Brrrrrrrquote:Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Hij staat met zijn gezeur nog op mn netvlies. Gaat ook nog blèren als hij niet meer kan voetballen. Hij noemde dat gezemel muziek.
Yup, maar dat zeiden Margo en Bettina nietquote:
Tante Betsy (zo noemde Ravi Bettina) noemde Aafke ooit Braafke.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:14 schreef Clemanyana het volgende:
Yup, maar dat zeiden Margo en Bettina niet
Dat we Aafke en Viktor nog eens in een knuffel zouden zien... wauw gewoon
I used to run, I used to hide, I used to cry all night, I used to walk the streets alone, nowhere to call my home. But when I looked into your eyes, the sun began to shine. You put me back upon my feet again, now I kiss the summerrain...... zo ging die hit van hem, als ik het me goed herinner.quote:
Geen idee, verdrongen denk ik....quote:Op maandag 25 mei 2015 18:22 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
I used to run, I used to hide, I used to cry all night, I used to walk the streets alone, nowhere to call my home. But when I looked into your eyes, the sun began to shine. You put me back upon my feet again, now I kiss the summerrain...... zo ging die hit van hem, als ik het me goed herinner.
Toch vind ik dit wel een gaaf liedquote:Op maandag 25 mei 2015 17:55 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Hij staat met zijn gezeur nog op mn netvlies. Gaat ook nog blèren als hij niet meer kan voetballen. Hij noemde dat gezemel muziek.
Yup - dat was de gelegenheid waar die knuffel plaatsvondquote:Op maandag 25 mei 2015 18:18 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Tante Betsy (zo noemde Ravi Bettina) noemde Aafke ooit Braafke.
Btw. ... heeft Serge Ed al over de Jordaan geholpen of moet dat nog gebeuren?
Ik heb die single gehad. Tell Me What You Want was toch echt een prutlied. Het werd met hem nog even spannend toen hij overleden was en als met een ouijabord opgeroepen geest terug kwam... tot bleek dat er zich een andere geest in Aïsha had genesteld.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:36 schreef Rauzer het volgende:
Toch vind ik dit wel een gaaf lied! Geschreven voor Aisha
Serge en Vic Kever (Vic Tor) gaan elkaar nog meer haten als het om geld van en een plaats in de Couwenbergstichting gaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:41 schreef Clemanyana het volgende:
Yup - dat was de gelegenheid waar die knuffel plaatsvond
Laatste aflevering van de marathon, dus ik denk dat het de aflevering van komende vrijdag is?
Brrr, seizoen 12 met de grote veranderingquote:Op maandag 25 mei 2015 18:06 schreef nikkiefan het volgende:
Ik zit nu oude banden van onm te bekijken. Joosts film Polderhorror is af, Marnix, Ilyas en de rest van het crecheteam... ehhhh.... crashteam hebben hun intrede gedaan. Hillard Kroon gaat Iris stalken. Leuk seizoen...2004-2005.... en niet in de laatste plaats door het lekkere ding dat Nikkie Plessen heet.
Ik keek toen alleen nog maar vanwege Nikkie 'yammiyammiyammi' Plessen en Petra 'lekkerdelekker' Kagchelland. En het was leuk om allerlei onmfora in brand te steken...quote:Op maandag 25 mei 2015 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
Brrr, seizoen 12 met de grote veranderingToen is de serie voorgoed verpest als je het mij vraagt.
weet_ik_veelquote:Op maandag 25 mei 2015 19:14 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Ik keek toen alleen nog maar vanwege Nikkie 'yammiyammiyammi' Plessen en Petra 'lekkerdelekker' Kagchelland. En het was leuk om allerlei onmfora in brand te steken...
Ik heb eventueel wel de afleveringen voor je?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:28 schreef King_Merc het volgende:
De afleveringen van vorige week gemist (zat een weekje in Monaco ) ,
Iemand die me een (lange) samenvatting wil geven ???
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:26 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel de afleveringen voor je?
Ik neem altijd alles op, zie dit bericht alleen rijkelijk laatquote:Op woensdag 29 april 2015 22:49 schreef Jordiaantje het volgende:
[..]
Nu ben ik een weekje op vakantie en mis ik meteen een heleboelvanuit het buitenland is NPO best niet te streamen ! Echt best wel balen... kan iemand de marathon uitzending van zaterdag opnemen en op dvd branden ? Ik ben een geintereseerde koper
Vroeger ergens rond 2001 begonnen, de oude seizoenen zijn voor mij dus helemaal nieuw. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ergens rond seizoen 14/15 ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:30 schreef nikkiefan het volgende:
@_Kate_C_ ....... ben je een nieuwe onmkijker of heb je de serie al jaren geleden gezien?
Mijn vroegste onmherinnering is dat Renée in de kelder van het Beatrix werd gegijzeld. Moet seizoen 1 of twee zijn geweest. Vanaf seizoen 1998/1999 tot en met seizoen 2006/2007 opgenomen. De laatste drie seizoenen heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:36 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vroeger ergens rond 2001 begonnen, de oude seizoenen zijn voor mij dus helemaal nieuw. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ergens rond seizoen 14/15 ben afgehaakt.
En jij?
Zo zo! Dan heb je behoorlijk wat tapes schat ik zo. Ik heb geloof ik ook de laatste drie of vier seizoenen geskipt. Vond het niet zo boeiend meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Mijn vroegste onmherinnering is dat Renée in de kelder van het Beatrix werd gegijzeld. Moet seizoen 1 of twee zijn geweest. Vanaf seizoen 1998/1999 tot en met seizoen 2006/2007 opgenomen. De laatste drie seizoenen heb ik niet gezien.
Ik had acht seizoenen, maar de helft is bij het ruimen van asbest naar de knoppen geholpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:43 schreef _Kate_C_ het volgende:
Zo zo! Dan heb je behoorlijk wat tapes schat ik zo. Ik heb geloof ik ook de laatste drie of vier seizoenen geskipt. Vond het niet zo boeiend meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |