Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je emancipatie wil kan ik het ook wel bij jou doortrekken.
IN VOORBEREIDING?!!?!?!?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had dit al in de voorbereiding
[KLB Skye SC] Frass Frass Frass
KAPEN? MIJN LAPO. Alleen maar sukkeltjes hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is nogal moeilijk om te kapen als je eerst de titel nog moet intypen enzo
lijkt door die benen maar scheelt twee cmquote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha die is twee koppen groter dan jij joh.
Omdat die dat zelf zei?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef Gridlok het volgende:
Waarom denken mensen dat het mortaxx is?
Ik weet het 110% zeker.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef Gridlok het volgende:
Waarom denken mensen dat het mortaxx is?
hier doen we niet aan liefdadigheid, dit is oorlog. iedereen voor zichzelf. als je je aan de regels wilt houden ben je hier aan het verkeerde adres.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
KAPEN? MIJN LAPO. Alleen maar sukkeltjes hier.
Oh ok, dus ze is 1,64m?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
lijkt door die benen maar scheelt twee cm
Omdat jij het idee had dat ik alleen zo tegen Mortie doe omdat het geen vrouw is. Ik dacht dat jij dus dezelfde behandeling wilde?quote:
Jij bent soms echt vermoeiend ;squote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat jij het idee had dat ik alleen zo tegen Mortie doe omdat het geen vrouw is. Ik dacht dat jij dus dezelfde behandeling wilde?
Zelfde behandelingquote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat jij het idee had dat ik alleen zo tegen Mortie doe omdat het geen vrouw is. Ik dacht dat jij dus dezelfde behandeling wilde?
Ik had dit: [KLB Skye SC] Skyegodinquote:Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had dit al in de voorbereiding
[KLB Skye SC] Frass Frass Frass
Dat impliceerde ik er niet mee.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
misschien moeten we ze samenvoegen tot [KLB Skye SC] Frass Skyegodin Frassquote:Op maandag 23 maart 2015 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had dit: [KLB Skye SC] Skyegodin
Hehehehehequote:Op maandag 23 maart 2015 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou bijna hopen dat je in Panama was gaan wandelen Mort.
nogmaals, stoere ventquote:Op maandag 23 maart 2015 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou bijna hopen dat je in Panama was gaan wandelen Mort.
[KLB Skye SC] Frass Skyegodin Hermannquote:Op maandag 23 maart 2015 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien moeten we ze samenvoegen tot [KLB Skye SC] Frass Skyegodin Frass
mijn naam brengt het niveau iets naar benedenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[KLB Skye SC] Frass Skyegodin Hermann
I swear, it's been two years since somebody as me who I wasquote:Op maandag 23 maart 2015 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij je door deze volwassen reacties zeer groot voelt.
Skye brengt het sky highquote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn naam brengt het niveau iets naar beneden
moet dit engels voorstellen of watquote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
I swear, it's been two years since somebody as me who I was
I'm the greatest man I said def before I knew I was
haha jij bent melvin platjequote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)e39adab509cefe811c1c
goed dat je hem nog even legt want die opmerking was veel te hoog gegrepen voor mijquote:Op maandag 23 maart 2015 19:48 schreef hoink581 het volgende:
Wat voor een manlet natuurlijk ook wel eens lekker is.
she only love me when I walk awayquote:
haha hoog.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
goed dat je hem nog even legt want die opmerking was veel te hoog gegrepen voor mij
hij ontkent het trouwensquote:
hij zegt dat het isaac is en ik denk dat dat niet onmogelijk isquote:
Hmm.. nee dat is fonkie denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij zegt dat het isaac is en ik denk dat dat niet onmogelijk is
degene die vaakquote:Op maandag 23 maart 2015 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij zegt dat het isaac is en ik denk dat dat niet onmogelijk is
quote:
quote:Their hobbies consist of dancing and bird watching. A great delicacy of gorilla eyes is very much enjoyed, especially after a traditional fight which occurs when 2 manlets, inside a circle bordered with cheering manlets, use all their might and strength in order to grip their opponents face and grapple it untill submission.
hij had zo'n map ingeladen dat waarbij hij geen goal had en ik welquote:
ahaha madquote:Op maandag 23 maart 2015 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij had zo'n map ingeladen dat waarbij hij geen goal had en ik wel_____
Typisch Guusquote:Op maandag 23 maart 2015 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Typisch Guus weerquote:Op maandag 23 maart 2015 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zit diep he?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is niet iets wat jij moet zeggen
Wow.quote:
Ja echt altijdquote:
quote:
quote:
jaquote:Op maandag 23 maart 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het wel beter na je 1000+ infecties te hebben verwijderd?
ahaha kijk die tijgerboi mad zijn dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja echt altijdEn dan helemaal juichen als die scoort.
Flikkertje.
Maar als ik lagg heb zijn dat allemaal smoesjes uiteraard.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt konjolag bij Guus, niet normaal meer... Lijkt wel een inbelverbinding gewoon
haha hap ;Dquote:Op maandag 23 maart 2015 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ahaha kijk die tijgerboi mad zijn dan.
man man manquote:
I don't worry.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat maar om dat spelletje, geen zorgen hoor
Ewa SideEffectquote:
wats met jouquote:Op maandag 23 maart 2015 20:08 schreef Nestalgie het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet haxball!!!!!!!!!!!!!! WAT NU!!!!!!!!!!!!!!!!???????????
fifa 12 op ps3 jwquote:Op maandag 23 maart 2015 20:08 schreef Nestalgie het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet haxball!!!!!!!!!!!!!! WAT NU!!!!!!!!!!!!!!!!???????????
ongesteldquote:
Gebruik jij drugs?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:08 schreef Nestalgie het volgende:
Hey.quote:
Kutleef.quote:
nee 3 :Squote:
#viesdikquote:Op maandag 23 maart 2015 20:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb chips, pretmix, 2 seizoenen vampire diaries en kan morgen uitslapen
gelukkig ben je niet meer ongesteldquote:Op maandag 23 maart 2015 20:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
Maar heb jij ook een penis?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
Eten.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en jij wat gebruik jij zo nu en dan
een pretmix, dan denk ik aan een bepaalde collectie dildo'squote:Op maandag 23 maart 2015 20:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)9424f40af23cda11e83cquote:Op maandag 23 maart 2015 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
een pretmix, dan denk ik aan een bepaalde collectie dildo's
weet niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geloof je dat de tijd stil staat baby
eentje met een mandingo dildo erin?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
een pretmix, dan denk ik aan een bepaalde collectie dildo's
Gewoon oraal.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snuif je dat dan? of gewoon spuiten
Yo.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
he MaybachMusicGroupYoungMoneyCashMoneyBillionaires
Je weet niet waarover je praat.quote:
Kuthaxball.quote:
HAHA MADquote:
Nu alleen nog fuseren met Cash Money Records en Drug Money Bilionaire Flous Cash Money Money INC.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
he MaybachMusicGroupYoungMoneyCashMoneyBillionaires
Goeie.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leuk weetje: De user "Nestalgie" wist niet hoe hij Nostalgie moest schrijven.
4-5quote:
kkgoeie grap man lig helemaal dubbel niet normaal haal geen adem hiehoehaquote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nestalgie staat ook ergens voor.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
ripquote:Op maandag 23 maart 2015 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kkgoeie grap man lig helemaal dubbel niet normaal haal geen adem hiehoeha
zoals ik net al zei: haha madquote:
leef nog hoor, ik kan wel 0 seconde zonder adem.quote:
Ik las oraal... dus ik dacht...quote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je weet niet waarover je praat.
[..]
Kuthaxball.
Nestalgie brengt de knusse warmte van weleer naar buiten en is een gevelverfsysteem dat alle troeven van kaleiverven in zich heeft. Het vullende vermogen en het korrelige, streperige effect van dit verfsysteem zorgen voor een buitengewoon levendige en naturelle look.quote:
Zoals ik net al zei: nee.quote:
haha geef toe je moest wel minstens 1 seconde lachenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
leef nog hoor, ik kan wel 0 seconde zonder adem.
snapje xD
nee moest ff chatten met chickiequote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei: nee.
Maar volgens mij moet hier een mondje gesnoerd worden, al durfde je een rematch net al niet aan.
Je moeder op skype hebbenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee moest ff chatten met chickie
quote:
quote:
Chevy's moeder niet op skype hebbenquote:
haha "chatten"quote:Op maandag 23 maart 2015 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee moest ff chatten met chickie
wat is daar grappig aan ;squote:
quote:
Haha pijpen xDquote:
Ik hoor toch ook bij jouw vriendenclub.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haters!
Hzaw, Deadprez en ik kijken vanaf nu op je neer.
4-5 gewonnen met kkharde lagquote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haters!
Ben jij #TeamLogic in deze?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik hoor toch ook bij jouw vriendenclub.
op mij kijken jullie toch al neer dus ik vermeld het ook eventjes, wanne kutnummerquote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haters!
nou nou nouquote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mij kijken jullie toch al neer dus ik vermeld het ook eventjes, wanne kutnummer
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.
Zoals ik net al zei: gunnen.
Ja, het is wel duidelijk.quote:
Leuk weetje: De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn moeder heb ontmaagd.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
Niet vaker dan 1x i.i.g.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
Leuk weetje: De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn moeder heb ontmaagd.
ik ben blij dat wij vrienden zijn geworden, na veel ruziequote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan hoor je er voor nu even bij mi mang.
twee keer?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Leuk weetje. De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn ma heb ontmaagd.
[..]
Leuk weetje: De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn moeder heb ontmaagd.
Dat is wederzijds.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben blij dat wij vrienden zijn geworden, na veel ruzie
nee man 1 keer spelen met harde lag was wel genoegquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)69342644b00b7385f2d9
Ik maak je wel ff in dan.
Nee.quote:
ben jij jacob dubbelquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Leuk weetje. De user "IsaacCuenca" wist niet hoe vaak ik zijn ma heb ontmaagd.
[..]
Biggie doen omdat iemand je de overwinning gunt en dan geen rematch durven. Wat een pussy ben je dan.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee man 1 keer spelen met harde lag was wel genoeg
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Biggie doen omdat iemand je de overwinning gunt en dan geen rematch durven. Wat een pussy ben je dan.
na een overwinning moet je niet meer spelen, die fout heb ik ook gemaakt. neem je glorie en ga feesten.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee man 1 keer spelen met harde lag was wel genoeg
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
in mijn hart was mijn laatste match de overwinning op dp
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is toch geen binnenvaller, Etto? graag even opnieuw doen.
ettooooquote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
Jammer dat je als een debieltje alsmaar 'mad' blijft posten en nog steeds te laf bent voor een rematchquote:
ik wil welquote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat je als een debieltje alsmaar 'mad' blijft posten en nog steeds te laf bent voor een rematch![]()
is goed ik maak wel een roomquote:
Jammer dat je als debieltjequote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat je als een debieltje alsmaar 'mad' blijft posten en nog steeds te laf bent voor een rematch![]()
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 23 maart 2015 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
ja met harde lagquote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
gooit hij 'm dicht...
[..]
heb je van guus gewonnen?
doe gewoon een keertje meequote:
Kan niet connecten.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)f5a1b7f9eb353e6fcb3f
chantalquote:Op maandag 23 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie vindt jij nou eigenlijk knap, hzaw? behalve hoth
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haxball isn't just a game. haxball is a way of life.
Nee.quote:
haterquote:
nee die link ziet er vaag uit klik er maar opquote:
room van hermann?quote:
quote:
quote:
Niet heel moeilijk met dit hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik waardeer je volhardende
GMTAquote:
Wie ben jij om te bepalen wat mijn problemen zijn?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Beseffen jullie wel dat de problemen die jullie hebben helemaal niet zo groot zijn als jullie ze maken. Relativeren mensen..
Geldt dat voor iedereen?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Beseffen jullie wel dat de problemen die jullie hebben helemaal niet zo groot zijn als jullie ze maken. Relativeren mensen..
oh jij was hetquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat mijn problemen zijn?
Ik bepaal nergens wat jou problemen zijn. Jij hebt jouw problemen, ik de mijne en hij de zijne. Maar wat ik zeg is dat jij bepaalt hoe erg jouw probleem is. Hoe groot je nu ook denkt dat het is.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat mijn problemen zijn?
ok dr philquote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bepaal nergens wat jou problemen zijn. Jij hebt jouw problemen, ik de mijne en hij de zijne. Maar wat ik zeg is dat jij bepaalt hoe erg jouw probleem is. Hoe groot je nu ook denkt dat het is.
Weet je hoe erg het is om die gore kutduif in mijn dakgoot 10 uur per dag zijn longen uit zijn lijf te horen schreeuwenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Knal m erafquote:Op maandag 23 maart 2015 20:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is om die gore kutduif in mijn dakgoot 10 uur per dag zijn longen uit zijn lijf te horen schreeuwen
molotov op je dakgoot gooienquote:Op maandag 23 maart 2015 20:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is om die gore kutduif in mijn dakgoot 10 uur per dag zijn longen uit zijn lijf te horen schreeuwen
Doe je wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bepaal nergens wat jou problemen zijn. Jij hebt jouw problemen, ik de mijne en hij de zijne. Maar wat ik zeg is dat jij bepaalt hoe erg jouw probleem is. Hoe groot je nu ook denkt dat het is.
Erg vervelend, maar liever een duif constant aan moeten horen dan in een oorlogsgebied leven waar je constant knallen en explosies hoort. Waarbij je elke dag vreest voor je leven, je zorgen maakt of je je familie nog terug ziet, of je wel gaat eten die dag, of je wel in slaap komt, of je niet wordt meegenomen, en een soldaat voor de vijand wordt gemaakt. Maar een duif is ook heel erg hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
wowquote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Erg vervelend, maar liever een duif constant aan moeten horen dan in een oorlogsgebied leven waar je constant knallen en explosies hoort. Waarbij je elke dag vreest voor je leven, je zorgen maakt of je je familie nog terug ziet, of je wel gaat eten die dag, of je wel in slaap komt, of je niet wordt meegenomen, en een soldaat voor de vijand wordt gemaakt. Maar een duif is ook heel erg hoor.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
Beseffen jullie wel dat de problemen die jullie hebben helemaal niet zo groot zijn als jullie ze maken.
Goede vergelijking welquote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Erg vervelend, maar liever een duif constant aan moeten horen dan in een oorlogsgebied leven waar je constant knallen en explosies hoort. Waarbij je elke dag vreest voor je leven, je zorgen maakt of je je familie nog terug ziet, of je wel gaat eten die dag, of je wel in slaap komt, of je niet wordt meegenomen, en een soldaat voor de vijand wordt gemaakt. Maar een duif is ook heel erg hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mijn enige referentiekader ikzelf ben. Dus als ik 3 problemen heb en één is het grootste dan is dat voor mij een groot probleem, ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nam ie nog een hap?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:00 schreef tetouaribo het volgende:
Ik had laatst samen met een mattie een broodje gehaald. Had er een kraai op zijn broodje gescheten
Zei ik ook alquote:Op maandag 23 maart 2015 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom niet, als hij rechts schijt kun je links toch eten?
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede vergelijking welEen vergelijking tussen 2 levens. We zijn allemaal maar een leven die opeens op deze wereld zijn beland. Neem jezelf als voorbeeld; je was op eens hier en je hebt je eigen struggles en alles meegemaakt, dingen die alleen op jou invloed hebben gehad. Jij weet alleen waar je mee zit, hoe je denkt en hoe je je over dingen voelt. Niemand anders zal je volledig begrijpen, Maar je wil wel begrepen worden, we kunnen deze wereld veranderen door een ander leven, wat eigenlijk niks van jou verschilt alleen dat hij andere gebeurtenissen in zijn leven heeft geha, zo goed mogelijk proberen te begrijpen. En dat hij daardoor een ander mens is. Maar net als jou bekijkt hij alles van uit zijn eigen perspectief en weet hij niet beter. Het zijn allemaal zaken waar we zelf niet voor gekozen hebben maar die zo zijn zoals ze zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we ons zo goed mogelijk in andere verplaatsen, zullen we ze begrijpen, ze respecteren en empathie voor ze voelen. We zijn dan veel meer bereid elkaar te helpen en je zal ook zelf geholpen worden.
De eerst volgende revolutie zal vooral mentaal plaats vinden, mensen zullen dit gaan inzien en dat zal een veel minder egoïstische wereld opleveren.
Probeer te begrijpen dat een ander niks aan het leven wat hij leeft kan doen, en probeer te kijken naar wat hij er van probeert te maken ongeacht zijn of haar problemen.
Het gaat om de intentie van de actie.
niet gelezenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Een vergelijking tussen 2 levens. We zijn allemaal maar een leven die opeens op deze wereld zijn beland. Neem jezelf als voorbeeld; je was op eens hier en je hebt je eigen struggles en alles meegemaakt, dingen die alleen op jou invloed hebben gehad. Jij weet alleen waar je mee zit, hoe je denkt en hoe je je over dingen voelt. Niemand anders zal je volledig begrijpen, Maar je wil wel begrepen worden, we kunnen deze wereld veranderen door een ander leven, wat eigenlijk niks van jou verschilt alleen dat hij andere gebeurtenissen in zijn leven heeft geha, zo goed mogelijk proberen te begrijpen. En dat hij daardoor een ander mens is. Maar net als jou bekijkt hij alles van uit zijn eigen perspectief en weet hij niet beter. Het zijn allemaal zaken waar we zelf niet voor gekozen hebben maar die zo zijn zoals ze zijn.
Als we ons zo goed mogelijk in andere verplaatsen, zullen we ze begrijpen, ze respecteren en empathie voor ze voelen. We zijn dan veel meer bereid elkaar te helpen en je zal ook zelf geholpen worden.
De eerst volgende revolutie zal vooral mentaal plaats vinden, mensen zullen dit gaan inzien en dat zal een veel minder egoïstische wereld opleveren.
Probeer te begrijpen dat een ander niks aan het leven wat hij leeft kan doen, en probeer te kijken naar wat hij er van probeert te maken ongeacht zijn of haar problemen.
Het gaat om de intentie van de actie.
Dat snap ik, maar wat als je het positieve van dat probleem gaat in zien. Dat het 1. een veel erger probleem had kunnen zijn. 2. Dit probleem je mentaal verder gaat brengen. en 3. Je met heel veel dingen gezegend bent maar doordat je teveel focust op je probleem je zegeningen in het leven vergeet.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat mijn enige referentiekader ikzelf ben. Dus als ik 3 problemen heb en één is het grootste dan is dat voor mij een groot probleem, ja.
Hoe krijg je dat dan voor mekaar?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik wou dat ik een abonnement had. Al twee notes gehad
Geen idee heb werkelijk waar niets misdaanquote:
Terechtquote:Op maandag 23 maart 2015 21:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik wou dat ik een abonnement had. Al twee notes gehad
Wickedman huis-tuin-en-keuken-psychologie houd je maar lekker voor jezelf mijn beste jongen.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat als je het positieve van dat probleem gaat in zien. Dat het 1. een veel erger probleem had kunnen zijn. 2. Dit probleem je mentaal verder gaat brengen. en 3. Je met heel veel dingen gezegend bent maar doordat je teveel focust op je probleem je zegeningen in het leven vergeet.
Krijg je nog je oude account terug?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Geen idee heb werkelijk waar niets misdaan
Dan blijf jij maar lekker pessimistisch en ga je huilen om je probleem.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wickedman huis-tuin-en-keuken-psychologie houd je maar lekker voor jezelf mijn beste jongen.
Is geen foutquote:Op maandag 23 maart 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je dt-fout staat wel beetje knullig nu
Ow, wel raar dan :s Ook niks terug gehad op de mail?quote:
Ik maar 3quote:Op maandag 23 maart 2015 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook al tientallen notes, maar ik ga Danny niet nog meer sponsoren. Ik zit al vaak genoeg naar ads te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |