Ik heb glimmende articuno. Is voor jouw als je kwartier met mijn diglett aan de slag gaatquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal gehypedKocht ook vaak zo'n pakje.. En dan vet blij zijn als er een bijzondere bijzat die je nog niet had. Handje klappen, kaartje gooien, om te winnen enz vet leuk
Had ook een Pikachu trui en knuffelEn een Pichu kaart gekocht in zo'n exclusief winkeltje wat me gewoon 45 á 50 gulden gekost heeft, wat toen echt tering veel geld was en al helemaal voor mij als kleine ukkepuk. Van m'n eigen gespaarde centen gehaald
Wat was ik trots. Om een jaar later dubbelgevouwen terug te vissen uit de la, kki wat was ik toen pissed
In mijn hoofd won ik ook vaker dan ik verloor, jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Ziek veel mazzel mee gehad
Je moet gewoon even lezen en niet mij meteen emo.giffen hoeretakketrutjongkaas.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou ff normaal tegen me, ik ben toch ook kk relaxed tegen jou, drieklapsjosti.
Afgeknapt op 'jouw'.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb glimmende articuno. Is voor jouw als je kwartier met mijn diglett aan de slag gaat
gvdquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb glimmende articuno. Is voor jouw als je kwartier met mijn diglett aan de slag gaat
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet gewoon even lezen en niet mij meteen emo.giffen hoeretakketrutjongkaas.
Of van die fitties als iemand jarig was en een pakje cadeau kreeg waar een kk goede kaart in bleek te zittenquote:
Wowquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
heb vorig jaar al mijn kaarten verkocht voor echt ¤80 aan een nerdje.![]()
Mooie tijdenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal gehypedKocht ook vaak zo'n pakje.. En dan vet blij zijn als er een bijzondere bijzat die je nog niet had. Handje klappen, kaartje gooien, om te winnen enz vet leuk
Had ook een Pikachu trui en knuffelEn een Pichu kaart gekocht in zo'n exclusief winkeltje wat me gewoon 45 á 50 gulden gekost heeft, wat toen echt tering veel geld was en al helemaal voor mij als kleine ukkepuk. Van m'n eigen gespaarde centen gehaald
Wat was ik trots. Om een jaar later dubbelgevouwen terug te vissen uit de la, kki wat was ik toen pissed
Broner.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]doe je mee met mij en deadprez, we gaan elkaar bodypainten, en ik krijg vna jou ook wel een broner
haha ben hierdoor al mijn vrienden kwijtgeraakt ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of van die fitties als iemand jarig was en een pakje cadeau kreeg waar een kk goede kaart in bleek te zitten .
Hahaha dat is echt lulligquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet al je Pokémonkaarten, Flippo's en wat allemaal nog meer nog hebben.
[..]
Of van die fitties als iemand jarig was en een pakje cadeau kreeg waar een kk goede kaart in bleek te zitten![]()
![]()
.
Worth it tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ben hierdoor al mijn vrienden kwijtgeraakt ;s
Ja zo was ik dan wel weer, dan moest en zou ik zoiets hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mooie tijdenZat echt goed geld in ja. Ik had toen nog goedkoop nieuwe kaarten op de markt gekocht op koninginnedag. Wat was ik blij
![]()
Ja, handje klap en kaartje gooien was ook echt elke pauze toen![]()
45 a 50 gulden voor zo'n kaart heb ik dan weer nooit gedaan. Werd me dan net iets te duur
Hahaha zou ik ook sowieso doen hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Trouwens, vond vorig jaar een glimmende Pokémonkaart op straat. Sowieso meegenomen naar huis gek.
Ja ik ga nu ff fappen op m'n zieke nostalgie nu, later.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat moment dat je shining Mewto kreeg.( ekte wete )
haha ik doe met je mee. Tot zaterdag iedereenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik ga nu ff fappen op m'n zieke nostalgie nu, later.
Mensen die niet naar Pokémon the Movie zijn geweestquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yu-gi-oh kaarten heb ik wel ziek veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |