Love you bbyquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga naar m'n vriendinnen, latraaaaas
Ja doe nog eens xDquote:
Ik zou nu zo nog Pokémon van eerste aflevering tot de laatste kunnen kijken en ook weer bij kunnen janken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Pokémon the Movie zijn geweest.
Doeidoeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga naar m'n vriendinnen, latraaaaas
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie scherpe comeback hoor. Bravo. Echt heel goed. Daar sta ik van te kijken. 10/10. Nou nou wat ben ik ontdaan. Wie kaatst kan de bal verwachten he. Man wat ben jij goed, ik ben vreselijk jaloers.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Oh kut 1 moet eerst kind naar bed doenVals alarm
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Geen Pokemon Alpha Sapphire spelen en Pokemon ruilen met je Omega Ruby spelende vriendin!!!!
Heeft die geen man?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Oh kut 1 moet eerst kind naar bed doenVals alarm
Had ik ook achterlijk veel van jah. Ooit één voor aardig wat geld kunnen verkopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yu-gi-oh kaarten heb ik wel ziek veel van
die tweede was ook nog wel te doen, zilver & goldquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Alles na de eerste 150 is gay.
Is ze wel knap?quote:
Zo, beheers jij meerdere talen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tweede was ook nog wel te doen, zilver & gold
Pokémon redquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Geen Pokemon Alpha Sapphire spelen en Pokemon ruilen met je Omega Ruby spelende vriendin!!!!
ditquote:
Yellow is wel cool ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
yellow vond ik ook wel even tof met die pikachu die achter je aan loopt
vind je wel lief hoor, weet je tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
helemaal niet, ik ben nog niet over mijn boosheid heen..dat gaat stap voor stap
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alleen als ze de in de weg liggen
mooi zoquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je wel lief hoor, weet je toch
ik niet.. zijn wij niet goed genoeg voor je:pquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Iemand Madeliefff de laatste tijd nog gezien?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik niet.. zijn wij niet goed genoeg voor je:p
permbanquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Waar is die ene jongetjesneuker hier in KLB eigenlijk heen? Ik dacht nu aan hem en mis ineens zijn topics.
Ah heeft nog lang geduurd.quote:
jaquote:
hee chaiquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:32 schreef Mozy het volgende:
Gewoon nog bekende gezichten hier, niet verwacht.
varg89?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:24 schreef Catkiller het volgende:
Waar is die ene jongetjesneuker hier in KLB eigenlijk heen? Ik dacht nu aan hem en mis ineens zijn topics.
Nee die nietquote:
okay dimaquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Zie net iemand op zo'n fapsite die 50000 tokens geeft aan zo'n Nederlandse chick. Ik moet ook tieten laten groeien.
Die is tenminste wel open en eerlijk hoe veel hij (niet) neukt, kan jij nog wat van leren.quote:
Ik ben juist meer dan eerlijk hier op fok .. Hoeveel persoonlijke shit ik hier wel niet gepost hebquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is tenminste wel open en eerlijk hoe veel hij (niet) neukt, kan jij nog wat van leren.
Post iets persoonlijks dan!quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ben juist meer dan eerlijk hier op fok .. Hoeveel persoonlijke shit ik hier wel niet gepost heb
Maar leuk dat je mee deedquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja ik kon mezelf slecht verstaan steeds omdat ik 2 stemmen door elkaar hoorde
Misschien bel ik volgende week weer inquote:
ja moet je doen, ik ben altijd benieuwd wie achter de stemmen zit, niemand had door dat ik mee deed met de radioshow volgens mij lolquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien bel ik volgende week weer in
Ik heb al eerder ingebeldquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja moet je doen, ik ben altijd benieuwd wie achter de stemmen zit, niemand had door dat ik mee deed met de radioshow volgens mij lol
Voor hoeveel euro kan zij dat inwisselen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Zie net iemand op zo'n fapsite die 50000 tokens geeft aan zo'n Nederlandse chick. Ik moet ook tieten laten groeien.
interesse?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor hoeveel euro kan zij dat inwisselen?
Niet?quote:
Vind je me niet mooi genoeg?! >:oquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ook niet verwacht dat jij achter de cam zou gaan zitten hoor
als je hoofd er net niet opstaat is het al wat beterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind je me niet mooi genoeg?! >:o
Morguh Matip!quote:
Hoe zie je eruit dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee het was alsof je 20 minuten naar de stem van de kruidvat reclame aan het luisteren bentquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:43 schreef wise het volgende:
[..]
als je hoofd er net niet opstaat is het al wat beter
jawel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil een foto... geen tekst...quote:
Hoi nootjequote:
Goedemorgen vriendquote:
Bevroren assassijnquote:
lolquote:
Je denk is fissa?quote: