Iemand zei dat jij kehba bent.quote:
nee opkkeren.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je me lekker te maken
Inb4 onmogelijk om jou lekker te maken
Onmogelijk om jou lekker te maken, wow je wist wat ik ging zeggen, meanttwobeequote:Op maandag 23 maart 2015 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je me lekker te maken
Inb4 onmogelijk om jou lekker te maken
Ow?quote:
/carequote:
Namen en rugnummers, ben woest nuquote:
hoezo wil je diequote:
En mensen zeggen dat ik racistisch ben.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je zaad daaraan willen verspillen
Kroketje van mequote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onmogelijk om jou lekker te maken, wow je wist wat ik ging zeggen, meanttwobee
racistquote:Op maandag 23 maart 2015 18:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je zaad daaraan willen verspillen
Wat noem je mij racistquote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En mensen zeggen dat ik racistisch ben.
Lekker gegeten, poedeliewoepsie?quote:
Ik noem je vetquote:
IsaacCuenca eerst en later hzaw ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, ben woest nu
Natuurlijk, krokodillentranen nu zeker, en dadelijk weer bellen dat je me mist het houd niet op, niet vanzelf.quote:
Jaquote:
Denk dat hzaw boos is dat ik hem een nerd noemde.quote:
Nicequote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaSpaanse quiche met spinazie ei, gekruide aardappel paprika en kippenvleugeltjes
wanneer nodig je mij eens uitquote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaSpaanse quiche met spinazie ei, gekruide aardappel paprika en kippenvleugeltjes
Kan gewoon niet zonder jou, laat me niet alleen in de kou staanquote:Op maandag 23 maart 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Natuurlijk, krokodillentranen nu zeker, en dadelijk weer bellen dat je me mist het houd niet op, niet vanzelf.
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je het fijn om mij af te schilderen als pretentieus en/of elitair?
Ik heb je de hele middag gedm't maar was vergeten dat je dat nog niet kon hahaha ;pquote:
Heeft mama goed gedaanquote:Op maandag 23 maart 2015 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hoth nu.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan gewoon niet zonder jou, laat me niet alleen in de kou staan
Wow, hoth zei al dat ze iemand met grotere tieten wilde, maar dit had ik niet aan zien komen :squote:
Jullie zouden srs leuk stel zijn. Ik geef mijn zegenquote:
Mijn moobs verdienen meer dan dat jij kan geven.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, hoth zei al dat ze iemand met grotere tieten wilde, maar dit had ik niet aan zien komen :s
Ik hoop dat jullie gelukkig worden samenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn moobs verdienen meer dan dat jij kan geven.
Hij gebruikt mij alleen maarquote:Op maandag 23 maart 2015 18:40 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Jullie zouden srs leuk stel zijn. Ik geef mijn zegen
kopop, voor jouw potje is er ook heus wel een dekseltje ;s of misschien een ander potje weet maar nooit.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie gelukkig worden samen
Nee grid is goede jongenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij gebruikt mij alleen maar![]()
beter dan niks
Voor haar pot is er een heel groot tentzeil.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kopop, voor jouw potje is er ook heus wel een dekseltje ;s of misschien een ander potje weet maar nooit.
Haha wejoo zou niet pikken.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor haar pot is er een heel groot tentzeil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee leg uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wat bedoel je hiermee, ik snap dit niet, leg eens uit.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou haar wel onder zeil brengen om haar potje te dekken hoor. ;s
heb ook milka chocolade ;$quote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
helemaal niet
samen je marsen eten? ;s
quote:
menttwobeequote:Op maandag 23 maart 2015 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, ik snap dit niet, leg eens uit.
quote:Op maandag 23 maart 2015 18:43 schreef Chloroform het volgende:
Wow, wil alleen maar liefde, krijg ik dit.
Bullshit lijst, ik ben monogaam.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
KLB SC koppeltjes 2015
Chlo en BlauweTijger
Grid en hoth
TheWeeknd en dwc
Willoow en grid
Djedje en mortaxx
Je pi :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |