Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
welnee ik verveel me gewoon en dan zoek ik tegengas
dan ben jij dus het blondjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)
Hoi, genegeerde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou zo leer ik steeds meer over je
Fittie is een groot woord.quote:
Je wordt door die flikkertjes ook nog persoonlijk ingelicht?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja? Begreep dat er aardig wat madness rond ging
Nu jij er bent is het weer vrede.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hetzelfde als altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha mad dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je wordt door die flikkertjes ook nog persoonlijk ingelicht?
Haha mooi weerquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hetzelfde als altijd.
dankje veerEliquote:
Als het niet veel voorstelt kan het ook niet heel erg tegenvallen inderdaad.quote:
Nee zeker niet. Vind het alleen weer zoiets typisch wijverigsquote:
Ach ja, zo heb je ook wel eens van zulke rare berichten op Facebook wat iets onder vrouwen zijn en dan maar gniffelen dat de mannen er niks van begrijpen terwijl we er geen reet om geven. Een van de mysteries bij het vrouwelijk geslachtquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Vind het alleen weer zoiets typisch wijverigs
Hahaha jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, zo heb je ook wel eens van zulke rare berichten op Facebook wat iets onder vrouwen zijn en dan maar gniffelen dat de mannen er niks van begrijpen terwijl we er geen reet om geven. Een van de mysteries bij het vrouwelijk geslacht
Haha kloptquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
Maar VeerEli, hoe gaat dat dan? Jij krijgt een DM met 'haha kijk hier hoe cool ik ben' en jij weet niet hoe snel je hier de idolate snol uit moet hangen?
Ja, dat vind ik ook altijd een beetje gemuts.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef VeerEli het volgende:
''Mannen tieten mogen ook op FB, dus vrouwentieten moeten ook mogen!''
Alsof er gewoon 0,0 verschil zit tussen een mannen- en vrouwentiet.
Over straat in zomer zie je ook genoeg 'topless' mannen, daar waar ik niet zo snel zelf in m'n blote tieten naar buiten loop. Er is gewoon een verschil, altijd al geweest, en zal altijd zo zijn.
Dom feministisch gezever altijd.
Best wel triest dat je je daarvoor laat lenen door of een mentaal beperkte jongen die dagen vult met vakkenvullen om vervolgens weer bij z'n moedertje aan te schuiven nadat 'ie heeft lopen opscheppen over z'n "riante inkomen" of een nerdje met een dun strookje lang gespaard haar op z'n bovenlip die achter z'n battlestation zit. Maar ja, het is niet dat men echt veel van je mag verwachten dus verbazingwekkend is het ook weer niet helemaal.quote:
Post ze gewoon watjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd een beetje gemuts.
ach ja die mensen zoeken gewoon iets om zich aan vast te klampen net als mensen die gelovig zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef VeerEli het volgende:
''Mannen tieten mogen ook op FB, dus vrouwentieten moeten ook mogen!''
Alsof er gewoon 0,0 verschil zit tussen een mannen- en vrouwentiet.
Over straat in zomer zie je ook genoeg 'topless' mannen, daar waar ik niet zo snel zelf in m'n blote tieten naar buiten loop. Er is gewoon een verschil, altijd al geweest, en zal altijd zo zijn.
Dom feministisch gezever altijd.
Heb je iets tegen VeerEli?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel triest dat je je daarvoor laat lenen door of een mentaal beperkte jongen die dagen vult met vakkenvullen om vervolgens weer bij z'n moedertje aan te schuiven nadat 'ie heeft lopen opscheppen over z'n "riante inkomen" of een nerdje met een dun strookje lang gespaard haar op z'n bovenlip die achter z'n battlestation zit. Maar ja, het is niet dat men echt veel van je mag verwachten dus verbazingwekkend is het ook weer niet helemaal.
Sorry, niet gelezen. Srs.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel triest dat je je daarvoor laat lenen door of een mentaal beperkte jongen die dagen vult met vakkenvullen om vervolgens weer bij z'n moedertje aan te schuiven nadat 'ie heeft lopen opscheppen over z'n "riante inkomen" of een nerdje met een dun strookje lang gespaard haar op z'n bovenlip die achter z'n battlestation zit. Maar ja, het is niet dat men echt veel van je mag verwachten dus verbazingwekkend is het ook weer niet helemaal.
Bullshit, ik ben ook gelovig en dat is niet omdat ik me ''ergens aan vast moet klampen''. Rare vergelijking, zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ach ja die mensen zoeken gewoon iets om zich aan vast te klampen net als mensen die gelovig zijn
Nee, naar haar capaciteiten doet ze het best goed.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je iets tegen VeerEli?
Maar echt, diepe, onderliggende, ingegraven haat jegens mijquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je iets tegen VeerEli?
Neequote:
Wie komt hier nou op afroep z'n licht op steken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt, diepe, onderliggende, ingegraven haat jegens mij
Ahw sielug.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben ook gelovig en dat is niet omdat ik me ''ergens aan vast moet klampen''. Rare vergelijking, zeg.
Normaliter ben ik inderdaad erg nieuwsgierig en lees ik alles als iemand mij quote, maar dit is gewoon de eerste keer in de fok historie dat ik écht een bericht niet afgelezen hebquote:
Dude, ik ging al na 2 posts verder over tieten, let it go man, zeikmier.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie komt hier nou op afroep z'n licht op steken?
We weten allebei wel beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Normaliter ben ik inderdaad erg nieuwsgierig en lees ik alles als iemand mij quote, maar dit is gewoon de eerste keer in de fok historie dat ik écht een bericht niet afgelezen heb
Ik had er gewoon na de eerste zin geen zin meer in. Geen zin in de zin snap je uahahaaha dDXXD
Alleen vrouwen met kleine tieten doen zo moeilijk.quote:
Deed je dat ook in opdracht of?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, ik ging al na 2 posts verder over tieten, let it go man, zeikmier.
Haha klopt. Als ik grotere tieten had zou ik ook gewoon topless aan het strand gaan liggen. Niks zo irritant als je bikini in je lichaam, maar ja, ben te onzeker.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vrouwen met kleine tieten doen zo moeilijk.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen vrouwen met kleine tieten doen zo moeilijk.
Ik draag ook gewoon strakke speedo met mijn miniatuur vrouwen komen op mij af omdat ik zo zelfverzekerd benquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha klopt. Als ik grotere tieten had zou ik ook gewoon topless aan het strand gaan liggen. Niks zo irritant als je bikini in je lichaam, maar ja, ben te onzeker.
Lelijke bikini strepen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha klopt. Als ik grotere tieten had zou ik ook gewoon topless aan het strand gaan liggen. Niks zo irritant als je bikini in je lichaam, maar ja, ben te onzeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |