Haha, me neither! Vind trouwens dat ze onm best op dvd kunnen gaan uitgeven... Kijk ook al uit naar seizoen 13 van gtstquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik? Helaas nog niet oud genoeg om naar ONM te (mogen) kijken
Ik ook, want er zijn veel tapes van mij naar hun malle moer geholpen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef _Kate_C_ het volgende:
Vind trouwens dat ze onm best op dvd kunnen gaan uitgeven...
Ik vond het zelfs zo abrupt dat ik verwachtte dat ie nog zou vrijkomen / ontsnappen etc...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:13 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rond de stalker van Aïsha is ook ineens voorbij hè?Wat een anti-climax...
Dus jij ziet dit ook voor het eerst begrijp ik?quote:
Ja, van mij hadden ze ONM allang mogen releasen... Helaas heeft Endemol meerdere malen aangegeven dat er "om verschillende redenen" geen dvd-uitgaven van ONM meer komenquote:Vind trouwens dat ze onm best op dvd kunnen gaan uitgeven... Kijk ook al uit naar seizoen 13 van gtst
Ja, dat was ook zeker een spannend moment. Diegene die haar vader speelde ken ik toevallig goed. Maar duurt nog wel even voor dat komt. Welk jaar zitten ze nu?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:07 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
Seizoen 2000-2001 vond ik het spannendst. De moorden rondom Luciel en haar vader.
1999, midden seizoen 6quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zeker een spannend moment. Diegene die haar vader speelde ken ik toevallig goed. Maar duurt nog wel even voor dat komt. Welk jaar zitten ze nu?
Ik begon in 2001 met kijken geloof ik... Vanaf de cliffhanger met Olaf en Duuk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus jij ziet dit ook voor het eerst begrijp ik?
[..]
Ja, van mij hadden ze ONM allang mogen releasen... Helaas heeft Endemol meerdere malen aangegeven dat er "om verschillende redenen" geen dvd-uitgaven van ONM meer komen
Dat was echt een gloeiend spannend seizoen. Ik hoop voor je dat dit ook wordt herhaald.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:00 schreef _Kate_C_ het volgende:
Ik begon in 2001 met kijken geloof ik... Vanaf de cliffhanger met Olaf en Duuk.
Tuurlijk, in soapland kan alles...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
... Is het dan al mogelijk om een ervaren neuroloog te zijn?
Zoals Pimquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:37 schreef nikkiefan het volgende:
[..]
In soapland kan een dooie doodleuk weer voor de deur staan.
Hoe zat dat ook alweer met Judith? Was zij omgekomen bij een auto-ongeluk?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens deze kaart is Judith in 1983 overleden... En volgens het verhaal in seizoen 2 was Gyman een jaar of 13 toen zijn ouders en Judith verongelukten en hij door Ed werd geadopteerd, dus dat zou betekenen dat Gyman hooguit 24 jaar was toen de serie begon... Is het dan al mogelijk om een ervaren neuroloog te zijn?
Ja. Lang geleden (1983 volgens de rouwkaart) gingen Ed en zijn vrouw Judith uit eten met de ouders van Gyman. Tijdens dat etentje nam Ed een glaasje teveel, waardoor hij licht dronken was toen ze het restaurant verlieten. Ondanks de bezwaren van Judith ging Ed toch weer achter het stuur, maar terwijl ze onderweg waren raakte Ed in botsing met een andere auto. Zowel Judith als de ouders van Gyman (die op de achterbank zaten) kwamen bij dit ongeluk te overlijden. Uit schuldgevoel en om Gyman een goede toekomst te bieden besloot Ed hem te adopteren en stond Gyman sindsdien op nummer 1 als het ging om de kinderen, wat in het verkeerde keelgat schoot van Victor. Zijn haat voor Gyman is sindsdien ontwikkeld en dit bleef jarenlang een heikel punt binnen de familie Couwenberg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:48 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met Judith? Was zij omgekomen bij een auto-ongeluk?
Ik kon me idd vaag iets herinneren over een auto-ongeluk. Thanks voor de toelichting!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja. Lang geleden (1983 volgens de rouwkaart) gingen Ed en zijn vrouw Judith uit eten met de ouders van Gyman. Tijdens dat etentje nam Ed een glaasje teveel, waardoor hij licht dronken was toen ze het restaurant verlieten. Ondanks de bezwaren van Judith ging Ed toch weer achter het stuur, maar terwijl ze onderweg waren raakte Ed in botsing met een andere auto. Zowel Judith als de ouders van Gyman (die op de achterbank zaten) kwamen bij dit ongeluk te overlijden. Uit schuldgevoel en om Gyman een goede toekomst te bieden besloot Ed hem te adopteren en stond Gyman sindsdien op nummer 1 als het ging om de kinderen, wat in het verkeerde keelgat schoot van Victor. Zijn haat voor Gyman is sindsdien ontwikkeld en dit bleef jarenlang een heikel punt binnen de familie Couwenberg.
Geen idee overigens of dit door de latere schrijvers is gehandhaafd, maar dit is dus de versie zoals het begin seizoen 2 is verteld in flashbacks. De rollen van Judith en Victor werden daar gespeeld door respectievelijk Beatrijs Sluyter en Mike Vosmaer (familie van Pim "Bob Simons" Vosmaer)
Lekker eindequote:Op zondag 7 juni 2015 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die testamentlezing![]()
![]()
En Braafke_______________
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:24 schreef nikkiefan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 23:41 schreef GwaiLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, helemaal super. Dat zijn de scenes om van te smullen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die testamentlezing![]()
![]()
En Braafke_______________
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |