okay dimaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Zie net iemand op zo'n fapsite die 50000 tokens geeft aan zo'n Nederlandse chick. Ik moet ook tieten laten groeien.
Die is tenminste wel open en eerlijk hoe veel hij (niet) neukt, kan jij nog wat van leren.quote:
Ik ben juist meer dan eerlijk hier op fok .. Hoeveel persoonlijke shit ik hier wel niet gepost hebquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is tenminste wel open en eerlijk hoe veel hij (niet) neukt, kan jij nog wat van leren.
Post iets persoonlijks dan!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ben juist meer dan eerlijk hier op fok .. Hoeveel persoonlijke shit ik hier wel niet gepost heb
Maar leuk dat je mee deedquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja ik kon mezelf slecht verstaan steeds omdat ik 2 stemmen door elkaar hoorde
Misschien bel ik volgende week weer inquote:
ja moet je doen, ik ben altijd benieuwd wie achter de stemmen zit, niemand had door dat ik mee deed met de radioshow volgens mij lolquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien bel ik volgende week weer in
Ik heb al eerder ingebeldquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja moet je doen, ik ben altijd benieuwd wie achter de stemmen zit, niemand had door dat ik mee deed met de radioshow volgens mij lol
Voor hoeveel euro kan zij dat inwisselen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Zie net iemand op zo'n fapsite die 50000 tokens geeft aan zo'n Nederlandse chick. Ik moet ook tieten laten groeien.
interesse?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor hoeveel euro kan zij dat inwisselen?
Niet?quote:
Vind je me niet mooi genoeg?! >:oquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ook niet verwacht dat jij achter de cam zou gaan zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |