quote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef soapie het volgende:
Ik had laatst hier begrepen dat ze alles gaan uitzenden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:05 schreef nikkiefan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed punt. Laten we het hopen;)quote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef soapie het volgende:
Ik had laatst hier begrepen dat ze alles gaan uitzenden..
Wauw, ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 mei 2015 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad best lastig: het is al eens uitgezonden, maar er zijn nog genoeg mensen die het niet hebben gezien (zoals jij) en het nog niet willen weten... En bovenal moet het gewoon zo zijn dat jij hier ongestoord kan lezen en posten
Dus ik stel eigenlijk voor om toch spoilertags te gaan gebruiken voor verhaallijnen en plotwendingen die nog moeten gaan komen. Zeker zoals bij de laatste post van nikkiefan denk ik dat een spoilertag geen overbodige luxe is. Misschien dat ik hiermee mensen voor het hoofd stoot, maar ik denk toch in het belang van iedereen die hier leest en post.
Was dat geen reactie op de spoiler?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:00 schreef nikkiefan het volgende:
En als ik dan een spoiler plaats, krijg ik eenals reactie.
Ach ja, zolang ze over me praten ben ik interessant.
Weet ik veel?quote:
Ik vind Aafke zo menselijk. Gewoon zoals het grote gros zou reageren. Aafke doet niet alles goed, maar hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Echt nieuwsgierig, wat vind je zo leuk aan Aafke? - ik weet niet of je in vorige draadje hebt teruggelezen, maar 'wij' (die toen postten) hadden nogal overeenkomst in het niet leuk vinden van haar, met verschillende redenen. Onredelijk zijn bijvoorbeeld, en nogal hypocriet, mensen dingen verwijten die ze zelf ook doet.
Ff wat anders.. Viktors reactie is trouwens exact de reden waarom 'in real life' dokters niet hun eigen familie als patienten mogen hebben
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:05 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Was dat geen reactie op de spoiler?
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:26 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Je wou een spoiler, je kreeg er eentje.... pfffhahaha.
Nou, ik vind hoe ze momenteel tegen Bettina doet niet echt bepaald hoe het grote gros zou reageren.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:15 schreef nikkiefan het volgende:
Ik vind Aafke zo menselijk. Gewoon zoals het grote gros zou reageren. Aafke doet niet alles goed, maar hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Je moest eens weten wat er op een begrafenis zoal wordt uitgevochten.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:50 schreef Clemanyana het volgende:
Nou, ik vind hoe ze momenteel tegen Bettina doet niet echt bepaald hoe het grote gros zou reageren.
Mij lijkt dat je bij een begrafenis wel met andere dingen bezig bent dan een oude vete.
Ik vind Aafke gewoon een irritante, bemoeizieke muts. Tot zo ver mijn geweldige bijdragequote:Op maandag 1 juni 2015 21:50 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Nou, ik vind hoe ze momenteel tegen Bettina doet niet echt bepaald hoe het grote gros zou reageren.
Mij lijkt dat je bij een begrafenis wel met andere dingen bezig bent dan een oude vete.
Aafke heeft ook haar goede kanten.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:12 schreef _Kate_C_ het volgende:
Ik vind Aafke gewoon een irritante, bemoeizieke muts. Tot zo ver mijn geweldige bijdrage
Dat kan je over iedereen zeggen. Blatter heeft ook vast zijn goede kanten maar toch blijft het een enorme *****.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:12 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ik vind Aafke gewoon een irritante, bemoeizieke muts. Tot zo ver mijn geweldige bijdrage
Zelfs in de herhalingquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:40 schreef nikkiefan het volgende:
Wat is die Lisette toch een roddelkont. Die leert het nooit.
Op het bandje dat ik net zit te bekijken zegt ze: noem maar iemand van het ziekenhuis en ik weet er alles over.......quote:
Geen woord aan gelogen toch? Wel heel gemeen dat ze der toen ontslagen hebben!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:49 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Op het bandje dat ik net zit te bekijken zegt ze: noem maar iemand van het ziekenhuis en ik weet er alles over.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |