haal de classy weg in de beste combi en dan heb je de perfecte jurk gevondenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef madeliefff het volgende:
de ene is classy/schattig de ander is sexy maar minder classy
eigenlijk is de beste combi classy/sexy
Jij ook niet die van mijquote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zeker omdat je mijn type niet bent
haha welneequote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen die iets als classy/sexy beschrijven zijn meestal de grootste hoeren die er bij lopen.
Ik heb een immense teringhekel aan de user "nestalgie".quote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deel je problemen hzaw, wie weet kunnen we helpen.
maagdjequote:Op maandag 23 maart 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haal de classy weg in de beste combi en dan heb je de perfecte jurk gevonden
Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb een immense teringhekel aan de user "nestalgie".
is goed kabouterquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
maagdjeclassy beats sexy all day erryday
Wees niet zo bang jezelf bloot te geven, je bent geweldig zoals je bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef madeliefff het volgende:
ffe kijken of ik mezelf eraf kan fotoshoppen
ok ik wacht xoxoquote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef madeliefff het volgende:
ffe kijken of ik mezelf eraf kan fotoshoppen
Ik had een vooropgezet plan om samen de wijde wereld in te trekken.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je me delen met hzaw? :s
Neem ik je niet kwalijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.
ik ga op je bril zittenquote:
shotgunquote:Op maandag 23 maart 2015 21:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had een vooropgezet plan om samen de wijde wereld in te trekken.
Had wel een iets groter probleem verwacht eigenlijk, kan me wel voorstellen dat Nestalgie vindt dat je problemen niks voorstellen.quote:
goede tettenquote:
Je neemt het veels te persoonlijk op. Mijn aller eerste bericht was in het algemeen. Maar blijkbaar worstel je met een probleem waar ik inderdaad niks van weet. Ik ga je niet wijzen hoe je moet leven, ik wens je succes met je probleem en ik hoop werkelijk dat het goed komt. Ik weet alleen wel dat we met een vreedzamere houding verder gekomen. Het lijkt nu alsof jij je aangevallen voelt en dat zou een strijd moeten beteken. Terwijl ik totaal geen strijd met je wil voeren want dan bereiken we niks.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jawel, jij vertelt mij zonder je ook maar iets van mij weet dat mijn problemen niets voorstellen.
Dat is gewoon oordelen.
[..]
Nee, je trapt open deuren in. Als jij je kut voelt en je gaat aan iets gelukkigs denken, ja dan voel je je inderdaad beter..
Nou moet ik de krant maar bellen voor je eye-openers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |