Wat heb jij op? :squote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef hugecooll het volgende:
Ik zie een bloemetjesmotief met hartjes en vlinders en zo
Je ziet wat je wil zien, zeg ik altijd maar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef hugecooll het volgende:
schijnheilige prutserquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef Gridlok het volgende:
Nou komop jongens we hebben wel ergere dingen gehad hier, gewoon verder posten.
Het is hier geen FB en dat gekut onderling mag best ophouden. Ook vijf keer opnieuw nog even een steek proberen te geven als je post verwijderd isquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ziet wat je wil zien, zeg ik altijd maar.
er is geen gekut onderling hugecool, dat is dat patroon waar ik net even op doeldequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is hier geen FB en dat gekut onderling mag best ophouden. Ook vijf keer opnieuw nog even een steek proberen te geven als je post verwijderd is
Wat is er nou aan de hand VB? Is er echt iets waar je mee zit, kan je gewoon vertellen, kan ik kijken of we het kunnen oplossen.quote:
?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
er is geen gekut onderling hugecool, dat is dat patroon waar ik net even op doelde
FB als in FB-forum of Facebook? Serieuze vraag, aangezien één van de nieuwere heren hier laatst ging huiltrollen in eerstgenoemd subforumquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is hier geen FB en dat gekut onderling mag best ophouden. Ook vijf keer opnieuw nog even een steek proberen te geven als je post verwijderd is
FB als in KLB / [KLB] Feedbackquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FB als in FB-forum of Facebook? Serieuze vraag, aangezien één van de nieuwere heren hier laatst ging huiltrollen in eerstgenoemd subforum.
Ah, oké. Kom ik nooit, heb je als vriendelijke, redelijke user ook niets te zoeken natuurlijkquote:
wat voor bloemetjes? madeliefjes?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:26 schreef hugecooll het volgende:
Daar mag het kutten wel?quote:
Neequote:
Mss :$quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat voor bloemetjes? madeliefjes?
10/10 zou niet pikkenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nou gewoon mijn topic gesloten
Nu wordt je overal genegeerd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nou gewoon mijn topic gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |