Ik jank niet om mijn problemen. Weet sowieso niet waarom jij je specifiek op mij richt eigenlijks.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar lekker pessimistisch en ga je huilen om je probleem.
Niks tegen jou hoor, maar jij reageerde eerst inhoudelijk, ik reageerde en opeens wou je het niet meer horen. Tja.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik jank niet om mijn problemen. Weet sowieso niet waarom jij je specifiek op mij richt eigenlijks.
Maar goed, als je een probleem hebt zoals je woont in Palestina en je huis is kapot gebombardeerd moet je inderdaad denken: A"aajoh. Gelukkig heb ik nu een grote tuin!"
Omdat jij je net opgedane propedeuse-theorie maar lekker op een 16 jarige snolletje gaat toepassen in plaats van mij de les proberen te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niks tegen jou hoor, maar jij reageerde eerst inhoudelijk, ik reageerde en opeens wou je het niet meer horen. Tja.
Als ze ons niet haat, mag ze w.m.b. ook best oprotten.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo? Jij haat ons, nou prima. Dan rot je toch op?
Zeg het ze! ZEG HET ZE!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij je net opgedane propedeuse-theorie maar lekker op een 16 jarige snolletje gaat toepassen in plaats van mij de les proberen te lezen.
Ja, maar dan ben je een gemene, chronisch chagrijnige-hond.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze ons niet haat, mag ze w.m.b. ook best oprotten.
Ik vind het ook niets, jij bent veel bijzonderder.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef madeliefff het volgende:
wat hebben jullie met die sky? saaie look
inb4: madeliefff is jelly
Dan moet je er toch helemaal niet op in gaan vriend. Luister ik ga je niet oordelen. Maar ik probeer mensen wat bij te brengen, als jij onwetend wil blijven mij best. Maar niet doen alsof jij alles weet terwijl jij maar doet wat je wordt verteld ipv zelf na te denkenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat jij je net opgedane propedeuse-theorie maar lekker op een 16 jarige snolletje gaat toepassen in plaats van mij de les proberen te lezen.
Zullen we samen een roedel vormen en forum voor forum de boel zuiveren? Ik weet nog wel een chagarijnig meisje die mee wilt doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je een gemene, chronisch chagrijnige-hond.
jij hebt smaakquote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het ook niets, jij bent veel bijzonderder.
je bent zelf een saaie lookquote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef madeliefff het volgende:
Jaloers dat je niet zo mooi bentquote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef madeliefff het volgende:
Wow wat denigrerendquote:Op maandag 23 maart 2015 21:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan moet je er toch helemaal niet op in gaan vriend. Luister ik ga je niet oordelen. Maar ik probeer mensen wat bij te brengen, als jij onwetend wil blijven mij best. Maar niet doen alsof jij alles weet terwijl jij maar doet wat je wordt verteld ipv zelf na te denken
sorry heb je nog nooit gezien maar ik word altijd een beetje defensief als mensen gaan haten op dingen die ik leuk vindquote:
quote:
wat stond hierquote:
pics, ik heb immens goede smaakquote:Op maandag 23 maart 2015 21:19 schreef madeliefff het volgende:
vandaag twee jurkjes gezien en nu kan ik niet kiezen welke ik moet kopen. strugglesvaneenvrouw
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk dingquote:Op maandag 23 maart 2015 21:19 schreef madeliefff het volgende:
vandaag twee jurkjes gezien en nu kan ik niet kiezen welke ik moet kopen. strugglesvaneenvrouw
de kortstequote:Op maandag 23 maart 2015 21:19 schreef madeliefff het volgende:
ik word altijd een beetje kattig als mensen dingen plaatsen die ik niet mooi vindquote:Op maandag 23 maart 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry heb je nog nooit gezien maar ik word altijd een beetje defensief als mensen gaan haten op dingen die ik leuk vind
Jawel, jij vertelt mij zonder je ook maar iets van mij weet dat mijn problemen niets voorstellen.quote:
Nee, je trapt open deuren in. Als jij je kut voelt en je gaat aan iets gelukkigs denken, ja dan voel je je inderdaad beter..quote:Op maandag 23 maart 2015 21:18 schreef Nestalgie het volgende:
Maar ik probeer mensen wat bij te brengen, als jij onwetend wil blijven mij best.
hahaquote:
Dit is en leugenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
pics, ik heb immens goede smaak
Deel je problemen hzaw, wie weet kunnen we helpen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jawel, jij vertelt mij zonder je ook maar iets van mij weet dat mijn problemen niets voorstellen.
Dat is gewoon oordelen.
[..]
Nee, je trapt open deuren in. Als jij je kut voelt en je gaat aan iets gelukkigs denken, ja dan voel je je inderdaad beter..
Nou moet ik de krant maar bellen voor je eye-openers?
Ik ben hier niet perse op tegen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zullen we samen een roedel vormen en forum voor forum de boel zuiveren? Ik weet nog wel een chagarijnig meisje die mee wilt doen.
picsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef madeliefff het volgende:
de ene is classy/schattig de ander is sexy maar minder classy
eigenlijk is de beste combi classy/sexy
Vrouwen die iets als classy/sexy beschrijven zijn meestal de grootste hoeren die er bij lopen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef madeliefff het volgende:
haal de classy weg in de beste combi en dan heb je de perfecte jurk gevondenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef madeliefff het volgende:
Jij ook niet die van mijquote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zeker omdat je mijn type niet bent
haha welneequote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen die iets als classy/sexy beschrijven zijn meestal de grootste hoeren die er bij lopen.
Ik heb een immense teringhekel aan de user "nestalgie".quote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deel je problemen hzaw, wie weet kunnen we helpen.
maagdjequote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haal de classy weg in de beste combi en dan heb je de perfecte jurk gevonden
Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb een immense teringhekel aan de user "nestalgie".
is goed kabouterquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
maagdjeclassy beats sexy all day erryday
Wees niet zo bang jezelf bloot te geven, je bent geweldig zoals je bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef madeliefff het volgende:
ffe kijken of ik mezelf eraf kan fotoshoppen
ok ik wacht xoxoquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef madeliefff het volgende:
Ik had een vooropgezet plan om samen de wijde wereld in te trekken.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je me delen met hzaw? :s
Neem ik je niet kwalijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.
ik ga op je bril zittenquote:
shotgunquote:Op maandag 23 maart 2015 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een vooropgezet plan om samen de wijde wereld in te trekken.
Had wel een iets groter probleem verwacht eigenlijk, kan me wel voorstellen dat Nestalgie vindt dat je problemen niks voorstellen.quote:
goede tettenquote:
Je neemt het veels te persoonlijk op. Mijn aller eerste bericht was in het algemeen. Maar blijkbaar worstel je met een probleem waar ik inderdaad niks van weet. Ik ga je niet wijzen hoe je moet leven, ik wens je succes met je probleem en ik hoop werkelijk dat het goed komt. Ik weet alleen wel dat we met een vreedzamere houding verder gekomen. Het lijkt nu alsof jij je aangevallen voelt en dat zou een strijd moeten beteken. Terwijl ik totaal geen strijd met je wil voeren want dan bereiken we niks.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jawel, jij vertelt mij zonder je ook maar iets van mij weet dat mijn problemen niets voorstellen.
Dat is gewoon oordelen.
[..]
Nee, je trapt open deuren in. Als jij je kut voelt en je gaat aan iets gelukkigs denken, ja dan voel je je inderdaad beter..
Nou moet ik de krant maar bellen voor je eye-openers?
dm is ook goedquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef madeliefff het volgende:
haha liesquote:
Ik heb flink wat geleerd van deze post.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je neemt het veels te persoonlijk op. Mijn aller eerste bericht was in het algemeen. Maar blijkbaar worstel je met een probleem waar ik inderdaad niks van weet. Ik ga je niet wijzen hoe je moet leven, ik wens je succes met je probleem en ik hoop werkelijk dat het goed komt. Ik weet alleen wel dat we met een vreedzamere houding verder gekomen. Het lijkt nu alsof jij je aangevallen voelt en dat zou een strijd moeten beteken. Terwijl ik totaal geen strijd met je wil voeren want dan bereiken we niks.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben al twee keer klaargekomen toen ik dezen gifs zag
Naast Nestalgie zijn er nog een aantal users die wel een naamswijziging naar "opgezegd_23032015" kunnen gebruiken.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had wel een iets groter probleem verwacht eigenlijk, kan me wel voorstellen dat Nestalgie vindt dat je problemen niks voorstellen.
Namen en rugnummers?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Naast Nestalgie zijn er nog een aantal users die wel een naamswijziging naar "opgezegd_23032015" kunnen gebruiken.
Ik vind dat dit gelijk staat aan foto's posten dus maar even een TR'tje gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha allemaal google afbeeldingen zoeken op mortaxx fok
watquote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Waar zie jij bril dan
[ afbeelding ]
Ik wil wel een strijd met jou voeren. Wat nu?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je neemt het veels te persoonlijk op. Mijn aller eerste bericht was in het algemeen. Maar blijkbaar worstel je met een probleem waar ik inderdaad niks van weet. Ik ga je niet wijzen hoe je moet leven, ik wens je succes met je probleem en ik hoop werkelijk dat het goed komt. Ik weet alleen wel dat we met een vreedzamere houding verder gekomen. Het lijkt nu alsof jij je aangevallen voelt en dat zou een strijd moeten beteken. Terwijl ik totaal geen strijd met je wil voeren want dan bereiken we niks.
Dat deed ik net srsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
haha allemaal google afbeeldingen zoeken op mortaxx fok
kutquote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dat dit gelijk staat aan foto's posten dus maar even een TR'tje gedaan.
die eerste twee afbeeldingenquote:
Ik wou eigenlijk gamen en daarna een boek lezen, maar ben wel benieuwd naar wat je te vertellen hebt. Zeg t maar jongen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil wel een strijd met jou voeren. Wat nu?
mooi hequote:
vergeet jezelf nietquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink581
chevycaprice
frozen-assassin
mcgycmygmyg
wickedmen
haan33
schieten mij zo te binnen
Wat is er mis met hoink en frozen-assassin?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink581
chevycaprice
frozen-assassin
mcgycmygmyg
wickedmen
haan33
"Als je de bal je niet hebt kun je ook niet scoren."quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gamen en daarna een boek lezen, maar ben wel benieuwd naar wat je te vertellen hebt. Zeg t maar jongen.
ja viel mij ook al op.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mooi heEn onwijs veel van badtripbob
quote:
hoink censureert Korps Der Plagen en frozen heeft een bepaalde attitude die me niet bevaltquote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is er mis met hoink en frozen-assassin?
Oneens, ligt er aan wat je doel is. Als jij een gezamenlijk doel hebt als de speler die wel de bal heeft, en hij scoort, scoor jij ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Als je de bal je niet hebt kun je ook niet scoren."
Eens of oneens?
quote:
paar maanden geleden bestond deze lijst geheel uit mijn naamquote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink581
chevycaprice
frozen-assassin
mcgycmygmyg
wickedmen
haan33
Ik vind dat je aardig butthurt bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoink censureert Korps Der Plagen en frozen heeft een bepaalde attitude die me niet bevalt
De ordening van Kees van Beijnum.quote:
Het doel is een net, 2 palen en een lat.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oneens, ligt er aan wat je doel is. Als jij een gezamenlijk doel hebt als de speler die wel de bal heeft, en hij scoort, scoor jij ook.
Nu ben je irrelevant.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
paar maanden geleden bestond deze lijst geheel uit mijn naam
ik heb zelf een hekel aan literatuurquote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
De ordening van Kees van Beijnum.
Goed literatuur stuk, ben nu pas op hfst 3 dus kan nog niet veel vertellen.
Nee dat is het doel ja. Maar wat is de reden dat je het speelt. Is het voor het geld? Krijg je toch wel betaald en scoor je. Doe je het om te winnen? Kom je zo dichter bij de winst en scoor je. Doe je het voor de roem en fame? Dan scoor je niet nee. Het gaat er om waar voor je het doet, zoals ik al zei het gaat om de intenties.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het doel is een net, 2 palen en een lat.
Wat lees jij zoal?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb zelf een hekel aan literatuur
lekker met je moeder warm op de bank zitten terwijl ze thee voor je zetquote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, heb een tering hekel aan op kamers wonen
handen boven de dekensquote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik wil je wel onder komen stoppen vanavond
Wat als de intentie van de een leugen blijkt te zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee dat is het doel ja. Maar wat is de reden dat je het speelt. Is het voor het geld? Krijg je toch wel betaald en scoor je. Doe je het om te winnen? Kom je zo dichter bij de winst en scoor je. Doe je het voor de roem en fame? Dan scoor je niet nee. Het gaat er om waar voor je het doet, zoals ik al zei het gaat om de intenties.
Hoe oud was je toen je uit huis ging?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, heb een tering hekel aan op kamers wonen
12 toen moest hij naar een instellingquote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je uit huis ging?
lekker films kijken met een deken overquote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
lekker met je moeder warm op de bank zitten terwijl ze thee voor je zet
Reageer eerst op je vorige vraag aub, ben benieuwd naar jouw mening.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat als de intentie van de een leugen blijkt te zijn?
21.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je uit huis ging?
En dat zijn wat voor boeken?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
de historia, Ekoland en de Boerderij
Ik heb geen mening, ik stel alleen vragen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Reageer eerst op je vorige vraag aub, ben benieuwd naar jouw mening.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Rot nou eens op met die grafgifjes
doorgaan met die gifjes jongensquote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Je houdt van me ehquote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
elke keer als jij wat zegt moet ik denken aan het gemeende hartje van vanmiddag
Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?quote:
Werkelijk waar briljantquote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?
Ik haat jou ook minder dan de restquote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan jou dan aan de rest van de wereld.
Den Haag centraal?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik 16 en ik woon nu ook op kamers. Relatief gezien is mijn situatie in dat opzicht erger. Maar dan bedenk ik me weer dat er mensen zijn die helemaal geen moeder hebben en of wat dan ook. En dan voel ik me weer gezegend, snap je waar ik heen ga?
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik stoor me minder aan jou dan aan de rest van de wereld.
ik haat jullie wel allebeiquote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik haat jou ook minder dan de rest
Hjb teef, je houdt van onsquote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik haat jullie wel allebei.
Aha je probeert mij uit te vogelen maar wil weinig over je zelf vrijgeven.. Angst? Schaamte? Trots? Je wil de dominerende rol in dit gesprek voeren en informatie te krijgen maar niks te geven. Een ondervraging of interview. Nah geen goed gesprek.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb geen mening, ik stel alleen vragen.
Dus je voelt je goed omdat je het beter hebt dan anderen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Junkie ben je ook he.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon halsstarrig je typetje in stand te houden, stiekem hou je gewoon van ons.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik haat jullie wel allebei.
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Aha je probeert mij uit te vogelen maar wil weinig over je zelf vrijgeven.. Angst? Schaamte? Trots? Je wil de dominerende rol in dit gesprek voeren en informatie te krijgen maar niks te geven. Een ondervraging of interview. Nah geen goed gesprek.
wil je wel weer die pruik opdoenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hou niet van wincest play.
Utrecht CS?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?
Nee ik voel me er niet goed door, maar ik ben dankbaar voor de situatie die ik heb.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:37 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Dus je voelt je goed omdat je het beter hebt dan anderen?
Mijn borsthaarpruik?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je wel weer die pruik opdoen
Goed zo jongen, zouden meer mensen moeten zijnquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee ik voel me er niet goed door, maar ik ben dankbaar voor de situatie die ik heb.
Fijne avond nog vriend, ik hoop dat je ooit je geluk vind en wat minder zuur wordt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een strijd, niet naar een goed gesprek. We hebben nu niet dezelfde doelen. Snap je waar ik heen ga?
ok, da's mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee ik voel me er niet goed door, maar ik ben dankbaar voor de situatie die ik heb.
Ik vind taart bakken leuker, maar heb dat voor jou over.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, zullen we samen koekjes bakken?
Want geluk en zuur gaan niet samen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Fijne avond nog vriend, ik hoop dat je ooit je geluk vind en wat minder zuur wordt.
quote:
fuck it ,de foto word er alleen maar raar van.quote:
ik wil jullie geen nachtmerries bezorgenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wees niet zo bang jezelf bloot te geven, je bent geweldig zoals je bent.
quote:
Heb je nog een lekkere taart in de planning staan?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind taart bakken leuker, maar heb dat voor jou over.
zuur brandt, waarschijnlijk brandt daardoor je geluk opquote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Want geluk en zuur gaan niet samen?
Jawel hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei koekjes want ik wil het niet te laat maken, moet morgen vroeg op.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind taart bakken leuker, maar heb dat voor jou over.
ga krassen man nep deprimistquote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij heel lelijk bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fuck it ,de foto word er alleen maar raar van.
[..]
ik wil jullie geen nachtmerries bezorgen
Dat probeer ik dus ook mensen een beetje bij te laten in zien, thanks!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed zo jongen, zouden meer mensen moeten zijn
Neequote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je nog een lekkere taart in de planning staan?
was grapje tochquote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij heel lelijk bent.
Als ik een zure mat eet ben ik intens gelukkig. Hoe verklaar jij dat dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zuur brandt, waarschijnlijk brandt daardoor je geluk op
Ik zei toch al oké, maar nu hoeft het niet meer, hoop dat je stikt in je koekjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zei koekjes want ik wil het niet te laat maken, moet morgen vroeg op.
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik een zure mat eet ben ik intens gelukkig. Hoe verklaar jij dat dan?
wil ook wel met je whatsappenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef madeliefff het volgende:
jullie gaan snellll. oma houd hetn iet bij
Ik heb nog wel een lekker worteltjestaart recept voor je.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NeeMn broer wil wel altijd dat ik taarten maak als hij jarig is, maar dat is pas begin mei.
quote:
Ook als je accuzuur drinkt?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik een zure mat eet ben ik intens gelukkig. Hoe verklaar jij dat dan?
Ik ben dol op recepten.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker worteltjestaart recept voor je.
ga lachen ofsow ;squote:
Hoop dat ik stik in mijn koekje en ze jou verantwoordelijk houden.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei toch al oké, maar nu hoeft het niet meer, hoop dat je stikt in je koekjes.
Valt niets te lachenquote:
waarom huillach je danquote:
Ik word de baas in de celquote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoop dat ik stik in mijn koekje en ze jou verantwoordelijk houden.
Omdat je een dwaas bentquote:
wowquote:
Ben ik dol op.quote:
Eerst mijn pik zuigen gap, ik ga toch zeker niet in op jouw vragen als je zelf amper een vraag wil beantwoorden. Ik denk dat jij niet genoeg voldoening uit je leven haalt of hebt gehaald en dat je maar een beetje het alpha mannetje op internet wil spelen. Kom op nou man, doe niet zo negatief en maak er iets van. Probeer elke dag iets te leren ipv zo dwars te liggen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerst mijn vraag beantwoorden.
Seks is heel normaal hoor :squote:
laat die zure flikker manquote:Op maandag 23 maart 2015 21:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Eerst mijn pik zuigen gap, ik ga toch zeker niet in op jouw vragen als je zelf amper een vraag wil beantwoorden. Ik denk dat jij niet genoeg voldoening uit je leven haalt of hebt gehaald en dat je maar een beetje het alpha mannetje op internet wil spelen. Kom op nou man, doe niet zo negatief en maak er iets van. Probeer elke dag iets te leren ipv zo dwars te liggen.
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wauw, is er hier een serieus psychologisch gesprek aan de gang?
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja hzaw is depressief en nestalgie probeert hem eruit te halenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Want iemand met problemen kan niets leren? En iemand die jou niet naar de mond praat is een negatief alfa-mannetje op het internet?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Eerst mijn pik zuigen gap, ik ga toch zeker niet in op jouw vragen als je zelf amper een vraag wil beantwoorden. Ik denk dat jij niet genoeg voldoening uit je leven haalt of hebt gehaald en dat je maar een beetje het alpha mannetje op internet wil spelen. Kom op nou man, doe niet zo negatief en maak er iets van. Probeer elke dag iets te leren ipv zo dwars te liggen.
Sorry, wist niet dat het gevoelig lagquote:Op maandag 23 maart 2015 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel normaal idd, niets bijzonders
:squote:Op maandag 23 maart 2015 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
steeds meer flikkers en zure wijven hier
de tering
Ja laten we allemaal kk lelijke auto's posten en wanhopig whatsappcontact zoeken met vrouwen!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
steeds meer flikkers en zure wijven hier
de tering
het is nooit echt gevoeligquote:Op maandag 23 maart 2015 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het gevoelig lag
pas na ene jaar toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel normaal idd, niets bijzonders
jij ook jaquote:
beter dan jouw kkzure kkpostjesquote:Op maandag 23 maart 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal kk lelijke auto's posten en wanhopig whatsappcontact zoeken met vrouwen!
Ook niet net nadat je klaar bent gekomen?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is nooit echt gevoelig
Hjbquote:
Is er niet.quote:
Je kunt ook denken. Gelukkig zijn er niet twee hzaw's, dan had je twee keer die zogenaamde hele zure posts! Blijf positief denken jongen!quote:Op maandag 23 maart 2015 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
beter dan jouw kkzure kkpostjes
Beetje.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook niet net nadat je klaar bent gekomen?
Niks.quote:
Pewpew hahaquote:
oquote:Op maandag 23 maart 2015 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen doet serieus terwijl ik en frass geile gifs posten
jij, best hilarisch dat je dat niet eens doorhebtquote:Op maandag 23 maart 2015 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kunt ook denken. Gelukkig zijn er niet twee hzaw's, dan had je twee keer die zogenaamde hele zure posts! Blijf positief denken jongen!
Wie is er nou precies die negatieve deprimerende kerel?
quote:
Ghosts :squote:
kijkt bietje freaky uit haar ogen daarquote:
Wat is dit nou voor waardeloos complimentquote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent wel stuk minder uptight geworden laatste tijd trouwens
vertelquote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef madeliefff het volgende:
en ik praat er een beetje tussendoor over mijn eigen dingen
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kijkt bietje freaky uit haar ogen daar
Beter wordt het niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor waardeloos compliment.
hij is al lid van Team Skye tochquote:Op maandag 23 maart 2015 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja om even DP te laten zien hoe lekker ze is
geen idee waar ik haar van moet kennen verder maar wel een knap meisje verderquote:
Iemand met problemen? Dat zijn 7 miljard mensen he, Of denk je dat je de enige met problemen bent? Iedereen heeft zijn eigen problemen, alleen de een laat het minder merken dan de ander, dat is het verschil. En wat zie je als mijn open deuren? En je hoeft ook zeker niet naar mijn mond praten maar over elk klein ding ben je negatief. Ipv over elke zin die ik post na te denken en dan inhoudelijk op alles te reageren, reageer je alleen op wat jou uit komt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Want iemand met problemen kan niets leren? En iemand die jou niet naar de mond praat is een negatief alfa-mannetje op het internet?
Of struikel je nu gewoon over je eigen open deuren?
he ze slaapt naaktquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee waar ik haar van moet kennen verder maar wel een knap meisje verder
Heb 4 maar ken die maps niet. Ken eindelijk die van Ghosts een beetje :squote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen idee waar ik haar van moet kennen verder maar wel een knap meisje verder
als ik meer gifjes wil zien zoek ik ze zelf wel op, oké?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik meer gifjes wil zien zoek ik ze zelf wel op, oké?
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh in jouw belevingswereld is er maar één call of duty spel?
Ga eens weg ofzoquote:
Is er een mw4?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb 4 maar ken die maps niet. Ken eindelijk die van Ghosts een beetje :s
haha madquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |