Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:04 schreef voederbietel het volgende:
Je hebt wel een geschiedenis van afhankelijkheid van mannen in je leven heh? Of heb je jaloezie voor je ex inmiddels onder controle?
Echt. En dan vind ik het bij bikinibroekje misschien nog wel het ergstquote:
Weet ik niet precies anders zei ik dat wel. Ga Veer lastig vallen of zo.quote:
het is mijn ogen wel waarom het allemaal eens verzonnen isquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben ook gelovig en dat is niet omdat ik me ''ergens aan vast moet klampen''. Rare vergelijking, zeg.
Serieuze vraag, omdat ik geen flauw idee heb waar je het over hebtquote:
Rondaquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent in dit filmpje Cat Zingano? (de brunette die in komt vliegen en tegengas krijgt)
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieuze vraag, omdat ik geen flauw idee heb waar je het over hebt
quote:
Klopt, echt vreselijk. Vooral omdat je dat verschil tot midden in de winter blijft zienquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt. En dan vind ik het bij bikinibroekje misschien nog wel het ergstZo'n witte reet
Maar echtquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, echt vreselijk. Vooral omdat je dat verschil tot midden in de winter blijft zien
Awh zo liefquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag bij mij wel al je kleren uitdoen hoor Veer, ik zal niet klagen
Goeie vraag, probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
Geslachtsdelen zijn altijd donkerder dan de rest van je blanke huid hè, als ik nu naakt ga zonnen krijg ik dan een negerlul terwijl de rest halfbloedje lijkt?
Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
Geslachtsdelen zijn altijd donkerder dan de rest van je blanke huid hè, als ik nu naakt ga zonnen krijg ik dan een negerlul terwijl de rest halfbloedje lijkt?
Alsof we naar buiten gaan om te zonnenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:15 schreef Catkiller het volgende:
wow.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Best wel triest dat je je daarvoor laat lenen door of een mentaal beperkte jongen die dagen vult met vakkenvullen om vervolgens weer bij z'n moedertje aan te schuiven nadat 'ie heeft lopen opscheppen over z'n "riante inkomen" of een nerdje met een dun strookje lang gespaard haar op z'n bovenlip die achter z'n battlestation zit. Maar ja, het is niet dat men echt veel van je mag verwachten dus verbazingwekkend is het ook weer niet helemaal.
Ja mag niet overal #FreeThePiemelquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goeie vraag, probeer het eens uit zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |