echte woorden tovenaar jijquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Een eckte mongool heeft een topic geopend, knap
Radio KLBquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:02 schreef remi1986 het volgende:
is er al bekend wat er vanavond op het programma staat bij de radio?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA JE HEBT TALENT, MOET JE WAT MEE DOEN GOZER.
vind ik leukquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:05 schreef madeliefff het volgende:
voetbalde film hooligans vond ik dan wel weer leuk..en ook de soundtrack:
p.s. en de hoofdrolspeler uiteraard ook ( nee niet elijah)![]()
je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:05 schreef madeliefff het volgende:
voetbalde film hooligans vond ik dan wel weer leuk..en ook de soundtrack:
p.s. en de hoofdrolspeler uiteraard ook ( nee niet elijah)![]()
Nee hoor.quote:
Zie je geen patroon hier?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:25 schreef hugecooll het volgende:
Zo, nu weer lief ende normaal verder
Wat heb jij op? :squote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef hugecooll het volgende:
Ik zie een bloemetjesmotief met hartjes en vlinders en zo
Je ziet wat je wil zien, zeg ik altijd maar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef hugecooll het volgende:
schijnheilige prutserquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef Gridlok het volgende:
Nou komop jongens we hebben wel ergere dingen gehad hier, gewoon verder posten.
Het is hier geen FB en dat gekut onderling mag best ophouden. Ook vijf keer opnieuw nog even een steek proberen te geven als je post verwijderd isquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ziet wat je wil zien, zeg ik altijd maar.
er is geen gekut onderling hugecool, dat is dat patroon waar ik net even op doeldequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is hier geen FB en dat gekut onderling mag best ophouden. Ook vijf keer opnieuw nog even een steek proberen te geven als je post verwijderd is
Wat is er nou aan de hand VB? Is er echt iets waar je mee zit, kan je gewoon vertellen, kan ik kijken of we het kunnen oplossen.quote:
?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
er is geen gekut onderling hugecool, dat is dat patroon waar ik net even op doelde
FB als in FB-forum of Facebook? Serieuze vraag, aangezien één van de nieuwere heren hier laatst ging huiltrollen in eerstgenoemd subforumquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is hier geen FB en dat gekut onderling mag best ophouden. Ook vijf keer opnieuw nog even een steek proberen te geven als je post verwijderd is
FB als in KLB / [KLB] Feedbackquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FB als in FB-forum of Facebook? Serieuze vraag, aangezien één van de nieuwere heren hier laatst ging huiltrollen in eerstgenoemd subforum.
Ah, oké. Kom ik nooit, heb je als vriendelijke, redelijke user ook niets te zoeken natuurlijkquote:
wat voor bloemetjes? madeliefjes?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef hugecooll het volgende:
Daar mag het kutten wel?quote:
Neequote:
Mss :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat voor bloemetjes? madeliefjes?
10/10 zou niet pikkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nou gewoon mijn topic gesloten
Nu wordt je overal genegeerd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nou gewoon mijn topic gesloten
Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
welnee ik verveel me gewoon en dan zoek ik tegengas
dan ben jij dus het blondjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)
Hoi, genegeerde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou zo leer ik steeds meer over je
Fittie is een groot woord.quote:
Je wordt door die flikkertjes ook nog persoonlijk ingelicht?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja? Begreep dat er aardig wat madness rond ging
Nu jij er bent is het weer vrede.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hetzelfde als altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha mad dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je wordt door die flikkertjes ook nog persoonlijk ingelicht?
Haha mooi weerquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hetzelfde als altijd.
dankje veerEliquote:
Als het niet veel voorstelt kan het ook niet heel erg tegenvallen inderdaad.quote:
Nee zeker niet. Vind het alleen weer zoiets typisch wijverigsquote:
Ach ja, zo heb je ook wel eens van zulke rare berichten op Facebook wat iets onder vrouwen zijn en dan maar gniffelen dat de mannen er niks van begrijpen terwijl we er geen reet om geven. Een van de mysteries bij het vrouwelijk geslachtquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Vind het alleen weer zoiets typisch wijverigs
Hahaha jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, zo heb je ook wel eens van zulke rare berichten op Facebook wat iets onder vrouwen zijn en dan maar gniffelen dat de mannen er niks van begrijpen terwijl we er geen reet om geven. Een van de mysteries bij het vrouwelijk geslacht
Haha kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
Maar VeerEli, hoe gaat dat dan? Jij krijgt een DM met 'haha kijk hier hoe cool ik ben' en jij weet niet hoe snel je hier de idolate snol uit moet hangen?
Ja, dat vind ik ook altijd een beetje gemuts.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef VeerEli het volgende:
''Mannen tieten mogen ook op FB, dus vrouwentieten moeten ook mogen!''
Alsof er gewoon 0,0 verschil zit tussen een mannen- en vrouwentiet.
Over straat in zomer zie je ook genoeg 'topless' mannen, daar waar ik niet zo snel zelf in m'n blote tieten naar buiten loop. Er is gewoon een verschil, altijd al geweest, en zal altijd zo zijn.
Dom feministisch gezever altijd.
Best wel triest dat je je daarvoor laat lenen door of een mentaal beperkte jongen die dagen vult met vakkenvullen om vervolgens weer bij z'n moedertje aan te schuiven nadat 'ie heeft lopen opscheppen over z'n "riante inkomen" of een nerdje met een dun strookje lang gespaard haar op z'n bovenlip die achter z'n battlestation zit. Maar ja, het is niet dat men echt veel van je mag verwachten dus verbazingwekkend is het ook weer niet helemaal.quote:
Post ze gewoon watjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd een beetje gemuts.
ach ja die mensen zoeken gewoon iets om zich aan vast te klampen net als mensen die gelovig zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef VeerEli het volgende:
Over straat in zomer zie je ook genoeg 'topless' mannen, daar waar ik niet zo snel zelf in m'n blote tieten naar buiten loop. Er is gewoon een verschil, altijd al geweest, en zal altijd zo zijn.
Heb je iets tegen VeerEli?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel triest dat je je daarvoor laat lenen door of een mentaal beperkte jongen die dagen vult met vakkenvullen om vervolgens weer bij z'n moedertje aan te schuiven nadat 'ie heeft lopen opscheppen over z'n "riante inkomen" of een nerdje met een dun strookje lang gespaard haar op z'n bovenlip die achter z'n battlestation zit. Maar ja, het is niet dat men echt veel van je mag verwachten dus verbazingwekkend is het ook weer niet helemaal.
Sorry, niet gelezen. Srs.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel triest dat je je daarvoor laat lenen door of een mentaal beperkte jongen die dagen vult met vakkenvullen om vervolgens weer bij z'n moedertje aan te schuiven nadat 'ie heeft lopen opscheppen over z'n "riante inkomen" of een nerdje met een dun strookje lang gespaard haar op z'n bovenlip die achter z'n battlestation zit. Maar ja, het is niet dat men echt veel van je mag verwachten dus verbazingwekkend is het ook weer niet helemaal.
Bullshit, ik ben ook gelovig en dat is niet omdat ik me ''ergens aan vast moet klampen''. Rare vergelijking, zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach ja die mensen zoeken gewoon iets om zich aan vast te klampen net als mensen die gelovig zijn
Nee, naar haar capaciteiten doet ze het best goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je iets tegen VeerEli?
Maar echt, diepe, onderliggende, ingegraven haat jegens mijquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je iets tegen VeerEli?
Neequote:
Wie komt hier nou op afroep z'n licht op steken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt, diepe, onderliggende, ingegraven haat jegens mij
Ahw sielug.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben ook gelovig en dat is niet omdat ik me ''ergens aan vast moet klampen''. Rare vergelijking, zeg.
Normaliter ben ik inderdaad erg nieuwsgierig en lees ik alles als iemand mij quote, maar dit is gewoon de eerste keer in de fok historie dat ik écht een bericht niet afgelezen hebquote:
Dude, ik ging al na 2 posts verder over tieten, let it go man, zeikmier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie komt hier nou op afroep z'n licht op steken?
We weten allebei wel beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Normaliter ben ik inderdaad erg nieuwsgierig en lees ik alles als iemand mij quote, maar dit is gewoon de eerste keer in de fok historie dat ik écht een bericht niet afgelezen heb
Ik had er gewoon na de eerste zin geen zin meer in. Geen zin in de zin snap je uahahaaha dDXXD
Alleen vrouwen met kleine tieten doen zo moeilijk.quote:
Deed je dat ook in opdracht of?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, ik ging al na 2 posts verder over tieten, let it go man, zeikmier.
Haha klopt. Als ik grotere tieten had zou ik ook gewoon topless aan het strand gaan liggen. Niks zo irritant als je bikini in je lichaam, maar ja, ben te onzeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vrouwen met kleine tieten doen zo moeilijk.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vrouwen met kleine tieten doen zo moeilijk.
Ik draag ook gewoon strakke speedo met mijn miniatuur vrouwen komen op mij af omdat ik zo zelfverzekerd benquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha klopt. Als ik grotere tieten had zou ik ook gewoon topless aan het strand gaan liggen. Niks zo irritant als je bikini in je lichaam, maar ja, ben te onzeker.
Lelijke bikini strepen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha klopt. Als ik grotere tieten had zou ik ook gewoon topless aan het strand gaan liggen. Niks zo irritant als je bikini in je lichaam, maar ja, ben te onzeker.
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef voederbietel het volgende:
Je hebt wel een geschiedenis van afhankelijkheid van mannen in je leven heh? Of heb je jaloezie voor je ex inmiddels onder controle?
Echt. En dan vind ik het bij bikinibroekje misschien nog wel het ergstquote:
Weet ik niet precies anders zei ik dat wel. Ga Veer lastig vallen of zo.quote:
het is mijn ogen wel waarom het allemaal eens verzonnen isquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben ook gelovig en dat is niet omdat ik me ''ergens aan vast moet klampen''. Rare vergelijking, zeg.
Serieuze vraag, omdat ik geen flauw idee heb waar je het over hebtquote:
Rondaquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieuze vraag, omdat ik geen flauw idee heb waar je het over hebt
quote:
Klopt, echt vreselijk. Vooral omdat je dat verschil tot midden in de winter blijft zienquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt. En dan vind ik het bij bikinibroekje misschien nog wel het ergstZo'n witte reet
Maar echtquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, echt vreselijk. Vooral omdat je dat verschil tot midden in de winter blijft zien
Awh zo liefquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag bij mij wel al je kleren uitdoen hoor Veer, ik zal niet klagen
Goeie vraag, probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
Geslachtsdelen zijn altijd donkerder dan de rest van je blanke huid hè, als ik nu naakt ga zonnen krijg ik dan een negerlul terwijl de rest halfbloedje lijkt?
Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
Geslachtsdelen zijn altijd donkerder dan de rest van je blanke huid hè, als ik nu naakt ga zonnen krijg ik dan een negerlul terwijl de rest halfbloedje lijkt?
Alsof we naar buiten gaan om te zonnenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
wow.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja mag niet overal #FreeThePiemelquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goeie vraag, probeer het eens uit zou ik zeggen.
Hypothetisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof we naar buiten gaan om te zonnenDoe normaal
Gewoon naaktstrand.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mag niet overal #FreeThePiemel
Bron?quote:
Zit ook geen verschil tussen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef VeerEli het volgende:
Raak ik opgewonden van :$quote:
Blanke lul wordt nooit negerlul.quote:
Heb je zoveel blanke lullen gehad dat je dit significant durft te beweren?quote:
En de kleur dan?quote:
Nou dat vrees ik niet, bedoel gewoon nu, jong poesje. Weet niet hoe een kut is over bijv 40 jaarquote:
Mario op de Gameboy met Toto's chips en Punicaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Super Mario op de Super Nintendo met Surango ijsthee
En ook altijd de zelfde he. Bahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
Kunnen jullie godverdomme niet één keer normaal doen? Ik ben één uurtje niet in de SC en iedereen gaat gelijk achterlijk doen. Ik walg hiervan.
In de toekomst beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou dat vrees ik niet, bedoel gewoon nu, jong poesje. Weet niet hoe een kut is over bijv 40 jaar
En blijf godverdomme van Toto z'n chips af, die jongen heeft het al zwaar zat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mario op de Gameboy met Toto's chips en Punica.
Mario kartquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Super Mario op de Super Nintendo met Surango ijsthee
Flippo's sparen en tegen de smuur smijten om te winnen van je klasgenoot terwijl je net Pokèmon rood uitspeeltquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mario op de Gameboy met Toto's chips en Punica.
Haha hmmmhmmmmm.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de toekomst beter.
Beter van mij whuahahaha
hahahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En blijf godverdomme van Toto z'n chips af, die jongen heeft het al zwaar zat.
Kon jij dat tegelijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flippo's sparen en tegen de smuur smijten om te winnen van je klasgenoot terwijl je net Pokèmon rood uitspeelt
Oh ik mis die Pokemon tijden... Nostalgiequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flippo's sparen en tegen de smuur smijten om te winnen van je klasgenoot terwijl je net Pokèmon rood uitspeelt
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En blijf godverdomme van Toto z'n chips af, die jongen heeft het al zwaar zat.
Een blanke die veel in de zon(nebank) komt wordt ook geen neger :squote:
Zegquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je zoveel blanke lullen gehad dat je dit significant durft te beweren?
Moet je als blanke ook niet willen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Een blanke die veel in de zon(nebank) komt wordt ook geen neger :s
[..]
Zeg
Ik ook. Had echt tyfusveel van die kaarten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ik mis die Pokemon tijden... Nostalgie
Is een competitie wie het achterlijkste kan doen, als jij er bent kunnen wij onmogelijk winnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
Kunnen jullie godverdomme niet één keer normaal doen? Ik ben één uurtje niet in de SC en iedereen gaat gelijk achterlijk doen. Ik walg hiervan.
Zullen we voortaan houses negeren?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je als blanke ook niet willen.
Nee, vind houses wel lief hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we voortaan houses negeren?
Goeie scherpe comeback hoor. Bravo. Echt heel goed. Daar sta ik van te kijken. 10/10. Nou nou wat ben ik ontdaan. Wie kaatst kan de bal verwachten he. Man wat ben jij goed, ik ben vreselijk jaloers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een competitie wie het achterlijkste kan doen, als jij er bent kunnen wij onmogelijk winnen.
Maar beetje hard to get spelen tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vind houses wel lief hoor
Daar hoef ik mensen niet voor te negerenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar beetje hard to get spelen toch
Ja ik was helemaal gehypedquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook. Had echt tyfusveel van die kaarten.
Ahahahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie scherpe comeback hoor. Bravo. Echt heel goed. Daar sta ik van te kijken. 10/10. Nou nou wat ben ik ontdaan. Wie kaatst kan de bal verwachten he. Man wat ben jij goed, ik ben vreselijk jaloers.
Handje klappenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal gehypedKocht ook vaak zo'n pakje.. En dan vet blij zijn als er een bijzondere bijzat die je nog niet had. Handje klappen, kaartje gooien, om te winnen enz vet leuk
Had ook een Pikachu trui en knuffelEn een Pichu kaart gekocht in zo'n exclusief winkeltje wat me gewoon 45 á 50 gulden gekost heeft, wat toen echt tering veel geld was en al helemaal voor mij als kleine ukkepuk. Van m'n eigen gespaarde centen gehaald
Wat was ik trots. Om een jaar later dubbelgevouwen terug te vissen uit de la, kki wat was ik toen pissed
hahahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal gehypedKocht ook vaak zo'n pakje.. En dan vet blij zijn als er een bijzondere bijzat die je nog niet had. Handje klappen, kaartje gooien, om te winnen enz vet leuk
Had ook een Pikachu trui en knuffelEn een Pichu kaart gekocht in zo'n exclusief winkeltje wat me gewoon 45 á 50 gulden gekost heeft, wat toen echt tering veel geld was en al helemaal voor mij als kleine ukkepuk. Van m'n eigen gespaarde centen gehaald
Wat was ik trots. Om een jaar later dubbelgevouwen terug te vissen uit de la, kki wat was ik toen pissed
Ja kende je dat ook?quote:
Pichu niet kennenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahFucking herkenbaar totdat je over Pichu begon
___! (
) Wel funny.. heb vorig jaar al mijn kaarten verkocht voor echt ¤80 aan een nerdje.
![]()
Haha serieus?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahFucking herkenbaar totdat je over Pichu begon
___! (
) Wel funny.. heb vorig jaar al mijn kaarten verkocht voor echt ¤80 aan een nerdje.
![]()
Ja, was wel leuk. Ziek veel mazzel mee gehadquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kende je dat ook?Dan koos je 'boven' of 'onder' en ging je handje klappen. Als beide kaartjes met de bovenkant vielen had je bijv gewonnen, vielen ze andersom verloren, vielen ze allebei anders ging je nog een x. Vet leuk altijd
Doe nou ff normaal tegen me, ik ben toch ook kk relaxed tegen jou, drieklapsjosti.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel kennen, maar niet zo'n dure kaart gekocht flaplutser.
Ik heb glimmende articuno. Is voor jouw als je kwartier met mijn diglett aan de slag gaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In mijn hoofd won ik ook vaker dan ik verloor, jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Ziek veel mazzel mee gehad
Je moet gewoon even lezen en niet mij meteen emo.giffen hoeretakketrutjongkaas.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou ff normaal tegen me, ik ben toch ook kk relaxed tegen jou, drieklapsjosti.
Afgeknapt op 'jouw'.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb glimmende articuno. Is voor jouw als je kwartier met mijn diglett aan de slag gaat
gvdquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb glimmende articuno. Is voor jouw als je kwartier met mijn diglett aan de slag gaat
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet gewoon even lezen en niet mij meteen emo.giffen hoeretakketrutjongkaas.
Of van die fitties als iemand jarig was en een pakje cadeau kreeg waar een kk goede kaart in bleek te zittenquote:
Wowquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heb vorig jaar al mijn kaarten verkocht voor echt ¤80 aan een nerdje.![]()
Mooie tijdenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Broner.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]doe je mee met mij en deadprez, we gaan elkaar bodypainten, en ik krijg vna jou ook wel een broner
haha ben hierdoor al mijn vrienden kwijtgeraakt ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of van die fitties als iemand jarig was en een pakje cadeau kreeg waar een kk goede kaart in bleek te zitten .
Hahaha dat is echt lulligquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet al je Pokémonkaarten, Flippo's en wat allemaal nog meer nog hebben.
[..]
Of van die fitties als iemand jarig was en een pakje cadeau kreeg waar een kk goede kaart in bleek te zitten![]()
![]()
.
Worth it tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ben hierdoor al mijn vrienden kwijtgeraakt ;s
Ja zo was ik dan wel weer, dan moest en zou ik zoiets hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mooie tijdenZat echt goed geld in ja. Ik had toen nog goedkoop nieuwe kaarten op de markt gekocht op koninginnedag. Wat was ik blij
![]()
Ja, handje klap en kaartje gooien was ook echt elke pauze toen![]()
45 a 50 gulden voor zo'n kaart heb ik dan weer nooit gedaan. Werd me dan net iets te duur
Hahaha zou ik ook sowieso doen hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Trouwens, vond vorig jaar een glimmende Pokémonkaart op straat. Sowieso meegenomen naar huis gek.
Ja ik ga nu ff fappen op m'n zieke nostalgie nu, later.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat moment dat je shining Mewto kreeg.( ekte wete )
haha ik doe met je mee. Tot zaterdag iedereenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik ga nu ff fappen op m'n zieke nostalgie nu, later.
Mensen die niet naar Pokémon the Movie zijn geweestquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yu-gi-oh kaarten heb ik wel ziek veel van
Love you bbyquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga naar m'n vriendinnen, latraaaaas
Ja doe nog eens xDquote:
Ik zou nu zo nog Pokémon van eerste aflevering tot de laatste kunnen kijken en ook weer bij kunnen janken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Pokémon the Movie zijn geweest.
Doeidoeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga naar m'n vriendinnen, latraaaaas
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie scherpe comeback hoor. Bravo. Echt heel goed. Daar sta ik van te kijken. 10/10. Nou nou wat ben ik ontdaan. Wie kaatst kan de bal verwachten he. Man wat ben jij goed, ik ben vreselijk jaloers.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Oh kut 1 moet eerst kind naar bed doenVals alarm
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Geen Pokemon Alpha Sapphire spelen en Pokemon ruilen met je Omega Ruby spelende vriendin!!!!
Heeft die geen man?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Oh kut 1 moet eerst kind naar bed doenVals alarm
Had ik ook achterlijk veel van jah. Ooit één voor aardig wat geld kunnen verkopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yu-gi-oh kaarten heb ik wel ziek veel van
die tweede was ook nog wel te doen, zilver & goldquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Alles na de eerste 150 is gay.
Is ze wel knap?quote:
Zo, beheers jij meerdere talen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tweede was ook nog wel te doen, zilver & gold
Pokémon redquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Geen Pokemon Alpha Sapphire spelen en Pokemon ruilen met je Omega Ruby spelende vriendin!!!!
ditquote:
Yellow is wel cool ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
yellow vond ik ook wel even tof met die pikachu die achter je aan loopt
vind je wel lief hoor, weet je tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
helemaal niet, ik ben nog niet over mijn boosheid heen..dat gaat stap voor stap
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen als ze de in de weg liggen
mooi zoquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je wel lief hoor, weet je toch
ik niet.. zijn wij niet goed genoeg voor je:pquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iemand Madeliefff de laatste tijd nog gezien?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik niet.. zijn wij niet goed genoeg voor je:p
permbanquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Waar is die ene jongetjesneuker hier in KLB eigenlijk heen? Ik dacht nu aan hem en mis ineens zijn topics.
Ah heeft nog lang geduurd.quote:
jaquote:
hee chaiquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef Mozy het volgende:
Gewoon nog bekende gezichten hier, niet verwacht.
varg89?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Waar is die ene jongetjesneuker hier in KLB eigenlijk heen? Ik dacht nu aan hem en mis ineens zijn topics.
Nee die nietquote:
okay dimaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Zie net iemand op zo'n fapsite die 50000 tokens geeft aan zo'n Nederlandse chick. Ik moet ook tieten laten groeien.
Die is tenminste wel open en eerlijk hoe veel hij (niet) neukt, kan jij nog wat van leren.quote:
Ik ben juist meer dan eerlijk hier op fok .. Hoeveel persoonlijke shit ik hier wel niet gepost hebquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is tenminste wel open en eerlijk hoe veel hij (niet) neukt, kan jij nog wat van leren.
Post iets persoonlijks dan!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ben juist meer dan eerlijk hier op fok .. Hoeveel persoonlijke shit ik hier wel niet gepost heb
Maar leuk dat je mee deedquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja ik kon mezelf slecht verstaan steeds omdat ik 2 stemmen door elkaar hoorde
Misschien bel ik volgende week weer inquote:
ja moet je doen, ik ben altijd benieuwd wie achter de stemmen zit, niemand had door dat ik mee deed met de radioshow volgens mij lolquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien bel ik volgende week weer in
Ik heb al eerder ingebeldquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja moet je doen, ik ben altijd benieuwd wie achter de stemmen zit, niemand had door dat ik mee deed met de radioshow volgens mij lol
Voor hoeveel euro kan zij dat inwisselen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Zie net iemand op zo'n fapsite die 50000 tokens geeft aan zo'n Nederlandse chick. Ik moet ook tieten laten groeien.
interesse?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor hoeveel euro kan zij dat inwisselen?
Niet?quote:
Vind je me niet mooi genoeg?! >:oquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ook niet verwacht dat jij achter de cam zou gaan zitten hoor
als je hoofd er net niet opstaat is het al wat beterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind je me niet mooi genoeg?! >:o
Morguh Matip!quote:
Hoe zie je eruit dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee het was alsof je 20 minuten naar de stem van de kruidvat reclame aan het luisteren bentquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef wise het volgende:
[..]
als je hoofd er net niet opstaat is het al wat beter
jawel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil een foto... geen tekst...quote:
Hoi nootjequote:
Goedemorgen vriendquote:
Bevroren assassijnquote:
lolquote:
Je denk is fissa?quote: