Hypothetisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof we naar buiten gaan om te zonnenDoe normaal
Gewoon naaktstrand.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mag niet overal #FreeThePiemel
Bron?quote:
Zit ook geen verschil tussen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:56 schreef VeerEli het volgende:
''Mannen tieten mogen ook op FB, dus vrouwentieten moeten ook mogen!''
Alsof er gewoon 0,0 verschil zit tussen een mannen- en vrouwentiet.
Over straat in zomer zie je ook genoeg 'topless' mannen, daar waar ik niet zo snel zelf in m'n blote tieten naar buiten loop. Er is gewoon een verschil, altijd al geweest, en zal altijd zo zijn.
Dom feministisch gezever altijd.
Raak ik opgewonden van :$quote:
Blanke lul wordt nooit negerlul.quote:
Heb je zoveel blanke lullen gehad dat je dit significant durft te beweren?quote:
En de kleur dan?quote:
Nou dat vrees ik niet, bedoel gewoon nu, jong poesje. Weet niet hoe een kut is over bijv 40 jaarquote:
Mario op de Gameboy met Toto's chips en Punicaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Super Mario op de Super Nintendo met Surango ijsthee
En ook altijd de zelfde he. Bahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
Kunnen jullie godverdomme niet één keer normaal doen? Ik ben één uurtje niet in de SC en iedereen gaat gelijk achterlijk doen. Ik walg hiervan.
In de toekomst beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou dat vrees ik niet, bedoel gewoon nu, jong poesje. Weet niet hoe een kut is over bijv 40 jaar
En blijf godverdomme van Toto z'n chips af, die jongen heeft het al zwaar zat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mario op de Gameboy met Toto's chips en Punica.
Mario kartquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Super Mario op de Super Nintendo met Surango ijsthee
Flippo's sparen en tegen de smuur smijten om te winnen van je klasgenoot terwijl je net Pokèmon rood uitspeeltquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mario op de Gameboy met Toto's chips en Punica.
Haha hmmmhmmmmm.....quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de toekomst beter.
Beter van mij whuahahaha
hahahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En blijf godverdomme van Toto z'n chips af, die jongen heeft het al zwaar zat.
Kon jij dat tegelijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flippo's sparen en tegen de smuur smijten om te winnen van je klasgenoot terwijl je net Pokèmon rood uitspeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |