ok hermannnquote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig is het ''Suuphermann''
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
genoeg screencaps gemacht tijdens de tinychat sessie van een week geleden
Wie is TheWeeknd en wie ben jij?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
Gayquote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig is het ''Suuphermann''
ik heb 3 wolfshonden hier, probeer het maar.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.
Jullie hebben matchende huidskleurquote:
3 plakjes worst geen probleem.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb 3 wolfshonden hier, probeer het maar.
Hetzelfde denk-niveau ook wel een beetje.quote:
Er vanuit gaande dat het een ze is, is ze lekker?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie hebben matchende huidskleur
Kerel, jij hebt een kop als een lompe hipster zonder ritme, dus bek houden.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Hetzelfde denk-niveau ook wel een beetje.
ze nemen geen eten aan van vreemden. en als ze dat wel deden hadden zie die worst binnen 1 seconde op.quote:
Als we nu allemaal heel hard TheWeeknd roepen komt ze vast en kunnen jullie dm'enquote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat het een ze is, is ze lekker?Blijkbaar ook caramelkleurig, dus zal haast wel
.
Werkelijk hilarisch, kom dan in ieder geval met een running gag die nog ergens op slaat.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het schijnt dat TheWeeknd wel goed is in credet en debit. Dus jullie vullen elkaar wel goed aan.
Superdiss wederom. Jij zou moeten gaan rappen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kerel, jij hebt een kop als een lompe hipster zonder ritme, dus bek houden.
Vanuit belgie?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.
Nou dat was moeilijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kneuzenkermis is het hier geworden, ik ben weer weg.
Shoutout naar krio, Veer, Modus en Chloro.
hij heeft niks op MC Geen Hermann.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Superdiss wederom. Jij zou moeten gaan rappen.
Gewoon organiseren in Amsterdam in het magazijn. Er vertrekt een trein om .40 en om .10 ieder uur.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben altijd beschikbaar want geen leven enzo, dus als hij het wilt zit ik er klaar voor.
ik zou het zuiden nooit verlatenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon organiseren in Amsterdam in het magazijn. Er vertrekt een trein om .40 en om .10 ieder uur.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
genoeg screencaps gemacht tijdens de tinychat sessie van een week geleden
Ik sta niet eens met SE op de lijst.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel die lijst was fatoe, je hebt nog kans mi mang
Ook niet gezellig.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kneuzenkermis is het hier geworden, ik ben weer weg.
Shoutout naar krio, Veer, Modus en Chloro.
Ah dat is goed nieuwsquote:Op maandag 23 maart 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel die lijst was fatoe, je hebt nog kans mi mang
De enige reden dat hij jou niet onder kneuzen rekent is omdat je een kutje hebt waar zijn toegang nog niet tot is ontzegd.quote:
se valt op vrouwen a sahbiquote:Op maandag 23 maart 2015 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta niet eens met SE op de lijst.
Grid heeft Houses al.quote:
Nee Willoow is gewoon aardig tegen iedereen ipv dat geforceerde ruzie zoeken de hele tijdquote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De enige reden dat hij jou niet onder kneuzen rekent is omdat je een kutje hebt waar zijn toegang nog niet tot is ontzegd.
ik ben al op zoek gegaan naar nieuwe Chloe plaatjes, maar dan moeten we wel samenwerken om die kaap te krijgenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah dat is goed nieuwsOp naar een nieuwe SC met Skye!
er is genoeg grid voor iedereenquote:
Hahaha nee niet doehooeeenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je gezicht 1000x uitgeprint en ga het morgen overal opplakken
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben al op zoek gegaan naar nieuwe Chloe plaatjes, maar dan moeten we wel samenwerken om die kaap te krijgen
Ze speelt gelukkig ook geen typetje van een verzuurde ex-mod die graag zijn "recht door zee" meningen ventileert.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
Nee Willoow is gewoon aardig tegen iedereen ipv dat geforceerde ruzie zoeken de hele tijd
Ik ontvang graag een kopie in mijn brievenbus.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je gezicht 1000x uitgeprint en ga het morgen overal opplakken
genoeg materiaal op d'r instagramquote:Op maandag 23 maart 2015 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat impliceer je hiermee?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De enige reden dat hij jou niet onder kneuzen rekent is omdat je een kutje hebt waar zijn toegang nog niet tot is ontzegd.
dat kan uiteraard geregeld worden, maar dan moet je wel even jouw adres laten weten graag.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ontvang graag een kopie in mijn brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |