoon(?). Wat bedoelde ze precies?
Oke, ik begon ooit met kijken toen Ed net dood was. Dus bijnaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:38 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Bettina en Ed hebben ooit een relatie gehad. Serge is de zoon van die twee.
Dat was volgens mij voor de serie begon. Serge is dus het produkt van Bettina en Ed, maar die wist niet dat Bettina zwanger was. Zij heeft Serge na de geboorte aan haar vriendin Carina van Mieghem afgestaan. Serge wist niet dat Ed niets van hem wist en verweet hem dat Carina en hij in armoede leefden, terwijl Ed in het geld zwom. Daarom nam Serge wraak op Ed, door hem met Bicicline en rozenvergif om te brengen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:40 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik begon ooit met kijken toen Ed net dood was. Dus bijna
Hebben Bettina en Ed een relatie in de serie gehad of was dat nog voordat de serie begon? En toen Serge in het ziekenhuis bij Ed stond had hij het ook over zn moeder, maar hij noemde een andere naam..(?)
Aiii, wat is die Ed triest aan zn eind gekomen. Jammer, vond het een leuke personage. En Serge weet natuurlijk nog niet dat hij de zoon is van Bettina. Ik kan me niet meer herinneren dat het ooit uitkomt dat hij Ed vermoord heeft trouwens, maar misschien heb ik dat gemist.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:47 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat was volgens mij voor de serie begon. Serge is dus het produkt van Bettina en Ed, maar die wist niet dat Bettina zwanger was. Zij heeft Serge na de geboorte aan haar vriendin Carina van Mieghem afgestaan. Serge wist niet dat Ed niets van hem wist en verweet hem dat Carina en hij in armoede leefden, terwijl Ed in het geld zwom. Daarom nam Serge wraak op Ed, door hem met Bicicline en rozenvergif om te brengen.
Jawel, het komt uit. Renée en Sarah gaan er achter komen. Renée paft hem met een blaffer omver.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef GwaiLow het volgende:
Aiii, wat is die Ed triest aan zn eind gekomen. Jammer, vond het een leuke personage. En Serge weet natuurlijk nog niet dat hij de zoon is van Bettina. Ik kan me niet meer herinneren dat het ooit uitkomt dat hij Ed vermoord heeft trouwens, maar misschien heb ik dat gemist.
Ja, dat is inderdaad best lastig: het is al eens uitgezonden, maar er zijn nog genoeg mensen die het niet hebben gezien (zoals jij) en het nog niet willen weten... En bovenal moet het gewoon zo zijn dat jij hier ongestoord kan lezen en postenquote:Op zondag 31 mei 2015 03:32 schreef Clemanyana het volgende:
Ik geloof dat ik maar niet te veel meer moet lezen hier, ik ben pas later in de serie begonnen met kijken en herinner me misschien maar net de helft, en nu wordt er wel erg veel al gespoilerd.
(en ja, ik weet dat het allemaal al eens uitgezonden was, dus ik kan moeilijk vragen om alles in spoilertags te zetten)
Ik heb alles al een keer gezien, maar ben het grootste deel alweer vergeten. Kon me ook niet herinneren dat Ed nu al dood zou gaan.....quote:Op zondag 31 mei 2015 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad best lastig: het is al eens uitgezonden, maar er zijn nog genoeg mensen die het niet hebben gezien (zoals jij) en het nog niet willen weten... En bovenal moet het gewoon zo zijn dat jij hier ongestoord kan lezen en posten
Dus ik stel eigenlijk voor om toch spoilertags te gaan gebruiken voor verhaallijnen en plotwendingen die nog moeten gaan komen. Zeker zoals bij de laatste post van nikkiefan denk ik dat een spoilertag geen overbodige luxe is. Misschien dat ik hiermee mensen voor het hoofd stoot, maar ik denk toch in het belang van iedereen die hier leest en post.
Vooral die kop van Braafke op het eindequote:Op zondag 31 mei 2015 14:25 schreef Jordiaantje het volgende:
Die laatste scene tussen Aafke en Betinna was werkelijk briljant! Ik ging helemaal stuk
Ws wel, want Yorin was net als Veronica van RTL.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:12 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vraag me ook af hoe lang we nog van de afleveringen kunnen genieten.. Of zouden ze de afleveringen uit de Yorin tijd ook uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |