Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
welnee ik verveel me gewoon en dan zoek ik tegengas
dan ben jij dus het blondjequote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)
Hoi, genegeerde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou zo leer ik steeds meer over je
Fittie is een groot woord.quote:
Je wordt door die flikkertjes ook nog persoonlijk ingelicht?quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja? Begreep dat er aardig wat madness rond ging
Nu jij er bent is het weer vrede.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hetzelfde als altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha mad dusquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je wordt door die flikkertjes ook nog persoonlijk ingelicht?
Haha mooi weerquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon een beetje hetzelfde als altijd.
dankje veerEliquote:
Als het niet veel voorstelt kan het ook niet heel erg tegenvallen inderdaad.quote:
Nee zeker niet. Vind het alleen weer zoiets typisch wijverigsquote:
Ach ja, zo heb je ook wel eens van zulke rare berichten op Facebook wat iets onder vrouwen zijn en dan maar gniffelen dat de mannen er niks van begrijpen terwijl we er geen reet om geven. Een van de mysteries bij het vrouwelijk geslachtquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Vind het alleen weer zoiets typisch wijverigs
Hahaha jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, zo heb je ook wel eens van zulke rare berichten op Facebook wat iets onder vrouwen zijn en dan maar gniffelen dat de mannen er niks van begrijpen terwijl we er geen reet om geven. Een van de mysteries bij het vrouwelijk geslacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |