Dit soort scènes zijn echt de kracht van de seriequote:Op maandag 8 juni 2015 19:25 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja, helemaal super. Dat zijn de scenes om van te smullen.
Ja, zeker... Nu krijgen we een immer jankende Renéequote:Jammer van Gina
Pfff, wat heet. Beter hadden zequote:en jee, wat een gezeik omtrent Bento...
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
JP: "Roosje, zeg het maar."
Madelief: "Doe mij nog een biertje en bak van die nootjes, en het is Ma-de-lief!"
JP: "Ah ja, ik wist dat we in de bloemensector zaten."![]()
![]()
Die was super ja!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
JP: "Roosje, zeg het maar."
Madelief: "Doe mij nog een biertje en bak van die nootjes, en het is Ma-de-lief!"
JP: "Ah ja, ik wist dat we in de bloemensector zaten."![]()
![]()
Slechter acteren dan Lotus is onmogelijk gelukkigquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger vond ik Bento wel tof, maar nu zie ik pas hoe slecht hij acteert, haha.
Dat is waar, maar Bento is wel een goeie 2e, hoewel, die Ruby......quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Slechter acteren dan Lotus is onmogelijk gelukkigJuan Wells kan tenminste goed doen dat-ie enthousiast is
Die wil ik nu al achter het behang plakken, en ik heb nog geen seconde van haar gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Bento is wel een goeie 2e, hoewel, die Ruby......
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die wil ik nu al achter het behang plakken, en ik heb nog geen seconde van haar gezien
Dan heb je veel plaksel nodig, want zij blert het los.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
Die wil ik nu al achter het behang plakken, en ik heb nog geen seconde van haar gezien
Die was weer briljant!quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die peptalk van JP"Laat je niet als een dood paard kreupel maken!"
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef PeterKelder het volgende:
Die peptalk van JP"Laat je niet als een dood paard kreupel maken!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heey! ik lees net je reactie op mijn berichtje. Ik heb je een pm gestuurdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem altijd alles op, zie dit bericht alleen rijkelijk laat
Ik bewaar wel alles, ik heb alle opnames vanaf seizoen 3. Seizoen 2 mis ik e.e.a. uit.
Alleen al die reactie van Bettina was briljant....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadBen benieuwd naar de reacties
Zeker weten, was echt een aanvulling. Hoe ze bijvoorbeeld lekker tekeer kon gaan tegen Vic....quote:Echt zonde dat zij is vertrokken
Aafke: "Hoe durf je de vloer van MIJN huis te bevuilen?!"quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Alleen al die reactie van Bettina was briljant....
Precies, heerlijk was dat altijdquote:[..]
Zeker weten, was echt een aanvulling. Hoe ze bijvoorbeeld lekker tekeer kon gaan tegen Vic....
Echt he!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Gina: "Lieve Lisette, heb jij ooit weleens van iemand gehouden?"
Lisette: "M-moet ik daar nu antwoord op geven...?"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |