ok hermannnquote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig is het ''Suuphermann''
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
genoeg screencaps gemacht tijdens de tinychat sessie van een week geleden
Wie is TheWeeknd en wie ben jij?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
Gayquote:Op maandag 23 maart 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig is het ''Suuphermann''
ik heb 3 wolfshonden hier, probeer het maar.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.
Jullie hebben matchende huidskleurquote:
3 plakjes worst geen probleem.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb 3 wolfshonden hier, probeer het maar.
Hetzelfde denk-niveau ook wel een beetje.quote:
Er vanuit gaande dat het een ze is, is ze lekker?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie hebben matchende huidskleur
Kerel, jij hebt een kop als een lompe hipster zonder ritme, dus bek houden.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Hetzelfde denk-niveau ook wel een beetje.
ze nemen geen eten aan van vreemden. en als ze dat wel deden hadden zie die worst binnen 1 seconde op.quote:
Als we nu allemaal heel hard TheWeeknd roepen komt ze vast en kunnen jullie dm'enquote:Op maandag 23 maart 2015 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat het een ze is, is ze lekker?Blijkbaar ook caramelkleurig, dus zal haast wel
.
Werkelijk hilarisch, kom dan in ieder geval met een running gag die nog ergens op slaat.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het schijnt dat TheWeeknd wel goed is in credet en debit. Dus jullie vullen elkaar wel goed aan.
Superdiss wederom. Jij zou moeten gaan rappen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kerel, jij hebt een kop als een lompe hipster zonder ritme, dus bek houden.
Vanuit belgie?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik weet waar je huis woont dan ben ik bij je in minder dan 30 minuten he makker.
Nou dat was moeilijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kneuzenkermis is het hier geworden, ik ben weer weg.
Shoutout naar krio, Veer, Modus en Chloro.
hij heeft niks op MC Geen Hermann.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Superdiss wederom. Jij zou moeten gaan rappen.
Gewoon organiseren in Amsterdam in het magazijn. Er vertrekt een trein om .40 en om .10 ieder uur.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben altijd beschikbaar want geen leven enzo, dus als hij het wilt zit ik er klaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |