Dat was mij tot nu ook vrij goed gelukt maar de horrorbeelden komen met geluid in sneltreinvaart terug:(.quote:

Dat hadden sommige mensen met de beelden van een kotsende Ariël.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:11 schreef _Kate_C_ het volgende:
Dat was mij tot nu ook vrij goed gelukt maar de horrorbeelden komen met geluid in sneltreinvaart terug:(.

Brrr ook zoiets ja....quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:21 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat hadden sommige mensen met de beelden van een kotsende Ariël.

Neeheeeee! Waarom doe je dat nou? Dat was ook zo'n horrorbeeld:(.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:21 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat hadden sommige mensen met de beelden van een kotsende Ariël.

Of de bedscene van Duuk met Joyce. Je kon zo in dr neus kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef _Kate_C_ het volgende:
Neeheeeee! Waarom doe je dat nou? Dat was ook zo'n horrorbeeld:(.
Net zoals het borsthaar van Victor en de flirts tussen Bettina en Arthur of Joyce en Arthur..

Ook onsmakelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:32 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Of de bedscene van Duuk met Joyce. Je kon zo in dr neus kijken.

Aafke in de periode dat ze nog met Jan getrouwd wasquote:

Dat dus. Na Jan is ze helemaal verpest.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aafke in de periode dat ze nog met Jan getrouwd was![]()
Aafke in de periode dat ze met Ed getrouwd is![]()

Op Lotus kun je slaan zonder moe te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:37 schreef _Kate_C_ het volgende:
Ook onsmakelijk.
Heb trouwens ook een gruwelijke hekel aan Lotus..

En Aafke toen ze met Wouter was getrouwd?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef PeterKelder het volgende:
Aafke in de periode dat ze nog met Jan getrouwd was![]()
Aafke in de periode dat ze met Ed getrouwd is![]()

Toen ging ze van een warme, moederlijke huisvrouw naar een koele, hautaine kakmadam die zelfs een keer neerbuigend tegen Merel zei: "Jij? Achter de bar?" Ze was zeker zelf vergeten dat ze daar meer dan 20 jaar van haar leven heeft gestaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:40 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Dat dus. Na Jan is ze helemaal verpest.
Oh, dat moet ik nog gaan zien. Ik kan het personage nu alleen beoordelen op wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:45 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
En Aafke toen ze met Wouter was getrouwd?

Oeps! Dacht dat je de serie al eerder had gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
Oh, dat moet ik nog gaan zien. Ik kan het personage nu alleen beoordelen op wat ik tot nu toe heb gezien.

Nopequote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:52 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Oeps! Dacht dat je de serie al eerder had gezien.

Toen ze van Gyman Junior hadden gemaakt werd de serie waardeloos. Toen haakte ik af.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
NopeJa, een paar flarden uit de BNN-periode, maar daar begin ik maar niet over

Doe maar niet... Dat proberen we allemaal te vergeten;)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
NopeJa, een paar flarden uit de BNN-periode, maar daar begin ik maar niet over

Dat was toen de schrijvers seriekillers werden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:05 schreef _Kate_C_ het volgende:
Doe maar niet... Dat proberen we allemaal te vergeten;)

quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:05 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Doe maar niet... Dat proberen we allemaal te vergeten;)
Onbegrijpelijk dat ze de serie zo hebben weten te verneuken (om in de hippe BNN-termen te spreken)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:08 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Dat was toen de schrijvers seriekillers werden.

Jonger en hipper en dan Sander de Heer aantrekken...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Onbegrijpelijk dat ze de serie zo hebben weten te verneuken (om in de hippe BNN-termen te spreken)
Maar goed, in feite is de val in het ravijn al ingezet bij Yorin toen het allemaal al jonger en hipper moest - om zo een breder publiek te trekken

Sander de Heer was nog het enige lichtpuntje in die vernieuwde cast. Ik heb wel een paar stukken uit seizoen 12 gezien op YouTube en die co-assistenten waren stuk voor stuk om te janken. En toen het naar BNN ging werd het helemaal een jeugdtheaterschool-soap.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:16 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Jonger en hipper en dan Sander de Heer aantrekken...
Niet dat ik Sander geen goed acteur vind, maar jong? Hip?

Sander's niveau was nog hoger dan al die co-assistenten bij elkaar..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sander de Heer was nog het enige lichtpuntje in die vernieuwde cast. Ik heb wel een paar stukken uit seizoen 12 gezien op YouTube en die co-assistenten waren stuk voor stuk om te janken. En toen het naar BNN ging werd het helemaal een jeugdtheaterschool-soap.

Zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:22 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Sander's niveau was nog hoger dan al die co-assistenten bij elkaar..
Ja, dat. Die snotneuzen kunnen nog geen twee zinnen fatsoenlijk uitspreken maar ze dromen zich al als presentator/presentatrice van The Voice. Dan gooien de schrijvers nog het woord "Fack!" in de dialogen na (serieus) elke drie woorden en je weet zeker dat de serie gedoemd is te stoppen.quote:Maar verjongen houdt toch in dat je pubers zonder ervaring en diploma's aantrekt maar met dj-ambities(hebben die kleuters tegenwoordig allemaal)? Heb vernomen dat dat bij gtst ook aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |