Iemand zei dat jij kehba bent.quote:
nee opkkeren.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je me lekker te maken
Inb4 onmogelijk om jou lekker te maken
Onmogelijk om jou lekker te maken, wow je wist wat ik ging zeggen, meanttwobeequote:Op maandag 23 maart 2015 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je me lekker te maken
Inb4 onmogelijk om jou lekker te maken
Ow?quote:
/carequote:
Namen en rugnummers, ben woest nuquote:
hoezo wil je diequote:
En mensen zeggen dat ik racistisch ben.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je zaad daaraan willen verspillen
Kroketje van mequote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onmogelijk om jou lekker te maken, wow je wist wat ik ging zeggen, meanttwobee
racistquote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je zaad daaraan willen verspillen
Wat noem je mij racistquote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En mensen zeggen dat ik racistisch ben.
Lekker gegeten, poedeliewoepsie?quote:
Ik noem je vetquote:
IsaacCuenca eerst en later hzaw ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, ben woest nu
Natuurlijk, krokodillentranen nu zeker, en dadelijk weer bellen dat je me mist het houd niet op, niet vanzelf.quote:
Jaquote:
Denk dat hzaw boos is dat ik hem een nerd noemde.quote:
Nicequote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaSpaanse quiche met spinazie ei, gekruide aardappel paprika en kippenvleugeltjes
wanneer nodig je mij eens uitquote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaSpaanse quiche met spinazie ei, gekruide aardappel paprika en kippenvleugeltjes
Kan gewoon niet zonder jou, laat me niet alleen in de kou staanquote:Op maandag 23 maart 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk, krokodillentranen nu zeker, en dadelijk weer bellen dat je me mist het houd niet op, niet vanzelf.
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je het fijn om mij af te schilderen als pretentieus en/of elitair?
Ik heb je de hele middag gedm't maar was vergeten dat je dat nog niet kon hahaha ;pquote:
Heeft mama goed gedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |