Gast je bent vervelend manquote:Op maandag 23 maart 2015 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat vind jij verder van homoseksuelen?
Mogen alleen in Nederland leven tegen extra betaling.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat vind jij verder van homoseksuelen?
hangt er nou geld aan die stokjes?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
Hier m'n maat. We waren in Pattaya toen, Thailand.
Wat een clown die gast.
[ afbeelding ]
Hij heeft diezelfde nacht niet alleen haar haar onder zijn neus gehad hoop ik?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
Wat een clown die gast.
[ afbeelding ]
De homotaksquote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mogen alleen in Nederland leven tegen extra betaling.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat wordt dokken Isaac.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:
latersquote:
arm meisjequote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef niels0 het volgende:
Wat een clown die gast.
[ afbeelding ]
Ik zeg: doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef tetouaribo het volgende:
Ik kan ook je baksteen hoofd foto hier plaatsen
Nou dat zat zo. Zij en haar zus runde samen dat guesthouse. M'n maat is een paar jaar ouder dan ik en hij moest persé de jongste hebben. Geen probleem, want ik vond die zus van 28 veel knapper. We hebben die meiden wel moeten versieren. Heeft ons 2 dagen gekost.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft diezelfde nacht niet alleen haar haar onder zijn neus gehad hoop ik?
Wij welquote:
lobiquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou dat zat zo. Zij en haar zus runde samen dat guesthouse. M'n maat is een paar jaar ouder dan ik en hij moest persé de jongste hebben. Geen probleem, want ik vond die zus van 28 veel knapper. We hebben die meiden wel moeten versieren. Heeft ons 100 dollar gekost.
hehehquote:
Hjb joh emoquote:
ben gwn gevoelig :squote:
Nee.quote:
Vind je het fijn om met namen te strooien waarvan je weet dat ik die niet ken?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Libertariërs die Ayn Rand verafgoden zijn het ergst.
Haha homo :$quote:
atlas shruggedquote:Op maandag 23 maart 2015 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je het fijn om met namen te strooien waarvan je weet dat ik die niet ken?
gvdquote:
Pijp mijquote:Op maandag 23 maart 2015 18:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je jezelf daarover niet wil uitlaten.
Gewoon doen joh. Gezien jij de enige bent die er een probleem mee heeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:08 schreef tetouaribo het volgende:
Ik kan ook je baksteen hoofd foto hier plaatsen
Echt wel, deadprez en frassquote:
Hoe heb je het uiteindelijk geflikt?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou dat zat zo. Zij en haar zus runde samen dat guesthouse. M'n maat is een paar jaar ouder dan ik en hij moest persé de jongste hebben. Geen probleem, want ik vond die zus van 28 veel knapper. We hebben die meiden wel moeten versieren. Heeft ons 2 dagen gekost.
Bij deze heb je me toestemming gegevenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Gezien jij de enige bent die er een probleem mee heeft.
Het is ook niet erg om lelijkvte zijn als hetero. Als homoseksueel daarentegen heb ik vernomen.
Wordt tijd dat dat geddost wordt.quote:
Gebeurde gister alquote:
Mooi.quote:
;Squote:
die is leren denk ikquote:
Dat is aan de modjes.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:17 schreef tetouaribo het volgende:
Bij deze heb je me toestemming gegeven
ze heeft het volgens mij over haarzelfquote:
Gewoon werken in het weekendquote:
ik geef hier mijn mening niet opquote:Op maandag 23 maart 2015 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ze heeft het volgens mij over haarzelf
Geen aannames nemen "king".quote:Op maandag 23 maart 2015 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ze heeft het volgens mij over haarzelf
Denk van de meester.quote:
dreumis i'd like to fuck?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:26 schreef DjeDje het volgende:
Had gisteren wel echt een knappe dilf ontmoet.
Oh, jawel.quote:
dreumes*quote:Op maandag 23 maart 2015 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dreumis i'd like to fuck?
Vieze pedo
Mortaxx?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:26 schreef DjeDje het volgende:
Had gisteren wel echt een knappe dilf ontmoet.
quote:
Vind je het fijn om mij af te schilderen als pretentieus en/of elitair?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je het fijn om met namen te strooien waarvan je weet dat ik die niet ken?
quote:
Mortie is niet eens ilfquote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al pics gezien van z'n zoontje?
Oh hey, leuk dat je er bent.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]ben je homo ofzo. Oh nee die willen me ook. Allemaal
Neusquote:
neger?quote:
Hadden we het vanmiddag nog over, vreselijke bedoeling. ( niet jouw neus he want die is piekfijn )quote:
Waarover dan? :squote:Op maandag 23 maart 2015 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hadden we het vanmiddag nog over, vreselijke bedoeling. ( niet jouw neus he want die is piekfijn )
Gehehquote:Op maandag 23 maart 2015 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dreumis i'd like to fuck?
Vieze pedo
Je zaad daaraan willen verspillenquote:
Wat zit je me lekker te makenquote:
was zelf ook al een beetje verbaasd jaquote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je zaad daaraan willen verspillen
Iemand zei dat jij kehba bent.quote:
nee opkkeren.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je me lekker te maken
Inb4 onmogelijk om jou lekker te maken
Onmogelijk om jou lekker te maken, wow je wist wat ik ging zeggen, meanttwobeequote:Op maandag 23 maart 2015 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je me lekker te maken
Inb4 onmogelijk om jou lekker te maken
Ow?quote:
/carequote:
Namen en rugnummers, ben woest nuquote:
hoezo wil je diequote:
En mensen zeggen dat ik racistisch ben.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Kroketje van mequote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onmogelijk om jou lekker te maken, wow je wist wat ik ging zeggen, meanttwobee
racistquote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat noem je mij racistquote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En mensen zeggen dat ik racistisch ben.
Lekker gegeten, poedeliewoepsie?quote:
Ik noem je vetquote:
IsaacCuenca eerst en later hzaw ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, ben woest nu
Natuurlijk, krokodillentranen nu zeker, en dadelijk weer bellen dat je me mist het houd niet op, niet vanzelf.quote:
Jaquote:
Denk dat hzaw boos is dat ik hem een nerd noemde.quote:
Nicequote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaSpaanse quiche met spinazie ei, gekruide aardappel paprika en kippenvleugeltjes
wanneer nodig je mij eens uitquote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaSpaanse quiche met spinazie ei, gekruide aardappel paprika en kippenvleugeltjes
Kan gewoon niet zonder jou, laat me niet alleen in de kou staanquote:Op maandag 23 maart 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk, krokodillentranen nu zeker, en dadelijk weer bellen dat je me mist het houd niet op, niet vanzelf.
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je het fijn om mij af te schilderen als pretentieus en/of elitair?
Ik heb je de hele middag gedm't maar was vergeten dat je dat nog niet kon hahaha ;pquote:
Heeft mama goed gedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hoth nu.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan gewoon niet zonder jou, laat me niet alleen in de kou staan
Wow, hoth zei al dat ze iemand met grotere tieten wilde, maar dit had ik niet aan zien komen :squote:
Jullie zouden srs leuk stel zijn. Ik geef mijn zegenquote:
Mijn moobs verdienen meer dan dat jij kan geven.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, hoth zei al dat ze iemand met grotere tieten wilde, maar dit had ik niet aan zien komen :s
Ik hoop dat jullie gelukkig worden samenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn moobs verdienen meer dan dat jij kan geven.
Hij gebruikt mij alleen maarquote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie zouden srs leuk stel zijn. Ik geef mijn zegen
kopop, voor jouw potje is er ook heus wel een dekseltje ;s of misschien een ander potje weet maar nooit.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie gelukkig worden samen
Nee grid is goede jongenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij gebruikt mij alleen maar![]()
beter dan niks
Voor haar pot is er een heel groot tentzeil.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kopop, voor jouw potje is er ook heus wel een dekseltje ;s of misschien een ander potje weet maar nooit.
Haha wejoo zou niet pikken.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor haar pot is er een heel groot tentzeil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee leg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wat bedoel je hiermee, ik snap dit niet, leg eens uit.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou haar wel onder zeil brengen om haar potje te dekken hoor. ;s
heb ook milka chocolade ;$quote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
helemaal niet
samen je marsen eten? ;s
quote:
menttwobeequote:Op maandag 23 maart 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, ik snap dit niet, leg eens uit.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:43 schreef Chloroform het volgende:
Wow, wil alleen maar liefde, krijg ik dit.
Bullshit lijst, ik ben monogaam.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
Je pi :squote:
Zichzelf gekoppeld aan het 17 jarige maagdje omdat die denkt dat het onschuldig en makkelijk isquote:
Jij en DjeDje is wel leukquote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
ahaha doe stoer.. je weet zelf ook dat ik je opvreet.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:47 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel seks hebben met BT. Soort pity fuck, zeg maar.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:47 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel seks hebben met BT. Soort pity fuck, zeg maar.
Jezelf koppelen, waarom ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
Daardoor lijkt het alsof je het niet meent. Ben in de war nuquote:
Nee omdat ze knapste isquote:Op maandag 23 maart 2015 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zichzelf gekoppeld aan het 17 jarige maagdje omdat die denkt dat het onschuldig en makkelijk is
Wat.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zichzelf gekoppeld aan het 17 jarige maagdje omdat die denkt dat het onschuldig en makkelijk is
Nat en hard gewordenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ahaha doe stoer.. je weet zelf ook dat ik je opvreet.
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat allebei oppervlakkig
Ik meende het wel hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daardoor lijkt het alsof je het niet meent. Ben in de war nu
quote:
Oh, niet gelezen. Kneusje.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:50 schreef GGMM het volgende:
Knap hoor, nadat ik het antwoord al had geno
level 108 in drawsomething met chloroquote:Op maandag 23 maart 2015 18:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Level 228 en ik dacht dat fokken levenloos was.
Draw something is leuk en je speelt nog met iemand, dan valt die level ook wel mee.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
level 108 in drawsomething met chloro
ben nog niet helemaal over hzawquote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
Nee.quote:
Moeiteloos ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je het hier moet vragen ben je eigenlijk aan het vals spelen he, kun je daarmee leven?
ok hermannnnquote:Op maandag 23 maart 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen noemt me Hermann maar dan soms ook iemand Herman met 1 n, rare wereld deze
ok hermannnquote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig is het ''Suuphermann''
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
genoeg screencaps gemacht tijdens de tinychat sessie van een week geleden
Wie is TheWeeknd en wie ben jij?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
Gayquote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig is het ''Suuphermann''
ik heb 3 wolfshonden hier, probeer het maar.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.
Jullie hebben matchende huidskleurquote:
3 plakjes worst geen probleem.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb 3 wolfshonden hier, probeer het maar.
Hetzelfde denk-niveau ook wel een beetje.quote:
Er vanuit gaande dat het een ze is, is ze lekker?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie hebben matchende huidskleur
Kerel, jij hebt een kop als een lompe hipster zonder ritme, dus bek houden.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Hetzelfde denk-niveau ook wel een beetje.
ze nemen geen eten aan van vreemden. en als ze dat wel deden hadden zie die worst binnen 1 seconde op.quote:
Als we nu allemaal heel hard TheWeeknd roepen komt ze vast en kunnen jullie dm'enquote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat het een ze is, is ze lekker?Blijkbaar ook caramelkleurig, dus zal haast wel
.
Werkelijk hilarisch, kom dan in ieder geval met een running gag die nog ergens op slaat.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het schijnt dat TheWeeknd wel goed is in credet en debit. Dus jullie vullen elkaar wel goed aan.
Superdiss wederom. Jij zou moeten gaan rappen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kerel, jij hebt een kop als een lompe hipster zonder ritme, dus bek houden.
Vanuit belgie?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.
Nou dat was moeilijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kneuzenkermis is het hier geworden, ik ben weer weg.
Shoutout naar krio, Veer, Modus en Chloro.
hij heeft niks op MC Geen Hermann.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Superdiss wederom. Jij zou moeten gaan rappen.
Gewoon organiseren in Amsterdam in het magazijn. Er vertrekt een trein om .40 en om .10 ieder uur.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben altijd beschikbaar want geen leven enzo, dus als hij het wilt zit ik er klaar voor.
ik zou het zuiden nooit verlatenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon organiseren in Amsterdam in het magazijn. Er vertrekt een trein om .40 en om .10 ieder uur.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
genoeg screencaps gemacht tijdens de tinychat sessie van een week geleden
Ik sta niet eens met SE op de lijst.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel die lijst was fatoe, je hebt nog kans mi mang
Ook niet gezellig.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ah dat is goed nieuwsquote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel die lijst was fatoe, je hebt nog kans mi mang
De enige reden dat hij jou niet onder kneuzen rekent is omdat je een kutje hebt waar zijn toegang nog niet tot is ontzegd.quote:
se valt op vrouwen a sahbiquote:Op maandag 23 maart 2015 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta niet eens met SE op de lijst.
Grid heeft Houses al.quote:
Nee Willoow is gewoon aardig tegen iedereen ipv dat geforceerde ruzie zoeken de hele tijdquote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De enige reden dat hij jou niet onder kneuzen rekent is omdat je een kutje hebt waar zijn toegang nog niet tot is ontzegd.
ik ben al op zoek gegaan naar nieuwe Chloe plaatjes, maar dan moeten we wel samenwerken om die kaap te krijgenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah dat is goed nieuwsOp naar een nieuwe SC met Skye!
er is genoeg grid voor iedereenquote:
Hahaha nee niet doehooeeenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je gezicht 1000x uitgeprint en ga het morgen overal opplakken
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben al op zoek gegaan naar nieuwe Chloe plaatjes, maar dan moeten we wel samenwerken om die kaap te krijgen
Ze speelt gelukkig ook geen typetje van een verzuurde ex-mod die graag zijn "recht door zee" meningen ventileert.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
Nee Willoow is gewoon aardig tegen iedereen ipv dat geforceerde ruzie zoeken de hele tijd
Ik ontvang graag een kopie in mijn brievenbus.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je gezicht 1000x uitgeprint en ga het morgen overal opplakken
genoeg materiaal op d'r instagramquote:Op maandag 23 maart 2015 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat impliceer je hiermee?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De enige reden dat hij jou niet onder kneuzen rekent is omdat je een kutje hebt waar zijn toegang nog niet tot is ontzegd.
dat kan uiteraard geregeld worden, maar dan moet je wel even jouw adres laten weten graag.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ontvang graag een kopie in mijn brievenbus.
Nou over dat laatste. Heb vernomen dat ik niet de enige ben die flink wat dm's heeft ontvangenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze speelt gelukkig ook geen typetje van een verzuurde ex-mod die graag zijn "recht door zee" meningen ventileert.
En ze probeert gelukkig ook niet geforceerd alles wat ze kan neuken te hosselen.
Wat ben jij een sneue kutuser geworden man, Mortaxx.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
Nou over dat laatste. Heb vernomen dat ik niet de enige ben die flink wat dm's heeft ontvangen
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nou ik heb zo'n vermoeden dat jij mee wordt gebracht met de kopie, dus denk dat ik het er maar bij laat.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan uiteraard geregeld worden, maar dan moet je wel even jouw adres laten weten graag.
Ben nooit anders geweestquote:Op maandag 23 maart 2015 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ben jij een sneue kutuser geworden man, Mortaxx.![]()
Heeft het leven je teleurgesteld?
Jij mag dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
wilde dat gewoon quoten, geen reden verder
deze kwam hard aanquote:Op maandag 23 maart 2015 19:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou ik heb zo'n vermoeden dat jij mee wordt gebracht met de kopie, dus denk dat ik het er maar bij laat.
Doe je zo tegen hem omdat hij geen vrouw is?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ben jij een sneue kutuser geworden man, Mortaxx.![]()
Heeft het leven je teleurgesteld?
Ik vind dat haar ouders heilig moeten worden verklaardquote:Op maandag 23 maart 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil graag haar ouders bedanken voor haar op de wereld brengen
Hij wil graag een wedstrijdje digitaal ver plassen forcerenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe je zo tegen hem omdat hij geen vrouw is?
quote:[b]Op maandag 23 maart 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
En ze probeert gelukkig ook niet geforceerd alles wat ze kan neuken te hosselen.
ik wil boos zijn maar heb alleen maar respect voor die manquote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
De lucky boy wie haar tetten mag aanraken blijkbaar
Hij zal haar wel snoeihard nemen, dat zou ik wel doen Bohhquote:Op maandag 23 maart 2015 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil boos zijn maar heb alleen maar respect voor die man
als hij bezig is dan trilt de slaapkamer net zo hard als in de seriequote:Op maandag 23 maart 2015 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zal haar wel snoeihard nemen, dat zou ik wel doen Bohh
Hoop maar dat ze een goed afgelegen huis heeftquote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als hij bezig is dan trilt de slaapkamer net zo hard als in de serie
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoop maar dat ze een goed afgelegen huis heeft
Niemand kan op tegen Skyequote:Op maandag 23 maart 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij durft niemand meer te posten tijdens onze adoratie
niet echtquote:Op maandag 23 maart 2015 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof je niet spuitend klaar komt wanneer je haar ziet
ja die flikker zie ik altijd met mooie wijvenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zag een foto van Skye met Roy Harper van Arrow, niet verwacht
Als je emancipatie wil kan ik het ook wel bij jou doortrekken.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:25 schreef Willoow het volgende:
Doe je zo tegen hem omdat hij geen vrouw is?
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Matip.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie vindt jij nou eigenlijk knap, hzaw? behalve hoth
Heb je DjeDje ondertussen al gedm't?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
Hij wil graag een wedstrijdje digitaal ver plassen forceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |