Love you bbyquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga naar m'n vriendinnen, latraaaaas
Ja doe nog eens xDquote:
Ik zou nu zo nog Pokémon van eerste aflevering tot de laatste kunnen kijken en ook weer bij kunnen janken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die niet naar Pokémon the Movie zijn geweest.
Doeidoeiquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga naar m'n vriendinnen, latraaaaas
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goeie scherpe comeback hoor. Bravo. Echt heel goed. Daar sta ik van te kijken. 10/10. Nou nou wat ben ik ontdaan. Wie kaatst kan de bal verwachten he. Man wat ben jij goed, ik ben vreselijk jaloers.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Oh kut 1 moet eerst kind naar bed doenVals alarm
Watquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Geen Pokemon Alpha Sapphire spelen en Pokemon ruilen met je Omega Ruby spelende vriendin!!!!
Heeft die geen man?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Oh kut 1 moet eerst kind naar bed doenVals alarm
Had ik ook achterlijk veel van jah. Ooit één voor aardig wat geld kunnen verkopenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Yu-gi-oh kaarten heb ik wel ziek veel van
die tweede was ook nog wel te doen, zilver & goldquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Alles na de eerste 150 is gay.
Is ze wel knap?quote:
Zo, beheers jij meerdere talen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die tweede was ook nog wel te doen, zilver & gold
Pokémon redquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:34 schreef Catkiller het volgende:
Geen Pokemon Alpha Sapphire spelen en Pokemon ruilen met je Omega Ruby spelende vriendin!!!!
ditquote:
Yellow is wel cool ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef deadprez het volgende:
yellow vond ik ook wel even tof met die pikachu die achter je aan loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |