Oh ik mis die Pokemon tijden... Nostalgiequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flippo's sparen en tegen de smuur smijten om te winnen van je klasgenoot terwijl je net Pokèmon rood uitspeelt
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En blijf godverdomme van Toto z'n chips af, die jongen heeft het al zwaar zat.
Een blanke die veel in de zon(nebank) komt wordt ook geen neger :squote:
Zegquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je zoveel blanke lullen gehad dat je dit significant durft te beweren?
Moet je als blanke ook niet willen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Een blanke die veel in de zon(nebank) komt wordt ook geen neger :s
[..]
Zeg
Ik ook. Had echt tyfusveel van die kaarten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ik mis die Pokemon tijden... Nostalgie
Is een competitie wie het achterlijkste kan doen, als jij er bent kunnen wij onmogelijk winnen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
Kunnen jullie godverdomme niet één keer normaal doen? Ik ben één uurtje niet in de SC en iedereen gaat gelijk achterlijk doen. Ik walg hiervan.
Zullen we voortaan houses negeren?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je als blanke ook niet willen.
Nee, vind houses wel lief hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we voortaan houses negeren?
Goeie scherpe comeback hoor. Bravo. Echt heel goed. Daar sta ik van te kijken. 10/10. Nou nou wat ben ik ontdaan. Wie kaatst kan de bal verwachten he. Man wat ben jij goed, ik ben vreselijk jaloers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een competitie wie het achterlijkste kan doen, als jij er bent kunnen wij onmogelijk winnen.
Maar beetje hard to get spelen tochquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, vind houses wel lief hoor
Daar hoef ik mensen niet voor te negerenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar beetje hard to get spelen toch
Ja ik was helemaal gehypedquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook. Had echt tyfusveel van die kaarten.
Ahahahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie scherpe comeback hoor. Bravo. Echt heel goed. Daar sta ik van te kijken. 10/10. Nou nou wat ben ik ontdaan. Wie kaatst kan de bal verwachten he. Man wat ben jij goed, ik ben vreselijk jaloers.
Handje klappenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal gehypedKocht ook vaak zo'n pakje.. En dan vet blij zijn als er een bijzondere bijzat die je nog niet had. Handje klappen, kaartje gooien, om te winnen enz vet leuk
Had ook een Pikachu trui en knuffelEn een Pichu kaart gekocht in zo'n exclusief winkeltje wat me gewoon 45 á 50 gulden gekost heeft, wat toen echt tering veel geld was en al helemaal voor mij als kleine ukkepuk. Van m'n eigen gespaarde centen gehaald
Wat was ik trots. Om een jaar later dubbelgevouwen terug te vissen uit de la, kki wat was ik toen pissed
hahahquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal gehypedKocht ook vaak zo'n pakje.. En dan vet blij zijn als er een bijzondere bijzat die je nog niet had. Handje klappen, kaartje gooien, om te winnen enz vet leuk
Had ook een Pikachu trui en knuffelEn een Pichu kaart gekocht in zo'n exclusief winkeltje wat me gewoon 45 á 50 gulden gekost heeft, wat toen echt tering veel geld was en al helemaal voor mij als kleine ukkepuk. Van m'n eigen gespaarde centen gehaald
Wat was ik trots. Om een jaar later dubbelgevouwen terug te vissen uit de la, kki wat was ik toen pissed
Ja kende je dat ook?quote:
Pichu niet kennenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahFucking herkenbaar totdat je over Pichu begon
___! (
) Wel funny.. heb vorig jaar al mijn kaarten verkocht voor echt ¤80 aan een nerdje.
![]()
Haha serieus?!quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahFucking herkenbaar totdat je over Pichu begon
___! (
) Wel funny.. heb vorig jaar al mijn kaarten verkocht voor echt ¤80 aan een nerdje.
![]()
Ja, was wel leuk. Ziek veel mazzel mee gehadquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja kende je dat ook?Dan koos je 'boven' of 'onder' en ging je handje klappen. Als beide kaartjes met de bovenkant vielen had je bijv gewonnen, vielen ze andersom verloren, vielen ze allebei anders ging je nog een x. Vet leuk altijd
Doe nou ff normaal tegen me, ik ben toch ook kk relaxed tegen jou, drieklapsjosti.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel kennen, maar niet zo'n dure kaart gekocht flaplutser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |